Ik vind hem er wat eng en viezerig uitzien!quote:
Geeft niks hoor blijft leukquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:05 schreef Foreverblue het volgende:
Het wordt wat ééntonig... maar hier nog maar een Ingrid-duim foto
[afbeelding]
Angellllllquote:
Lieske & Ingrid hebben best veel gesport de laatste tijd dus die zullen het wat minder moeilijk hebben dan Joost & Roelquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:07 schreef regenworm het volgende:
Vind lieske nog erg gemakkelijk fietsen.
Ik gebruik dat andere linkje nuquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Angellllll
Wat een mooie, zonder blauwe lijnen, cap![]()
Joost en Roel zijn de twee watjes van deze groep.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:11 schreef Wup het volgende:
[..]
Lieske & Ingrid hebben best veel gesport de laatste tijd dus die zullen het wat minder moeilijk hebben dan Joost & Roel
Heel goedquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik gebruik dat andere linkje nu![]()
Voor nog geen geld toequote:Op vrijdag 16 december 2005 22:14 schreef Wickedangel het volgende:
Zeg eens heel, héél eerlijk. Wie van jullie wil die BB-keuken hebben die nu wordt geveild? Echt, echt, hebben?
zijn ze die keuken aan het veilen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:14 schreef Wickedangel het volgende:
Zeg eens heel, héél eerlijk. Wie van jullie wil die BB-keuken hebben die nu wordt geveild? Echt, echt, hebben?
Heb ik wel eens last van... als ik van camera wissel daar... als ik op 1 cam blijf doet die het goed. Zullen wel teveel users op zitten dan.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:15 schreef Bartoli het volgende:
iemand ook last van het connecten tot de versatel streams? hj laad de stream wel en na 100% krijg ik geen beeld meer. Daarnet wel nog
Dat lijkt me wel dan ja...quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:15 schreef Wup het volgende:
[..]
zijn ze die keuken aan het veilen?
betekend dat dat ze het huis weer gaan afbreken?
LOL, dat bovenschrift helpt ook al niet echt:)quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:16 schreef Wickedangel het volgende:
Gatverdamme, wie heeft dit beest net aangereden?![]()
[afbeelding]
vast wel die stream liep al 3uur ofzo en ineens geen geluid meer. En ff later ook geen beeld meerquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heb ik wel eens last van... als ik van camera wissel daar... als ik op 1 cam blijf doet die het goed. Zullen wel teveel users op zitten dan.
Het gebeurt wel vaker dat Versatel niet goed werktquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:15 schreef Bartoli het volgende:
iemand ook last van het connecten tot de versatel streams? hj laad de stream wel en na 100% krijg ik geen beeld meer. Daarnet wel nog
AALSMEER - In het Big Brother huis heeft door onbekende oorzaak rond kwart over tien vanavond een kernexplosie voorgedaan. Over slachtoffers is nog niets bekend. Later meer.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
AALSMEER - In het Big Brother huis heeft door onbekende oorzaak rond kwart over tien vanavond een kernexplosie voorgedaan. Over slachtoffers is nog niets bekend. Later meer.
Ikke niet, ik heb net een nieuwe keukenquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:14 schreef Wickedangel het volgende:
Die denkt ook: Is van de Kijkshop... dus kan nooit heel blijvenquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:22 schreef Wickedangel het volgende:
Ingrid fietst alsof dat ding stúk moet.
Ze zit echt te ragen op die fiets.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:22 schreef Wickedangel het volgende:
Ingrid fietst alsof dat ding stúk moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |