Het wordt tijd voor een ritalin.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:25 schreef Bartoli het volgende:
Josti is echt hyper vandaag nog erger dan dat die al was
Ha Pareltje in de nachtquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:36 schreef White_Pearl het volgende:
Avond allemaal![]()
kom weer effe mee koekeloeren
![]()
Het gaat idd wel allemaal moeizaamquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:38 schreef Falco het volgende:
Bij Roel knippert die lamp ook best vaak. Ik denk dat ze het niet gaan halen
quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:39 schreef Foreverblue het volgende:
Joost: Heb je nog speed?
Roel: Tuurlijk niet... ik gebruik geen drugs
Ze lopen nu al te klagen over pijntjes.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:40 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Het gaat idd wel allemaal moeizaam
Ja dat denk ik ook paar uurtjes geleden klaagden ze al overquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze lopen nu al te klagen over pijntjes.
Dit gaan ze niet halen Joost gaat eerste afhakken.
hahahaquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:44 schreef regenworm het volgende:
Joost pakt een nog een glas Rose.
En maar klagen over zijn benen.
Joost heeft weer honger heeft hij last van josti wormen.
Gaat niet lukken FB, als ik het zo bekijk, maar Ing had er vanmiddag alquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:47 schreef Foreverblue het volgende:
Ze zitten er nu al doorheen... met een Menno en Ralph had het misschien gelukt... maar niet met deze 4 watjes
De enige die nog niet heb horen klagen is Lieske.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:47 schreef Foreverblue het volgende:
Ze zitten er nu al doorheen... met een Menno en Ralph had het misschien gelukt... maar niet met deze 4 watjes
Nee, ik denk het ook niet nee.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:50 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Gaat niet lukken FB, als ik het zo bekijk, maar Ing had er vanmiddag al
niet veel zin aan
Het gaat echt niet lukken 50 uur fietsen,het enige waar ze goed in zijn is in vreten en zuipen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:50 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Gaat niet lukken FB, als ik het zo bekijk, maar Ing had er vanmiddag al
niet veel zin aan
Naja we zullen het zien hé, misschien krijgen we vannacht toch diequote:Op vrijdag 16 december 2005 21:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, ik denk het ook niet nee.
Hallo, ik tik me de kleren post van die kut capsquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:53 schreef Foreverblue het volgende:
Zeg mensen... wel een beetje doorposten... anders redden we de 1000 helemaal niet
Heeej Wupquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:54 schreef Wup het volgende:
'n avond lieve streamkinderen...
mooi dat ze eindelijk weer eens aan het werk gezet worden daar.
had de kijkshop geprotesteerd: jawel BB, we hadden wel 1 product geleverd dat niet kapot is gegaan
quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hallo, ik tik me de kleren post van die kut caps
Ja precies niks mis mee hoor lekker eten en drinken, op zijnquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het gaat echt niet lukken 50 uur fietsen,het enige waar ze goed in zijn is in vreten en zuipen.
een mod?... bibberquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:56 schreef Foreverblue het volgende:
Heeej Wup
Er was vanmorgen een mod naar je op zoek... wat heb je nu weer allemaal uitgevreten?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:58 schreef Wup het volgende:
[..]
een mod?... bibber
* Wup kruipt bang in een hoekje en is onschuldig aan alles
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:05 schreef Svensational het volgende:
Is Wup hier?
Is goedquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:00 schreef Wup het volgende:
[..]
owww....hij is lief, ik wist niet dat hij gepromoveerd was, ik ga um wel even opzoeken
haha, arme jongen tochquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:01 schreef regenworm het volgende:
Joost staat te trillen van de honger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |