Scanman die ben ik al vergeten, elke BB versie is het hetzelfde vehaalquote:Op zaterdag 17 december 2005 06:38 schreef melke het volgende:
Oke, roddelen! Scanman, die is pas echt freaky bezig vind ik! Maar dat weet iedereen ondertussen ook wel denk ik
Geilt hij dan al 4 jaar op Lieske? Of is het steeds de jongste bewoner?quote:Op zaterdag 17 december 2005 06:48 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Scanman die ben ik al vergeten, elke BB versie is het hetzelfde vehaal![]()
![]()
Jij probeert mij uitspraken te laten doen waar het al uren niet over gaat.quote:Op zaterdag 17 december 2005 06:51 schreef melke het volgende:
[..]
Geilt hij dan al 4 jaar op Lieske? Of is het steeds de jongste bewoner?
Ow sorry, was niet m'n bedoeling. Nou, ik vind hem in ieder geval Raar, met een hoofd letter R!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 06:54 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Jij probeert mij uitspraken te laten doen waar het uren niet over gaat.
Ach ja, dat is jouw meningquote:Op zaterdag 17 december 2005 06:55 schreef melke het volgende:
[..]
Ow sorry, was niet m'n bedoeling. Nou, ik vind hem in ieder geval Raar, met een hoofd letter R!!
Ow sorry, beetje late reactie...... was ff met de hond aan het ouwehoeren...quote:
Heeft de hond nog wat terug gezegd????quote:Op zaterdag 17 december 2005 07:01 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ow sorry, beetje late reactie...... was ff met de hond aan het ouwehoeren...
Dat betekend 'tot een andere keer'![]()
Heb je het tegen mij stokstaart?!quote:Op zaterdag 17 december 2005 07:04 schreef Yolande het volgende:
[..]
Heeft de hond nog wat terug gezegd????![]()
Welk dialect is dat (limburgs?? hoop niet dat je nou boos op me wordt)
quote:Op zaterdag 17 december 2005 07:04 schreef Yolande het volgende:
[..]
Heeft de hond nog wat terug gezegd????![]()
Welk dialect is dat (limburgs?? hoop niet dat je nou boos op me wordt)
Ik lees hier een toon in die ik kenquote:Op zaterdag 17 december 2005 07:06 schreef melke het volgende:
Roel en Lieske doen wel weer 'n stuk leuker tegen elkaar. Dat vind ik dan weer leuk om te zien
Vind jij dat ook dan?quote:Op zaterdag 17 december 2005 07:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik lees hier een toon in die ik ken![]()
Hmm heerlijk, we hebben ook z'n hond gehad, vreselijk veel plezier mee gehad, jammer genoeg is hij overleden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 07:08 schreef Sjet het volgende:
[..]
Oooohhhh....... nee boos uiteraard niet, daarvoor hebben wij het te leuk hoor
Nee het is Fries....... aan de hele andere kant van Nederland
![]()
Als de hond en ik ouwehoeren dan is het stoeien.... dan wordt er niet veel meer gezegd als speels grombrommen en ik moet vooral lachen
Je kan ook lezen wat mensen schrijven, en daarop quoten dan zie je dat het niet over een plaatje van een hond gaat maar over een echte hond.quote:Op zaterdag 17 december 2005 07:09 schreef melke het volgende:
[..]
Sjet heeft toch geen hond als plaatje... Vandaar
Dat is naarquote:Op zaterdag 17 december 2005 07:13 schreef Yolande het volgende:
[..]
Hmm heerlijk, we hebben ook z'n hond gehad, vreselijk veel plezier mee gehad, jammer genoeg is hij overleden.
Hihihihihii...... en vorige week had ik wel een avatar met hondquote:Op zaterdag 17 december 2005 07:17 schreef Yolande het volgende:
[..]
Je kan ook lezen wat mensen schrijven, en daarop quoten dan zie je dat het niet over een plaatje van een hond gaat maar over een echte hond.![]()
Jippie we hebben een puppyquote:Op zaterdag 17 december 2005 07:16 schreef Sjet het volgende:
Dat is naarzal je 'm wel heel erg missen denk ik.
Deze is nog maar een jonkie, bijna 8 maand nu.
We missen hem zeker, hij ging overal mee naar toe, en gedroeg zich voorbeeldig.quote:Op zaterdag 17 december 2005 07:16 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dat is naarzal je 'm wel heel erg missen denk ik.
Deze is nog maar een jonkie, bijna 8 maand nu. En dan heb ik nog een stoer [kleiner] ventje, die is al 9 jaar maar doet niet onder qua energie.
Ik ben bang......quote:Op zaterdag 17 december 2005 07:23 schreef Yolande het volgende:
[..]
ik wilde al gaan tossen wie de pup uitging laten.![]()
Schitterende filmquote:Op zaterdag 17 december 2005 07:19 schreef melke het volgende:
Haha Roel met die deken, hij lijkt wel een van die braveheart gasten, de moderne versie dan
Yolande en Henk;quote:Op zaterdag 17 december 2005 07:26 schreef Yolande het volgende:
nou 3x is scheepsrecht trusten...
Ja het was de weekopdracht. Ze hebben hem gehaald en mogen dus gewoon eten bestellenquote:Op zaterdag 17 december 2005 07:42 schreef Sjet het volgende:
Er zal wel weer wat op bedacht worden denk ik........ was met die opdracht die Roel van de week moest doen immers ook zo....... toen mochten ze ineens allemaal helpen.
Roel blij dat hij het breien niet voor het laatst bewaard had..... hihihi.
Is daar nou al wat over bekend? Heeft hij of hebben hun daar nog wat mee verdiend? Of mochten ze daardoor weer bestellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |