quote:Op zondag 18 december 2005 22:07 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
http://www.klmcelebrates.com/nl/?osadcampaign=mailing
Tis toch een dom spelquote:
Beiden.quote:Op zondag 18 december 2005 22:11 schreef DutchTrain het volgende:
Vanwege die man met die snor of hetgeen je met zo'n machine kunt doen?
Probeer überhaupt maar eens met die lui te communiceren over FF-zaken.quote:Op maandag 19 december 2005 10:08 schreef Hik het volgende:
Ik ga dit natuurlijk niet allemaal lezen hè?!![]()
Maar die KLM-site is echt zoooo kut!![]()
Wel eens geprobeerd een nieuwe pincode aan te vragen voor je Frequent Flyer-account?![]()
Sowieso klopt de link niet, maar als je uiteindelijk de juiste pagina hebt gevonden werkt het (heel) vaak niet (bij mij is het nog nóóit gelukt). Als je de klantenlijn belt krijg je zo'n keuzemenu wat óók niet klopt (ik heb een mailtje moeten sturen naar de webmaster die me uitlegde dat ik, als ik "3" druk een persoon aan de telefoon krijg, maar dat zeggen ze niet aan de telefoon!!
). Krijg je iemand aan de telefoon die uitlegd dat je (héél logisch) "gewoon" spatie moet zetten voor je FF-nummer en dat dát dan doorgaat voor je gebruikersnaam...
![]()
![]()
![]()
Werkt overigens ook niet, zodat je weer terug moet bellen, weer door dat klere-menuutje heenmoet, waarna ze je je pincode per post gaan sturen, wat minimaal 10 werkdagen duurt...![]()
![]()
![]()
De rekening klopte wel?quote:Op maandag 19 december 2005 11:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Rekeningprobleem met de gas- en elektraleverancier is opgelost. Betalingsregeling waarbij de komende 2 jaar elke maand een bedrag wordt afgeschreven. En dat zonder extra renteberekening. Toch aardig van ze.
Ja. Sinds september 2003 had ik al geen rekening meer ontvangen. Ik betaal altijd via automatische incasso en kijk verder nooit op m'n afschriften, dus dat was me even ontgaan.quote:Op maandag 19 december 2005 12:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De rekening klopte wel?
Toch netjes dat ze dan 'n renteloze betalingsregeling met je aan willen gaan en dan ook nog eentje van 2 jaar en niet 3 maanden....quote:Op maandag 19 december 2005 12:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja. Sinds september 2003 had ik al geen rekening meer ontvangen. Ik betaal altijd via automatische incasso en kijk verder nooit op m'n afschriften, dus dat was me even ontgaan.
Ah, mijn overduidelijke richtingaanwijzingen kon je dus volgen.quote:Op maandag 19 december 2005 11:45 schreef Hik het volgende:
Het is trouwens Winston geworden zaterdag. Erg leuk!![]()
Ach ja, ik ben kennelijk niet de enige gezien zijn woorden: 'Voor klanten zoals u hebben we een betalingsregeling in het leven geroepen.'quote:Op maandag 19 december 2005 12:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Toch netjes dat ze dan 'n renteloze betalingsregeling met je aan willen gaan en dan ook nog eentje van 2 jaar en niet 3 maanden....
Dan zullen ze al wel platgebeld zijn.quote:Op maandag 19 december 2005 12:45 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben kennelijk niet de enige gezien zijn woorden: 'Voor klanten zoals u hebben we een betalingsregeling in het leven geroepen.'
Anders had ik mijn vakantieplannen voor het komende jaar enigszins aan moeten passen.
Daar zeg je het al, je verwacht iets. Ik kijk alleen naar het saldo op m'n rekening, bijna nooit naar wat er nu precies afgeschreven is.quote:Op maandag 19 december 2005 12:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dan zullen ze al wel platgebeld zijn.
Als ik ergens geen factuur van ontvang of iets wordt niet afgeschreven terwijl ik dat wel had verwacht dan bel ik altijd meteen. Dit om niet twee jaar later verrast te worden met 'n rekening over de afgelopen twee jaar.
Ik wel, de administratie is bij veel bedrijven namelijk nogal een chaos en daarnaast kan er altijd weleens wat mis gaan natuurlijk.quote:Op maandag 19 december 2005 12:51 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Daar zeg je het al, je verwacht iets. Ik kijk alleen naar het saldo op m'n rekening, bijna nooit naar wat er nu precies afgeschreven is.
Smilies interpreteren is ook geen sterk punt van je, begrijp ik. Denk je nou echt dat ik mijn vakantieplannen aan zou passen? Die 2000 euro had ik zo ook wel kunnen ophoesten. Nu bieden ze me alleen een zeer gunstige renteloze betalingsregeling aan. Uiteraard aanvaard ik die.quote:Op maandag 19 december 2005 12:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Weinig zin om over twee jaar bijvoorbeeld vlak voor een vakantie ineens ¤ 2.000,00 op te hoesten...
Ik kan me voorstellen dat mensen hun plannen toch wat aan zouden moeten passen als ze ineens ¤ 2.000,00 moeten ophoesten, zeker als ze geen spaargeld aanspreken om op vakantie te gaan of rekeningen te voldoen.quote:Op maandag 19 december 2005 13:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Smilies interpreteren is ook geen sterk punt van je, begrijp ik. Denk je nou echt dat ik mijn vakantieplannen aan zou passen? Die 2000 euro had ik zo ook wel kunnen ophoesten. Nu bieden ze me alleen een zeer gunstige renteloze betalingsregeling aan. Uiteraard aanvaard ik die.
Het ging net goed. Stond op het punt jou te bellen eigenlijk!quote:Op maandag 19 december 2005 12:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ah, mijn overduidelijke richtingaanwijzingen kon je dus volgen.
Tja, dan had je natuurlijk het risico gelopen dat ik ook naar de Winston zou komen en je dan helemaal van je stuk zou brengen met mijn weergaloze heupbewegingen. Slimme zelfbeschermingszet van je.quote:Op maandag 19 december 2005 13:41 schreef Hik het volgende:
Het ging net goed. Stond op het punt jou te bellen eigenlijk!![]()
![]()
Om over mijn gillende vriendinnen maar niet te spreken natuurlijk...quote:Op maandag 19 december 2005 14:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Tja, dan had je natuurlijk het risico gelopen dat ik ook naar de Winston zou komen en je dan helemaal van je stuk zou brengen met mijn weergaloze heupbewegingen. Slimme zelfbeschermingszet van je.
Van schrik?quote:Op maandag 19 december 2005 16:40 schreef Hik het volgende:
[..]
Om over mijn gillende vriendinnen maar niet te spreken natuurlijk...![]()
quote:DE BILT - Geen witte kerst dit jaar, zo verwacht het KNMI. De kans dat het dit jaar in Nederland gaat sneeuwen met de feestdagen is minder dan 5 procent. "We zitten al bijna een kwart eeuw zonder witte kerst", verzuchtte een woordvoerder maandag.
De term witte kerst gaat volgens het weerstation alleen op als op beide kerstdagen in De Bilt een gesloten sneeuwdek ligt. Sinds 1901 heeft Nederland dit zes keer meegemaakt. De laatste keer was in 1981, toen lag in het midden van het land plaatselijk 20 centimeter, die de dagen voor kerst was gevallen. Limburg en Brabant moest echter genoegen nemen met enkele centimeters.
De laatste keer dat het met kerst flink sneeuwde en het goedje ook bleef liggen was in 1964. "De zwaarste vracht kregen de zuidelijke provincies, waar tijdens beide feestdagen zo'n 10 tot 15 centimeter viel." In het begin van de jaren zestig lag er drie jaar achtereen sneeuw met kerstmis. In 1962 op tweede kerstdag, in 1963 op eerste kerstdag en in 1964 op beide dagen. Ook in 1965 vielen er lichte sneeuwbuien met kerst. "Maar alleen 1964 voldoet aan het criterium van een witte kerst", aldus de woordvoerder.
In de vorige eeuwen was er volgens het KNMI soms vier jaar achtereen sprake van een witte kerst. "Maar soms liet de volgende ook wel eens meer dan twintig jaar op zich wachten." Deze week blijft het zacht winterweer. Maar na maandag is de kans groot dat het koud wordt. Of we dan sneeuw kunnen verwachten, weet het KNMI nog niet.
een schot voor open doel blijft moeilijk te negeren ....quote:
ik ben blij dat het eindelijk onderkend wordt !!!!quote:
ehh, telt één van plastic ?quote:Op maandag 19 december 2005 20:24 schreef Douwe het volgende:
Ja, hoe kan dat nou
Heb je eigenlijk een kerstboom?
He? Maar je hebt er wel een? Misschien moet je er voor de ultieme kerstsfeer volgend jaar eentje importeren?quote:Op maandag 19 december 2005 20:28 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
ehh, telt één van plastic ?
(ik kan er ook nix aan doen dat er hier geen kerstbomen groeien, vanwege die 35 graden enzo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |