Eenschquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
kuttitel
Helemaal niet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:44 schreef Vivi het volgende:
Nee da's best een te pruimen nummer, van die Gavin!
Jij bent een kutuser, daar zeg ik ook niks vanquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
kuttitel
quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij bent een kutuser, daar zeg ik ook niks van.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij bent een kutuser, daar zeg ik ook niks van.
Stomkopquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:45 schreef Brighteyes het volgende:
Of je post even door een slotje heen.
Waarquote:
gammaquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Niet slecht, maar ook niet heel bijzonder.
Ik had gedag gezegd tegen je en wat van je gequotequote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:48 schreef Angeles het volgende:
Rare mond heeft ze, net een clown.
Ja, hoi Dizerquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik had gedag gezegd tegen je en wat van je gequote
Maaruh... nogmaals dan:![]()
Ah, gevondenquote:
der hele hoofd is raarquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:48 schreef Angeles het volgende:
Rare mond heeft ze, net een clown.
Die andere van 'm ook, briljant nummer.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:44 schreef Vivi het volgende:
Nee da's best een te pruimen nummer, van die Gavin!
Ja, samen met de usersquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja maar... ja maar... Ik moest toch meeposten van jou?
Ik vind hem eng...quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:50 schreef Svensational het volgende:
Die Serge kan beter z'n mond dicht houden...
In dit geval moet Babette een beetje katten of zoquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:49 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind de jury bijzonder positief vanavond... iets dat ik niet helemaal kan rijmen met wat er tot nu toe is laten zien.
Ja maar anders lijkt ie net een meisje...quote:
Oh, ik dacht dat jij 'm wel geil zou vindenquote:
Waar woont z'n huis ?quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:51 schreef tong80 het volgende:
GVD als je dit nummer verkracht kom ik je vermoorden.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij 'm wel geil zou vinden!
Een sikquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat voegt ie nu toe aan de originele uitvoering
Jij vond Gabriël *gruwel* ook geilquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:52 schreef Dizer het volgende:
[..]Ik ben Zhenar niet
Wat heb jij voor beeld van me
Ja precies!quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:52 schreef flugeltje het volgende:
Ik verwachtte ieder moment een knipoog in de camera....
De jury heeft altijd vreemd commentaar...quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jezus, kijkt en luistert de jury naar iets anders ofzo??
Iew....quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Met zo'n wijzend vingertje erbij.
dat blijkt nu wel weer ja.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
De jury heeft altijd vreemd commentaar...
Zal ik 'm inkoppen?quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:54 schreef pberends het volgende:
Waarom klinkt Janzen zo dom?
*duimt mee*quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:55 schreef Brighteyes het volgende:
Damn... mijn hoop op Raffaella wordt steeds groter.
Nou?quote:
Gatver daar kan ik dus echt niet tegen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:55 schreef Brighteyes het volgende:
Damn... mijn hoop op Raffaella wordt steeds groter.
SKAAI DIE TAGquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Babe!![]()
Mail me je adres eens! Please?![]()
Nou inderdaad, een goed niveau deze keer.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:56 schreef BVO het volgende:
Ik vond Serge echt niks.
Niveau ligt verder een stuk hoger dan in de vorige twee, ik vrees nu al voor Raf.
Nou euh, misschien omdat ze ook wat dommig ís?quote:
Serge hoeft niet per sé, Maresha welquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Door: Harm, Maresha en Serge als het aan mij ligt.
Ik vond haar gewoon leuk in de voorrondes, heb verder niks meer gezien.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:57 schreef itsme het volgende:
Gatver daar kan ik dus echt niet tegen.
verheerlijking.
Wat heeft iedereen toch in godsnaam met die Raffaella ???![]()
Dan zit je bij het verkeerde programma vrees ik.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:57 schreef itsme het volgende:
[..]
Gatver daar kan ik dus echt niet tegen.
verheerlijking.
Daar kan die van jou nog een puntje aan zuigen.quote:
denk dat ik het, tot nu toe dan, met je eens benquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Door: Harm, Maresha en Serge als het aan mij ligt.
Damn, en of ik jaloers benquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:58 schreef Skaai het volgende:
[..]
Daar kan die van jou nog een puntje aan zuigen.
Zeg alle modjes gaan offtopic!quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Damn, en of ik jaloers ben!
Hoer dat je bent, dat heb ik nooit gezegdquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij vond Gabriël *gruwel* ook geil.
Ik ben eigenlijk bang dat ze het niet redden gaatquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:00 schreef babette21 het volgende:
Rafaëla gaat uiteraard door [maf eigenlijk hoe zeker dat al is] en de jury kiest vast voor Harm....
Wat lul jij nou?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk bang dat ze het niet redden gaat.
ja dat had mijn dochter ook.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vond haar gewoon leuk in de voorrondes, heb verder niks meer gezien.
Noem het liefde op het eerste gezicht. Hoop alleen dat ze zo niet van haar voetstukje valt.
NU!quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:01 schreef BVO het volgende:
Gil eens als het begint.
Gil..quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:01 schreef BVO het volgende:
Gil eens als het begint.
quote:
IEEHEHHHHEEhh!1@!?!quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:01 schreef BVO het volgende:
Gil eens als het begint.
jawel joh, zij heeft - net als bijv. Floortje en Ariël - al genoeg fans opgedaan in de vorige ronde's...quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:00 schreef BVO het volgende:
Ik ben eigenlijk bang dat ze het niet redden gaat.
ja dat vind ik maf. waar baseer je dat dan op? En waarom is ze zo popie ?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:00 schreef babette21 het volgende:
hoe waren de eerste twee???
Marescha was super...
Rafaëla gaat uiteraard door [maf eigenlijk hoe zeker dat al is] en de jury kiest vast voor Harm....
Dizerrrrrquote:
Het was reclame lushslutquote:
De styling en make-up, wat vinden jullie ervan?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:03 schreef Cee het volgende:
Wat clownen die debiele make-up mensen de meiden toch ongeloofelijk op dit jaar zeg...
Dat is wat minder inderdaadquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn hemel, ze is aan het lachen om te laten zien dat ze er 'lol' in heeft, ook al past dat totaal niet. Ga maar naar huis...
Dan vond ik Marescha toch beter hoor...quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:06 schreef Brighteyes het volgende:
Enge kop alleen... jammer.
Maar het was wel supergoed! Beste tot nu toe!
Ja en ik had je ooit in mijn MSN maar je bent alweer maanden offline jaquote:
ik mis ook een beetje kracht in der stemquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:10 schreef flugeltje het volgende:
Staat die muziek nou zo hard of zingt ze wat iel vandaag?
Voor éé'n keer ben ik het met je eens...quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vond 't niet geweldig. Maar ik vind haar dan ook niks eik.
Tut tut, Marescha was echt beter hoor!!!!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:12 schreef Brighteyes het volgende:
Stop maar met de rest van de afleveringen!
quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Voor éé'n keer ben ik het met je eens...
Nou, niet echt nee...quote:
Ik weet nou nog steeds niet of zij nou superdom is of superdom overkomtquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:12 schreef Georges het volgende:
Wat is die Chantal trouwens slecht zeg.
Daar ben ik het helemaal mee eens....quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tut tut, Marescha was echt beter hoor!!!!!
Qua zang liet Raf niet alles horen wat ze heeft, maar qua uitstraling had ze zóveel meer dan de rest....quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:13 schreef Svensational het volgende:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:14 schreef itsme het volgende:
[..]
Onzin. Marescha of hoe ze dan ook heet, was toch wel beter qua zang hoor.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Jij wil gewoon niet dat het forum nu al dicht gaat!
Ik wou dat ik nu al haar live optreden kon zien op idols.nlquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:15 schreef Skaai het volgende:
Burnnn baby burnn ! Rafaella is dashing
Nee.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:16 schreef Georges het volgende:
Geen Dit was het nieuws vanavond?
ja ik begreep het toen ik me weer herinnerde wie het was. Met die baby geluidjes maar ik houd er nooit zo van als iemand al een ronde door gaat ,voor ze gezongen hebben. snap je?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:14 schreef Olio het volgende:
Snap je het nou itsme?
Die dame is goed, uitstraling is geweldig. Dat tong80 het niet ziet snap ik niks van.
Je moet Serge vervangen door Mareschaquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:17 schreef MissTiger het volgende:
Ik zeg Raffaëla, Ellen, Harm en Serge door naar de liveshows!
Alleen jammer dat ze zo eng isquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:17 schreef PeRi het volgende:
Ellen was trouwens echt heel erg goed.
Ik ben bang dat Ellen wel eens buiten de boot kan vallen. O wacht nee natuurlijk niet. De jury bepaalt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:16 schreef PeRi het volgende:
Raffaëlla, Harm, Ellen en Maresha gaan door. Serge valt net buiten de boot.
Dan heb je ook mijn vier.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je moet Serge vervangen door Marescha
Zij was idd ook errug goed moet ik zeggen!quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je moet Serge vervangen door Marescha
Niet?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:16 schreef Georges het volgende:
Geen Dit was het nieuws vanavond?
Ze is lekkerquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat heb je met Maaike Sven?
Karlijn moet volgende week pasquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:20 schreef PeRi het volgende:
Kan Karlijn niet alsnog weggestemd worden door de jury, en nu 5 door ofzo. Waarom hebben ze dat zo ingedeeld, het is echt stom. Ze wisten heus wel dat er deze ronde echt toppers tussen zitten.
Clarissa moet door volgende weekquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Karlijn moet volgende week pas!
Ik vind haar echt een idolquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat heb je met Maaike Sven?
we zijn het vrijwel eens... Raffaela en Marescha zongen een totaal ander nummer, dus da's wat moeilijk te vergelijken... ik ga dan ook voor 'n gedeelde eerste plaats.... In ieder geval dezelfde 4 door, als 't aan mij ligt...quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:14 schreef Dizer het volgende:
Top4 van vanavond:
1. Raffaela
2. Marescha
3. Harm
4. Ellen
Van vanavond toch zeker wel.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind haar echt een idol! Ze is niet de beste zangeres, maar ook zeker niet de slechtste
!
Ben ik het ook mee eensquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
we zijn het vrijwel eens... Raffaela en Marescha zongen een totaal ander nummer, dus da's wat moeilijk te vergelijken... ik ga dan ook voor 'n gedeelde eerste plaats.... In ieder geval dezelfde 4 door, als 't aan mij ligt...
quote:
Oh, hoe heette dat kleine kind dan van vorige week die door d ejury door wa? Die bedoel ik.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Karlijn moet volgende week pas!
Renskequote:Op zaterdag 17 december 2005 21:24 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh, hoe heette dat kleine kind dan van vorige week die door d ejury door wa? Die bedoel ik.
ze was echt heel slechtquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:22 schreef Svensational het volgende:
Ik vind haar echt een idol! Ze is niet de beste zangeres, maar ook zeker niet de slechtste
!
Een idool.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
!
Gebeurt niet zo vaak meer dat wij het eens zijn met elkaarquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
we zijn het vrijwel eens... Raffaela en Marescha zongen een totaal ander nummer, dus da's wat moeilijk te vergelijken... ik ga dan ook voor 'n gedeelde eerste plaats.... In ieder geval dezelfde 4 door, als 't aan mij ligt...
quote:
Sukkel, je vergeet Mareschaquote:
Dat was vorig jaar ook al bekend met die Borisquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:29 schreef Yeahinho het volgende:
Echt cool die Rafaëlla. Volgens mij is de winnares nu al bekend
.
Wel snel na de uitzending trouwensquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:31 schreef Svensational het volgende:
I heb geen geluid bij die filmpjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |