Voortaan gaan zitten dan maar.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:07 schreef SCH het volgende:
Gatverdamme, het ligt er nog steeds.
Ik moet het einde nog herschijven, en zo heel lief is het verhaaltje niet echtquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:27 schreef SCH het volgende:
Boezie
Wat lief dat je een verhaaltje schreef voor de wedstrijd, wist je wel dat ik in de jury zit?
Gironummer weten?
ik niet mijn moederquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:06 schreef Suijk het volgende:
En hoeveel heb je dan gekocht borisz?
De maat die een vrij kaartje had wil mss wel een gedeelte betalen van mijn kaartjequote:
Maar jij woont nog dicht bij A-damquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:34 schreef JaWi het volgende:
Ik kreeg om 10 uur nog een mailtje van iemand die hem wilde hebben.
Ik heb nog vrij genomen voor maandag ivm met Innercity, maar goed kwam toch goed uit moet dan ook lessen naar de tandarts.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:36 schreef JaWi het volgende:
Ik moet om half 8 werken, dus dat is ook niet echt een optie.
Iemand komt nu voor 42,50 dat andere kaartje halenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik heb nog vrij genomen voor maandag ivm met Innercity, maar goed kwam toch goed uit moet dan ook lessen naar de tandarts.
Maar ik heb nu ook niet het gevoel dat ik iets mis
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:29 schreef JaWi het volgende:
Wie heeft nu mijn gedichtje geschreven?
Wil je gratis naar Innercityquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:59 schreef Cart_man het volgende:
Hier posten in plaats van lekker bezopen en waus opweg naar Nightmare te zijn, is kut.
Ik zit ook een filpmje te kijken: mijn vader heeft zijn oude 8mm films op DVD laten zetten. Tering, wat is dat leuk om die oude beelden weer te zienquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:08 schreef JaWi het volgende:
Ik ga een filmpje kijken en slapen, de wekker staat om 06.00.
Dat is natuurlijk Bombarda.quote:Op zondag 18 december 2005 01:18 schreef tong80 het volgende:
Oe ja wordt wel en trantje pinken is Djurovski de beste Groninger ooit er ?
Barbaar.quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 01:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Barbaar.
Eiegenlijk is het Tonnie van Leeuwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |