Mooi doelsado voor Arceequote:Op zondag 18 december 2005 01:49 schreef Saviola het volgende:
12 overwinningen op rij
doelsaldo van 41-14 (bijna 3 goals per wedstrijd)
Eto'o topschutter met 15 uit 16 (bijna 1 op 1), Ronaldinho 2de met 10 goals
Essien is geschorst.quote:Op zondag 18 december 2005 11:41 schreef WeebI het volgende:
Meh Barça is zowat onstuitbaar dit seizoen.
Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Zul je net zien dat Essien Ronaldinho doormidden breekt en Barça de vorm niet meer kan vinden zonder hem.
Real staat 6 punten achter Osasuna hoor.quote:Op zondag 18 december 2005 13:09 schreef EKterror het volgende:
Jammer voor Real, maar het enige wat ze kunnen doen is applaudiseren voor barcelona. Wel winnen van Osasuna vanavond, staan ze in ieder geval weer 2e.
Dan hebben ze Larsson en eventueel Maxiquote:Op zondag 18 december 2005 13:09 schreef EKterror het volgende:
Ja Barcelona is wel héél erg goed dit seizoen, ik zie niet in wie ze kan stoppen. Wie weet wat er nog kan gebeuren als Eto'o naar de afrika cup is. Maar ze lijken zó sterk en zó stabiel.
Jammer voor Real, maar het enige wat ze kunnen doen is applaudiseren voor barcelona. Wel winnen van Osasuna vanavond, staan ze in ieder geval weer 2e.
Oepsquote:Op zondag 18 december 2005 13:46 schreef Saviola het volgende:
[..]
Real staat 6 punten achter Osasuna hoor.
Hij is ecceptioneel goed, maar met Larsson hebben ze een goede vervanger in huis.quote:Op zondag 18 december 2005 13:09 schreef EKterror het volgende:
Ja Barcelona is wel héél erg goed dit seizoen, ik zie niet in wie ze kan stoppen. Wie weet wat er nog kan gebeuren als Eto'o naar de afrika cup is.
Van Bommel in de spitsquote:Op zondag 18 december 2005 13:09 schreef EKterror het volgende:
Ja Barcelona is wel héél erg goed dit seizoen, ik zie niet in wie ze kan stoppen. Wie weet wat er nog kan gebeuren als Eto'o naar de afrika cup is. Maar ze lijken zó sterk en zó stabiel.
Het staat in ieder geval nog 0-0.quote:Op zondag 18 december 2005 21:47 schreef WeebI het volgende:
kaarten festival eerste helft:
13' Roberto Carlos (RM) - geel
16' Puñal (O) - rood
16' Josetxo (O) - geel
26' Moha (O) - geel
28' Guti (RM) - geel
32' Robinho (RM) - geel
38' Cuéllar (O) - geel
edit: Rust nu. Kutwedstrijd vooralsnog. Dit is eerder boksen dan voetbal. Hopen op een betere tweede helft, met doelpunten.
Osasuna had eigenlijk al 3 keer rood moeten hebben. En Guti is terug naar zijn oude ik-ben-een-verwend-kindje-gedrag. Als ie dit volhoudt zie ik hem zijn captain-bandje zo weer kwijt raken.
Nee, hij is verpest door Real Madrid, net als Figo en Beckham.quote:Op zondag 18 december 2005 22:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het is ook maar een sulletje
Ik moest hem ook niet toen hij bij Juve zat.quote:Op zondag 18 december 2005 22:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, hij is verpest door Real Madrid, net als Figo en Beckham.
Dat issie ook.quote:Op zondag 18 december 2005 23:00 schreef the_legend_killer het volgende:
En hij denkt dat hij beter is dan de rest
quote:Op zondag 18 december 2005 23:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Oneens.
Zidane had het geluk dat hij op het WK in de finale er 2 inkopte meer niet.
Verloor zo ook een paar CL finale's
Toen was je 12 of zo.quote:Op zondag 18 december 2005 23:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik moest hem ook niet toen hij bij Juve zat.
het is en blijft een arrogante kwal.quote:Op zondag 18 december 2005 23:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]!!
Ben je z'n goal in de finale van de CL vergeten of zo.
En een finale verliezen maakt je geen mindere speler. In dat geval zou Cruijff ook een nobody zijn.
Door Zidane niet als wereldvoetballer erkennen zet je jezelf iig nogal voor lul.
Met dezelfde kwaliteiten als Zinedine?quote:Op zondag 18 december 2005 23:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
het is en blijft een arrogante kwal.
Voor hem zijn er net zoveel minder bekende spelers te vinden.
Ja, nee.quote:
Hij is makkelijk vervangbaar.quote:Op zondag 18 december 2005 23:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Met dezelfde kwaliteiten als Zinedine?!!!!
Ga toch fietsen man
Ik ken hem nu al 8 jaar en vind er niks aan.quote:Op zondag 18 december 2005 23:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, nee.
Op je tiende heb je natuurlijk perfect inzicht op de kwaliteiten van een voetballer.
Door wie?quote:Op zondag 18 december 2005 23:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij is makkelijk vervangbaar.
Genoeg aanvallend ingestelde spelers.quote:
Fiore beter dan Zidane?! Kom op zeg, heb je een keer een klap gekregen van die Materazzi dat je dit soort dingen post?quote:Op zondag 18 december 2005 23:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Genoeg aanvallend ingestelde spelers.
Stefano Fiore van Fiorentina bv.
Bij Lazio en Fiorentina liet hij geweldige dingen zien.
Daarnaast iemand die minder arrogant is en harder werkt
Nee maar dat krijgen jullie dalijk wel.quote:Op zondag 18 december 2005 23:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Fiore beter dan Zidane?! Kom op zeg, heb je een keer een klap gekregen van die Materazzi dat je dit soort dingen post?
haha jij zal het nooit snappenquote:Op zondag 18 december 2005 23:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Genoeg aanvallend ingestelde spelers.
Stefano Fiore van Fiorentina bv.
Bij Lazio en Fiorentina liet hij geweldige dingen zien.
Daarnaast iemand die minder arrogant is en harder werkt
Ik ben het wel met hem eens hoor.quote:Op maandag 19 december 2005 19:45 schreef Radegast het volgende:
Nou, da's ook weer overdreven denk ik.
idd, zonder twijfel.quote:Op maandag 19 december 2005 19:43 schreef methodmich het volgende:
Fiore is een klasse minder dan Zizou natuurlijk, zoals vrijwel alle voetballers. Zizou hoort bij de 5 tot 10 besten ooit.
Het huidige voetbal is ook veel sneller, misschien is hij dan zelfs wel de beste ooit.quote:Op maandag 19 december 2005 19:45 schreef Radegast het volgende:
Nou, da's ook weer overdreven denk ik.
Hij hoort zeker bij de beste 25 ooit maar bij de eerste 5 of 10? Tja, moeilijk vergelijken hoor...quote:Op maandag 19 december 2005 19:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Het huidige voetbal is ook veel sneller, misschien is hij dan zelfs wel de beste ooit.
Als hij dit seizoen de gouden schoen niet pakt, weet ik het ook niet meer.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:22 schreef WeebI het volgende:
57' Eto'o 2-0
link naar goal komt zo
verdomme soccerpulse forum is overhit
idd, die gast wordt meer en meer een absolute sterspeler...en hij is pas 24 toch? shit..die gaat nog veel mooie dingen laten zien.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als hij dit seizoen de gouden schoen niet pakt, weet ik het ook niet meer.
En het begint me steeds meer te verbazen dat Lampard (who the **** is Lampard!) boven hem is geëindigd in de FIFA "voetballer van het jaar"-verkiezing!
De wedstrijd is afgelopen trouwens, eindstand is 2-0.![]()
Hij loopt in de competitie nu 1 op 1quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:09 schreef F1Bas het volgende:
Eto'o, wat een topspits.
Het is wel duidelijk te zien dat het team een spelverdeler mist. Raúl is al jaren de captain, nooit echt geblesseerd en nu ze hem moeten missen zijn ze nog meer de kluts kwijt dan ze al waren.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:41 schreef RayMania het volgende:
Lekker boeiend voor Raúl, die is toch geblesseerd.
Er zit geen plezier in Real. Ze stralen iig geen plezier uit. En zonder plezier geen prestaties.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:49 schreef WeebI het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk te zien dat het team een spelverdeler mist. Raúl is al jaren de captain, nooit echt geblesseerd en nu ze hem moeten missen zijn ze nog meer de kluts kwijt dan ze al waren.
Raúl en Casillas zijn de belangrijkste spelers van het team, en daar is er nu nog maar één van over, en dat is nota bene de speler die in het veld het minst uit kan brengen en afhankelijk is van het team zelf.
Werd wel tijd ook. Javi Venta is ook weer niet iemand die je niet uit de basis zou kunnen spelen.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:25 schreef fanneke het volgende:
Jan Kromkamp speelde overigens opnieuw (evenals afgelopen weekend) de hele wedstrijd voor Villarreal. Hij lijkt nu toch een beetje z'n draai te hebben gevonden.
Dat zijn weer hele andere berichten, we wachten af.quote:Kromkamp wil weg bij Villareal
Door Maurice (mbn) op maandag 26 december 2005 11:31
Bron: El Periodico Mediterraneo
Jan Kromkamp is bang dat zijn plaats bij het Nederlands elftal in gevaar komt, als hij nog langer weinig aan spelen blijft toekomen bij Villareal. Hij zou de club daarom hebben verzocht om een verhuur.
Kromkamp zou via zijn zaakwaarnemer het bestuur van Villareal hebben gevraagd om een verhuur. Naast dat hij vreest voor zijn plaats bij Oranje, zou de Nederlander ook moeite hebben met de Spaanse levensstijl en de Spaanse taal. Kromkamp kreeg bij Villareal dit seizoen maar in zes van de zeventien competitieduels speeltijd.
Genoemde namen voor een eventuele verhuur van de vleugelverdediger tot de zomer zouden PSV en Porto zijn. In de Nederlandse media waren eerder ook al geruchten over interesse vamn de kant van Ajax voor Kromkamp.
Dan kan je ook erna nog wel gaan stappen natuurlijk. 22.00 spelen, ben je 23.45 klaar.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:55 schreef Terreros85 het volgende:
beetje vaag daar in Spanje als clubs zelf de dag mogen kiezen ivm de televisiedeals. Niet dat het voor ons wat uitmaakt. We komen zaterdagmiddag aan in Barcelona, dus we kunnen zaterdagavond ook in het stadion zitten. Ik heb liever zondagavond, want zaterdagavond stappen in Barcelona is ook heel verlijdelijk
quote:Ronaldo weigert voor Dinho-fan te tekenen
28/12/2005 17:44
Ronaldo is tijdens de feestdagen terug in Brazilië en stond pers en geïnteresseerden in Rio de Janeiro te woord. Uiteraard deelde O Fenomeno ook handtekening uit aan zijn fans.
Een aanbidder in Barcelona-shirt met Ronaldinho op de achterkant kreeg alleen een krabbel als hij het shirt van de aartsrivaal zou uittrekken. Het jongetje koos eieren voor zijn geld, ontdeed zich van het blaugrana en kreeg zijn krabbel.
Toch eindigde de jonge Braziliaan als morele winnaar. Op de afsluitende fotosessie verscheen hij achter Ronaldo, met het Barça-shirt en Ronaldinho-tekst prominent omhooghoudend vereeuwigd door de persmuskieten.
'Hij heeft me te pakken', bekende Real Madrid-spits Ronaldo met een brede glimlach.
Ik ben een paar maand terug naar Barça-Betis (supercup) geweest. Het aanvangsuur was ook nog niet bekend toen ik vertrok, maar dat vraag je gewoon even in 1 van de (talloze) Barça-winkeltjes in de stad, die weten het altijdquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:55 schreef Terreros85 het volgende:
beetje vaag daar in Spanje als clubs zelf de dag mogen kiezen ivm de televisiedeals. Niet dat het voor ons wat uitmaakt. We komen zaterdagmiddag aan in Barcelona, dus we kunnen zaterdagavond ook in het stadion zitten. Ik heb liever zondagavond, want zaterdagavond stappen in Barcelona is ook heel verlijdelijk
Ik zou naar dezelfde wedstrijd, maar ik vertrok de ochtend van de wedstrijd terug naar Nederland. Dat was wel klote, maar nix aan te doenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:40 schreef Saviola het volgende:
[..]
Ik ben een paar maand terug naar Barça-Betis (supercup) geweest. Het aanvangsuur was ook nog niet bekend toen ik vertrok, maar dat vraag je gewoon even in 1 van de (talloze) Barça-winkeltjes in de stad, die weten het altijd
Barça-Betis was overigens ook om 22u , en ik kan je verzekeren dat je tijd genoeg zult hebben om te stappen.. die stad leeft echt s'nachts![]()
![]()
Clubtopscorers:quote:ALAVÉS: Astudillo, Juanito, Nené 17, Bodipo 15, Aloisi, Costanzo, Edu Alonso, Jandro 14
ATHLETIC DE BILBAO: Aranzubia, Gurpegi, Iraola, Lacruz, Luis Prieto, Yeste 17
ATLÉTICO MADRID: Maxi Rodríguez, Petrov 17, Antonio López, Fernando Torres 16, Gabi, Leo Franco, Pablo Ibañez, Perea 15
FC BARCELONA: Eto'o, Puyol, Víctor Valdés 17, Oleguer Preses 16, Ronaldinho Gaúcho 15
CÁDIZ: Armando, Enrique, Pavoni, Sesma 17, De Quintana, Suárez, Varela 16
CELTA DE VIGO: Angel, Iriney 17, Borja Oubiña, Núñez, Pinto, Sergio Fernández, Silva 16
DEPORTIVO LA CORUÑA: Capdevila, Diego Tristán, Molina, Sergio, Valerón 17
ESPANYOL: De La Peña, Jarque, Kameni, Luis García 16, David García, Ito, Juanfran, Lopo 14
GETAFE: Belenguer, Guïza, Riki 17, Pernía 16, Gavilán, Mario Cotelo 15
MÁLAGA: Arnau, César Navas, Edgar, Fernando Sanz, Nacho Pérez 17
OSASUNA: Milosevic 16, Moha, Webó 15, David López, J. Flaño, Puñal, Raúl García 14
RACING SANTANDER: Awatt 17, Moratón, Pinillos 16, Serrano, Vitolo 15
REAL BETIS SEVILLA: Xisco 16, Joaquín, Juanito 15, Edú, Marcos Assunção, Rivera, Varela 14
REAL MADRID: Iker Casillas, Roberto Carlos, Robinho 17, Beckham, Guti, Iván Helguera, Pablo García 15
REAL MALLORCA: Arango, Tuni 16, Fernando Navarro, Prats 14, Okubo 13
REAL SOCIEDAD: Labaka, Mikel Alonso, Nihat, Prieto, Riesgo 17
REAL ZARAGOZA: Cani, Zapater 17, Ewerthon, D. Milito, G. Milito, Ponzio 16
SEVILLA: Martí, Palop 16, Daniel Alves, David, Kanouté, Kepa, Maresca 15
VALENCIA: Vicente 17, Cañizares, Villa 16, Aimar, Albelda, Ayala, Baraja 15
VILLARREAL: José Mari 16, Gonzalo Rodríguez 15, Arruabarrena, Josico, Marcos Senna, Riquelme, Viera 14
En dan voor de Nederlanders / spelers met een band met Nederland het aantal duels en de goals:quote:ALAVÉS: Nené 6, Sarriegi 2
ATHLETIC DE BILBAO: Etxeberria 3, Gurpegi, Lacruz, Luis Prieto 2
ATLÉTICO MADRID: Fernando Torres, Kezman 4, Maxi Rodríguez 3
FC BARCELONA: Eto'o 17, Ronaldinho Gaúcho 10, Giuly 4, van Bommel, Deco, Larsson 2
CÁDIZ: Enrique 3, Pavoni, Sesma 2
CELTA DE VIGO: Fernando Baiano 7, Canobbio 4
DEPORTIVO LA CORUÑA: Diego Tristán 8, Juanma, Valerón 3, Capdevila 2
ESPANYOL: Luis García 4, Tamudo 3, Corominas, Fredson, Jarque 2
GETAFE: Guïza, Riki 5, Pernía 4, Paunovic 3, Redondo 2
MÁLAGA: Edgar, Salva 4, Nacho Pérez 3, César Navas, Duda, Hidalgo, Pablo Couñago 2
OSASUNA: Milosevic, Webó 4, David López, Raúl García, Romeo 3
RACING SANTANDER: Antoñito 4, Aganzo, Javi Casquero 3
REAL BETIS SEVILLA: Ricardo Oliveira 4, Juanito 2
REAL MADRID: Ronaldo 9, Raúl 5, Roberto Carlos, Robinho 3, Julio Baptista 2
REAL MALLORCA: Arango, Víctor 4, Iuliano 3, Choutos 2
REAL SOCIEDAD: Prieto 6, Kovacevic, Nihat 4, De Paula 3, Barkero, Novo 2
REAL ZARAGOZA: Ewerthon, D. Milito 6, Cani 2
SEVILLA: Kepa 4, Maresca 3, Adriano Correia, Daniel Alves, Kanouté 2
VALENCIA: Villa 10, Aimar, Vicente 3, Albelda, Angulo, Fabio Aurelio 2
VILLARREAL: Riquelme 7, Forlán 4, José Mari 3, Figueroa, Guayre, Marcos Senna, Sorín 2
quote:Mateja Kezman 13/4
Mark van Bommel 8/2
Giovanni van Bronckhorst 9/0
Henrik Larsson 9/2
Daniel de Ridder 5/0
Ronaldo 12/9
Patrick Kluivert 7/0
Jan Kromkamp 6/0
Wat een geweldige prestatie zeg...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:56 schreef Saviola het volgende:
Eindstand: Espanyol-Barça 1-2
15de zege op rij
Toeval of niet: sinds drie vrienden van mij bij Barcelona zijn gaan kijken, hebben ze niet meer verloren. Dus de grap is nu dat Laporta al tickets klaar heeft liggen voor ze, zodat hij ze kan laten invliegen voor de eerstvolgende wedstrijd na een eventuele nederlaag van Barça.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:56 schreef Saviola het volgende:
Eindstand: Espanyol-Barça 1-2
15de zege op rij
dat nooitquote:
Ik zag het ja, wat is die man de laatste jaren van weinig waarde zeg...quote:Op zondag 8 januari 2006 21:06 schreef WeebI het volgende:
Ronaldo is kapot. Alweer geblesseerd geraakt...ditmaal zelfs in de eerste helft...
Ja, omdat hij zo weinig speelt. Want qua gemiddelde doet hij het vrij aardig.quote:Op maandag 9 januari 2006 08:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik zag het ja, wat is die man de laatste jaren van weinig waarde zeg...
Dat bedoel ik, hij kan zo goed zijn!quote:Op maandag 9 januari 2006 19:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, omdat hij zo weinig speelt. Want qua gemiddelde doet hij het vrij aardig.
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:06 schreef WeebI het volgende:
Ronaldo is kapot. Alweer geblesseerd geraakt...ditmaal zelfs in de eerste helft...
quote:Blessure 5 in 12 weken: Ronaldo 3 weken out
10/1/2006 11:04
Real Madrid moet het weer eens zonder Ronaldo zien te redden. De Braziliaanse spits ligt er zeker drie weken uit nadat hij tegen Villarreal opnieuw geblesseerd raakte en zich na een ruim een half uur moest laten vervangen.
Onderzoek wees uit dat Ronaldo een scheur in zijn kuitspier heeft opgelopen. Hij kampte sinds de hervatting van de training na het kerstreces al met dezelfde blessure, maar houdt vol dat hij niet te vroeg weer is begonnen.
'Ik moet de medici en de fysiotherapeuten vrijpleiten. Ik was er deze keer zeker van dat ik in staat was om te spelen', liet Ronaldo weten. 'Dat was ik overigens alle keren dat eenzelfde blessure weer terugkeerde.'
In de laatste twaalf weken heeft Ronaldo te maken gehad met vijf blessures. De ellende begon in de derby tegen Atlético Madrid, toen hij een schop op zijn enkel kreeg en zijn enkelbanden scheurde.
Na de klassieker tegen Barcelona, waarin hij met verdoving speelde, kreeg hij weer last van het gewricht. Een lichte hamstringblessure en twee spierblessures in zijn kuit maken de trieste reeks vol.
'Dit is duidelijk niet mijn meest gelukkige fase. Maar voetbal is een contactsport. Ik hoop dat de blessures me nu met rust laten zodat ik mijn club kan dienen en daarna mijn land op hopelijk een groots WK.'
quote:Cañizares vraagt Barça op aarde terug te keren
10/1/2006 11:33
Santiago Cañizares steekt zijn bewondering voor Barcelona niet onder stoelen of banken. De doelman van Valencia doet een beroep op de Catalanen om minder onaantastbaar door de Primera División te wandelen.
'Wij hopen erop dat Barça terugkeert op aarde en dat het eens een wedstrijdje gelijkspeelt of verliest. Want op de manier waarop het nu gaat, zijn alle pogingen van de rest van de wereld nutteloos', vertelt Cañizares in Sport.
'Het zou mooi zijn als Barcelona het met de geweldige selectie die het heeft de rest een beetje gemakkelijker zou maken. Maar als het weigert ook maar één duel te verliezen, dan moeten wij ons maar rijk rekenen als we de tweede plaats kunnen bemachtigen.'
Barcelona won de laatste vijftien wedstrijden op rij, waarvan elf in de Spaanse competitie. De voorsprong op nummer drie Valencia bedraagt tien punten. Osasuna is de enige die met vier punten minder nog in de buurt blijft.
Zonde voor Osasuna, ze deden het zo leuk. Zal nu lastiger worden aan te blijven haken.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:07 schreef DeTolk het volgende:
Spitsenduo Osasuna maand afwezig
10/1/2006 10:52
De revelatie van de Spaanse Primera División, Osasuna, kampt met een spitsenprobleem. Savo Milosevic is een maand uitgeschakeld met een spierblessure, terwijl Pierre Webó met Kameroen gaat deelnemen aan de Afrika Cup.
Milosevic en Webó blinken dit seizoen nog niet uit door hun doelpuntenproductie (beiden troffen viermaal doel), maar zijn desondanks belangrijke schakels in het succes van Osasuna. De Serviër en de Kameroener speelden in zestien van de achttien competitiewedstrijden.
Osasuna is dit seizoen de enige ploeg die een beetje in het spoor kan blijven van Barcelona. De achterstand van de club uit Pamplona op de koploper bedraagt vier punten.
En ik juist Osasunaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:15 schreef Skwish het volgende:
liever Valencia met de volle winst dan Osasuna met een puntje.
Ik zie Valencia wel meer punten verspelen dan Barca dit seizoen
Leuk voor hem, maar hij gaat toch niet mee naar het WKquote:
Mits jullie zelf de 2e ronde overlevenquote:Op maandag 16 januari 2006 01:00 schreef jojomen4 het volgende:
Misschien dat we ze in de CL eruit kunnen knallen de volgende ronde, dat natuurlijk als Barca Chelsea overleefd.
Cicinho is een wereldback schrijft As.com![]()
Fifty-fiftyquote:Op maandag 16 januari 2006 01:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mits jullie zelf de 2e ronde overleven
Volgens mij ben je in de war met Barcelona, de penalty voor Real was 'gewoon' terecht. Wat was er trouwens met Eto'o, had hij voor de wedstrijd het spuugincident tussen Rijkaard en Voller bekeken?quote:Op maandag 16 januari 2006 01:04 schreef twi het volgende:
Goh, het zal eens niet een penalty zijn die Real aan een overwinning helpt. Was 'ie ook nog een beetje terecht, of was er weer eens sprake van een "onbedoelde" arbitrale dwaling?
Dit seizoen heeft Real inderdaad wel een paar keer pech gehad met scheidsrechters, maar over het algemeen, door de jaren heen, is Real toch juist vaak voorgetrokken volgens mij.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:41 schreef WeebI het volgende:
'Normaal' is de scheids altijd tegen Real. Zelfs Barça fans geven dat toe, al boeit het ze natuurlijk geen flikker. Gister was de scheids in het voordeel van Real, maar niet op zo'n manier dat hij de overwinning schonk.
Mooi voetbal speel je met één van de beste middenvelders in de wereld, met Deco dus.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:10 schreef BennyNL het volgende:
Maar het meest belachelijke vond ik nog dat Deco gewoon doorging met ruzie zoeken NA zn rode kaart...en zelfs Rijkaard, die de gemoederen kwam sussen, van zich afduwde. Ik heb het al gezegd..die Deco is de zwakke schakel in dit Barcelona. FCB wil mooi voetbal eerlijk voetbal spelen...ze hebben niks aan iemand die heel de tijd valt en gele kaarten probeert uit te lokken
Daarom was het ook zo uitgebreid op tvquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:21 schreef fernando_redondo het volgende:
Gebrek aan bewijs?
Eto'o gaat vrijuit omdat Athletic geen aangifte gedaan heeft, dan zal Exposito inderdaad wel wat gezegd hebben dat ook niet door de beugel kan. Vandaag buigt de commissie 'Antiviolencia' zich nog over de zaak, maar ze verwachten niet dat hij nog vervolgt gaat worden. Clemente trouwens ook niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Clemente en Eto'o gaan vrijuit, Deco heeft twee wedstrijden aan z'n broek.
Ze hebben idd een kans tegen Espanyol, maar Espanyol is toch wel de favoriet. Leuke ploeg die de laatste weken goed op dreef zijn. Met Pandiani er nu ook nog bij kunnen ze nog wel eens gaan stunten denk ikquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:30 schreef jojomen4 het volgende:
Morgen Cadiz Espanol voor de beker en Real tegen Betis! Hopen dat Cadiz kan winnen en misschien voor een stuntje kan zorgen. Europees voetbal zou wel heel vet zijn! Tegen Espanol hebben ze iig nog wel 40% kans denk ik zo!
Ze zijn iid sterker ja, vooral omdat ze vorig jaar heel goed presteerden, begin dit jaar was wat minder maar ze komen nu weer op dreef.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:03 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ze hebben idd een kans tegen Espanyol, maar Espanyol is toch wel de favoriet. Leuke ploeg die de laatste weken goed op dreef zijn. Met Pandiani er nu ook nog bij kunnen ze nog wel eens gaan stunten denk ik
Zondag naar Barcelona - Alaves, ik heb er echt zin in![]()
En dat is het ook geworden!! Maar dan andersom...balen man, moeten ze ook nog tegen Madrid morgen. Nog wel hoop op dat ze erin kunnen blijven?quote:
dat zeker.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:22 schreef Ambrosius het volgende:
Toch drie mooie doelpunten gisterenavond.
Johquote:Op zondag 22 januari 2006 03:31 schreef Citroentje het volgende:
Het ligt hier allemaal best gevoelig.![]()
Je had natuurlijk wel je Ajax shirt aan moeten doenquote:Op zondag 22 januari 2006 10:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Joh.
* Da_Sandman is in Pacha nabij Barcelona nog wel eens met zn lompe kop met een Real Madrid shirt wezen stappen.
En in plaats van ruzie kreeg ik een compliment voor mn shirtkeuze
dat zou ik ook doenquote:Op zondag 22 januari 2006 10:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Da_Sandman is in Pacha nabij Barcelona nog wel eens met zn lompe kop met een Real Madrid shirt wezen stappen.
Nee, daar heb ik geen hoop meer op. Als ze thuis nog hadden gelijk kunnen spelen ofzo kun je altijd nog een klein stuntje uithalen. Maar dat ze er nu 2 of meer inleggen kan ik me niet voorstellen. Jammer wel, bij de laatste 4 had wel gaaf geweest, misschien dan nog de finale in en volgend jaar Europees spelen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:43 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
En dat is het ook geworden!! Maar dan andersom...balen man, moeten ze ook nog tegen Madrid morgen. Nog wel hoop op dat ze erin kunnen blijven?
Dat zeiden ze over Barcelona 2 seizoenen geleden ook en zo soepel loopt het daar nu niet meer. Ik geef de hoop nog niet op.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:59 schreef M0NTANA het volgende:
Als het éénmaal gaat draaien bij Real, zijn ze niet meer te stoppen. Dit seizoen is het echter te laat.
Dan ben jij het protoype dat nooit Spaans voetbal kijkt. Guti speelt dit seizoen echt goed en niet meer zo kinderachtig als voorheen. Hij ontpopt zich echt als een meerwaarde voor het team, waar hij eerst niet meer dan een opvulling was.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:02 schreef zjroentje het volgende:
Guti vind ik echt het prototype van een verwend ventje.
Klopt! Volgens mij heeft Lopez Caro een hartig woordje met hem gesproken, want waar hij onder Luxemburgo nog als een klein kind reageerde als hij onderuit gehaald werd, gedraagt hij zich nu als een echt aanvoerder.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:04 schreef WeebI het volgende:
[..]
Guti speelt dit seizoen echt goed en niet meer zo kinderachtig als voorheen.
Ik zie Real idd alleen maar in de CL.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:04 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dan ben jij het protoype dat nooit Spaans voetbal kijkt.
Thuis tegen Lyon is ook de laatste keer dat ik hem ouderwets tekeer heb zien gaan, toch zonde (en vreemd eigenlijk) dat niemand dat eerder tegen hem gezegd heeft. Hij speelt nu ook regelmatiger, misschien dat het ook een deel frustratie daarover was die eruit kwam.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:19 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik zie Real idd alleen maar in de CL.
ja er is een topic over de Copa, en ik wou dat ik met je meekonquote:Op maandag 23 januari 2006 23:50 schreef Citroentje het volgende:
As. woensdag ga ik naar Real Madrid - Real Betis Sevilla voor de copa del rey (is er hier nog een topic over?).Wordt de eerste keer Santiago Bernabeú voor mij.
Citroen! Woon je een beetje in de buurt van het stadion of niet? Ik zit op de dag van de wedstrijd tegen Arsenal, de 21ste dacht ik in Cordoba, ik wil dan overdag met de bus van Cordoba naar Madrid om de wedstrijd te zien. Het probleem is alleen dat als ik te lang wacht grote kans heb dat de pot is uitverkocht. Enkele dagen voor de wedstrijd begint de verkoop van kaarten aan het vrije publiek. Als je er dus niet te ver van woont zou ik je graag willen vragen of je dan een kaart voor me kan halen.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:50 schreef Citroentje het volgende:
Real Madrid is aan het terugkomen, lijkt het en Caro beweert dat Real er niet onder doet voor Barcelona (aldus in een interview met Marca). Ook de rol van Guti wordt hier breed uitgemeten. Ik heb alleen de doelpunten gezien en die waren oogstrelend mooi. Het veldspel heb ik niet echt kunnen zien in de samenvatting.
Barca heeft met 2-0 gewonnen, maar het zag er niet al te best uit. Wel leuk dat Larsson had gescoord.
As. woensdag ga ik naar Real Madrid - Real Betis Sevilla voor de copa del rey (is er hier nog een topic over?).Wordt de eerste keer Santiago Bernabeú voor mij.
Ondanks het pak slaag dat jullie gaan krjjgenquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:04 schreef DutchGooner het volgende:
Nice pics.
Ik keek al uit naar Real v Arsenal mede vanwege het stadion maar ik kan nu niet wachten totdat ik er ben.
Hou nou eens op grootbekquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:14 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ondanks het pak slaag dat jullie gaan krjjgen![]()
Heb je dat kaartje al verkocht?![]()
Ik zit maar wat te dollen hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hou nou eens op grootbek
Mede FOKker Mindlight mag met me mee naar Madrid.
Er zijn trouwens in de week na de loting slechts 9000 vluchten van Engeland naar Madrid geboekt terwijl er maar 3517 kaartjes beschikbaar zijn
Naar wat ik begrepen heb kan ik op mijn Nederlandse paspoort ook kaartjes kopen als "toerist" zijnde,kortom,ik ga mijn geld terug verdienen
Die heeft een slechte kniequote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:03 schreef Saviola het volgende:
Inderdaad, vrij verrassend dat zo zwaar verloren word.. mja, blijkt toch hoe belangrijk Puyol is. En hopelijk halen ze nou eindelijk eens Milito
Speelde van Bommel ?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:45 schreef Trancelocator het volgende:
Messi op dreef
Real Mallorca 0-3 (0-1) Barcelona
0-1 Ludovic Giuly 39'
0-2 Lionel Messi 75'
0-3 Lionel Messi 81'
Van Bommel stond in de basis. Hij kreeg in de 50e minuut geel en werd in de 54e vervangen door Iniesta.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:45 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Van Bommel stond in de basis. Hij kreeg in de 50e minuut geel en werd in de 54e vervangen door Iniesta.
Ik heb alleen het laatste stuk gezien, dus ik zou niet weten of hij goed gespeeld heeft.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:15 schreef Skwish het volgende:
[..]
Heb jij de (hele) wedstrijd gezien?
Speelde hij goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |