Dit seizoen heeft Real inderdaad wel een paar keer pech gehad met scheidsrechters, maar over het algemeen, door de jaren heen, is Real toch juist vaak voorgetrokken volgens mij.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:41 schreef WeebI het volgende:
'Normaal' is de scheids altijd tegen Real. Zelfs Barça fans geven dat toe, al boeit het ze natuurlijk geen flikker. Gister was de scheids in het voordeel van Real, maar niet op zo'n manier dat hij de overwinning schonk.
Mooi voetbal speel je met één van de beste middenvelders in de wereld, met Deco dus.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:10 schreef BennyNL het volgende:
Maar het meest belachelijke vond ik nog dat Deco gewoon doorging met ruzie zoeken NA zn rode kaart...en zelfs Rijkaard, die de gemoederen kwam sussen, van zich afduwde. Ik heb het al gezegd..die Deco is de zwakke schakel in dit Barcelona. FCB wil mooi voetbal eerlijk voetbal spelen...ze hebben niks aan iemand die heel de tijd valt en gele kaarten probeert uit te lokken
Daarom was het ook zo uitgebreid op tvquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:21 schreef fernando_redondo het volgende:
Gebrek aan bewijs?
Eto'o gaat vrijuit omdat Athletic geen aangifte gedaan heeft, dan zal Exposito inderdaad wel wat gezegd hebben dat ook niet door de beugel kan. Vandaag buigt de commissie 'Antiviolencia' zich nog over de zaak, maar ze verwachten niet dat hij nog vervolgt gaat worden. Clemente trouwens ook niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Clemente en Eto'o gaan vrijuit, Deco heeft twee wedstrijden aan z'n broek.
Ze hebben idd een kans tegen Espanyol, maar Espanyol is toch wel de favoriet. Leuke ploeg die de laatste weken goed op dreef zijn. Met Pandiani er nu ook nog bij kunnen ze nog wel eens gaan stunten denk ikquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:30 schreef jojomen4 het volgende:
Morgen Cadiz Espanol voor de beker en Real tegen Betis! Hopen dat Cadiz kan winnen en misschien voor een stuntje kan zorgen. Europees voetbal zou wel heel vet zijn! Tegen Espanol hebben ze iig nog wel 40% kans denk ik zo!
Ze zijn iid sterker ja, vooral omdat ze vorig jaar heel goed presteerden, begin dit jaar was wat minder maar ze komen nu weer op dreef.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:03 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ze hebben idd een kans tegen Espanyol, maar Espanyol is toch wel de favoriet. Leuke ploeg die de laatste weken goed op dreef zijn. Met Pandiani er nu ook nog bij kunnen ze nog wel eens gaan stunten denk ik
Zondag naar Barcelona - Alaves, ik heb er echt zin in![]()
En dat is het ook geworden!! Maar dan andersom...balen man, moeten ze ook nog tegen Madrid morgen. Nog wel hoop op dat ze erin kunnen blijven?quote:
dat zeker.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:22 schreef Ambrosius het volgende:
Toch drie mooie doelpunten gisterenavond.
Johquote:Op zondag 22 januari 2006 03:31 schreef Citroentje het volgende:
Het ligt hier allemaal best gevoelig.![]()
Je had natuurlijk wel je Ajax shirt aan moeten doenquote:Op zondag 22 januari 2006 10:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Joh.
* Da_Sandman is in Pacha nabij Barcelona nog wel eens met zn lompe kop met een Real Madrid shirt wezen stappen.
En in plaats van ruzie kreeg ik een compliment voor mn shirtkeuze
dat zou ik ook doenquote:Op zondag 22 januari 2006 10:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Da_Sandman is in Pacha nabij Barcelona nog wel eens met zn lompe kop met een Real Madrid shirt wezen stappen.
Nee, daar heb ik geen hoop meer op. Als ze thuis nog hadden gelijk kunnen spelen ofzo kun je altijd nog een klein stuntje uithalen. Maar dat ze er nu 2 of meer inleggen kan ik me niet voorstellen. Jammer wel, bij de laatste 4 had wel gaaf geweest, misschien dan nog de finale in en volgend jaar Europees spelen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:43 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
En dat is het ook geworden!! Maar dan andersom...balen man, moeten ze ook nog tegen Madrid morgen. Nog wel hoop op dat ze erin kunnen blijven?
Dat zeiden ze over Barcelona 2 seizoenen geleden ook en zo soepel loopt het daar nu niet meer. Ik geef de hoop nog niet op.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:59 schreef M0NTANA het volgende:
Als het éénmaal gaat draaien bij Real, zijn ze niet meer te stoppen. Dit seizoen is het echter te laat.
Dan ben jij het protoype dat nooit Spaans voetbal kijkt. Guti speelt dit seizoen echt goed en niet meer zo kinderachtig als voorheen. Hij ontpopt zich echt als een meerwaarde voor het team, waar hij eerst niet meer dan een opvulling was.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:02 schreef zjroentje het volgende:
Guti vind ik echt het prototype van een verwend ventje.
Klopt! Volgens mij heeft Lopez Caro een hartig woordje met hem gesproken, want waar hij onder Luxemburgo nog als een klein kind reageerde als hij onderuit gehaald werd, gedraagt hij zich nu als een echt aanvoerder.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:04 schreef WeebI het volgende:
[..]
Guti speelt dit seizoen echt goed en niet meer zo kinderachtig als voorheen.
Ik zie Real idd alleen maar in de CL.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:04 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dan ben jij het protoype dat nooit Spaans voetbal kijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |