Is it a bird?quote:
Nou nou... ik had wel gehoopt dat ik ondertussen een andere reputatie opgebouwd had hierquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is it a bird?![]()
Is it a plane?![]()
Noooo, it's the beaverking...![]()
Je hebt jezelf onsterfelijk gemaakt....quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nou nou... ik had wel gehoopt dat ik ondertussen een andere reputatie opgebouwd had hier
You are my all Fok! time heroquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nou nou... ik had wel gehoopt dat ik ondertussen een andere reputatie opgebouwd had hier
Ja, je hebt nu ook de FP van Fok gehaald.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha Regenworm... al gezien wat voor heisa er is ontstaan over de naat-cap?
Ik heb al vaker gezegd vandaag dat al die opheft ff leuk is... maar niet te lang moet duren.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:37 schreef Bartoli het volgende:
niet FB gaan ophemelen hier dadelijk gaat die nog naast zijn Fok schoenen lopen
dat is toch zeker niet de bedoeling hé![]()
Hahaha is geen wraak hoor... waar moet het wraak voor zijnquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ja, je hebt nu ook de FP van Fok gehaald.
Ik vind het allemaal hartstikke leuk en je hebt mooi wraak genomen.
Er zijn altijd users die jaloers op je zijn, die willen hetzelfde bereiken als jij.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En zijn partner in crime (qua blote Lieske caps) : REGENWORMquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er zijn altijd users die jaloers op je zijn, die willen hetzelfde bereiken als jij.
Maar er kan maar één de beste zijn en dat is FOREVERBLUE![]()
![]()
FB is geen type die naast zijn schoenen gaat lopenquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:37 schreef Bartoli het volgende:
niet FB gaan ophemelen hier dadelijk gaat die nog naast zijn Fok schoenen lopen
dat is toch zeker niet de bedoeling hé![]()
rustig rustig ben mijn caps nog nergens anders tegengekomen dan op de Fok.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En zijn partner in crime (qua blote Lieske caps) : REGENWORM![]()
![]()
Die muziek alleen al is voldoende om met fietsen te stoppenquote:
Omdat Lieske er nog niet uit is... wacht dan maar af wat er allemaal over je heen komtquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
rustig rustig ben mijn caps nog nergens anders tegengekomen dan op de Fok.
Weet je het zeker, heb je al eens geken op mokkels.nl?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
rustig rustig ben mijn caps nog nergens anders tegengekomen dan op de Fok.
Lieske zal de caps wel niet mooi vinden ze vind zichzelf veel te dik.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Omdat Lieske er nog niet uit is... wacht dan maar af wat er allemaal over je heen komt![]()
![]()
Heel veel Lieske en Scanmanquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:45 schreef Muerte het volgende:
[..]
Weet je het zeker, heb je al eens geken op mokkels.nl?
Daar worden vaker caps van FOK! geplaatst.
Ja, zo gauw krijg je Roel niet gek!quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:58 schreef kukeleku het volgende:
Roel: 6/7 uur deze muziek dan word ik gek![]()
(dan pas?)
het is gewoon teringmuziek MUTEquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:58 schreef kukeleku het volgende:
Roel: 6/7 uur deze muziek dan word ik gek![]()
(dan pas?)
Niet alle caps zijn van Scanman.quote:
de mietjes moeten doortrappenquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:04 schreef ART het volgende:
Ze gaan er al bijna niet meer voor begrijp ik?
ja iddquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:06 schreef kukeleku het volgende:
die muziek...dat is toch je ´´worst nightmare´´ of kan het nog erger
![]()
Breng BB nou niet op ideeënquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:06 schreef kukeleku het volgende:
die muziek...dat is toch je ´´worst nightmare´´ of kan het nog erger
![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
het is gewoon teringmuziek MUTE
Ik was net te laat helaas.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:09 schreef Pijlemans het volgende:
Kom maar op met die cap. Roel tikkie tegen z'n voorhoofd?
Sorry ik was net te laat.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:09 schreef Pijlemans het volgende:
Kom maar op met die cap. Roel tikkie tegen z'n voorhoofd?
Alsof ik je ooit nog iets kwalijk neem.quote:
Waarom doe jouw avatar het niet ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:10 schreef avonne het volgende:
Jemig, de streams zijn erger dan de TV uitzending.
Hoe is het mogelijk.
MUTE.
geen idee. Ik deed het via picsplace, misschien is die verlopen,quote:
Picsplace heeft problemen... alle files die daar stonden doen het niet meer helaas.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:14 schreef avonne het volgende:
[..]
geen idee. Ik deed het via picsplace, misschien is die verlopen,
maar dan moet ik weer mijn pasword gaan opzoeken.
Nou vind ik persoonlijk dat ik eerst hier in de kamer de rommel moet opruimen voordat ik met de pc ga klooien, maar ja daar heb ik ook geen zin in.
Dus als ik weer een avatar heb, weet je dat ik de vaat en de andere zooi heb opgeruimd![]()
quote:
Het dubbele caps virus begint weer de kop op te steken merk ikquote:
Oja? Wat leuk! Nog niets van gemerkt!quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het dubbele caps virus begint weer de kop op te steken merk ik
Maar wat een caps zou dat op hebben geleverd.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:19 schreef Rammstein68 het volgende:
wat ben ik blij dat Lieske en Ingrid nog in het huis zitten want anders zou deze fietsopdracht bij lange na niet zo leuk zijn.
Stel je voor uren lang die verschrikkelijke Calimero-stem op de fiets/streams.
Wil je deze hebben ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:14 schreef avonne het volgende:
[..]
geen idee. Ik deed het via picsplace, misschien is die verlopen,
maar dan moet ik weer mijn pasword gaan opzoeken.
Nou vind ik persoonlijk dat ik eerst hier in de kamer de rommel moet opruimen voordat ik met de pc ga klooien, maar ja daar heb ik ook geen zin in.
Dus als ik weer een avatar heb, weet je dat ik de vaat en de andere zooi heb opgeruimd![]()
op naar de SC 1000quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het dubbele caps virus begint weer de kop op te steken merk ik
Ook de waskamer en het bubbelbad nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:21 schreef essie05 het volgende:
Die Roel zoekt een plekje waar hij kan slapen zeker,en geen muziek word gedraaid.Zelfs de badkamer is niet geschikt![]()
ja de stemming zit er lekker in...vind het hier gezelllligggg!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:22 schreef regenworm het volgende:
dodenmars
kabels luidsprekers doorknippen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:28 schreef bunnyma het volgende:
Ze mogen zeker geen kussens om de luidsprekers binden?![]()
Ze haalt nu herrinneringen op van toen ze bij de marjorette vereniging zat....Probeer me haar ff voor te stellen in korte rok met marjorette stokquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:30 schreef Bartoli het volgende:
totdat Hummie klaar is met luisteren van haar bejaarde MP3 liedjes
Nou, ik niet eigelijk... dan slaap ik helemaal niet meerquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:32 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ze haalt nu herrinneringen op van toen ze bij de marjorette vereniging zat....Probeer me haar ff voor te stellen in korte rok met marjorette stok![]()
Hij heeft het blije nieuws nog niet gehoord he....quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:33 schreef Foreverblue het volgende:
Joost: En Sylvi Meis is ongesteld
En dat word ze voorlopig niet omdat ze zwanger schijnt te zijn maar dat weten zij natuurlijk niet..quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:33 schreef Foreverblue het volgende:
Joost: En Sylvi Meis is ongesteld
schijnt te zijn?quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:35 schreef essie05 het volgende:
[..]
En dat word ze voorlopig niet omdat ze zwanger schijnt te zijn maar dat weten zij natuurlijk niet..![]()
Heb je haar gesproken?quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
schijnt te zijn?
nee ze is zwanger![]()
gelukkig wel wat een kut herriequote:Op vrijdag 16 december 2005 20:36 schreef bunnyma het volgende:
Al afgelopen????
Maar er gebeurde tenminstte wel iets.Het is wel in 1 keer erg stil nu.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
gelukkig wel wat een kut herrie
Dus ik moet kiezen tussen stil en kutherrie?quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:39 schreef essie05 het volgende:
[..]
Maar er gebeurde tenminstte wel iets.Het is wel in 1 keer erg stil nu.
Van mij hoef je niet te kiezen hoor...quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:41 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Dus ik moet kiezen tussen stil en kutherrie?![]()
Ik had toch wel willen zien wat er zou gebeuren als ze die herrie 24 uur hadden gedraaid.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
gelukkig wel wat een kut herrie
Dan had Roel de boxen van de muur getrokkenquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:44 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik had toch wel willen zien wat er zou gebeuren als ze die herie 24 uur hadden gedraaid.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan had Roel de boxen van de muur getrokken![]()
Niet als hij is de camera's had gemolesteerdquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:45 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Had je leuke caps van kunnen maken
![]()
ligt eraan welke van de 2 in de woonkamer die als eerste molesteerdequote:Op vrijdag 16 december 2005 20:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niet als hij is de camera's had gemolesteerd
Bij lieske viel het mee.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:00 schreef bunnyma het volgende:
Ik krijg de zenuwen van dat knipperlicht bij Joost.
Trouwens Roel en Lieske ook.
Let op hoe Roel hem neer hoekt alsJoost die opdracht verneukt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:03 schreef regenworm het volgende:
Tering ik zou die Joost in week 3 al een hoek hebben gegeven.
Die gozer kan zijn bek maar niet houdnen
En dan ook nog alcohol in zijn mik, terwijl ze nog ruim 44 uur moeten trappen, kan nog leuk worden vannacht.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:03 schreef regenworm het volgende:
Tering ik zou die Joost in week 3 al een hoek hebben gegeven.
Die gozer kan zijn bek maar niet houdnen
Deze keer zou ik het alleen maar toe juichen die gozer moet zijn bek houden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:04 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Let op hoe Roel hem neer hoekt alsJoostj die opdracht verneukt.
Ach, ze houden het toch niet vol deze opdracht mislukt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:09 schreef Falco het volgende:
Joost laat het ook gewoon toe die lamp te laten knipperen! Dat moet toch eens een keer fout gaan.
inderdaad dit is wel lekkere muziek en Joost houd zijn bed.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:20 schreef Bartoli het volgende:
eindelijk eens betere muziek
Het wordt tijd voor een ritalin.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:25 schreef Bartoli het volgende:
Josti is echt hyper vandaag nog erger dan dat die al was
Ha Pareltje in de nachtquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:36 schreef White_Pearl het volgende:
Avond allemaal![]()
kom weer effe mee koekeloeren
![]()
Het gaat idd wel allemaal moeizaamquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:38 schreef Falco het volgende:
Bij Roel knippert die lamp ook best vaak. Ik denk dat ze het niet gaan halen
quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:39 schreef Foreverblue het volgende:
Joost: Heb je nog speed?
Roel: Tuurlijk niet... ik gebruik geen drugs
Ze lopen nu al te klagen over pijntjes.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:40 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Het gaat idd wel allemaal moeizaam
Ja dat denk ik ook paar uurtjes geleden klaagden ze al overquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze lopen nu al te klagen over pijntjes.
Dit gaan ze niet halen Joost gaat eerste afhakken.
hahahaquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:44 schreef regenworm het volgende:
Joost pakt een nog een glas Rose.
En maar klagen over zijn benen.
Joost heeft weer honger heeft hij last van josti wormen.
Gaat niet lukken FB, als ik het zo bekijk, maar Ing had er vanmiddag alquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:47 schreef Foreverblue het volgende:
Ze zitten er nu al doorheen... met een Menno en Ralph had het misschien gelukt... maar niet met deze 4 watjes
De enige die nog niet heb horen klagen is Lieske.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:47 schreef Foreverblue het volgende:
Ze zitten er nu al doorheen... met een Menno en Ralph had het misschien gelukt... maar niet met deze 4 watjes
Nee, ik denk het ook niet nee.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:50 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Gaat niet lukken FB, als ik het zo bekijk, maar Ing had er vanmiddag al
niet veel zin aan
Het gaat echt niet lukken 50 uur fietsen,het enige waar ze goed in zijn is in vreten en zuipen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:50 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Gaat niet lukken FB, als ik het zo bekijk, maar Ing had er vanmiddag al
niet veel zin aan
Naja we zullen het zien hé, misschien krijgen we vannacht toch diequote:Op vrijdag 16 december 2005 21:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, ik denk het ook niet nee.
Hallo, ik tik me de kleren post van die kut capsquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:53 schreef Foreverblue het volgende:
Zeg mensen... wel een beetje doorposten... anders redden we de 1000 helemaal niet
Heeej Wupquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:54 schreef Wup het volgende:
'n avond lieve streamkinderen...
mooi dat ze eindelijk weer eens aan het werk gezet worden daar.
had de kijkshop geprotesteerd: jawel BB, we hadden wel 1 product geleverd dat niet kapot is gegaan
quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hallo, ik tik me de kleren post van die kut caps
Ja precies niks mis mee hoor lekker eten en drinken, op zijnquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het gaat echt niet lukken 50 uur fietsen,het enige waar ze goed in zijn is in vreten en zuipen.
een mod?... bibberquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:56 schreef Foreverblue het volgende:
Heeej Wup
Er was vanmorgen een mod naar je op zoek... wat heb je nu weer allemaal uitgevreten?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:58 schreef Wup het volgende:
[..]
een mod?... bibber
* Wup kruipt bang in een hoekje en is onschuldig aan alles
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:05 schreef Svensational het volgende:
Is Wup hier?
Is goedquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:00 schreef Wup het volgende:
[..]
owww....hij is lief, ik wist niet dat hij gepromoveerd was, ik ga um wel even opzoeken
haha, arme jongen tochquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:01 schreef regenworm het volgende:
Joost staat te trillen van de honger
Ik vind hem er wat eng en viezerig uitzien!quote:
Geeft niks hoor blijft leukquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:05 schreef Foreverblue het volgende:
Het wordt wat ééntonig... maar hier nog maar een Ingrid-duim foto
[afbeelding]
Angellllllquote:
Lieske & Ingrid hebben best veel gesport de laatste tijd dus die zullen het wat minder moeilijk hebben dan Joost & Roelquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:07 schreef regenworm het volgende:
Vind lieske nog erg gemakkelijk fietsen.
Ik gebruik dat andere linkje nuquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Angellllll
Wat een mooie, zonder blauwe lijnen, cap![]()
Joost en Roel zijn de twee watjes van deze groep.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:11 schreef Wup het volgende:
[..]
Lieske & Ingrid hebben best veel gesport de laatste tijd dus die zullen het wat minder moeilijk hebben dan Joost & Roel
Heel goedquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik gebruik dat andere linkje nu![]()
Voor nog geen geld toequote:Op vrijdag 16 december 2005 22:14 schreef Wickedangel het volgende:
Zeg eens heel, héél eerlijk. Wie van jullie wil die BB-keuken hebben die nu wordt geveild? Echt, echt, hebben?
zijn ze die keuken aan het veilen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:14 schreef Wickedangel het volgende:
Zeg eens heel, héél eerlijk. Wie van jullie wil die BB-keuken hebben die nu wordt geveild? Echt, echt, hebben?
Heb ik wel eens last van... als ik van camera wissel daar... als ik op 1 cam blijf doet die het goed. Zullen wel teveel users op zitten dan.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:15 schreef Bartoli het volgende:
iemand ook last van het connecten tot de versatel streams? hj laad de stream wel en na 100% krijg ik geen beeld meer. Daarnet wel nog
Dat lijkt me wel dan ja...quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:15 schreef Wup het volgende:
[..]
zijn ze die keuken aan het veilen?
betekend dat dat ze het huis weer gaan afbreken?
LOL, dat bovenschrift helpt ook al niet echt:)quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:16 schreef Wickedangel het volgende:
Gatverdamme, wie heeft dit beest net aangereden?![]()
[afbeelding]
vast wel die stream liep al 3uur ofzo en ineens geen geluid meer. En ff later ook geen beeld meerquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heb ik wel eens last van... als ik van camera wissel daar... als ik op 1 cam blijf doet die het goed. Zullen wel teveel users op zitten dan.
Het gebeurt wel vaker dat Versatel niet goed werktquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:15 schreef Bartoli het volgende:
iemand ook last van het connecten tot de versatel streams? hj laad de stream wel en na 100% krijg ik geen beeld meer. Daarnet wel nog
AALSMEER - In het Big Brother huis heeft door onbekende oorzaak rond kwart over tien vanavond een kernexplosie voorgedaan. Over slachtoffers is nog niets bekend. Later meer.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
AALSMEER - In het Big Brother huis heeft door onbekende oorzaak rond kwart over tien vanavond een kernexplosie voorgedaan. Over slachtoffers is nog niets bekend. Later meer.
Ikke niet, ik heb net een nieuwe keukenquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:14 schreef Wickedangel het volgende:
Die denkt ook: Is van de Kijkshop... dus kan nooit heel blijvenquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:22 schreef Wickedangel het volgende:
Ingrid fietst alsof dat ding stúk moet.
Ze zit echt te ragen op die fiets.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:22 schreef Wickedangel het volgende:
dat lijkt door die plastic neptieten van 'r..quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:22 schreef Wickedangel het volgende:
dan heeft hij volkomen juist gedacht, dat halen ze namelijk ook never nooit niet.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:29 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Je ziet Roel denken " dit redden we nooit "
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:31 schreef Bartoli het volgende:
nee roel denkt wss Joost houd je bek doortrappen mister fokking ratelband
Nee ze zitten er nu al doorheen, dus denk het ook niet of er moet een wonder gebeurenquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:33 schreef Rammstein68 het volgende:
[..]
dan heeft hij volkomen juist gedacht, dat halen ze namelijk ook never nooit niet.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:00 schreef Wup het volgende:
[..]
owww....hij is lief, ik wist niet dat hij gepromoveerd was, ik ga um wel even opzoeken
Roel een flinke joint en de rest flink wat peppillen (er moet gedoped worden om deze race te winnenquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:34 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nee ze zitten er nu al doorheen, dus denk het ook niet of er moet een wonder gebeuren
En als deze opdracht mislukt, mag ie 'm voor de straf de héle finale-avond nog eens dunnetjes overdoenquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:31 schreef Bartoli het volgende:
nee roel denkt wss Joost houd je bek doortrappen mister fokking ratelband
Ik heb Wup gevonden voor jequote:
smet reetquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:35 schreef Foreverblue het volgende:
Joost: Ik ben helemaal verzuurd... helemaal kapot. Ik heb ook al een rode plek op m'n reet
Ja, bedankt nogquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:38 schreef Falco het volgende:
"Pap oh Paahààp, ik kom!"
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:35 schreef Rammstein68 het volgende:
[..]
Roel een flinke joint en de rest flink wat peppillen (er moet gedoped worden om deze race te winnen)
quote:
Nou nog een pijltje erdoorheen en aan de ene kant 'Regenworm' en aan de andere kant 'Lieske'.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:41 schreef Lipgloss het volgende:
Lies: kijk als ze nou eens een drankcontest zouden doen, dan hadden we die opdracht zo in the pocket!
Roel: of een opdracht langste bankhangen!
Lieske: of wie de meeste doorligplekken kan creëren!!
Het lijkt er wel op en lieske en ingrid doen ook lekker mee.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:49 schreef American_Nightmare het volgende:
Zitten ze Roel te zieken met Carnavalsmuziek.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:49 schreef American_Nightmare het volgende:
Zitten ze Roel te zieken met Carnavalsmuziek.
Muziek stopt.
Roel: "Bedankt!"
Lieske en Ingrid: "Aaah komop nog een liedje, of 2!"
Muziek! Taaadaaaa daaaaaa humpatompa teeee!!!
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:52 schreef avonne het volgende:
effe avatar checken..
edit: nee, doet het niet
Is best een mooi volkslied hoor. Maar het Russische is wel mooierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |