Jazeker.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:33 schreef qwerty_x het volgende:
zijn jullie ook zo blij dat het eindelijk zomer is ?!
![]()
Probeer eens een gesprek met ze te beginnen, goed voor je sociale ontwikkelingquote:Op donderdag 22 december 2005 22:40 schreef Douwe het volgende:
In Haarlem is er één 'publieksdienst' van de gemeente. Iedereen die iets van de gemeente moet of wil, moet daarheen. Oftewel: de wachtruimte zit vol met het uitschot van de samenleving
Ik zeg een bruine boterham met kaasquote:Op donderdag 22 december 2005 22:54 schreef flipsen het volgende:
Trouwens, ik heb honger. Maar het is pas 18:53, dus voorlopig kan ik nog geen restaurant met goed fatsoen betreden (dat doe je echt niet voor 22:00). Wat nu? MacD dan maar? Da's ook wel sneu natuurlijk...
Geen kaas in huis. Dan maar met Dulce de lechequote:
Ah, zo'n etentje hebben wij ook. Gezien mijn kookkunsten ben ik aangewezen om voor bonbons bij de koffie te zorgen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:32 schreef Hik het volgende:
Ik werk nu nog een dagje, had gisteren even vrij genomen. Gelijk wat kerstcadeautjes gekocht en gezien de hoeveelheid mensen in de stad was half Nederland al vrij. Van de lange rijen en onvriendelijke kassajuffrouwen word ik erg anti-kerstgedachte...![]()
Ik heb nu BIJNA alles. Tussen de middag nog even snel de stad in en morgen nog even naar de toko voor wat inkopen. Met de familie eten we namelijk een Indische rijsttafel, waaraan iedereen wordt geacht iets bij te dragen...![]()
Volgende week ga ik denk ik nog één dagje werken (thuis). Donderdag Madrid!![]()
Zelfgemaakte bonbons of zo'n voordeelverpakking van de Aldi ?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:06 schreef UIO_AMS het volgende:
Ah, zo'n etentje hebben wij ook. Gezien mijn kookkunsten ben ik aangewezen om voor bonbons bij de koffie te zorgen.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:08 schreef DutchTrain het volgende:
Zelfgemaakte bonbons of zo'n voordeelverpakking van de Aldi ?![]()
Deze Puccini.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:27 schreef DutchTrain het volgende:
Puccini ?
of bedoelde je deze?:
[afbeelding]
Op bezoek bij de schoonouders ?quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:40 schreef Hik het volgende:
Het lijkt erop dat ik eind-de-lijk al mijn kerstcadeaus heb. Nu is het iedereen wel geraden erg blij en verrast te doen...![]()
Heb ik ook wel eens gehad. Die mafkees vroeg aan het eind van het gesprek of hij de 'echte k_man' wel te zien had gekregen, want "je werd helemaal niet boos".quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:53 schreef ElisaB het volgende:
Ik denk dat de directeur in kwestie heeft geprobeerd je op de kast te krijgen
quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik vind de "geld groet niet aan de boom" en het "knutselclubje" wel grappig. Hij heeft iig gevoel voor humor..Ik denk inderdaad dat hij je gewoon wat wilde testen ofzo ..
Als dat synoniem is voor geen zachtgekookt eitje wel ja.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:40 schreef k_man het volgende:
Maar jij neigt dan ook naar ontoerekeningsvatbaar...
Ik vond deze niet zo'n succes; je blijft zwaaienquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Iemand al een idee voor HTL # 62?
Als we de vaart er een beetje inhouden wel jaquote:Op zondag 25 december 2005 13:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Iets met het nieuwe jaar? Deel 62 lullen we toch nog wel vol voor oudjaar of niet?
Komt helemaal goed.quote:Op zondag 25 december 2005 14:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als we de vaart er een beetje inhouden wel ja
Ik hou niet zo van feestdagenquote:Op zondag 25 december 2005 14:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Komt helemaal goed.Altijd leuk feestdagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |