Is dat je zusje?quote:
Maar wel van haar poesje.quote:Op zondag 18 december 2005 14:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ze heeft zelf in elk geval wijselijk geen foto in d'r fotoboek gezet.
Hoe zullen we dit oppakken?quote:
You tell me?quote:Op zondag 18 december 2005 14:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hoe zullen we dit oppakken?
En zo is hetquote:Op zondag 18 december 2005 13:59 schreef Jaguarized het volgende:
Tsja je weet maar nooit he.En ElisaB is een meisje en weet dat soort dingen enzo wel. Toch?
Dat verhaal.quote:Op zondag 18 december 2005 14:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En zo is het
De wereld is klein; de vriend van de buurman van de glazenwasser leest dit topic, meisje kom langs om te kijken, wordt, mailt Danny, en jij hebt een ban aan je broek voor het plaatsen van foto's van derden zonder toestemming. En dan ontdekt ze dat jij het hebt gedaan en komt je op kantoor achterna met een beker warme koffie, die valt als ze struikelt, waardoor de telefoniste warme koffie in haar ogen krijgt en zij zelf haar voortanden stukvalt op een plantenbak die er in het kader van het nieuwe 'haal buiten binnen' geplaatst is door de fascilitaire dient. En zo ontstaat dan een opstootje in de gang, terijl je checf net had verzocht om stilte, omdat ie in vergadering ging met een belangrijke potentiele klant. Die gaat er op zijn beurt vandoor omdat ie het bij jullie net een kippenhok vindt. En dan krijg je ook nog eens geen verkering met het meisje, want je ziet er zelf vanaf omdat meisjes zonder voortanden niet helemaal passen in het beeld dat je hebt van de ideale moeder voor je kinderen. Kortom: ellende
Ik verveel me![]()
Die is er al uit.quote:Op zondag 18 december 2005 14:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Foto uit je post halen en mailen naar de dame
En die heb ik inmiddels verwijderd...quote:Op zondag 18 december 2005 14:14 schreef Jaguarized het volgende:
Oh maar bij CMT staat ie nog in een quote terwijl ik hem van Photobucket heb gehaald.
Goed zoquote:Op zondag 18 december 2005 14:16 schreef Jaguarized het volgende:
*denkt na over de inhoud*
Jij zit zomaar in mijn posts te kloten?quote:Op zondag 18 december 2005 14:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En die heb ik inmiddels verwijderd...
Hup, hup; dichten jij!
quote:Op zondag 18 december 2005 14:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jij zit zomaar in mijn posts te kloten?
quote:Op zondag 18 december 2005 14:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jij zit zomaar in mijn posts te kloten?
Ze kan toch meequote:Op zondag 18 december 2005 19:45 schreef Douwe het volgende:
Het spreekt niet in Jags voordeel dat hij een half jaar verkast naar Nieuw Zeeland.
Wat een realistisch beeld.quote:
Waarmee?quote:Op zondag 18 december 2005 21:56 schreef k_man het volgende:
Hebben jullie al een KLM stoel gewonnen?
Ik dus wel, maar als ik m'n adresgegevens wil opgeven krijg ik steeds een serverfout?
Ja had ik ook. Vorige keer ook al. Toen mocht ik het nog een keer proberen en toen won ik natuurlijk nietsquote:Op zondag 18 december 2005 21:56 schreef k_man het volgende:
Hebben jullie al een KLM stoel gewonnen?
Ik dus wel, maar als ik m'n adresgegevens wil opgeven krijg ik steeds een serverfout?
Energiebedrijven zijnquote:Op zondag 18 december 2005 22:02 schreef UIO_AMS het volgende:
Altijd verrassend als je een rekening van het Nuon opent en je blijkt bijna 2000 euro te moeten betalen.
Morgen maar even uitzoeken.
Moet je je eigen rode lichtje meebrengen?quote:Op zondag 18 december 2005 22:01 schreef DutchTrain het volgende:
Zocht er nog iemand een baan:
[afbeelding]
staat niet bij of je links- of rechtshandig moet zijn
Is er overigens in WGR niet een topic voor dit soort bizarre personeelsadvertenties?
Zo....dat soort verrassingen doet de mens geen goed.quote:Op zondag 18 december 2005 22:02 schreef UIO_AMS het volgende:
Altijd verrassend als je een rekening van het Nuon opent en je blijkt bijna 2000 euro te moeten betalen.
Morgen maar even uitzoeken.
Nee die zijn gratis verkrijgbaar bij de receptie, en anders liggen er nog wel wat in de kelderquote:Op zondag 18 december 2005 22:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Moet je je eigen rode lichtje meebrengen?
cercleren???
quote:Resultaten 1 - 7 van circa 102 voor cercleren (0,30 seconden)
http://www.klmcelebrates.com/nl/?osadcampaign=mailingquote:Op zondag 18 december 2005 22:05 schreef Douwe het volgende:
Mis ik iets? Vliiegtuigstoelen winnen? Waar?
Ik kreeg laatst een interessante Vodafone rekening, ¤55.000. Bleek toch een foutje te zijn
Nu wordt het eng.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |