Clarissa moet door volgende weekquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Karlijn moet volgende week pas!
Ik vind haar echt een idolquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat heb je met Maaike Sven?
we zijn het vrijwel eens... Raffaela en Marescha zongen een totaal ander nummer, dus da's wat moeilijk te vergelijken... ik ga dan ook voor 'n gedeelde eerste plaats.... In ieder geval dezelfde 4 door, als 't aan mij ligt...quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:14 schreef Dizer het volgende:
Top4 van vanavond:
1. Raffaela
2. Marescha
3. Harm
4. Ellen
Van vanavond toch zeker wel.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind haar echt een idol! Ze is niet de beste zangeres, maar ook zeker niet de slechtste
!
Ben ik het ook mee eensquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
we zijn het vrijwel eens... Raffaela en Marescha zongen een totaal ander nummer, dus da's wat moeilijk te vergelijken... ik ga dan ook voor 'n gedeelde eerste plaats.... In ieder geval dezelfde 4 door, als 't aan mij ligt...
quote:
Oh, hoe heette dat kleine kind dan van vorige week die door d ejury door wa? Die bedoel ik.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Karlijn moet volgende week pas!
Renskequote:Op zaterdag 17 december 2005 21:24 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh, hoe heette dat kleine kind dan van vorige week die door d ejury door wa? Die bedoel ik.
ze was echt heel slechtquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:22 schreef Svensational het volgende:
Ik vind haar echt een idol! Ze is niet de beste zangeres, maar ook zeker niet de slechtste
!
Een idool.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
!
Gebeurt niet zo vaak meer dat wij het eens zijn met elkaarquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
we zijn het vrijwel eens... Raffaela en Marescha zongen een totaal ander nummer, dus da's wat moeilijk te vergelijken... ik ga dan ook voor 'n gedeelde eerste plaats.... In ieder geval dezelfde 4 door, als 't aan mij ligt...
quote:
Sukkel, je vergeet Mareschaquote:
Dat was vorig jaar ook al bekend met die Borisquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:29 schreef Yeahinho het volgende:
Echt cool die Rafaëlla. Volgens mij is de winnares nu al bekend
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |