Ken je dat verhaal serieus niet? Kortste commerciële landingsbaan ter wereld, 400 meter. Opstijgen en landen bij de kliffen. Even naar beneden zakken als je opstijgt. Remmen en nog net geen 4G ervaren...quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hoezo is die vlucht spectaculair dan?
Door het slotje heen posten!quote:
Nee, dat wist ik nog niet. Klinkt wel goed.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ken je dat verhaal serieus niet? Kortste commerciële landingsbaan ter wereld, 400 meter. Opstijgen en landen bij de kliffen. Even naar beneden zakken als je opstijgt. Remmen en nog net geen 4G ervaren...![]()
Edit: Saba vlucht dus.![]()
Jup, ik vond het wel geinig. Ze hebben er ook geen bagagebanden, je kan het bij wijze van spreken zelf uit het vliegtuig halen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik nog niet. Klinkt wel goed.Leuk voor mensen met vliegangst.
Da's in Bonaire ook zo. Station Den Bosch-Oost is imposanter dan dat vliegveld.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jup, ik vond het wel geinig. Ze hebben er ook geen bagagebanden, je kan het bij wijze van spreken zelf uit het vliegtuig halen.Het gebouwtje op het vliegveld is niet meer dan een "hutje".
![]()
Saba is een grote punt in de zee eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Da's in Bonaire ook zo. Station Den Bosch-Oost is imposanter dan dat vliegveld.Verder is er op Saba weinig te doen denk ik, of niet?
Ow, sorry. Ik schoot er gewoon doorheenquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:25 schreef Jaguarized het volgende:
Door het slotje heen posten!Dat mag heul niet!
![]()
Behalve die landingsbaan klinkt het niet echt heel erg als 'n plek waar ik persé naar toe moet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Saba is een grote punt in de zee eigenlijk.Je rijdt via een zigzaggend weggetje omhoog van het vliegveld naar het eerste dorpje. Een wit strand is er niet, wel een zwarte.
In de hoofdstad The Bottem zie je overal bordjes "Use horn".
Wij zijn er 1 dag geweest, 's ochtend vroeg heen, 's avonds terug.
Het is ook maar 47 heen en 47 kilometer terug.
![]()
Ziet er leuk uit!quote:
Was die op die foto van mij maar mijn zusje.quote:
Telefoonfoto.quote:Op zaterdag 17 december 2005 22:05 schreef Douwe het volgende:
Leonie lijkt ook wel oke... Alleen is je fotokwaliteit ver beneden alle peil
Is dat je zusje?quote:
Maar wel van haar poesje.quote:Op zondag 18 december 2005 14:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ze heeft zelf in elk geval wijselijk geen foto in d'r fotoboek gezet.
Hoe zullen we dit oppakken?quote:
You tell me?quote:Op zondag 18 december 2005 14:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hoe zullen we dit oppakken?
En zo is hetquote:Op zondag 18 december 2005 13:59 schreef Jaguarized het volgende:
Tsja je weet maar nooit he.En ElisaB is een meisje en weet dat soort dingen enzo wel. Toch?
Dat verhaal.quote:Op zondag 18 december 2005 14:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En zo is het
De wereld is klein; de vriend van de buurman van de glazenwasser leest dit topic, meisje kom langs om te kijken, wordt, mailt Danny, en jij hebt een ban aan je broek voor het plaatsen van foto's van derden zonder toestemming. En dan ontdekt ze dat jij het hebt gedaan en komt je op kantoor achterna met een beker warme koffie, die valt als ze struikelt, waardoor de telefoniste warme koffie in haar ogen krijgt en zij zelf haar voortanden stukvalt op een plantenbak die er in het kader van het nieuwe 'haal buiten binnen' geplaatst is door de fascilitaire dient. En zo ontstaat dan een opstootje in de gang, terijl je checf net had verzocht om stilte, omdat ie in vergadering ging met een belangrijke potentiele klant. Die gaat er op zijn beurt vandoor omdat ie het bij jullie net een kippenhok vindt. En dan krijg je ook nog eens geen verkering met het meisje, want je ziet er zelf vanaf omdat meisjes zonder voortanden niet helemaal passen in het beeld dat je hebt van de ideale moeder voor je kinderen. Kortom: ellende
Ik verveel me![]()
Die is er al uit.quote:Op zondag 18 december 2005 14:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Foto uit je post halen en mailen naar de dame
En die heb ik inmiddels verwijderd...quote:Op zondag 18 december 2005 14:14 schreef Jaguarized het volgende:
Oh maar bij CMT staat ie nog in een quote terwijl ik hem van Photobucket heb gehaald.
Goed zoquote:Op zondag 18 december 2005 14:16 schreef Jaguarized het volgende:
*denkt na over de inhoud*
Jij zit zomaar in mijn posts te kloten?quote:Op zondag 18 december 2005 14:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En die heb ik inmiddels verwijderd...
Hup, hup; dichten jij!
quote:Op zondag 18 december 2005 14:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jij zit zomaar in mijn posts te kloten?
quote:Op zondag 18 december 2005 14:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jij zit zomaar in mijn posts te kloten?
Ze kan toch meequote:Op zondag 18 december 2005 19:45 schreef Douwe het volgende:
Het spreekt niet in Jags voordeel dat hij een half jaar verkast naar Nieuw Zeeland.
Wat een realistisch beeld.quote:
Waarmee?quote:Op zondag 18 december 2005 21:56 schreef k_man het volgende:
Hebben jullie al een KLM stoel gewonnen?
Ik dus wel, maar als ik m'n adresgegevens wil opgeven krijg ik steeds een serverfout?
Ja had ik ook. Vorige keer ook al. Toen mocht ik het nog een keer proberen en toen won ik natuurlijk nietsquote:Op zondag 18 december 2005 21:56 schreef k_man het volgende:
Hebben jullie al een KLM stoel gewonnen?
Ik dus wel, maar als ik m'n adresgegevens wil opgeven krijg ik steeds een serverfout?
Energiebedrijven zijnquote:Op zondag 18 december 2005 22:02 schreef UIO_AMS het volgende:
Altijd verrassend als je een rekening van het Nuon opent en je blijkt bijna 2000 euro te moeten betalen.
Morgen maar even uitzoeken.
Moet je je eigen rode lichtje meebrengen?quote:Op zondag 18 december 2005 22:01 schreef DutchTrain het volgende:
Zocht er nog iemand een baan:
[afbeelding]
staat niet bij of je links- of rechtshandig moet zijn
Is er overigens in WGR niet een topic voor dit soort bizarre personeelsadvertenties?
Zo....dat soort verrassingen doet de mens geen goed.quote:Op zondag 18 december 2005 22:02 schreef UIO_AMS het volgende:
Altijd verrassend als je een rekening van het Nuon opent en je blijkt bijna 2000 euro te moeten betalen.
Morgen maar even uitzoeken.
Nee die zijn gratis verkrijgbaar bij de receptie, en anders liggen er nog wel wat in de kelderquote:Op zondag 18 december 2005 22:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Moet je je eigen rode lichtje meebrengen?
cercleren???
quote:Resultaten 1 - 7 van circa 102 voor cercleren (0,30 seconden)
http://www.klmcelebrates.com/nl/?osadcampaign=mailingquote:Op zondag 18 december 2005 22:05 schreef Douwe het volgende:
Mis ik iets? Vliiegtuigstoelen winnen? Waar?
Ik kreeg laatst een interessante Vodafone rekening, ¤55.000. Bleek toch een foutje te zijn
Nu wordt het eng.quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 22:07 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
http://www.klmcelebrates.com/nl/?osadcampaign=mailing
Tis toch een dom spelquote:
Beiden.quote:Op zondag 18 december 2005 22:11 schreef DutchTrain het volgende:
Vanwege die man met die snor of hetgeen je met zo'n machine kunt doen?
Probeer überhaupt maar eens met die lui te communiceren over FF-zaken.quote:Op maandag 19 december 2005 10:08 schreef Hik het volgende:
Ik ga dit natuurlijk niet allemaal lezen hč?!![]()
Maar die KLM-site is echt zoooo kut!![]()
Wel eens geprobeerd een nieuwe pincode aan te vragen voor je Frequent Flyer-account?![]()
Sowieso klopt de link niet, maar als je uiteindelijk de juiste pagina hebt gevonden werkt het (heel) vaak niet (bij mij is het nog nóóit gelukt). Als je de klantenlijn belt krijg je zo'n keuzemenu wat óók niet klopt (ik heb een mailtje moeten sturen naar de webmaster die me uitlegde dat ik, als ik "3" druk een persoon aan de telefoon krijg, maar dat zeggen ze niet aan de telefoon!!
). Krijg je iemand aan de telefoon die uitlegd dat je (héél logisch) "gewoon" spatie moet zetten voor je FF-nummer en dat dát dan doorgaat voor je gebruikersnaam...
![]()
![]()
![]()
Werkt overigens ook niet, zodat je weer terug moet bellen, weer door dat klere-menuutje heenmoet, waarna ze je je pincode per post gaan sturen, wat minimaal 10 werkdagen duurt...![]()
![]()
![]()
De rekening klopte wel?quote:Op maandag 19 december 2005 11:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Rekeningprobleem met de gas- en elektraleverancier is opgelost. Betalingsregeling waarbij de komende 2 jaar elke maand een bedrag wordt afgeschreven. En dat zonder extra renteberekening. Toch aardig van ze.
Ja. Sinds september 2003 had ik al geen rekening meer ontvangen. Ik betaal altijd via automatische incasso en kijk verder nooit op m'n afschriften, dus dat was me even ontgaan.quote:Op maandag 19 december 2005 12:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De rekening klopte wel?
Toch netjes dat ze dan 'n renteloze betalingsregeling met je aan willen gaan en dan ook nog eentje van 2 jaar en niet 3 maanden....quote:Op maandag 19 december 2005 12:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja. Sinds september 2003 had ik al geen rekening meer ontvangen. Ik betaal altijd via automatische incasso en kijk verder nooit op m'n afschriften, dus dat was me even ontgaan.
Ah, mijn overduidelijke richtingaanwijzingen kon je dus volgen.quote:Op maandag 19 december 2005 11:45 schreef Hik het volgende:
Het is trouwens Winston geworden zaterdag. Erg leuk!![]()
Ach ja, ik ben kennelijk niet de enige gezien zijn woorden: 'Voor klanten zoals u hebben we een betalingsregeling in het leven geroepen.'quote:Op maandag 19 december 2005 12:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Toch netjes dat ze dan 'n renteloze betalingsregeling met je aan willen gaan en dan ook nog eentje van 2 jaar en niet 3 maanden....
Dan zullen ze al wel platgebeld zijn.quote:Op maandag 19 december 2005 12:45 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben kennelijk niet de enige gezien zijn woorden: 'Voor klanten zoals u hebben we een betalingsregeling in het leven geroepen.'
Anders had ik mijn vakantieplannen voor het komende jaar enigszins aan moeten passen.
Daar zeg je het al, je verwacht iets. Ik kijk alleen naar het saldo op m'n rekening, bijna nooit naar wat er nu precies afgeschreven is.quote:Op maandag 19 december 2005 12:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dan zullen ze al wel platgebeld zijn.
Als ik ergens geen factuur van ontvang of iets wordt niet afgeschreven terwijl ik dat wel had verwacht dan bel ik altijd meteen. Dit om niet twee jaar later verrast te worden met 'n rekening over de afgelopen twee jaar.
Ik wel, de administratie is bij veel bedrijven namelijk nogal een chaos en daarnaast kan er altijd weleens wat mis gaan natuurlijk.quote:Op maandag 19 december 2005 12:51 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Daar zeg je het al, je verwacht iets. Ik kijk alleen naar het saldo op m'n rekening, bijna nooit naar wat er nu precies afgeschreven is.
Smilies interpreteren is ook geen sterk punt van je, begrijp ik. Denk je nou echt dat ik mijn vakantieplannen aan zou passen? Die 2000 euro had ik zo ook wel kunnen ophoesten. Nu bieden ze me alleen een zeer gunstige renteloze betalingsregeling aan. Uiteraard aanvaard ik die.quote:Op maandag 19 december 2005 12:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Weinig zin om over twee jaar bijvoorbeeld vlak voor een vakantie ineens ¤ 2.000,00 op te hoesten...
Ik kan me voorstellen dat mensen hun plannen toch wat aan zouden moeten passen als ze ineens ¤ 2.000,00 moeten ophoesten, zeker als ze geen spaargeld aanspreken om op vakantie te gaan of rekeningen te voldoen.quote:Op maandag 19 december 2005 13:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Smilies interpreteren is ook geen sterk punt van je, begrijp ik. Denk je nou echt dat ik mijn vakantieplannen aan zou passen? Die 2000 euro had ik zo ook wel kunnen ophoesten. Nu bieden ze me alleen een zeer gunstige renteloze betalingsregeling aan. Uiteraard aanvaard ik die.
Het ging net goed. Stond op het punt jou te bellen eigenlijk!quote:Op maandag 19 december 2005 12:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ah, mijn overduidelijke richtingaanwijzingen kon je dus volgen.
Tja, dan had je natuurlijk het risico gelopen dat ik ook naar de Winston zou komen en je dan helemaal van je stuk zou brengen met mijn weergaloze heupbewegingen. Slimme zelfbeschermingszet van je.quote:Op maandag 19 december 2005 13:41 schreef Hik het volgende:
Het ging net goed. Stond op het punt jou te bellen eigenlijk!![]()
![]()
Om over mijn gillende vriendinnen maar niet te spreken natuurlijk...quote:Op maandag 19 december 2005 14:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Tja, dan had je natuurlijk het risico gelopen dat ik ook naar de Winston zou komen en je dan helemaal van je stuk zou brengen met mijn weergaloze heupbewegingen. Slimme zelfbeschermingszet van je.
Van schrik?quote:Op maandag 19 december 2005 16:40 schreef Hik het volgende:
[..]
Om over mijn gillende vriendinnen maar niet te spreken natuurlijk...![]()
quote:DE BILT - Geen witte kerst dit jaar, zo verwacht het KNMI. De kans dat het dit jaar in Nederland gaat sneeuwen met de feestdagen is minder dan 5 procent. "We zitten al bijna een kwart eeuw zonder witte kerst", verzuchtte een woordvoerder maandag.
De term witte kerst gaat volgens het weerstation alleen op als op beide kerstdagen in De Bilt een gesloten sneeuwdek ligt. Sinds 1901 heeft Nederland dit zes keer meegemaakt. De laatste keer was in 1981, toen lag in het midden van het land plaatselijk 20 centimeter, die de dagen voor kerst was gevallen. Limburg en Brabant moest echter genoegen nemen met enkele centimeters.
De laatste keer dat het met kerst flink sneeuwde en het goedje ook bleef liggen was in 1964. "De zwaarste vracht kregen de zuidelijke provincies, waar tijdens beide feestdagen zo'n 10 tot 15 centimeter viel." In het begin van de jaren zestig lag er drie jaar achtereen sneeuw met kerstmis. In 1962 op tweede kerstdag, in 1963 op eerste kerstdag en in 1964 op beide dagen. Ook in 1965 vielen er lichte sneeuwbuien met kerst. "Maar alleen 1964 voldoet aan het criterium van een witte kerst", aldus de woordvoerder.
In de vorige eeuwen was er volgens het KNMI soms vier jaar achtereen sprake van een witte kerst. "Maar soms liet de volgende ook wel eens meer dan twintig jaar op zich wachten." Deze week blijft het zacht winterweer. Maar na maandag is de kans groot dat het koud wordt. Of we dan sneeuw kunnen verwachten, weet het KNMI nog niet.
een schot voor open doel blijft moeilijk te negeren ....quote:
ik ben blij dat het eindelijk onderkend wordt !!!!quote:
ehh, telt één van plastic ?quote:Op maandag 19 december 2005 20:24 schreef Douwe het volgende:
Ja, hoe kan dat nou
Heb je eigenlijk een kerstboom?
He? Maar je hebt er wel een? Misschien moet je er voor de ultieme kerstsfeer volgend jaar eentje importeren?quote:Op maandag 19 december 2005 20:28 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
ehh, telt één van plastic ?
(ik kan er ook nix aan doen dat er hier geen kerstbomen groeien, vanwege die 35 graden enzo)
Gauw quoten.quote:Op maandag 19 december 2005 21:29 schreef Douwe het volgende:
Hij moet nog nadenken over de grootste Travel Beep. Douwe, of Douwe, of Douwe...
Vomit Air?quote:Op maandag 19 december 2005 21:41 schreef Jaguarized het volgende:
Oh en ze zijn groen met blauw met bruin met geel en grijs.En nog leer ook.
Ja! Foto gewenst!quote:Op maandag 19 december 2005 21:41 schreef Douwe het volgende:
Ja! Foto gewenst! Ik heb een nieuwe jas, overigens
arme postbode. En dat ook nog in kersttijd.quote:Op maandag 19 december 2005 21:04 schreef k_man het volgende:
Hebben jullie ook al weer een de gidsen voor 2006 binnen?
Ik kreeg op dezelfde dag Djoser (met harde kaft), Koning Aap en Shoestring. Minstens twee kilo.
dat dacht ik ook toen ik de drie kilo papier van shoestring kreeg.quote:Op maandag 19 december 2005 22:50 schreef ultra_ivo het volgende:
arme postbode. En dat ook nog in kersttijd.
Voor die anderen hebben ze dus duidelijk een handlanger afwerking bij de cercleermachine nodig gehadquote:Op maandag 19 december 2005 22:59 schreef k_man het volgende:
Die van Shoestring was nog het dunst.
quote:Op maandag 19 december 2005 23:14 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Voor die anderen hebben ze dus duidelijk een handlanger afwerking bij de cercleermachine nodig gehad![]()
Ja, dat zou echt vreselijk geweest zijn.quote:Op maandag 19 december 2005 16:40 schreef Hik het volgende:
Om over mijn gillende vriendinnen maar niet te spreken natuurlijk...![]()
Nu ben ik wel benieuwd wie de gemiddelde lezer van het tijdschrift REIZEN is, aangezien dit onderzoek weer van de cliché's aan elkaar hangt. Valt mee dat Duitsland niet genoemd wordt als het land waar we ooit oorlog mee hadden'quote:Landgenoten belangrijkste irritatie op reis
DEN HAAG - Op vakantie kampen Nederlanders nog liever met slecht weer, dan dat ze tussen de landgenoten zitten. Dat blijkt uit een enquęte van het tijdschrift Reizen onder zeshonderd lezers. De resultaten zijn dinsdag bekendgemaakt.
Het onderzoek leverde een reeks aardige lijstjes op over vakantie-beleving. Zo is Frankrijk niet langer favoriet als reisbestemming. Italië staat nu bovenaan, Spanje op de tweede plaats. Daarmee is Frankrijk gezakt naar de derde plaats. Verrassende vierde is Zuid-Afrika, gevolgd door de Verenigde Staten.
Arrogante houding
Frankrijk zakte weg door twee oorzaken. De inwoners van dat land hebben volgens de deelnemers aan het onderzoek een arrogante houding. Daarnaast zouden Fransen weinig behulpzaam zijn bij taalproblemen. Egypte (opdringerige verkopers en vrouwonvriendelijk imago) en Turkije (prijsdiscriminatie, opdringerige en onvriendelijke mensen) krijgen ook veel kritiek.
Italië scoort het beste in een reeks categorieën. Het land beschikt over de meest romantische stad (Venetië), de mooiste pleinen (Il Campo in Siena en Piazza Navona in Rome) en het lekkerste eten.
In die laatste categorie heeft Groot-Brittannië de slechtste naam. Rusland en de Verenigde Staten genieten eveneens een bedenkelijke reputatie als het gaat om de kwaliteit van de keuken.
Bang
Tijdens de vakantie zijn Nederlanders het meest bang om bestolen te worden. Daarnaast vrezen ze ziekte, betrokkenheid bij een ongeval, (terroristische) aanslagen en vliegangst.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:28 schreef k_man het volgende:
Een man met verstand van schoenen is toch woest aantrekkelijk?![]()
Hmm, daar hebben we het hier al eerder over gehad (iets met slingbacks en open toe's)quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:28 schreef k_man het volgende:
Een man met verstand van schoenen is toch woest aantrekkelijk?![]()
Dat over die Fransen hebben zo goed gezien toch?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:12 schreef DutchTrain het volgende:
Prachtig stukje onderzoek:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd wie de gemiddelde lezer van het tijdschrift REIZEN is, aangezien dit onderzoek weer van de cliché's aan elkaar hangt. Valt mee dat Duitsland niet genoemd wordt als het land waar we ooit oorlog mee hadden'![]()
(ik geeft toe, ik heb zelf ook weer eens een gratis abonnement, maar het blijft mijns inziens een blad voor ANWB gezinnen en actieve 50'ers)
Om met jou uit te gaan? Tuurlijk. Jij bent toch de liefste user van TRV.quote:
Mijn eisen zijn niet zo hoog.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 08:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Om met jou uit te gaan? Tuurlijk. Jij bent toch de liefste user van TRV.
Die was op z'n teentjes getraptquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:19 schreef Vogue het volgende:
Kreeg ik een mailtje terug van welgeteld 1 regel:
Ik geef je groot gelijk!![]()
mag ik mijn stem voor liefste TRV'er nog herzienquote:Op woensdag 21 december 2005 10:09 schreef Hik het volgende:
Ik heb trouwens wél een kerstboom gekocht. Een hele lelijke kleine witte. En ik heb er rode ballen in gehangen!![]()
Nee dat niet.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:08 schreef Douwe het volgende:
Wéér geen BCC. Als dit niet gek is! Ik zeg het je!
Wat heb je haar gemaild?
Hoi, ik ben Jaguarized en ik vind Jaguars tof. Jij ook?
Het topic van Vogue in R&P ondersteunt jouw stelling natuurlijk wel.quote:Op woensdag 21 december 2005 08:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Om met jou uit te gaan? Tuurlijk. Jij bent toch de liefste user van TRV.
Ik zag het net. Schokkend dit. Positief ook. Nu kan ik natuurlijk niet achterblijven met stemmen.quote:
Dat is gewoon onder de gordelquote:Op donderdag 22 december 2005 11:58 schreef DutchTrain het volgende:
Ergernis 1 van vandaag: collega's die nu al naar huis gaan en op 9 januari weer terug komen...
quote:Politie arresteert Diego
RIO DE JANEIRO - Diego Maradona is opnieuw in opspraak. De voormalig voetbalheld van Argentinďe maakte donderdag amok op het vliegveld van Rio de Janeiro na het missen van zijn vliegtuig naar Buenos Aires. De politie arresteerde Maradona en is van plan een alcoholtest af te nemen.
De legendarische nummer tien, die het Argentijnse voetbalelftal in 1986 aan de wereldbeker hielp, was in Brazilië om een benefietwedstrijd bij te wonen op de voetbalschool van oud-international Zico. 'Pluisje' zou aanvankelijk meevoetballen, maar liet uiteindelijk alleen maar even zijn gezicht zien.
Jazeker.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:33 schreef qwerty_x het volgende:
zijn jullie ook zo blij dat het eindelijk zomer is ?!
![]()
Probeer eens een gesprek met ze te beginnen, goed voor je sociale ontwikkelingquote:Op donderdag 22 december 2005 22:40 schreef Douwe het volgende:
In Haarlem is er één 'publieksdienst' van de gemeente. Iedereen die iets van de gemeente moet of wil, moet daarheen. Oftewel: de wachtruimte zit vol met het uitschot van de samenleving
Ik zeg een bruine boterham met kaasquote:Op donderdag 22 december 2005 22:54 schreef flipsen het volgende:
Trouwens, ik heb honger. Maar het is pas 18:53, dus voorlopig kan ik nog geen restaurant met goed fatsoen betreden (dat doe je echt niet voor 22:00). Wat nu? MacD dan maar? Da's ook wel sneu natuurlijk...
Geen kaas in huis. Dan maar met Dulce de lechequote:
Ah, zo'n etentje hebben wij ook. Gezien mijn kookkunsten ben ik aangewezen om voor bonbons bij de koffie te zorgen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:32 schreef Hik het volgende:
Ik werk nu nog een dagje, had gisteren even vrij genomen. Gelijk wat kerstcadeautjes gekocht en gezien de hoeveelheid mensen in de stad was half Nederland al vrij. Van de lange rijen en onvriendelijke kassajuffrouwen word ik erg anti-kerstgedachte...![]()
Ik heb nu BIJNA alles. Tussen de middag nog even snel de stad in en morgen nog even naar de toko voor wat inkopen. Met de familie eten we namelijk een Indische rijsttafel, waaraan iedereen wordt geacht iets bij te dragen...![]()
Volgende week ga ik denk ik nog één dagje werken (thuis). Donderdag Madrid!![]()
Zelfgemaakte bonbons of zo'n voordeelverpakking van de Aldi ?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:06 schreef UIO_AMS het volgende:
Ah, zo'n etentje hebben wij ook. Gezien mijn kookkunsten ben ik aangewezen om voor bonbons bij de koffie te zorgen.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:08 schreef DutchTrain het volgende:
Zelfgemaakte bonbons of zo'n voordeelverpakking van de Aldi ?![]()
Deze Puccini.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:27 schreef DutchTrain het volgende:
Puccini ?
of bedoelde je deze?:
[afbeelding]
Op bezoek bij de schoonouders ?quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:40 schreef Hik het volgende:
Het lijkt erop dat ik eind-de-lijk al mijn kerstcadeaus heb. Nu is het iedereen wel geraden erg blij en verrast te doen...![]()
Heb ik ook wel eens gehad. Die mafkees vroeg aan het eind van het gesprek of hij de 'echte k_man' wel te zien had gekregen, want "je werd helemaal niet boos".quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:53 schreef ElisaB het volgende:
Ik denk dat de directeur in kwestie heeft geprobeerd je op de kast te krijgen
quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik vind de "geld groet niet aan de boom" en het "knutselclubje" wel grappig. Hij heeft iig gevoel voor humor..Ik denk inderdaad dat hij je gewoon wat wilde testen ofzo ..
Als dat synoniem is voor geen zachtgekookt eitje wel ja.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:40 schreef k_man het volgende:
Maar jij neigt dan ook naar ontoerekeningsvatbaar...
Ik vond deze niet zo'n succes; je blijft zwaaienquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Iemand al een idee voor HTL # 62?
Als we de vaart er een beetje inhouden wel jaquote:Op zondag 25 december 2005 13:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Iets met het nieuwe jaar? Deel 62 lullen we toch nog wel vol voor oudjaar of niet?
Komt helemaal goed.quote:Op zondag 25 december 2005 14:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als we de vaart er een beetje inhouden wel ja
Ik hou niet zo van feestdagenquote:Op zondag 25 december 2005 14:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Komt helemaal goed.Altijd leuk feestdagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |