dat zeker.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:22 schreef Ambrosius het volgende:
Toch drie mooie doelpunten gisterenavond.
Johquote:Op zondag 22 januari 2006 03:31 schreef Citroentje het volgende:
Het ligt hier allemaal best gevoelig.![]()
Je had natuurlijk wel je Ajax shirt aan moeten doenquote:Op zondag 22 januari 2006 10:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Joh.
* Da_Sandman is in Pacha nabij Barcelona nog wel eens met zn lompe kop met een Real Madrid shirt wezen stappen.
En in plaats van ruzie kreeg ik een compliment voor mn shirtkeuze
dat zou ik ook doenquote:Op zondag 22 januari 2006 10:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Da_Sandman is in Pacha nabij Barcelona nog wel eens met zn lompe kop met een Real Madrid shirt wezen stappen.
Nee, daar heb ik geen hoop meer op. Als ze thuis nog hadden gelijk kunnen spelen ofzo kun je altijd nog een klein stuntje uithalen. Maar dat ze er nu 2 of meer inleggen kan ik me niet voorstellen. Jammer wel, bij de laatste 4 had wel gaaf geweest, misschien dan nog de finale in en volgend jaar Europees spelen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:43 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
En dat is het ook geworden!! Maar dan andersom...balen man, moeten ze ook nog tegen Madrid morgen. Nog wel hoop op dat ze erin kunnen blijven?
Dat zeiden ze over Barcelona 2 seizoenen geleden ook en zo soepel loopt het daar nu niet meer. Ik geef de hoop nog niet op.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:59 schreef M0NTANA het volgende:
Als het éénmaal gaat draaien bij Real, zijn ze niet meer te stoppen. Dit seizoen is het echter te laat.
Dan ben jij het protoype dat nooit Spaans voetbal kijkt. Guti speelt dit seizoen echt goed en niet meer zo kinderachtig als voorheen. Hij ontpopt zich echt als een meerwaarde voor het team, waar hij eerst niet meer dan een opvulling was.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:02 schreef zjroentje het volgende:
Guti vind ik echt het prototype van een verwend ventje.
Klopt! Volgens mij heeft Lopez Caro een hartig woordje met hem gesproken, want waar hij onder Luxemburgo nog als een klein kind reageerde als hij onderuit gehaald werd, gedraagt hij zich nu als een echt aanvoerder.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:04 schreef WeebI het volgende:
[..]
Guti speelt dit seizoen echt goed en niet meer zo kinderachtig als voorheen.
Ik zie Real idd alleen maar in de CL.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:04 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dan ben jij het protoype dat nooit Spaans voetbal kijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |