dat nooitquote:
Ik zag het ja, wat is die man de laatste jaren van weinig waarde zeg...quote:Op zondag 8 januari 2006 21:06 schreef WeebI het volgende:
Ronaldo is kapot. Alweer geblesseerd geraakt...ditmaal zelfs in de eerste helft...
Ja, omdat hij zo weinig speelt. Want qua gemiddelde doet hij het vrij aardig.quote:Op maandag 9 januari 2006 08:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik zag het ja, wat is die man de laatste jaren van weinig waarde zeg...
Dat bedoel ik, hij kan zo goed zijn!quote:Op maandag 9 januari 2006 19:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, omdat hij zo weinig speelt. Want qua gemiddelde doet hij het vrij aardig.
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:06 schreef WeebI het volgende:
Ronaldo is kapot. Alweer geblesseerd geraakt...ditmaal zelfs in de eerste helft...
quote:Blessure 5 in 12 weken: Ronaldo 3 weken out
10/1/2006 11:04
Real Madrid moet het weer eens zonder Ronaldo zien te redden. De Braziliaanse spits ligt er zeker drie weken uit nadat hij tegen Villarreal opnieuw geblesseerd raakte en zich na een ruim een half uur moest laten vervangen.
Onderzoek wees uit dat Ronaldo een scheur in zijn kuitspier heeft opgelopen. Hij kampte sinds de hervatting van de training na het kerstreces al met dezelfde blessure, maar houdt vol dat hij niet te vroeg weer is begonnen.
'Ik moet de medici en de fysiotherapeuten vrijpleiten. Ik was er deze keer zeker van dat ik in staat was om te spelen', liet Ronaldo weten. 'Dat was ik overigens alle keren dat eenzelfde blessure weer terugkeerde.'
In de laatste twaalf weken heeft Ronaldo te maken gehad met vijf blessures. De ellende begon in de derby tegen Atlético Madrid, toen hij een schop op zijn enkel kreeg en zijn enkelbanden scheurde.
Na de klassieker tegen Barcelona, waarin hij met verdoving speelde, kreeg hij weer last van het gewricht. Een lichte hamstringblessure en twee spierblessures in zijn kuit maken de trieste reeks vol.
'Dit is duidelijk niet mijn meest gelukkige fase. Maar voetbal is een contactsport. Ik hoop dat de blessures me nu met rust laten zodat ik mijn club kan dienen en daarna mijn land op hopelijk een groots WK.'
quote:Cañizares vraagt Barça op aarde terug te keren
10/1/2006 11:33
Santiago Cañizares steekt zijn bewondering voor Barcelona niet onder stoelen of banken. De doelman van Valencia doet een beroep op de Catalanen om minder onaantastbaar door de Primera División te wandelen.
'Wij hopen erop dat Barça terugkeert op aarde en dat het eens een wedstrijdje gelijkspeelt of verliest. Want op de manier waarop het nu gaat, zijn alle pogingen van de rest van de wereld nutteloos', vertelt Cañizares in Sport.
'Het zou mooi zijn als Barcelona het met de geweldige selectie die het heeft de rest een beetje gemakkelijker zou maken. Maar als het weigert ook maar één duel te verliezen, dan moeten wij ons maar rijk rekenen als we de tweede plaats kunnen bemachtigen.'
Barcelona won de laatste vijftien wedstrijden op rij, waarvan elf in de Spaanse competitie. De voorsprong op nummer drie Valencia bedraagt tien punten. Osasuna is de enige die met vier punten minder nog in de buurt blijft.
Zonde voor Osasuna, ze deden het zo leuk. Zal nu lastiger worden aan te blijven haken.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:07 schreef DeTolk het volgende:
Spitsenduo Osasuna maand afwezig
10/1/2006 10:52
De revelatie van de Spaanse Primera División, Osasuna, kampt met een spitsenprobleem. Savo Milosevic is een maand uitgeschakeld met een spierblessure, terwijl Pierre Webó met Kameroen gaat deelnemen aan de Afrika Cup.
Milosevic en Webó blinken dit seizoen nog niet uit door hun doelpuntenproductie (beiden troffen viermaal doel), maar zijn desondanks belangrijke schakels in het succes van Osasuna. De Serviër en de Kameroener speelden in zestien van de achttien competitiewedstrijden.
Osasuna is dit seizoen de enige ploeg die een beetje in het spoor kan blijven van Barcelona. De achterstand van de club uit Pamplona op de koploper bedraagt vier punten.
En ik juist Osasunaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:15 schreef Skwish het volgende:
liever Valencia met de volle winst dan Osasuna met een puntje.
Ik zie Valencia wel meer punten verspelen dan Barca dit seizoen
Leuk voor hem, maar hij gaat toch niet mee naar het WKquote:
Mits jullie zelf de 2e ronde overlevenquote:Op maandag 16 januari 2006 01:00 schreef jojomen4 het volgende:
Misschien dat we ze in de CL eruit kunnen knallen de volgende ronde, dat natuurlijk als Barca Chelsea overleefd.
Cicinho is een wereldback schrijft As.com![]()
Fifty-fiftyquote:Op maandag 16 januari 2006 01:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mits jullie zelf de 2e ronde overleven
Volgens mij ben je in de war met Barcelona, de penalty voor Real was 'gewoon' terecht. Wat was er trouwens met Eto'o, had hij voor de wedstrijd het spuugincident tussen Rijkaard en Voller bekeken?quote:Op maandag 16 januari 2006 01:04 schreef twi het volgende:
Goh, het zal eens niet een penalty zijn die Real aan een overwinning helpt. Was 'ie ook nog een beetje terecht, of was er weer eens sprake van een "onbedoelde" arbitrale dwaling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |