[quasi geschrokken modus]Sorry... 'k zal het niet meer doen....quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:34 schreef Arliator het volgende:
[..]
[quasi boze modus] dus dat vind jij grappig? Nou ik niet!![/einde quasi boze modus]
![]()
![]()
ik heb er zat over, zeker als ik iemand uit een dip kan helpenquote:Op zaterdag 17 december 2005 05:34 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik heb wat dat betreft echt een paar kloten jaren, ga ik allemaal niet vertellen hoorwees niet bevreesd... ook voor mezelf niet. En dan komt er her en der wel weer eens een behoorlijke dip.
Ik ben dan zelf altijd wel blij als ik weer even lekker kan lachen. En dat is toch net weer gelukt![]()
En als jij nog wat van die pompoms over hebt dan wil er wel eentje lenen![]()
Dankzij mij heeft ze wel moeten lachenquote:Op zaterdag 17 december 2005 05:34 schreef Arliator het volgende:
[..]
[quasi boze modus] dus dat vind jij grappig? Nou ik niet!![/einde quasi boze modus]
![]()
![]()
Nou een klein beetje dat we ons kunnen inleven ?quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:34 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik heb wat dat betreft echt een paar kloten jaren, ga ik allemaal niet vertellen hoorwees niet bevreesd... ook voor mezelf niet. En dan komt er her en der wel weer eens een behoorlijke dip.
Ik ben dan zelf altijd wel blij als ik weer even lekker kan lachen. En dat is toch net weer gelukt![]()
En als jij nog wat van die pompoms over hebt dan wil er wel eentje lenen![]()
Als er iemand jaloers is, ben ik het wel, ik zit nu ook na te denken hoe ik jou terug kan pakkenquote:Op zaterdag 17 december 2005 05:39 schreef melke het volgende:
[..]
Dankzij mij heeft ze wel moeten lachenJaloers zeker he
![]()
Hee snorremans! Wanneer scheer je hem eens eraf? Ik geef je 5 euro als je het doet!quote:
Oki....... dan neem ik zo eentjequote:Op zaterdag 17 december 2005 05:39 schreef Arliator het volgende:
[..]
ik heb er zat over, zeker als ik iemand uit een dip kan helpen
Ik heb eenen een
en een
en een
in de aanbieding
Enne, vertel hier maar niks over je klote jaren. Vertel dat alleen aan mensen die je denkt echt te vertrouwen. En als je ze hier denkt te gevonden hebben, alleen via mail of msn, niet over het forum.
Zo, en nuuuuuuuuuuuu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Denken? Nu nog? Laat zeg...quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:40 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als er iemand jaloers is, ben ik het wel, ik zit nu ook na te denken hoe ik jou terug kan pakken![]()
![]()
Ken je dat niet, als iemand op iemand is, probeert diegene het altijd te verbergen door net te doen alsof hij op iemand anders is. Om zo de ander jaloers te makenquote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 05:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nou een klein beetje dat we ons kunnen inleven ?![]()
Niet doen hoor![]()
En dan 3FMquote:Op zaterdag 17 december 2005 05:43 schreef Sjet het volgende:
[..]
Oki....... dan neem ik zo eentjeen die
vind ik ook altijd leuk! Bakkie koffie is ook altijd goed
En ik mis die clown..... die doe ik ook hoor;
ach kan mij het schelen, ook nog een
![]()
ff kijken, wat heb ik nou allemaal......
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja.....leuk rijtje zo
![]()
Sorry Melke..... zal het proberen niet meer te doen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:44 schreef melke het volgende:
Best wel irritant al die smilies....
Aaaaah dus jjij bent op snorremans!!! Dat van Sjet is om hem jaloers te maken. Ik had het kunnen weten! Woehoew! Vertel me er alles over!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:43 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ken je dat niet, als iemand op iemand is, probeert diegene het altijd te verbergen door net te doen alsof hij op iemand anders is. Om zo de ander jaloers te maken![]()
Tuurlijk, hoe kon ik die nou vergeten........quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
En dan 3FMer ook bij, voor de muziek!!
Wat valt er te vertellen? Ik weet wat ik weet, en ik weet wat ik moet weten, en als jullie weten wat ik weet, dan weet ik dat ik jullie meer moet vertellen wat ik weet. Want wat ik weet, wil ik delen, zodat jullie ook weten wat ik weet, maar wel op zo'n manier dat jullie niet alles weten, want ik weet veel, en ik kan jullie niet alles laten weten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:46 schreef melke het volgende:
[..]
Aaaaah dus jjij bent op snorremans!!! Dat van Sjet is om hem jaloers te maken. Ik had het kunnen weten! Woehoew! Vertel me er alles over!!![]()
Ja je hebt gelijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 05:48 schreef melke het volgende:
Sjet nu kan hij wel weer he! Zo halen we de 1000 wel
Nu al? Ik begin net?quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:52 schreef melke het volgende:
Arliator ik weet genoeg!
Momentje nog, ben haast klaar met de tandarts.quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:42 schreef melke het volgende:
[..]
Hee snorremans! Wanneer scheer je hem eens eraf? Ik geef je 5 euro als je het doet!
Maar daar wordt ik ook voor betaaldquote:Op zaterdag 17 december 2005 05:53 schreef melke het volgende:
[..]
Nee je bent al een hele tijd bezig
Afscheren!! Snorren zijn uit en maken je oud! Waarom ben jij er zo gek van als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:53 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Momentje nog, ben haast klaar met de tandarts.![]()
En dan biljft deze nog heel lang staan![]()
En dat is voor mijn trots en niet voor mensen die iemand proberen te pakken om hun snor![]()
Ik ga hem dadelijk echt korter scheren om dat ik trots kan zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoi Sjet, en alle andere die hier zijnquote:Op zaterdag 17 december 2005 05:49 schreef Sjet het volgende:
[..]
Tuurlijk, hoe kon ik die nou vergeten........![]()
Dan wordt 'ie zo; sorry Melke....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus ben ik een "andere" daar maak je vrienden meequote:Op zaterdag 17 december 2005 05:55 schreef Yolande het volgende:
[..]
Hoi Sjet, en alle andere die hier zijn
hier word ik zo vrolijk van
Doe dan ook eens wat aan die krakende fiets!!!! Ik word er gek van!quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:54 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar daar wordt ik ook voor betaald
Ik heb aandelen in fietsensmeerolie. Als genoeg mensen dit horen, schaffen ze dit wel aan.quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:56 schreef melke het volgende:
[..]
Doe dan ook eens wat aan die krakende fiets!!!! Ik word er gek van!
Nee niet afscheren ik vind het heerlijk dat Henk een snor heeft, zoent zo lekker.quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:55 schreef melke het volgende:
[..]
Afscheren!! Snorren zijn uit en maken je oud! Waarom ben jij er zo gek van als ik vragen mag?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:55 schreef Yolande het volgende:
[..]
Hoi Sjet, en alle andere die hier zijn
hier word ik zo vrolijk van
Wat is er over 3.5 maanden?quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:57 schreef Yolande het volgende:
[..]
Nee niet afscheren ik vind het heerlijk dat Henk een snor heeft, zoent zo lekker.![]()
![]()
Eenmaal een snorquote:Op zaterdag 17 december 2005 05:55 schreef melke het volgende:
[..]
Afscheren!! Snorren zijn uit en maken je oud! Waarom ben jij er zo gek van als ik vragen mag?
Heb jij ook een snor?quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:57 schreef Yolande het volgende:
[..]
Nee niet afscheren ik vind het heerlijk dat Henk een snor heeft, zoent zo lekker.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 05:59 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hoi Yolande
![]()
Voor jou nog een keer de verkorte versie dan;
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog even teruglezen waar je op hebt gereageerdquote:Op zaterdag 17 december 2005 05:55 schreef melke het volgende:
[..]
Je hebt Menno weer gevonden zie ik? Al een tijdje, maar ik denk er nu pas aan om te reageren. Echte man he?quote:
Ik ben soms ook serieusquote:Op zaterdag 17 december 2005 06:01 schreef melke het volgende:
[..]
Heb jij ook een snor?Ik lig soms zo in een deuk om mezelf, te grappig ben ik ook soms he
![]()
![]()
Is het 3,5 maand of 3,5 maanden? Wij zeggen hier 3,5 maand. Hoe kom je daar trouwens opeens bij?quote:
dan begint het heerlijke leven weer, de weekeinden heerlijk rustig in de bossen door brengen, geen stress en geen gezeurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |