Ja, maar ik word morgen en overmorgen toch echt weer hier in Nederland verwachtquote:Op woensdag 14 december 2005 19:46 schreef ElisaB het volgende:
Had iemand al opgemerkt dat je dan al een heel eind op weg was in de goede richting
Wat doet u uberhaupt hier, mevrouw?quote:Op woensdag 14 december 2005 19:49 schreef ElisaB het volgende:
Vol... drie minuten nadat ik zo'n onopvallende TVP had gepost. Lekker dan
Look on the bright side: dan heb je in elk geval vast de weg verkendquote:Op woensdag 14 december 2005 19:52 schreef DutchTrain het volgende:
Ja, maar ik word morgen en overmorgen toch echt weer hier in Nederland verwacht![]()
dat zei ik dus alquote:Op woensdag 14 december 2005 19:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Op de site van CNN krijg ik geen relevante artikelen over Lima gevonden...
ik zou zeggen: indien k_man, dan kans op rellen > k_manquote:Op woensdag 14 december 2005 19:54 schreef k_man het volgende:
Maar goed, ik begrijp dat ik garant sta voor relletjes?
Indien k_man, dan rel?
Ik zocht eigenlijk naar het woord 'inburgeren', maar de avondkoffie is nog niet helemaal ingewerkt, dus ik ben nog niet helemaal scherpquote:
Toch ben ik nog altijd erg benieuwd naar dat artikel. Niet dat ik je niet geloof, maar zo welvarend is Lima echt niet.quote:
Dat is inderdaad wel verstandig, gezien het feit dat er een kritische FOK! afvaardiging meegaat de volgende keerquote:Op woensdag 14 december 2005 19:54 schreef ElisaB het volgende:
Look on the bright side: dan heb je in elk geval vast de weg verkend
Tja, het waren analisten natuurlijk... die zien overal brood in.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Toch ben ik nog altijd erg benieuwd naar dat artikel. Niet dat ik je niet geloof, maar zo welvarend is Lima echt niet.
En ik zie ook al geen reisverslag.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:28 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Een studiedag ergens in de achterstandswijken van Antwerpen... helaas geen camera bij me
Dat hoor ik ook niet elke dag.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Eindhovuh de gekstuh
Wat moest je in Ehv?
Peru zal vast niet het enige land zijn waar dat spul verkrijgbaar is. Daarnaast is 'n investering waardeloos als Garcia straks de verkiezingen wint.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:01 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Tja, het waren analisten natuurlijk... die zien overal brood in.![]()
Ik kan me dus voorstellen dat ze verwachten dat de prijs van edelmetalen nog wel even zal blijven stijgen en Peru op dit moment het land is waar je dat nog makkelijk en goedkoop kan krijgen. Maar dat is slechts een gok.
Tja, als ik van alles dat op een uurtje treinen ligt een reisverslag moet gaan maken...quote:Op woensdag 14 december 2005 20:01 schreef Jaguarized het volgende:
En ik zie ook al geen reisverslag.
Die blonde.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:04 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Maar dan wel in TRV condities:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |