Is it a bird?quote:
Nou nou... ik had wel gehoopt dat ik ondertussen een andere reputatie opgebouwd had hierquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is it a bird?![]()
Is it a plane?![]()
Noooo, it's the beaverking...![]()
Je hebt jezelf onsterfelijk gemaakt....quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nou nou... ik had wel gehoopt dat ik ondertussen een andere reputatie opgebouwd had hier
You are my all Fok! time heroquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nou nou... ik had wel gehoopt dat ik ondertussen een andere reputatie opgebouwd had hier
Ja, je hebt nu ook de FP van Fok gehaald.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha Regenworm... al gezien wat voor heisa er is ontstaan over de naat-cap?
Ik heb al vaker gezegd vandaag dat al die opheft ff leuk is... maar niet te lang moet duren.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:37 schreef Bartoli het volgende:
niet FB gaan ophemelen hier dadelijk gaat die nog naast zijn Fok schoenen lopen
dat is toch zeker niet de bedoeling hé![]()
Hahaha is geen wraak hoor... waar moet het wraak voor zijnquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ja, je hebt nu ook de FP van Fok gehaald.
Ik vind het allemaal hartstikke leuk en je hebt mooi wraak genomen.
Er zijn altijd users die jaloers op je zijn, die willen hetzelfde bereiken als jij.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En zijn partner in crime (qua blote Lieske caps) : REGENWORMquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er zijn altijd users die jaloers op je zijn, die willen hetzelfde bereiken als jij.
Maar er kan maar één de beste zijn en dat is FOREVERBLUE![]()
![]()
FB is geen type die naast zijn schoenen gaat lopenquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:37 schreef Bartoli het volgende:
niet FB gaan ophemelen hier dadelijk gaat die nog naast zijn Fok schoenen lopen
dat is toch zeker niet de bedoeling hé![]()
rustig rustig ben mijn caps nog nergens anders tegengekomen dan op de Fok.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En zijn partner in crime (qua blote Lieske caps) : REGENWORM![]()
![]()
Die muziek alleen al is voldoende om met fietsen te stoppenquote:
Omdat Lieske er nog niet uit is... wacht dan maar af wat er allemaal over je heen komtquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
rustig rustig ben mijn caps nog nergens anders tegengekomen dan op de Fok.
Weet je het zeker, heb je al eens geken op mokkels.nl?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
rustig rustig ben mijn caps nog nergens anders tegengekomen dan op de Fok.
Lieske zal de caps wel niet mooi vinden ze vind zichzelf veel te dik.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Omdat Lieske er nog niet uit is... wacht dan maar af wat er allemaal over je heen komt![]()
![]()
Heel veel Lieske en Scanmanquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:45 schreef Muerte het volgende:
[..]
Weet je het zeker, heb je al eens geken op mokkels.nl?
Daar worden vaker caps van FOK! geplaatst.
Ja, zo gauw krijg je Roel niet gek!quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:58 schreef kukeleku het volgende:
Roel: 6/7 uur deze muziek dan word ik gek![]()
(dan pas?)
het is gewoon teringmuziek MUTEquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:58 schreef kukeleku het volgende:
Roel: 6/7 uur deze muziek dan word ik gek![]()
(dan pas?)
Niet alle caps zijn van Scanman.quote:
de mietjes moeten doortrappenquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:04 schreef ART het volgende:
Ze gaan er al bijna niet meer voor begrijp ik?
ja iddquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:06 schreef kukeleku het volgende:
die muziek...dat is toch je ´´worst nightmare´´ of kan het nog erger
![]()
Breng BB nou niet op ideeënquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:06 schreef kukeleku het volgende:
die muziek...dat is toch je ´´worst nightmare´´ of kan het nog erger
![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
het is gewoon teringmuziek MUTE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |