In Wassenaar merk ik er niets van. Wat kan 8 kilometer een verschil maken.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:56 schreef Morwen het volgende:
Gaat hier tekeer, echt niet normaal (Leiden)........Hagel, wind................Twister![]()
Ik ben ook heel druk mijn woordenboek aan het raadplegen wat hier nu staatquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:59 schreef henk.jansen het volgende:
En het kon niet in het Nederlands ?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:56 schreef Morwen het volgende:
![]()
Gaat hier tekeer, echt niet normaal (Leiden)........Hagel, wind................Twister![]()
wtf?quote:
Tis hier constant met vlagen, vandaag was het zon-hagel-zon-hagel........weirdquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
In Wassenaar merk ik er niets van. Wat kan 8 kilometer een verschil maken.
Of misschien staat de muziek gewoon te hard.
Die zag ik eerder op de avond, mooi welquote:
Nee zeg, die had die 2,5 ton uit gegeven aan drank en feesten. Jaar later alles op. Ook zondequote:Op zaterdag 17 december 2005 03:53 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zeker achteraf had Linda van mij mogen winnen.
Had ze wel genoten, een Dido had het op de bank gezet en alleen maar sparen. En dan een jaar voordat je het op wilt nemen *BANG!* ben je dood. Dan ben je goed bezigquote:Op zaterdag 17 december 2005 04:01 schreef melke het volgende:
[..]
Nee zeg, die had die 2,5 ton uit gegeven aan drank en feesten. Jaar later alles op. Ook zonde
Over Brenda he? Ze heeft van nature zo'n chagrijnig gezicht en daar werd nogal over gezeurd, aangezien FOK!users vooral goed zijn in ongesubstantieert geklaag.quote:Op zaterdag 17 december 2005 04:03 schreef Arliator het volgende:
Joost denkt dat als hij hard genoeg trapt, dat hij dan naar zijn Brenda toe kan trappen![]()
Ik denk het niet, ik denk dat Leroy wintquote:Op zaterdag 17 december 2005 04:05 schreef Dropkick het volgende:
Ik denk dat 1 van deze 4 wint
Roel had het opgemaakt aan bier en paddo's. Dido en Naat aan make-up, Lieske aan Chanel spulletjes, Joost aan knotsen, Ingrid aan tieten, Tanja aan crack en Menno aan een suffe golfcourse.quote:Op zaterdag 17 december 2005 04:01 schreef melke het volgende:
Nee zeg, die had die 2,5 ton uit gegeven aan drank en feesten. Jaar later alles op. Ook zonde
zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben, of de fiets wintquote:Op zaterdag 17 december 2005 04:05 schreef Dropkick het volgende:
FOK!mensen zijn over het algemeen chagerijnig, daarom schrikken als ze denken dat ze hun evenbeeld op tv zien. Nee, ik bedoel jou niet (voor diegene die verontwaardigt gaat reagerenquote:Op zaterdag 17 december 2005 04:05 schreef Lamon het volgende:
[..]
Over Brenda he? Ze heeft van nature zo'n chagrijnig gezicht en daar werd nogal over gezeurd, aangezien FOK!users vooral goed zijn in ongesubstantieert geklaag.
Maar ze was wel redelijk vrolijk en leuk de afgelopen uitzending. Viel me echt op.
Ik denk dat Hummie uiteindelijk wint.quote:Op zaterdag 17 december 2005 04:05 schreef Dropkick het volgende:
Niemand heeft de muis geloot. Outsiders betalen altijd goed.quote:Op zaterdag 17 december 2005 04:06 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben, of de fiets wint
![]()
Ing heeft al tieten en joost al een knots, dus gaat ing het aan coen spenderen en Joost laat Brenda een face smile aanmeten, na zijn moeder, die kijkt nog sjagrijniger dan brenquote:Op zaterdag 17 december 2005 04:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
Roel had het opgemaakt aan bier en paddo's. Dido en Naat aan make-up, Lieske aan Chanel spulletjes, Joost aan knotsen, Ingrid aan tieten, Tanja aan crack en Menno aan een suffe golfcourse.
Dat is hetzelfde als de staatsloterijwinnaar verketteren omdat hij een nieuwe caravan koopt.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 04:07 schreef Arliator het volgende:
FOK!mensen zijn over het algemeen chagerijnig, daarom schrikken als ze denken dat ze hun evenbeeld op tv zien. Nee, ik bedoel jou niet (voor diegene die verontwaardigt gaat reageren)
Nee ze was er niet ze stond haar eigen smoel te bewonderen bij fok!quote:Op zaterdag 17 december 2005 04:12 schreef melke het volgende:
Was Nathalie vanavond bij BvD?
Goed hè?quote:
Of ze stond gebukt voor de spiegel achterstevoren met een foto in haar hand te kijken of het wel klopt die foto van FBquote:Op zaterdag 17 december 2005 04:14 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nee ze was er niet ze stond haar eigen smoel te bewonderen bij fok!
Greetingsquote:Op zaterdag 17 december 2005 04:16 schreef Greetings het volgende:
Hoi!Nog wat leuks gebeurd vanavond?
![]()
Tour de france kijken is leukerquote:Op zaterdag 17 december 2005 04:16 schreef Greetings het volgende:
![]()
Te veel om op te noemen, maar het werd pas stil toen Lies dr tanden ging poetsen en Joost weer een knots in zn mond nam. Iedereen ligt nu bevredigd in bedquote:Op zaterdag 17 december 2005 04:16 schreef Greetings het volgende:
![]()
Wat nou, jij kwam zo binnen, gebeurt nietsquote:
En dan gelijk een correctie aanvragen, want dat zal voor haar ook wel veels te dik zijn. Alleen kan je dat er niet aftrainenquote:Op zaterdag 17 december 2005 04:17 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Of ze stond gebukt voor de spiegel achterstevoren met een foto in haar hand te kijken of het wel klopt die foto van FB![]()
Nah als die smoeklhoeken maar naar beneden wezen dan is het goedquote:Op zaterdag 17 december 2005 04:19 schreef Arliator het volgende:
[..]
En dan gelijk een correctie aanvragen, want dat zal voor haar ook wel veels te dik zijn. Alleen kan je dat er niet aftrainen
quote:Op zaterdag 17 december 2005 04:07 schreef Arliator het volgende:
[..]
FOK!mensen zijn over het algemeen chagerijnig, daarom schrikken als ze denken dat ze hun evenbeeld op tv zien. Nee, ik bedoel jou niet (voor diegene die verontwaardigt gaat reageren)
Omdat mensen op fok chagerijnig zijn, en hopen dat ze belangerijk zijn, en als ze dan denken belangerijk denken te zijn, zijn ze weer chagerijnig nav een post van jouquote:Op zaterdag 17 december 2005 04:20 schreef Lamon het volgende:
Over Nathalie he?
Hoe komt het toch dat sommigen echt denken nav een vaag roddelachtig nieuwsitem dat ze na 1 dag uit het huis echt geklaagd heeft over een foto op nota bene FOK! ?
Wat een overschatting van dit forum.
Ze heeft echt wel andere prioriteiten op zo'n dag.
Of Nemo aan het zoeken van die ene capquote:Op zaterdag 17 december 2005 04:19 schreef Arliator het volgende:
[..]
En dan gelijk een correctie aanvragen, want dat zal voor haar ook wel veels te dik zijn. Alleen kan je dat er niet aftrainen
Morgen lekker spermavlekken uitboenen dusquote:Op zaterdag 17 december 2005 04:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Te veel om op te noemen, maar het werd pas stil toen Lies dr tanden ging poetsen en Joost weer een knots in zn mond nam. Iedereen ligt nu bevredigd in bed![]()
En maar denken dat Nemo is verdwaald in haar binnenstequote:Op zaterdag 17 december 2005 04:27 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Of Nemo aan het zoeken van die ene cap![]()
Als zij dat zo makkelijk kunnen wil ik weten hoe ze dat doen!!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 04:27 schreef Greetings het volgende:
[..]
Morgen lekker spermavlekken uitboenen dus![]()
![]()
![]()
zegt meer over jou denkwereld dan over de mijnequote:Op zaterdag 17 december 2005 04:27 schreef Greetings het volgende:
[..]
Morgen lekker spermavlekken uitboenen dus![]()
![]()
![]()
Mannenwereld???? Snappen vrouwen toch niks vanquote:Op zaterdag 17 december 2005 04:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
zegt meer over jou denkwereld dan over de mijne![]()
Nemo is een visje zonder hersens dus die denkt inderdaad ff schoonmaken wat ze heeft bevuilt met haar voetenquote:Op zaterdag 17 december 2005 04:27 schreef Arliator het volgende:
[..]
En maar denken dat Nemo is verdwaald in haar binnenste![]()
Dan zal Nemo wel heel snel groeienquote:Op zaterdag 17 december 2005 04:32 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nemo is een visje zonder hersens dus die denkt inderdaad ff schoonmaken wat ze heeft bevuilt met haar voeten![]()
![]()
Ik zou het zwak vinden, ik zou kotsend van die fiets afgehaald moeten worden. Dan pas geef ik op, eerder nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 04:34 schreef melke het volgende:
Roel wil er liever nu al mee kappen volgens mij
Roel is een watje, alles komt hem aangewaaid op de bank en als het niet kan maakt zijn pa het wel waar. Dus moet ie nou eens Echt wat doen voor de centenquote:Op zaterdag 17 december 2005 04:34 schreef melke het volgende:
Roel wil er liever nu al mee kappen volgens mij
Trusten Morwenquote:Op zaterdag 17 december 2005 04:45 schreef Morwen het volgende:
Truste, lieverdjes en niet over het ijs heh![]()
![]()
* Arliator vraagt zich dat ook afquote:Op zaterdag 17 december 2005 04:49 schreef melke het volgende:
Hee Sjet, sinds wanneer ben jij hier?
Dan gaat ze bevallen van plofvissenquote:Op zaterdag 17 december 2005 04:32 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dan zal Nemo wel heel snel groeien
quote:Op zaterdag 17 december 2005 04:49 schreef melke het volgende:
Hee Sjet, sinds wanneer ben jij hier?
Hallo julliequote:Op zaterdag 17 december 2005 04:51 schreef Arliator het volgende:
[..]
* Arliator vraagt zich dat ook af
Maar dus nog steeds wakker?quote:Op zaterdag 17 december 2005 04:57 schreef Sjet het volgende:
[..]
[..]
Hallo jullie![]()
Ik ben hier de hele tijd, alleen loop ik zo nu en dan even weg. Sommige dingen interesseren me gewoon echt niet, en sommige dingen storen me, kun je beter even weglopen he?![]()
Ik heb alleen zo nu en dan ff een cap geplaatst.
Noiu zeg die harde BB geen contact met de buitenwereld en Naat is nog niet buiten of er is al contact, geen klokken ook poehhhhhhhhhhhhhhhhh wel mooi zo een horloge bij een foutfeestje, hoef je niet meer naar het bad te lopenquote:Op zaterdag 17 december 2005 04:54 schreef melke het volgende:
Ik vond het trouwens wel leuk dat Nathalie via de dbk nog even met Joost mocht praten! Lijkt me trouwens echt raar, 15 weken in zo'n huis en opeens achter de schermen
Waar stoor je je dan aan en wat irriteert je?quote:Op zaterdag 17 december 2005 04:57 schreef Sjet het volgende:
Hallo jullie![]()
Ik ben hier de hele tijd, alleen loop ik zo nu en dan even weg. Sommige dingen interesseren me gewoon echt niet, en sommige dingen storen me, kun je beter even weglopen he?![]()
Ik heb alleen zo nu en dan ff een cap geplaatst.
Goh ja, boeit me geen fluit eerlijk gezegd. Ik vind het leuk. Tegen de regels in of nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 04:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Noiu zeg die harde BB geen contact met de buitenwereld en Naat is nog niet buiten of er is al contact, geen klokken ook poehhhhhhhhhhhhhhhhh wel mooi zo een horloge bij een foutfeestje, hoef je niet meer naar het bad te lopen
Als de 1000 topics vol moeten komen, reageer!!!!!!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:00 schreef melke het volgende:
[..]
Waar stoor je je dan aan en wat irriteert je?![]()
Hee regels zijn regels zo simpel is hetquote:Op zaterdag 17 december 2005 05:01 schreef melke het volgende:
[..]
Goh ja, boeit me geen fluit eerlijk gezegd. Ik vind het leuk. Tegen de regels in of niet
Ik zit te hele tijd te denken over een nog betere post, maar ik kom er niet opquote:Op zaterdag 17 december 2005 04:51 schreef henk.jansen het volgende:
![]()
[..]
Dan gaat ze bevallen van plofvissen![]()
![]()
![]()
Het zou verstandig zijn om nu naar bed te gaan ja.....quote:Op zaterdag 17 december 2005 04:59 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar dus nog steeds wakker?
Of roept je bed al? Die van mij wel!!![]()
Hm.... niet verstandig denk ik om te ventilerenquote:Op zaterdag 17 december 2005 05:00 schreef melke het volgende:
[..]
Waar stoor je je dan aan en wat irriteert je?![]()
Oke, maar voor jou ook danquote:Op zaterdag 17 december 2005 05:06 schreef Sjet het volgende:
[..]
Het zou verstandig zijn om nu naar bed te gaan ja.....![]()
1 ding, als je je ergens aan mij irriteert, zeg het, zolang ik niks hoor, ga ik er vanuit dat ik grappig ben.quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:08 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hm.... niet verstandig denk ik om te ventileren
Je wordt hier soms zo hard afgestraft![]()
Gekkiequote:Op zaterdag 17 december 2005 05:09 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oke, maar voor jou ook danLijkt net zo'n telefoongesprek; jij hangt op, nee jij hangt eerst op, nee, als jij niet ophangt doe ik het ook niet
![]()
Oke, nu je er over begint, Arliator je bent niet grappig maar irritantquote:Op zaterdag 17 december 2005 05:11 schreef Arliator het volgende:
[..]
1 ding, als je je ergens aan mij irriteert, zeg het, zolang ik niks hoor, ga ik er vanuit dat ik grappig ben.![]()
Ja ik wordt er voor mezelf eigenlijk best wel een beetje gek van nu.... blaah, niks aan.quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:17 schreef melke het volgende:
Ik irriteer me heeeeeel snel! Te snel eigenlijk. Best irritant eigenlijk
Ik doe mijn best, was even bezig om andere mensen te irriteren. Is een druk bestaan hoor, mensen irriterenquote:Op zaterdag 17 december 2005 05:18 schreef melke het volgende:
[..]
Oke, nu je er over begint, Arliator je bent niet grappig maar irritant![]()
Nu komt gelijk bij zoiets op van, kom op!quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:14 schreef Sjet het volgende:
[..]
Gekkie![]()
En nee, ik irriteer me niet aan jou [of je vrouwelijke wederhelft] en ook niet aan Melke.
Ik zit zelf gewoon ook niet lekker in mijn vel, dan irriteer je je ook sneller, en ook aan dingen waar je anders niet over na zou denken.
Zou ik dolgraag willen, maar bij fok mag dat nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 05:26 schreef melke het volgende:
Waarom verander je je naam dan niet in irritantor?
HIER ZIJN ZE!!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:23 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja ik wordt er voor mezelf eigenlijk best wel een beetje gek van nu.... blaah, niks aan.
Moet weer even de goeie pompoms vinden.....deze zijn stuk
![]()
Wat is je grootste irritatie ooit?!quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:23 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja ik wordt er voor mezelf eigenlijk best wel een beetje gek van nu.... blaah, niks aan.
Moet weer even de goeie pompoms vinden.....deze zijn stuk
![]()
Eentje was ook genoeg geweest hoor. Best irritant zoveel van die pompomgrietjes in beeldquote:
Irritant hequote:Op zaterdag 17 december 2005 05:27 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zou ik dolgraag willen, maar bij fok mag dat niet
Ik probeer hier een naam te vestigen, en dat gaat me goed af geloof ikquote:Op zaterdag 17 december 2005 05:30 schreef melke het volgende:
[..]
Eentje was ook genoeg geweest hoor. Best irritant zoveel van die pompomgrietjes in beeld
quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:26 schreef melke het volgende:
Waarom verander je je naam dan niet in irritantor?
Ik heb wat dat betreft echt een paar kloten jaren, ga ik allemaal niet vertellen hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 05:27 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nu komt gelijk bij zoiets op van, kom op!
Het is jammer dat we nu niet in een chat zitten, want over het algemeen heb ik mensen er vrij snel bovenop geholpen. Behalve mensen die echte problemen hebben, overlijden van familie enzo. Maar een dipje? Heb ik vrij snel weggewerkt![]()
[quasi boze modus] dus dat vind jij grappig? Nou ik niet!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:31 schreef Sjet het volgende:
[..]
Kijk, dat vind ik nou weer grappig
![]()
Ow pffffff..... dat zou ik niet weten. Het zijn meer vaak kleine irritaties, die bij elkaar gaan ophopen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:29 schreef melke het volgende:
[..]
Wat is je grootste irritatie ooit?!
[quasi geschrokken modus]Sorry... 'k zal het niet meer doen....quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:34 schreef Arliator het volgende:
[..]
[quasi boze modus] dus dat vind jij grappig? Nou ik niet!![/einde quasi boze modus]
![]()
![]()
ik heb er zat over, zeker als ik iemand uit een dip kan helpenquote:Op zaterdag 17 december 2005 05:34 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik heb wat dat betreft echt een paar kloten jaren, ga ik allemaal niet vertellen hoorwees niet bevreesd... ook voor mezelf niet. En dan komt er her en der wel weer eens een behoorlijke dip.
Ik ben dan zelf altijd wel blij als ik weer even lekker kan lachen. En dat is toch net weer gelukt![]()
En als jij nog wat van die pompoms over hebt dan wil er wel eentje lenen![]()
Dankzij mij heeft ze wel moeten lachenquote:Op zaterdag 17 december 2005 05:34 schreef Arliator het volgende:
[..]
[quasi boze modus] dus dat vind jij grappig? Nou ik niet!![/einde quasi boze modus]
![]()
![]()
Nou een klein beetje dat we ons kunnen inleven ?quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:34 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik heb wat dat betreft echt een paar kloten jaren, ga ik allemaal niet vertellen hoorwees niet bevreesd... ook voor mezelf niet. En dan komt er her en der wel weer eens een behoorlijke dip.
Ik ben dan zelf altijd wel blij als ik weer even lekker kan lachen. En dat is toch net weer gelukt![]()
En als jij nog wat van die pompoms over hebt dan wil er wel eentje lenen![]()
Als er iemand jaloers is, ben ik het wel, ik zit nu ook na te denken hoe ik jou terug kan pakkenquote:Op zaterdag 17 december 2005 05:39 schreef melke het volgende:
[..]
Dankzij mij heeft ze wel moeten lachenJaloers zeker he
![]()
Hee snorremans! Wanneer scheer je hem eens eraf? Ik geef je 5 euro als je het doet!quote:
Oki....... dan neem ik zo eentjequote:Op zaterdag 17 december 2005 05:39 schreef Arliator het volgende:
[..]
ik heb er zat over, zeker als ik iemand uit een dip kan helpen
Ik heb eenen een
en een
en een
in de aanbieding
Enne, vertel hier maar niks over je klote jaren. Vertel dat alleen aan mensen die je denkt echt te vertrouwen. En als je ze hier denkt te gevonden hebben, alleen via mail of msn, niet over het forum.
Zo, en nuuuuuuuuuuuu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Denken? Nu nog? Laat zeg...quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:40 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als er iemand jaloers is, ben ik het wel, ik zit nu ook na te denken hoe ik jou terug kan pakken![]()
![]()
Ken je dat niet, als iemand op iemand is, probeert diegene het altijd te verbergen door net te doen alsof hij op iemand anders is. Om zo de ander jaloers te makenquote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 05:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nou een klein beetje dat we ons kunnen inleven ?![]()
Niet doen hoor![]()
En dan 3FMquote:Op zaterdag 17 december 2005 05:43 schreef Sjet het volgende:
[..]
Oki....... dan neem ik zo eentjeen die
vind ik ook altijd leuk! Bakkie koffie is ook altijd goed
En ik mis die clown..... die doe ik ook hoor;
ach kan mij het schelen, ook nog een
![]()
ff kijken, wat heb ik nou allemaal......
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja.....leuk rijtje zo
![]()
Sorry Melke..... zal het proberen niet meer te doen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:44 schreef melke het volgende:
Best wel irritant al die smilies....
Aaaaah dus jjij bent op snorremans!!! Dat van Sjet is om hem jaloers te maken. Ik had het kunnen weten! Woehoew! Vertel me er alles over!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:43 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ken je dat niet, als iemand op iemand is, probeert diegene het altijd te verbergen door net te doen alsof hij op iemand anders is. Om zo de ander jaloers te maken![]()
Tuurlijk, hoe kon ik die nou vergeten........quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
En dan 3FMer ook bij, voor de muziek!!
Wat valt er te vertellen? Ik weet wat ik weet, en ik weet wat ik moet weten, en als jullie weten wat ik weet, dan weet ik dat ik jullie meer moet vertellen wat ik weet. Want wat ik weet, wil ik delen, zodat jullie ook weten wat ik weet, maar wel op zo'n manier dat jullie niet alles weten, want ik weet veel, en ik kan jullie niet alles laten weten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:46 schreef melke het volgende:
[..]
Aaaaah dus jjij bent op snorremans!!! Dat van Sjet is om hem jaloers te maken. Ik had het kunnen weten! Woehoew! Vertel me er alles over!!![]()
Ja je hebt gelijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 05:48 schreef melke het volgende:
Sjet nu kan hij wel weer he! Zo halen we de 1000 wel
Nu al? Ik begin net?quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:52 schreef melke het volgende:
Arliator ik weet genoeg!
Momentje nog, ben haast klaar met de tandarts.quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:42 schreef melke het volgende:
[..]
Hee snorremans! Wanneer scheer je hem eens eraf? Ik geef je 5 euro als je het doet!
Maar daar wordt ik ook voor betaaldquote:Op zaterdag 17 december 2005 05:53 schreef melke het volgende:
[..]
Nee je bent al een hele tijd bezig
Afscheren!! Snorren zijn uit en maken je oud! Waarom ben jij er zo gek van als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:53 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Momentje nog, ben haast klaar met de tandarts.![]()
En dan biljft deze nog heel lang staan![]()
En dat is voor mijn trots en niet voor mensen die iemand proberen te pakken om hun snor![]()
Ik ga hem dadelijk echt korter scheren om dat ik trots kan zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoi Sjet, en alle andere die hier zijnquote:Op zaterdag 17 december 2005 05:49 schreef Sjet het volgende:
[..]
Tuurlijk, hoe kon ik die nou vergeten........![]()
Dan wordt 'ie zo; sorry Melke....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus ben ik een "andere" daar maak je vrienden meequote:Op zaterdag 17 december 2005 05:55 schreef Yolande het volgende:
[..]
Hoi Sjet, en alle andere die hier zijn
hier word ik zo vrolijk van
Doe dan ook eens wat aan die krakende fiets!!!! Ik word er gek van!quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:54 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar daar wordt ik ook voor betaald
Ik heb aandelen in fietsensmeerolie. Als genoeg mensen dit horen, schaffen ze dit wel aan.quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:56 schreef melke het volgende:
[..]
Doe dan ook eens wat aan die krakende fiets!!!! Ik word er gek van!
Nee niet afscheren ik vind het heerlijk dat Henk een snor heeft, zoent zo lekker.quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:55 schreef melke het volgende:
[..]
Afscheren!! Snorren zijn uit en maken je oud! Waarom ben jij er zo gek van als ik vragen mag?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:55 schreef Yolande het volgende:
[..]
Hoi Sjet, en alle andere die hier zijn
hier word ik zo vrolijk van
Wat is er over 3.5 maanden?quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:57 schreef Yolande het volgende:
[..]
Nee niet afscheren ik vind het heerlijk dat Henk een snor heeft, zoent zo lekker.![]()
![]()
Eenmaal een snorquote:Op zaterdag 17 december 2005 05:55 schreef melke het volgende:
[..]
Afscheren!! Snorren zijn uit en maken je oud! Waarom ben jij er zo gek van als ik vragen mag?
Heb jij ook een snor?quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:57 schreef Yolande het volgende:
[..]
Nee niet afscheren ik vind het heerlijk dat Henk een snor heeft, zoent zo lekker.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:59 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hoi Yolande
![]()
Voor jou nog een keer de verkorte versie dan;
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog even teruglezen waar je op hebt gereageerdquote:Op zaterdag 17 december 2005 05:55 schreef melke het volgende:
[..]
Je hebt Menno weer gevonden zie ik? Al een tijdje, maar ik denk er nu pas aan om te reageren. Echte man he?quote:
Ik ben soms ook serieusquote:Op zaterdag 17 december 2005 06:01 schreef melke het volgende:
[..]
Heb jij ook een snor?Ik lig soms zo in een deuk om mezelf, te grappig ben ik ook soms he
![]()
![]()
Is het 3,5 maand of 3,5 maanden? Wij zeggen hier 3,5 maand. Hoe kom je daar trouwens opeens bij?quote:
dan begint het heerlijke leven weer, de weekeinden heerlijk rustig in de bossen door brengen, geen stress en geen gezeurquote:
Kijk maar eens goed naar een post van haar, vooral wat onderaan staatquote:Op zaterdag 17 december 2005 06:04 schreef melke het volgende:
[..]
Is het 3,5 maand of 3,5 maanden? Wij zeggen hier 3,5 maand. Hoe kom je daar trouwens opeens bij?
Volgens mij als ik nu ga vragen wat je dan allemaal gaat doen, komt er een enorm leuk verhaal. Klopt dat?quote:Op zaterdag 17 december 2005 06:04 schreef Yolande het volgende:
[..]
dan begint het heerlijke leven weer, de weekeinden heerlijk rustig in de bossen door brengen, geen stress en geen gezeur![]()
![]()
klopt ,dus doe ik maar nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 06:06 schreef Arliator het volgende:
[..]
Volgens mij als ik nu ga vragen wat je dan allemaal gaat doen, komt er een enorm leuk verhaal. Klopt dat?
Allemaal mietjes, ik heb geen respect voor hun. Vertel mij nu niet dat het zo zwaar is, want dat valt best wel mee, als je het maar echt wil.quote:Op zaterdag 17 december 2005 06:09 schreef melke het volgende:
Arme wielrenners.. Ze zitten er allemaal doorheen
Ik heb die avatar nu maar even 'geplukt' en ergens anders onder gebracht. Nu doet hij het wel.quote:Op zaterdag 17 december 2005 06:04 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je hebt Menno weer gevonden zie ik? Al een tijdje, maar ik denk er nu pas aan om te reageren. Echte man he?![]()
Dat klinkt werkelijk zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaligquote:Op zaterdag 17 december 2005 06:04 schreef Yolande het volgende:
[..]
dan begint het heerlijke leven weer, de weekeinden heerlijk rustig in de bossen door brengen, geen stress en geen gezeur![]()
![]()
Het is echt wel zwaar! Het zijn geen profs he en ze moeten toch flink hard fietsen zonder rust. Opeens breekt je dat op. Ga maar eens op zo'n tempo fietsen zonder goede rust. Ik doe het ze niet naquote:Op zaterdag 17 december 2005 06:11 schreef Arliator het volgende:
[..]
Allemaal mietjes, ik heb geen respect voor hun. Vertel mij nu niet dat het zo zwaar is, want dat valt best wel mee, als je het maar echt wil.
Ik kom hierop terug, ga nu slapen, ben een beetjequote:Op zaterdag 17 december 2005 06:13 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik heb die avatar nu maar even 'geplukt' en ergens anders onder gebracht. Nu doet hij het wel.
Of het een echte man is.... tis maar hoe je het bekijkt. Ik vond hem leuk. Nog wel hoor.
Oh, ja irritatie; Kleintje die zo overdreven doet over haar huwelijk met Menno....beetje raar. Dat is dan nog niet de hele irritatie maar wel dat de 'heet-Menno-hier-welkom' topic hiermee helemaal volstaat en er bijna geen vraag meer wordt beantwoord.
[Dido-mode]Vind ik stom[/Dido-mode]
He gelukkig.quote:Op zaterdag 17 december 2005 06:14 schreef melke het volgende:
Ik vind dat ook stom Sjet!
Welterusten Arliatorquote:Op zaterdag 17 december 2005 06:16 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik kom hierop terug, ga nu slapen, ben een beetje![]()
aan het worden
Ik zal nog wel een heel klein beetje voor jou overlaten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 06:10 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wat je ook gaat doen, geniet er van, ik doe het niet, want dat doe jij al.
![]()
@Melkequote:Op zaterdag 17 december 2005 06:17 schreef melke het volgende:
Weet je wat ik ook stom vind, sommige posters!
het is ook zaaaaaaalig, zeker omdat Henk en ik daar niet de gewone weekeinden zijn (want dan moeten we meestal werken) we hebben onze weekeinden meestal door de weeks als iedereen aan het werk is.quote:Op zaterdag 17 december 2005 06:15 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dat klinkt werkelijk zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig![]()
Sommigequote:Op zaterdag 17 december 2005 06:18 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
@Melke
Doet is zeggen wie je bedoelt![]()
Jaquote:Op zaterdag 17 december 2005 06:18 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
@Melke
Doet is zeggen wie je bedoelt![]()
Hmmm je durft je niet echt uit te spreken, zeg wie je niet magquote:
Succesquote:Op zaterdag 17 december 2005 06:24 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Tering kan ik weer terug gaan zoeken![]()
![]()
? Wat bedoel je hiermee?quote:Op zaterdag 17 december 2005 06:30 schreef henk.jansen het volgende:
Meisjes help me, Yolande weet het ook niet ?
Scanman01 kan niet, regenworm? nah
FB, Nah Ik weet het niet
TE veel inderdaad. Als hij het over andere dingen heeft klinkt het gelijk heel anders, veel leuker.quote:Op zaterdag 17 december 2005 06:23 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hmmm je durft je niet echt uit te spreken, zeg wie je niet mag![]()
Ik mag manu82 niet die gaat teveel over Lieske tekeer![]()
beetje teveel
Dat is ook een van de redenen dat ik hier niet zo veel post, alleen een beetje koetjes en kalfjes zoals nu.quote:Op zaterdag 17 december 2005 06:32 schreef Sjet het volgende:
[..]
TE veel inderdaad. Als hij het over andere dingen heeft klinkt het gelijk heel anders, veel leuker.
Wat ik erg vind is dat er mensen zijn die dan echt ernstig doordraven, die dan bepaalde bewoners van alles toewensen en zo of b.v. Lieske een matras noemen... dat hoeft van mij niet.
Ik scheld ook wel eens, en heb ook zeker mijn voor en afkeuren maar het blijven wel mensen.
Teruglezen helpt kijken wie er ge-quote isquote:Op zaterdag 17 december 2005 06:32 schreef melke het volgende:
? Wat bedoel je hiermee?
Regenworm stoor ik me niet aan, is prima. Zei laatst zelfs ook over Lieske dat ze beter 'eventjes' haar mond kon houdenquote:Op zaterdag 17 december 2005 06:30 schreef henk.jansen het volgende:
Meisjes help me, Yolande weet het ook niet ?
Scanman01 kan niet, regenworm? nah
FB, Nah Ik weet het niet
Nee sorry, ik kijk niet naar het verleden maar naar de toekomst!quote:Op zaterdag 17 december 2005 06:36 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Teruglezen helpt kijken wie er ge-quote is![]()
Vind ik ook leukerquote:Op zaterdag 17 december 2005 06:34 schreef Yolande het volgende:
[..]
Dat is ook een van de reden dat ik hier niet zo veel post, alleen een beetje koetjes en kalfjes zoals nu.
af en toe zeiken is inderdaad heerlijk doe ik ook graag, maar jammer genoeg wordt er vaak heel serieus op daargegaan en dan is de lol zeer snel over.quote:Op zaterdag 17 december 2005 06:39 schreef Sjet het volgende:
[..]
Vind ik ook leuker
Maar soms vind ik ook wel even leuk om te zeiken maar niet continue, daar wordt het alleen maar negatief van. En dat schiet ook niet op.
Is ook zo makkelijk.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 06:43 schreef Yolande het volgende:
nou het is weer leuk geweest, ik ga naar mijn bedje toe, weltusten
![]()
![]()
en tot schrijfs
Oke, misschien dan een directe vraag: waarom ben jij zo negatief naar het verleden?quote:Op zaterdag 17 december 2005 06:38 schreef melke het volgende:
Nee sorry, ik kijk niet naar het verleden maar naar de toekomst!
Ben ik niet hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 06:46 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Oke, misschien dan een directe vraag: waarom ben jij zo negatief naar het verleden?
Scanman die ben ik al vergeten, elke BB versie is het hetzelfde vehaalquote:Op zaterdag 17 december 2005 06:38 schreef melke het volgende:
Oke, roddelen! Scanman, die is pas echt freaky bezig vind ik! Maar dat weet iedereen ondertussen ook wel denk ik
Geilt hij dan al 4 jaar op Lieske? Of is het steeds de jongste bewoner?quote:Op zaterdag 17 december 2005 06:48 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Scanman die ben ik al vergeten, elke BB versie is het hetzelfde vehaal![]()
![]()
Jij probeert mij uitspraken te laten doen waar het al uren niet over gaat.quote:Op zaterdag 17 december 2005 06:51 schreef melke het volgende:
[..]
Geilt hij dan al 4 jaar op Lieske? Of is het steeds de jongste bewoner?
Ow sorry, was niet m'n bedoeling. Nou, ik vind hem in ieder geval Raar, met een hoofd letter R!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 06:54 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Jij probeert mij uitspraken te laten doen waar het uren niet over gaat.
Ach ja, dat is jouw meningquote:Op zaterdag 17 december 2005 06:55 schreef melke het volgende:
[..]
Ow sorry, was niet m'n bedoeling. Nou, ik vind hem in ieder geval Raar, met een hoofd letter R!!
Ow sorry, beetje late reactie...... was ff met de hond aan het ouwehoeren...quote:
Heeft de hond nog wat terug gezegd????quote:Op zaterdag 17 december 2005 07:01 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ow sorry, beetje late reactie...... was ff met de hond aan het ouwehoeren...
Dat betekend 'tot een andere keer'![]()
Heb je het tegen mij stokstaart?!quote:Op zaterdag 17 december 2005 07:04 schreef Yolande het volgende:
[..]
Heeft de hond nog wat terug gezegd????![]()
Welk dialect is dat (limburgs?? hoop niet dat je nou boos op me wordt)
quote:Op zaterdag 17 december 2005 07:04 schreef Yolande het volgende:
[..]
Heeft de hond nog wat terug gezegd????![]()
Welk dialect is dat (limburgs?? hoop niet dat je nou boos op me wordt)
Ik lees hier een toon in die ik kenquote:Op zaterdag 17 december 2005 07:06 schreef melke het volgende:
Roel en Lieske doen wel weer 'n stuk leuker tegen elkaar. Dat vind ik dan weer leuk om te zien
Vind jij dat ook dan?quote:Op zaterdag 17 december 2005 07:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik lees hier een toon in die ik ken![]()
Hmm heerlijk, we hebben ook z'n hond gehad, vreselijk veel plezier mee gehad, jammer genoeg is hij overleden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 07:08 schreef Sjet het volgende:
[..]
Oooohhhh....... nee boos uiteraard niet, daarvoor hebben wij het te leuk hoor
Nee het is Fries....... aan de hele andere kant van Nederland
![]()
Als de hond en ik ouwehoeren dan is het stoeien.... dan wordt er niet veel meer gezegd als speels grombrommen en ik moet vooral lachen
Je kan ook lezen wat mensen schrijven, en daarop quoten dan zie je dat het niet over een plaatje van een hond gaat maar over een echte hond.quote:Op zaterdag 17 december 2005 07:09 schreef melke het volgende:
[..]
Sjet heeft toch geen hond als plaatje... Vandaar
Dat is naarquote:Op zaterdag 17 december 2005 07:13 schreef Yolande het volgende:
[..]
Hmm heerlijk, we hebben ook z'n hond gehad, vreselijk veel plezier mee gehad, jammer genoeg is hij overleden.
Hihihihihii...... en vorige week had ik wel een avatar met hondquote:Op zaterdag 17 december 2005 07:17 schreef Yolande het volgende:
[..]
Je kan ook lezen wat mensen schrijven, en daarop quoten dan zie je dat het niet over een plaatje van een hond gaat maar over een echte hond.![]()
Jippie we hebben een puppyquote:Op zaterdag 17 december 2005 07:16 schreef Sjet het volgende:
Dat is naarzal je 'm wel heel erg missen denk ik.
Deze is nog maar een jonkie, bijna 8 maand nu.
We missen hem zeker, hij ging overal mee naar toe, en gedroeg zich voorbeeldig.quote:Op zaterdag 17 december 2005 07:16 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dat is naarzal je 'm wel heel erg missen denk ik.
Deze is nog maar een jonkie, bijna 8 maand nu. En dan heb ik nog een stoer [kleiner] ventje, die is al 9 jaar maar doet niet onder qua energie.
Ik ben bang......quote:Op zaterdag 17 december 2005 07:23 schreef Yolande het volgende:
[..]
ik wilde al gaan tossen wie de pup uitging laten.![]()
Schitterende filmquote:Op zaterdag 17 december 2005 07:19 schreef melke het volgende:
Haha Roel met die deken, hij lijkt wel een van die braveheart gasten, de moderne versie dan
Yolande en Henk;quote:Op zaterdag 17 december 2005 07:26 schreef Yolande het volgende:
nou 3x is scheepsrecht trusten...
Ja het was de weekopdracht. Ze hebben hem gehaald en mogen dus gewoon eten bestellenquote:Op zaterdag 17 december 2005 07:42 schreef Sjet het volgende:
Er zal wel weer wat op bedacht worden denk ik........ was met die opdracht die Roel van de week moest doen immers ook zo....... toen mochten ze ineens allemaal helpen.
Roel blij dat hij het breien niet voor het laatst bewaard had..... hihihi.
Is daar nou al wat over bekend? Heeft hij of hebben hun daar nog wat mee verdiend? Of mochten ze daardoor weer bestellen?
Ja, maar wij hoeven niet te fietsen he. Denk dat rust daar nu toch net iets belangrijker is dan gezelligheidquote:
Hij heeft je gehoord!quote:Op zaterdag 17 december 2005 07:51 schreef Marrije het volgende:
Precies, zielig zo voor Joost, dus kom op Roel! Je bed uit!
Joost die fiets = stressen met de lampquote:Op zaterdag 17 december 2005 07:51 schreef Marrije het volgende:
Joost moet de lamp in de gaten houden!
Daar heb ik het toch niet overquote:Op zaterdag 17 december 2005 07:51 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, maar wij hoeven niet te fietsen he. Denk dat rust daar nu toch net iets belangrijker is dan gezelligheid
Voor gezelligheid moet je niet achter je pc kruipen hequote:Op zaterdag 17 december 2005 07:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daar heb ik het toch niet overIk heb behoefte aan gezelligheid, ik denk aan mezelf, niet aan de bewoners en hun opdracht. Niet zeiken maar fietsen!
![]()
Waarom niet? Het is 8 uur en ik woon alleen en heb de kat al geknuffeld.... Ik vind dat wel gezellig wakker worden in het weekend met BBquote:Op zaterdag 17 december 2005 07:54 schreef melke het volgende:
[..]
Voor gezelligheid moet je niet achter je pc kruipen he
Veel plezier dan nog! Ik ga er vandoor!quote:Op zaterdag 17 december 2005 07:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is 8 uur en ik woon alleen en heb de kat al geknuffeld.... Ik vind dat wel gezellig wakker worden in het weekend met BB![]()
Dag Melkequote:Op zaterdag 17 december 2005 07:58 schreef melke het volgende:
[..]
Veel plezier dan nog! Ik ga er vandoor!
Dank & jij ook!quote:Op zaterdag 17 december 2005 07:58 schreef melke het volgende:
[..]
Veel plezier dan nog! Ik ga er vandoor!
Het gaat hier echt al een paar keer flink te keer. Van die hagelbuien. Dan is het 't gezelligst om binnen te mogen blijvenquote:Op zaterdag 17 december 2005 08:00 schreef Marrije het volgende:
Hier is het weer ook tamelijk rustig, maar rond een uur of 7 sloeg het wel tegen de ramen.
Ik zeg binnen nu en 4 uurquote:Op zaterdag 17 december 2005 08:40 schreef melke het volgende:
Ik zeg dat ze binnen nu en 12 uur stoppen. BB gaat ze echt niet helpen, want dan slaan ze hun eigen ruiten in
Ja maar pijn is pijn he. Lieske had tranen in de ogen. Ingrid eerder ook alquote:Op zaterdag 17 december 2005 08:42 schreef Sjet het volgende:
Als ze nu stoppen is het ook weer klote....... heb je zo'n tijd gefietst voor niks.
Ik vind Ing nu wel erg hard hoor....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |