Voortaan gaan zitten dan maar.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:07 schreef SCH het volgende:
Gatverdamme, het ligt er nog steeds.
Ik moet het einde nog herschijven, en zo heel lief is het verhaaltje niet echtquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:27 schreef SCH het volgende:
Boezie
Wat lief dat je een verhaaltje schreef voor de wedstrijd, wist je wel dat ik in de jury zit?
Gironummer weten?
ik niet mijn moederquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:06 schreef Suijk het volgende:
En hoeveel heb je dan gekocht borisz?
De maat die een vrij kaartje had wil mss wel een gedeelte betalen van mijn kaartjequote:
Maar jij woont nog dicht bij A-damquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:34 schreef JaWi het volgende:
Ik kreeg om 10 uur nog een mailtje van iemand die hem wilde hebben.
Ik heb nog vrij genomen voor maandag ivm met Innercity, maar goed kwam toch goed uit moet dan ook lessen naar de tandarts.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:36 schreef JaWi het volgende:
Ik moet om half 8 werken, dus dat is ook niet echt een optie.
Iemand komt nu voor 42,50 dat andere kaartje halenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik heb nog vrij genomen voor maandag ivm met Innercity, maar goed kwam toch goed uit moet dan ook lessen naar de tandarts.
Maar ik heb nu ook niet het gevoel dat ik iets mis
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:29 schreef JaWi het volgende:
Wie heeft nu mijn gedichtje geschreven?
Wil je gratis naar Innercityquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:59 schreef Cart_man het volgende:
Hier posten in plaats van lekker bezopen en waus opweg naar Nightmare te zijn, is kut.
Ik zit ook een filpmje te kijken: mijn vader heeft zijn oude 8mm films op DVD laten zetten. Tering, wat is dat leuk om die oude beelden weer te zienquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:08 schreef JaWi het volgende:
Ik ga een filmpje kijken en slapen, de wekker staat om 06.00.
Dat is natuurlijk Bombarda.quote:Op zondag 18 december 2005 01:18 schreef tong80 het volgende:
Oe ja wordt wel en trantje pinken is Djurovski de beste Groninger ooit er ?
Barbaar.quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 01:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Barbaar.
Eiegenlijk is het Tonnie van Leeuwen.
Afgezien van het feit dat ik te vroeg mijn bed uit wasquote:
quote:Op zondag 18 december 2005 10:46 schreef dndiek het volgende:
Oow dan heb je wat tijd over om even naar dat recept van Bacalaitos te kijken
quote:Op zondag 18 december 2005 10:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik zal aan mijn vriendin vandaag vragen om naar een recept te kijken
Mogguh Nocaaaaaaaquote:Op zondag 18 december 2005 10:54 schreef Noca het volgende:
Mogguh....
quote:Op zondag 18 december 2005 10:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Mogguh Nocaaaaaaa
Laatste keer Oosterpark vandaag toch?
het belangrijkste staat hierquote:Op zondag 18 december 2005 11:21 schreef dndiek het volgende:
GVD, moet ik me registreren op de site van Talpa en dat lukt niet
Op die site ben ik ook terecht gekomenquote:Op zondag 18 december 2005 11:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het belangrijkste staat hier![]()
http://www.goalzzz.com/2005-2006/psv-wil.html
Ik hoop het... bij winst doet de FC goede zaken in de subtopquote:Op zondag 18 december 2005 10:59 schreef Noca het volgende:
[..]
![]()
We mogen donderdag ook nog een keer. Vandaag wel alle 'festiviteiten', er was niet gerekend op die extra bekerwedstrijd, eigenlijk alleen maar mooi.
Jullie vandaag even winnen Eilandje!!
Awwww ... na al die jaren nog steeds verliefdquote:Op zondag 18 december 2005 11:09 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee nog steeds kriebels in dr buik heeft
En goede zaken in mijn portemonneequote:Op zondag 18 december 2005 11:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik hoop het... bij winst doet de FC goede zaken in de subtop
Haha, en zo is hetquote:Op zondag 18 december 2005 11:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dus het motto voor vandaag luidt: Spek de portemonnee van Noca!![]()
Kan je mooi een bloemetje voor Clau kopen of haar mee uit eten nemenquote:
Nee hoor, das wel een goede bestemmingquote:Op zondag 18 december 2005 11:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kan je mooi een bloemetje voor Clau kopen of haar mee uit eten nemen![]()
of had ik nu mijn mond moeten houden?![]()
![]()
Live muziek in een pub is altijd wel relaxt. Soms spelen ze beter dan de artiest die het origineel gemaakt heeft.quote:Op zondag 18 december 2005 12:12 schreef FrankyMcG het volgende:
Gisteren in Eindhoven uitgegaan! Hele avond met z'n alle in de Ierse Pub gestaan, speelde zo'n gozer live-muziek! Top avond!
Hij deed ook veel verzoekjes, dus dat komt de sfeer ook zeker ten goede!quote:Op zondag 18 december 2005 12:15 schreef Cart_man het volgende:
Live muziek in een pub is altijd wel relaxt. Soms spelen ze beter dan de artiest die het origineel gemaakt heeft.
quote:Op zondag 18 december 2005 12:17 schreef FrankyMcG het volgende:
En ik kon de hele avond Guinness drinken!
quote:
Gezellige tent is datquote:
Nightmare is ook leuk geweest hoorde ik. Volop vechtpartijen, onder andere tussen Ado en Feijenoord.quote:Op zondag 18 december 2005 12:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon blij is dat ie niet geweest is maar Innercity
Geen eens lasers, weinig volk, kut sfeer Top ID&T
Geen neger muziek op dance feesten dus
Toch jammer dat De Jeugd van Tegenwoordig geen bierdouche hebt gegevenquote:Op zondag 18 december 2005 12:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
wel negerzoenen dan?quote:Op zondag 18 december 2005 12:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
Gezelligheid ten top dus!quote:Op zondag 18 december 2005 12:23 schreef Cart_man het volgende:
Nightmare is ook leuk geweest hoorde ik. Volop vechtpartijen, onder andere tussen Ado en Feijenoord.
Dat wel, negers en allochtonen zijn best welkom hoor heb er niks tegen maar die Urban zooi hoort er gewoon niet thuis.quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 12:12 schreef clauwheee het volgende:
Darkshine whats up dan?
Denk iets met z'n vriendinquote:Op zondag 18 december 2005 12:17 schreef Eilanden het volgende:
What's wrong Darkshine?
quote:Op zondag 18 december 2005 03:43 schreef DarkShine het volgende:
Denk ik eindelijk van alle stress af te zijn, begint me vriendin nou. Een kleine week voor de feestdagen beginnen![]()
![]()
Wel leuk om te zien soms, vechten, security en gastjes die dan ineens niet meer zo stoer zijn en de volgende dag op Partyflock gaan klagen over de kut securityquote:
Dan ben ik gewoon een papegaaiquote:Op zondag 18 december 2005 12:19 schreef clauwheee het volgende:
Vroeg ik ook al Eilandje maar volgens mij is ie nu net naar het werk.
Mjah, andere x weer.quote:Op zondag 18 december 2005 12:24 schreef dndiek het volgende:
[..]
Toch jammer dat De Jeugd van Tegenwoordig geen bierdouche hebt gegeven![]()
Hehe, in Rotterdam wordt de security altijd weggeslagen.quote:Op zondag 18 december 2005 12:28 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Wel leuk om te zien soms, vechten, security en gastjes die dan ineens niet meer zo stoer zijn en de volgende dag op Partyflock gaan klagen over de kut security
Lekkerquote:Op zondag 18 december 2005 14:44 schreef DeTolk het volgende:
Biertje , iemand?
quote:Op zondag 18 december 2005 14:44 schreef DeTolk het volgende:
Biertje , iemand?
Is je bad niet zo diep.quote:
iddquote:Op zondag 18 december 2005 14:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Das niet verkeerd Borisz.
En Pascal doet ook al aan dat kerstgedoe.![]()
Het gebeurt iets te vaak maar ik ben te lang voor het bad (of het bad is te klein voor mijquote:
quote:Op zondag 18 december 2005 14:47 schreef rubbereend het volgende:
of zal ik toch stiekem deze instellen?
[afbeelding]
Ik doe aan wintergedoe.quote:Op zondag 18 december 2005 14:36 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op zondag 18 december 2005 14:52 schreef Suijk het volgende:
Zullen we meedoen?
niet voetbal liefhebbers unite!
Texelquote:Op zondag 18 december 2005 14:51 schreef SCH het volgende:
Waar zijn Bluezz en golfer eigenlijk - ik voel me toch een beetje ontheem zo zonder Pa en Ma.
quote:Op zondag 18 december 2005 14:52 schreef Suijk het volgende:
Zullen we meedoen?
niet voetbal liefhebbers unite!
doe niet zo ongezellig man, zet je thuis ook geen kerstboom ofzoquote:Op zondag 18 december 2005 14:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zit met m'n arm tegen een tak aan van de boom.quote:Op zondag 18 december 2005 15:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
doe niet zo ongezellig man, zet je thuis ook geen kerstboom ofzo![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 15:23 schreef DeTolk het volgende:
Donner beste politicus van 2005
Dan moet ie ook een rondje doen vind ik.
quote:Op zondag 18 december 2005 15:24 schreef SCH het volgende:
Gaat goed met Bluezz - golfer vond er eerst niet veel aan om naar Texel te gaan maar heeft zijn surprise toch maar geaccepteerd
2 keer klop gekregen in 12 uur tijdquote:Op zondag 18 december 2005 12:23 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nightmare is ook leuk geweest hoorde ik. Volop vechtpartijen, onder andere tussen Ado en Feijenoord.
Jammer dat ik niet geweest ben.
Het verplaatst zich meer naar feesten, Defqon, Awakenings, Sensation etc waren ook verchtpartijen...quote:Op zondag 18 december 2005 16:17 schreef methodmich het volgende:
Allemaal vechten bij housefeestjes, daar moet Donner iets aan doen.
Mooi zo, kunnen wij rustig naar het voetballen.quote:Op zondag 18 december 2005 16:19 schreef JaWi het volgende:
[..]
Het verplaatst zich meer naar feesten, Defqon, Awakenings, Sensation etc waren ook verchtpartijen....
quote:Op zondag 18 december 2005 16:29 schreef DeTolk het volgende:
Doe dan maar enen biertjes Jawie
Shit manquote:
wie is wij?quote:Op zondag 18 december 2005 16:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mooi zo, kunnen wij rustig naar het voetballen.
Op die fietsquote:Op zondag 18 december 2005 16:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Alle mensen die niet willen hooligannen.
Wanneer meldt 'ie zich in Roosendaalquote:Op zondag 18 december 2005 16:57 schreef borisz het volgende:
Robert maaskant is de gast bij kanaal plus
als de spelers dat willenquote:Op zondag 18 december 2005 16:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wanneer meldt 'ie zich in Roosendaal?
Jij partyanimal!quote:Op zondag 18 december 2005 17:20 schreef VoreG het volgende:
mogguh
Leuke constantering. 12 uur geleden was ik aan het feesten, 24 uur geleden ook. En dat in hetzelfde feest
Kerstborrel/diner met vrienden, onbetaalbaar
12 uur geleden zat ik nog aan de pokertafelquote:Op zondag 18 december 2005 17:20 schreef VoreG het volgende:
mogguh
Leuke constantering. 12 uur geleden was ik aan het feesten, 24 uur geleden ook. En dat in hetzelfde feest
Kerstborrel/diner met vrienden, onbetaalbaar
ik wil er wel even overheen lopenquote:
quote:Op zondag 18 december 2005 17:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik wil er wel even overheen lopen
dat hebben we zowatquote:Op zondag 18 december 2005 17:59 schreef pascalheister het volgende:
kun je geen pokerclub beginnen eend?
Zeker gewonnen met poker .... Kreeftquote:Op zondag 18 december 2005 18:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat hebben we zowatgister weer 2 nieuwe mensen bekend gemaakt met het edele pokerspel, eentje lijkt sowieso al verslaafd
kreeft is klaar ik ben eten
Nog niet, ben nu aan het herschrijven dat ie wel springt en nog wat meer kerstreferentiesquote:Op zondag 18 december 2005 18:18 schreef SCH het volgende:
Is je verhaal al af Boez?
Laat die kerstrefenties maar zittenquote:Op zondag 18 december 2005 18:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nog niet, ben nu aan het herschrijven dat ie wel springt en nog wat meer kerstreferenties
550 it is.quote:Tot hoelang heb ik nog? En is 500 echt 500 en niet 510 ?
Ik ga iets minder vaak zeuren dat ik het koud hebquote:Op zondag 18 december 2005 19:00 schreef JaWi het volgende:
100.000 mensen in syberie zonder verwarming en warm water bij -37.
en ik zeur nu al dat ik het koud heb als ik de hond uitlaatquote:Op zondag 18 december 2005 19:00 schreef JaWi het volgende:
Was dat maar op meerdere plaatsen.quote:Op zondag 18 december 2005 19:00 schreef JaWi het volgende:
Zou mooi zijn natuurlijk.quote:Op zondag 18 december 2005 19:10 schreef Cart_man het volgende:
in amsterdam bijvoorbeeld.
Toen lag ik gelukkig net een half uurtje in m'n nest. Daarvoor was het wel lekker die frisse luchtquote:Op zondag 18 december 2005 19:18 schreef JaWi het volgende:
Het was vanochtend om 6 uur best fris op de fiets ja.
Neequote:Op zondag 18 december 2005 19:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
HEEEEEEEJ VOEL JE DEZE BASSSSSS
welke BASSSSSSSS moet ik voelenquote:Op zondag 18 december 2005 19:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
je kunt een basssss van me tegen je kop krijgenquote:Op zondag 18 december 2005 19:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
quote:Op zondag 18 december 2005 20:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je kunt een basssss van me tegen je kop krijgen
Ze bewaren het beste voor het laatstquote:Op zondag 18 december 2005 20:45 schreef borisz het volgende:
Ajax word steeds als laatste uitgezonden
Jij blij dat je er niet wasquote:Op zondag 18 december 2005 20:49 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ze bewaren het beste voor het laatst.
Dat kan anders ook nog wel, hoor. Je kunt je post nog gewoon editen als het topic gesloten is.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:52 schreef tong80 het volgende:
Nee altijd 2 of 3 posts voordat de oude vol is dan kan ik een linkje geven. Was nu een keertje tien seconden te snel.
Om 5 uur stond de wekkerquote:
Noca loopt te schuimbekken met een sneeuwwitte neusquote:Op zondag 18 december 2005 21:19 schreef pascalheister het volgende:Clau
Dus noca zit nu te housen ?
Die smileysquote:Op zondag 18 december 2005 21:29 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat dacht je!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op zondag 18 december 2005 21:29 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat dacht je!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op zondag 18 december 2005 21:31 schreef JaWi het volgende:
[..]
Loopt hij opvallend vaak naar het toilet? [afbeelding]
met suiker erbij?quote:Op zondag 18 december 2005 21:33 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik verveel me.
Kom je een kopje koffie drinken?
quote:Op zondag 18 december 2005 21:35 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb alleen poedersuiker, is dan een probleem?
Absoluut niet. Ik kom nu naar Huizen.quote:Op zondag 18 december 2005 21:35 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb alleen poedersuiker, is dan een probleem?
Je kent de weg, geloof ikquote:Op zondag 18 december 2005 21:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik kom nu naar Huizen.![]()
Ben al kampioen. Dit zou mijn eerste gelijkspel worden in de hele reeks.quote:[Expand!] FC Bleijenbeek - Kein Geloel (65 minute(s) played) 2 - 2 [Delete]
57 minutes: In the 57th minute, Bleijenbeek's Daniël Struycken made a rush down the left, leaving him free to put the 2 - 2 equaliser away.
Het altijd gezellige Hilversumquote:Op zondag 18 december 2005 21:41 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Trein naar Hilversum, bus naar Huizen.![]()
Jepquote:
[Uitbreiden!] de petsers - DFMS (77 minuten gespeeld) 1 - 4 [Verwijder]quote:Op zondag 18 december 2005 21:40 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ben al kampioen. Dit zou mijn eerste gelijkspel worden in de hele reeks.
Aha, welke klasse? Friendly a.s. woensdag?quote:Op zondag 18 december 2005 21:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
[Uitbreiden!] de petsers - DFMS (77 minuten gespeeld) 1 - 4 [Verwijder]
77 minuten: Jordi van Nunspeet breidde de voorsprong van de bezoekers uit door een volley binnen te schieten na een pass van rechts: 1 - 4. De manier van spelen veranderde toen DFMS zich terugtrok om op eigen helft de tegenstander op te vangen.
Sta dus zelf 1-4 voor tegen de nummer 1
binnenkort hier ook maar eens aanvragen bij upc, maar dan samen met mn oudersquote:Op zondag 18 december 2005 21:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Jepneej broertjes kunnen af en toe ook wel dingen zien maar ik betaal het extra geld dat we moeten betalen enzo
IX.318quote:Op zondag 18 december 2005 21:43 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Aha, welke klasse? Friendly a.s. woensdag?
Ik zit in XI.404. Eerste seizoen.quote:Op zondag 18 december 2005 21:44 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
IX.318Pas m'n 2e seizoen
![]()
Maar is goed m'n team is DFMS
Shut itquote:
lol maak ik nog kans ookquote:Op zondag 18 december 2005 21:45 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik zit in XI.404. Eerste seizoen.
[..]
Shut it
Wat is promovatiequote:Op zondag 18 december 2005 21:52 schreef MrDoegewoon het volgende:
Helaas geen promovatie, andere wedstrijd is 3-1 geworden
quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 21:58 schreef Eilanden het volgende:
promovatie
Iedereen weet dat het promovering is![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 22:00 schreef Superheld het volgende:
promillage toch?
Dat helpt mij herinneren dat ik nog een boete moet betalenquote:Op zondag 18 december 2005 22:00 schreef Superheld het volgende:
promilage toch?
Ik ben een echte kattenmepperquote:
Deze waren nog voor verstoring van de openbare orde en openbare dronkenschapquote:Op zondag 18 december 2005 22:05 schreef Superheld het volgende:
Mwehehehe, gelukkig dat ze mij nooit controleren enzo
Echt stoer met alcohol op achter het stuur kruipenquote:Op zondag 18 december 2005 22:02 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat helpt mij herinneren dat ik nog een boete moet betalen.
Waar staat dat ie dronken achter het stuur zat, dom is het wel overigensquote:Op zondag 18 december 2005 22:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Echt stoer met alcohol op achter het stuur kruipen![]()
OK, da's wat anders dan met drank op rijdenquote:Op zondag 18 december 2005 22:07 schreef JaWi het volgende:
[..]
Deze waren nog voor verstoring van de openbare orde en openbare dronkenschap.
Ja, daar pakken ze mij ook nooit voorquote:Op zondag 18 december 2005 22:07 schreef JaWi het volgende:
[..]
Deze waren nog voor verstoring van de openbare orde en openbare dronkenschap.
Dat heb ik dus helemaal niet gedaanquote:Op zondag 18 december 2005 22:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Echt stoer met alcohol op achter het stuur kruipen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |