Was er al achterquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:01 schreef PH52 het volgende:
Ja, eeheheh zo komen we er helemaal nooit, dit moet dus 949 zijn.![]()
Foreverblue in de Tanja Modusquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Was er al achterFlugel of 1 van haar mod-vrienden zullen zo wel langskomen
![]()
De tafel van 1? ehhhhhhh ik weet niet tot hoever die gaatquote:
Niet dat ik weet... kan jij de TT aanpassen als je wil?quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:05 schreef Svensational het volgende:
Is Wup hier?
Zal even roepen: WUP WUP WAAR BEN JE.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:05 schreef Svensational het volgende:
Is Wup hier?
Hier ben ik!!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zal even roepen: WUP WUP WAAR BEN JE.
Sorry, is niet mijn forum.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niet dat ik weet... kan jij de TT aanpassen als je wil?![]()
BEW terugquote:
Dat is een lief ding zegquote:
Wuppiequote:Op vrijdag 16 december 2005 12:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is een lief ding zeg
Hoe heet het eigenlijk?
Dat is een Wuppiequote:Op vrijdag 16 december 2005 12:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is een lief ding zeg
Hoe heet het eigenlijk?
Okee... geen probleem... de echte hardcore streamers weten dit topic toch wel te vinden... ook al klopt het nummer nietquote:
Je bent weer avatarloosquote:
Je bent 1 woord.... GEWELDIGquote:
Nee man, wuppies bestaan al sinds de oudheid ofzoquote:
Nee, deze zijn heel klein en hebben plakvoeten, zodat je ze op je bureau of dashboard van je auto kan plakken. Wuppies zijn uit mijn jeugd....quote:
Ja baasquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
en nou de volgende keer weer goed doen![]()
![]()
![]()
![]()
Wuppies zijn iets uit mijn dochters jeugd, weet je meteen hoe oud ik me voel!quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, deze zijn heel klein en hebben plakvoeten, zodat je ze op je bureau of dashboard van je auto kan plakken. Wuppies zijn uit mijn jeugd....
God, ben ik alweer zo oud![]()
Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:12 schreef Felixje het volgende:
jammer van die scanman/apk toestand...
Ik ben nog niet zo oudquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, deze zijn heel klein en hebben plakvoeten, zodat je ze op je bureau of dashboard van je auto kan plakken. Wuppies zijn uit mijn jeugd....
God, ben ik alweer zo oud![]()
Zou maar oppassen want je hebt maandag een functioneringsgesprek met mij.quote:
Altijd baas boven baas natuurlijkquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:13 schreef Muerte het volgende:
[..]
Wuppies zijn iets uit mijn dochters jeugd, weet je meteen hoe oud ik me voel!![]()
Moet ik mijn bureaula al leeg hebben en in dozen gestopt voor ik dat gesprek ga hebben?quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zo maar oppassen want je hebt maandag een functioneringsgesprek met mij.
Om 11:00 op mijn kantoor.
Zeg het maarquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:15 schreef Felixje het volgende:
Hulp gevraagd bij plaatje user icon aanmaken!
uploaden via manager Fok lukt niet ik begreep dat ik ergens het platje moet neerzetten en dan.. heeft iemand even tijd in SC?
Dat hoor je maandag welquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Moet ik mijn bureaula al leeg hebben en in dozen gestopt voor ik dat gesprek ga hebben?
De usermanager werkt alleen voor users onder een bepaald usernummer. De oude hardcore users dus.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:15 schreef Felixje het volgende:
Hulp gevraagd bij plaatje user icon aanmaken!
uploaden via manager Fok lukt niet ik begreep dat ik ergens het platje moet neerzetten en dan.. heeft iemand even tijd in SC?
Oh ja, dat was toen Vader Abraham nog jong wasquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Altijd baas boven baas natuurlijkWuppies zijn uit de tijd van de kleine smurfen die je bij BP kon kopen...
quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De usermanager werkt alleen voor users onder een bepaald usernummer. De oude hardcore users dus.
WBquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:19 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Oh ja, dat was toen Vader Abraham nog jong was![]()
(Eva moest nog gemaakt worden)
Heet jij Eva? Toch niet toevallig de vriendin van Lieske hequote:Op vrijdag 16 december 2005 12:19 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Oh ja, dat was toen Vader Abraham nog jong was![]()
(Eva moest nog gemaakt worden)
Yep, irc.fok.nl geloof ikquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:19 schreef Felixje het volgende:
bestaat er nog een irc fok chat kanaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |