abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 december 2005 @ 13:35:22 #126
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_33437733
Weet iemand trouwens waarom het programma voor de Primera Division zo kort voor de desbetreffende speeldag bekend gemaakt wordt. Ik ga namelijk 21/22 januri naar FC Barcelona - Alaves, maar ik wil toch wel graag weten of de wedstrijd op zaterdag óf op zondag gespeeld wordt. Niet dat het wat uitmaakt, maar het hele programma van de premierleague met tijden en data is aan het begin van het seizoen al bekend gemaakt.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_33443291
Omdat ze daar zelf mogen kiezen, alleen het weekend staat vast. Dus helaas kan je nooit heel ver van te voren boeken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 27 december 2005 @ 18:55:10 #128
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_33447436
beetje vaag daar in Spanje als clubs zelf de dag mogen kiezen ivm de televisiedeals. Niet dat het voor ons wat uitmaakt. We komen zaterdagmiddag aan in Barcelona, dus we kunnen zaterdagavond ook in het stadion zitten. Ik heb liever zondagavond, want zaterdagavond stappen in Barcelona is ook heel verlijdelijk
pi_33448015
Maar zijn er geen deals met tv-stations? Dan ben je toch aan een tijd gebonden?
pi_33473344
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 18:55 schreef Terreros85 het volgende:
beetje vaag daar in Spanje als clubs zelf de dag mogen kiezen ivm de televisiedeals. Niet dat het voor ons wat uitmaakt. We komen zaterdagmiddag aan in Barcelona, dus we kunnen zaterdagavond ook in het stadion zitten. Ik heb liever zondagavond, want zaterdagavond stappen in Barcelona is ook heel verlijdelijk
Dan kan je ook erna nog wel gaan stappen natuurlijk. 22.00 spelen, ben je 23.45 klaar.
www.thuisuiteten.nl
pi_33477524
vi.nl
quote:
Ronaldo weigert voor Dinho-fan te tekenen

28/12/2005 17:44

Ronaldo is tijdens de feestdagen terug in Brazilië en stond pers en geïnteresseerden in Rio de Janeiro te woord. Uiteraard deelde O Fenomeno ook handtekening uit aan zijn fans.
Een aanbidder in Barcelona-shirt met Ronaldinho op de achterkant kreeg alleen een krabbel als hij het shirt van de aartsrivaal zou uittrekken. Het jongetje koos eieren voor zijn geld, ontdeed zich van het blaugrana en kreeg zijn krabbel.

Toch eindigde de jonge Braziliaan als morele winnaar. Op de afsluitende fotosessie verscheen hij achter Ronaldo, met het Barça-shirt en Ronaldinho-tekst prominent omhooghoudend vereeuwigd door de persmuskieten.

'Hij heeft me te pakken', bekende Real Madrid-spits Ronaldo met een brede glimlach.
pi_33484173
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 18:55 schreef Terreros85 het volgende:
Ik ben een paar maand terug naar Barça-Betis (supercup) geweest. Het aanvangsuur was ook nog niet bekend toen ik vertrok, maar dat vraag je gewoon even in 1 van de (talloze) Barça-winkeltjes in de stad, die weten het altijd

Barça-Betis was overigens ook om 22u , en ik kan je verzekeren dat je tijd genoeg zult hebben om te stappen.. die stad leeft echt s'nachts
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_33484910
quote:
Op woensdag 28 december 2005 21:40 schreef Saviola het volgende:

[..]

Ik ben een paar maand terug naar Barça-Betis (supercup) geweest. Het aanvangsuur was ook nog niet bekend toen ik vertrok, maar dat vraag je gewoon even in 1 van de (talloze) Barça-winkeltjes in de stad, die weten het altijd

Barça-Betis was overigens ook om 22u , en ik kan je verzekeren dat je tijd genoeg zult hebben om te stappen.. die stad leeft echt s'nachts
Ik zou naar dezelfde wedstrijd, maar ik vertrok de ochtend van de wedstrijd terug naar Nederland. Dat was wel klote, maar nix aan te doen . En ik weet dus ook wel dat de stad 's nachts leeft (iig in de zomer) . Ik kom zaterdagmiddag aan in de stad en ik heb weinig zin om me te haasten. Ik doe liever rustig aan op zaterdag en 's avonds stappen en zondagmiddag naar de wedstrijd . Ik heb er echt zin in, ook al spelen ze tegen Alaves en doet Eto'o waarschijnlijk niet mee (Africa-cup ) . Ronaldinho en Messi
pi_33629075
Enkele statistieken van de PD tot nu toe.

Per club de meest ingezette spelers (17 is maximum):
quote:
ALAVÉS: Astudillo, Juanito, Nené 17, Bodipo 15, Aloisi, Costanzo, Edu Alonso, Jandro 14
ATHLETIC DE BILBAO: Aranzubia, Gurpegi, Iraola, Lacruz, Luis Prieto, Yeste 17
ATLÉTICO MADRID: Maxi Rodríguez, Petrov 17, Antonio López, Fernando Torres 16, Gabi, Leo Franco, Pablo Ibañez, Perea 15
FC BARCELONA: Eto'o, Puyol, Víctor Valdés 17, Oleguer Preses 16, Ronaldinho Gaúcho 15
CÁDIZ: Armando, Enrique, Pavoni, Sesma 17, De Quintana, Suárez, Varela 16
CELTA DE VIGO: Angel, Iriney 17, Borja Oubiña, Núñez, Pinto, Sergio Fernández, Silva 16
DEPORTIVO LA CORUÑA: Capdevila, Diego Tristán, Molina, Sergio, Valerón 17
ESPANYOL: De La Peña, Jarque, Kameni, Luis García 16, David García, Ito, Juanfran, Lopo 14
GETAFE: Belenguer, Guïza, Riki 17, Pernía 16, Gavilán, Mario Cotelo 15
MÁLAGA: Arnau, César Navas, Edgar, Fernando Sanz, Nacho Pérez 17
OSASUNA: Milosevic 16, Moha, Webó 15, David López, J. Flaño, Puñal, Raúl García 14
RACING SANTANDER: Awatt 17, Moratón, Pinillos 16, Serrano, Vitolo 15
REAL BETIS SEVILLA: Xisco 16, Joaquín, Juanito 15, Edú, Marcos Assunção, Rivera, Varela 14
REAL MADRID: Iker Casillas, Roberto Carlos, Robinho 17, Beckham, Guti, Iván Helguera, Pablo García 15
REAL MALLORCA: Arango, Tuni 16, Fernando Navarro, Prats 14, Okubo 13
REAL SOCIEDAD: Labaka, Mikel Alonso, Nihat, Prieto, Riesgo 17
REAL ZARAGOZA: Cani, Zapater 17, Ewerthon, D. Milito, G. Milito, Ponzio 16
SEVILLA: Martí, Palop 16, Daniel Alves, David, Kanouté, Kepa, Maresca 15
VALENCIA: Vicente 17, Cañizares, Villa 16, Aimar, Albelda, Ayala, Baraja 15
VILLARREAL: José Mari 16, Gonzalo Rodríguez 15, Arruabarrena, Josico, Marcos Senna, Riquelme, Viera 14
Clubtopscorers:
quote:
ALAVÉS: Nené 6, Sarriegi 2
ATHLETIC DE BILBAO: Etxeberria 3, Gurpegi, Lacruz, Luis Prieto 2
ATLÉTICO MADRID: Fernando Torres, Kezman 4, Maxi Rodríguez 3
FC BARCELONA: Eto'o 17, Ronaldinho Gaúcho 10, Giuly 4, van Bommel, Deco, Larsson 2
CÁDIZ: Enrique 3, Pavoni, Sesma 2
CELTA DE VIGO: Fernando Baiano 7, Canobbio 4
DEPORTIVO LA CORUÑA: Diego Tristán 8, Juanma, Valerón 3, Capdevila 2
ESPANYOL: Luis García 4, Tamudo 3, Corominas, Fredson, Jarque 2
GETAFE: Guïza, Riki 5, Pernía 4, Paunovic 3, Redondo 2
MÁLAGA: Edgar, Salva 4, Nacho Pérez 3, César Navas, Duda, Hidalgo, Pablo Couñago 2
OSASUNA: Milosevic, Webó 4, David López, Raúl García, Romeo 3
RACING SANTANDER: Antoñito 4, Aganzo, Javi Casquero 3
REAL BETIS SEVILLA: Ricardo Oliveira 4, Juanito 2
REAL MADRID: Ronaldo 9, Raúl 5, Roberto Carlos, Robinho 3, Julio Baptista 2
REAL MALLORCA: Arango, Víctor 4, Iuliano 3, Choutos 2
REAL SOCIEDAD: Prieto 6, Kovacevic, Nihat 4, De Paula 3, Barkero, Novo 2
REAL ZARAGOZA: Ewerthon, D. Milito 6, Cani 2
SEVILLA: Kepa 4, Maresca 3, Adriano Correia, Daniel Alves, Kanouté 2
VALENCIA: Villa 10, Aimar, Vicente 3, Albelda, Angulo, Fabio Aurelio 2
VILLARREAL: Riquelme 7, Forlán 4, José Mari 3, Figueroa, Guayre, Marcos Senna, Sorín 2
En dan voor de Nederlanders / spelers met een band met Nederland het aantal duels en de goals:
quote:
Mateja Kezman 13/4
Mark van Bommel 8/2
Giovanni van Bronckhorst 9/0
Henrik Larsson 9/2
Daniel de Ridder 5/0
Ronaldo 12/9
Patrick Kluivert 7/0
Jan Kromkamp 6/0
www.thuisuiteten.nl
pi_33815548
1-0 Barça in de stadsderby tegen Espanyol .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_33815550
Barca 1-0 voor tegen Espanyol

44' deco

edit: RayMania was me voor
pi_33815583
Espanyol - Barça 0-1

Deco met een doelpunt net voor rust.
pi_33816535
0-2 Eto'o

Nummer 18 in wedstrijd 18.
pi_33817010
1-2 Tamudo
pi_33818096
Eindstand: Espanyol-Barça 1-2

15de zege op rij
pi_33818122
Gewonnen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zondag 8 januari 2006 @ 00:00:38 #142
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_33818226
Barca ze hadden het nog moelijk aan het einde, maar toch goed uitgehouden.
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_33820048
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 23:56 schreef Saviola het volgende:

15de zege op rij
Wat een geweldige prestatie zeg...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_33821472
Rijkaard gaat grootheid Cruijff aantasten als het zo doorgaat. Vijftien duels is heel wat, elf competitiezeges op rij. Nu nog de CL erbij
pi_33830388
Pfffffffffff als Real Madrid supporter kan ik hier helaas alleen maar voor applaudiseren.
pi_33831788
15 zeges op rij... dat is het betere werk
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  zondag 8 januari 2006 @ 14:50:22 #148
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_33831827
Over 2 weken naar Barca - Alaves...snelle goal en dan een gala-voorstelling met Ronaldinho, Messi, Deco, Van Bommel. Jammer dat Eto'o niet meedoet, maar het water loopt me nu al de mond in
pi_33834925
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 23:56 schreef Saviola het volgende:

15de zege op rij
Toeval of niet: sinds drie vrienden van mij bij Barcelona zijn gaan kijken, hebben ze niet meer verloren. Dus de grap is nu dat Laporta al tickets klaar heeft liggen voor ze, zodat hij ze kan laten invliegen voor de eerstvolgende wedstrijd na een eventuele nederlaag van Barça.
www.thuisuiteten.nl
pi_33844729
Villarreal - Real Madrid 0-0
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')