Thuis tegen Lyon is ook de laatste keer dat ik hem ouderwets tekeer heb zien gaan, toch zonde (en vreemd eigenlijk) dat niemand dat eerder tegen hem gezegd heeft. Hij speelt nu ook regelmatiger, misschien dat het ook een deel frustratie daarover was die eruit kwam.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:19 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik zie Real idd alleen maar in de CL.
ja er is een topic over de Copa, en ik wou dat ik met je meekonquote:Op maandag 23 januari 2006 23:50 schreef Citroentje het volgende:
As. woensdag ga ik naar Real Madrid - Real Betis Sevilla voor de copa del rey (is er hier nog een topic over?).Wordt de eerste keer Santiago Bernabeú voor mij.
Citroen! Woon je een beetje in de buurt van het stadion of niet? Ik zit op de dag van de wedstrijd tegen Arsenal, de 21ste dacht ik in Cordoba, ik wil dan overdag met de bus van Cordoba naar Madrid om de wedstrijd te zien. Het probleem is alleen dat als ik te lang wacht grote kans heb dat de pot is uitverkocht. Enkele dagen voor de wedstrijd begint de verkoop van kaarten aan het vrije publiek. Als je er dus niet te ver van woont zou ik je graag willen vragen of je dan een kaart voor me kan halen.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:50 schreef Citroentje het volgende:
Real Madrid is aan het terugkomen, lijkt het en Caro beweert dat Real er niet onder doet voor Barcelona (aldus in een interview met Marca). Ook de rol van Guti wordt hier breed uitgemeten. Ik heb alleen de doelpunten gezien en die waren oogstrelend mooi. Het veldspel heb ik niet echt kunnen zien in de samenvatting.
Barca heeft met 2-0 gewonnen, maar het zag er niet al te best uit. Wel leuk dat Larsson had gescoord.
As. woensdag ga ik naar Real Madrid - Real Betis Sevilla voor de copa del rey (is er hier nog een topic over?).Wordt de eerste keer Santiago Bernabeú voor mij.
Ondanks het pak slaag dat jullie gaan krjjgenquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:04 schreef DutchGooner het volgende:
Nice pics.
Ik keek al uit naar Real v Arsenal mede vanwege het stadion maar ik kan nu niet wachten totdat ik er ben.
Hou nou eens op grootbekquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:14 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ondanks het pak slaag dat jullie gaan krjjgen![]()
Heb je dat kaartje al verkocht?![]()
Ik zit maar wat te dollen hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 02:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hou nou eens op grootbek
Mede FOKker Mindlight mag met me mee naar Madrid.
Er zijn trouwens in de week na de loting slechts 9000 vluchten van Engeland naar Madrid geboekt terwijl er maar 3517 kaartjes beschikbaar zijn
Naar wat ik begrepen heb kan ik op mijn Nederlandse paspoort ook kaartjes kopen als "toerist" zijnde,kortom,ik ga mijn geld terug verdienen
Die heeft een slechte kniequote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:03 schreef Saviola het volgende:
Inderdaad, vrij verrassend dat zo zwaar verloren word.. mja, blijkt toch hoe belangrijk Puyol is. En hopelijk halen ze nou eindelijk eens Milito
Speelde van Bommel ?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:45 schreef Trancelocator het volgende:
Messi op dreef
Real Mallorca 0-3 (0-1) Barcelona
0-1 Ludovic Giuly 39'
0-2 Lionel Messi 75'
0-3 Lionel Messi 81'
Van Bommel stond in de basis. Hij kreeg in de 50e minuut geel en werd in de 54e vervangen door Iniesta.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:45 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Van Bommel stond in de basis. Hij kreeg in de 50e minuut geel en werd in de 54e vervangen door Iniesta.
Ik heb alleen het laatste stuk gezien, dus ik zou niet weten of hij goed gespeeld heeft.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:15 schreef Skwish het volgende:
[..]
Heb jij de (hele) wedstrijd gezien?
Speelde hij goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |