Voortaan gaan zitten dan maar.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:07 schreef SCH het volgende:
Gatverdamme, het ligt er nog steeds.
Ik moet het einde nog herschijven, en zo heel lief is het verhaaltje niet echtquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:27 schreef SCH het volgende:
Boezie
Wat lief dat je een verhaaltje schreef voor de wedstrijd, wist je wel dat ik in de jury zit?
Gironummer weten?
ik niet mijn moederquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:06 schreef Suijk het volgende:
En hoeveel heb je dan gekocht borisz?
De maat die een vrij kaartje had wil mss wel een gedeelte betalen van mijn kaartjequote:
Maar jij woont nog dicht bij A-damquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:34 schreef JaWi het volgende:
Ik kreeg om 10 uur nog een mailtje van iemand die hem wilde hebben.
Ik heb nog vrij genomen voor maandag ivm met Innercity, maar goed kwam toch goed uit moet dan ook lessen naar de tandarts.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:36 schreef JaWi het volgende:
Ik moet om half 8 werken, dus dat is ook niet echt een optie.
Iemand komt nu voor 42,50 dat andere kaartje halenquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik heb nog vrij genomen voor maandag ivm met Innercity, maar goed kwam toch goed uit moet dan ook lessen naar de tandarts.
Maar ik heb nu ook niet het gevoel dat ik iets mis
quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:29 schreef JaWi het volgende:
Wie heeft nu mijn gedichtje geschreven?
Wil je gratis naar Innercityquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:59 schreef Cart_man het volgende:
Hier posten in plaats van lekker bezopen en waus opweg naar Nightmare te zijn, is kut.
Ik zit ook een filpmje te kijken: mijn vader heeft zijn oude 8mm films op DVD laten zetten. Tering, wat is dat leuk om die oude beelden weer te zienquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:08 schreef JaWi het volgende:
Ik ga een filmpje kijken en slapen, de wekker staat om 06.00.
Dat is natuurlijk Bombarda.quote:Op zondag 18 december 2005 01:18 schreef tong80 het volgende:
Oe ja wordt wel en trantje pinken is Djurovski de beste Groninger ooit er ?
Barbaar.quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 01:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Barbaar.
Eiegenlijk is het Tonnie van Leeuwen.
Afgezien van het feit dat ik te vroeg mijn bed uit wasquote:
quote:Op zondag 18 december 2005 10:46 schreef dndiek het volgende:
Oow dan heb je wat tijd over om even naar dat recept van Bacalaitos te kijken
quote:Op zondag 18 december 2005 10:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik zal aan mijn vriendin vandaag vragen om naar een recept te kijken
Mogguh Nocaaaaaaaquote:Op zondag 18 december 2005 10:54 schreef Noca het volgende:
Mogguh....
quote:Op zondag 18 december 2005 10:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Mogguh Nocaaaaaaa
Laatste keer Oosterpark vandaag toch?
het belangrijkste staat hierquote:Op zondag 18 december 2005 11:21 schreef dndiek het volgende:
GVD, moet ik me registreren op de site van Talpa en dat lukt niet
Op die site ben ik ook terecht gekomenquote:Op zondag 18 december 2005 11:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het belangrijkste staat hier![]()
http://www.goalzzz.com/2005-2006/psv-wil.html
Ik hoop het... bij winst doet de FC goede zaken in de subtopquote:Op zondag 18 december 2005 10:59 schreef Noca het volgende:
[..]
![]()
We mogen donderdag ook nog een keer. Vandaag wel alle 'festiviteiten', er was niet gerekend op die extra bekerwedstrijd, eigenlijk alleen maar mooi.
Jullie vandaag even winnen Eilandje!!
Awwww ... na al die jaren nog steeds verliefdquote:Op zondag 18 december 2005 11:09 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee nog steeds kriebels in dr buik heeft
En goede zaken in mijn portemonneequote:Op zondag 18 december 2005 11:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik hoop het... bij winst doet de FC goede zaken in de subtop
Haha, en zo is hetquote:Op zondag 18 december 2005 11:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dus het motto voor vandaag luidt: Spek de portemonnee van Noca!![]()
Kan je mooi een bloemetje voor Clau kopen of haar mee uit eten nemenquote:
Nee hoor, das wel een goede bestemmingquote:Op zondag 18 december 2005 11:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kan je mooi een bloemetje voor Clau kopen of haar mee uit eten nemen![]()
of had ik nu mijn mond moeten houden?![]()
![]()
Live muziek in een pub is altijd wel relaxt. Soms spelen ze beter dan de artiest die het origineel gemaakt heeft.quote:Op zondag 18 december 2005 12:12 schreef FrankyMcG het volgende:
Gisteren in Eindhoven uitgegaan! Hele avond met z'n alle in de Ierse Pub gestaan, speelde zo'n gozer live-muziek! Top avond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |