Ik denk dat veel kleinere partijen de Stemwijzer min of meer beïnvloeden door veel sociaal wenselijke antwoorden te geven.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:32 schreef Viking84 het volgende:
NCPN was overduidelijk mijn stemadvies.
Ah, had Pim toch gelijkquote:Werkloosheid stijgt in grote steden
In vrijwel heel Nederland is de werkloosheid in 2005 gedaald. Maar in de vier grote steden zaten vorig jaar meer mensen thuis dan in 2004, blijkt uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Grote steden
Vorig jaar was 6,5% van de beroepsbevolking in Nederland werkloos. In de vier grote steden groeide de werkloze bevolking echter van 8% naar 9%. Vooral Amsterdam (van 8% naar 10%) en Rotterdam (11%) trekken dat gemiddelde omhoog. Den Haag (8%) en Utrecht (7,4%) steken gunstig bij dat cijfer af.
Rest van Nederland
Maar de minste werkloosheid bevindt zich buiten die vier grote steden, waar 14% van de beroepsbevolking woont. In 'de rest van Nederland' nam de werkloosheid af van 6,2 naar 6,1%.
Volgens het CBS valt de stijging in de grote steden te verklaren doordat deze steden veel mensen met een laag inkomen en opleidingsniveau hebben. Rijke mensen verlaten snel de stad, aldus het CBS.
Ruim inderdaad en niet alleen in Nederland ook in b.v. de VS is het een groot probleem.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:24 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
suburbanisatie is al wat eerder vastgesteld, voordat Pim geboren moest worden zelfs
en 15 dagen geleden zei je nog:quote:Op maandag 20 februari 2006 18:12 schreef pmb_rug het volgende:
CDA!
Geen idee. Ik woon hier net.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:22 schreef freako het volgende:
[..]
Dat klinkt als een lokale VVD-afsplitsing..
De meeste partijen in Groningen verspreiden de folders volgens mij in de laatste week voor de verkiezingen. Onze folder krijg je volgens mij eind deze weekquote:Op maandag 20 februari 2006 19:02 schreef Gronings_Mopje het volgende:
Ik weet het nog steeds niet en ik heb ook maar 1 flyertje in de bus gehad.
Ze willen mijn stem niet blijkbaar
erg onafhankelijk is de bron niet, tenminste die indruk krijg ik.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:36 schreef zakjapannertje het volgende:
over de NCPN in Groningen een leuk stukje:
Revolutie in Groningen
Welke partij?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:46 schreef detulp050 het volgende:
[..]
De meeste partijen in Groningen verspreiden de folders volgens mij in de laatste week voor de verkiezingen. Onze folder krijg je volgens mij eind deze week
idd., daar moeten vele glazen Heineken oid. bij betrokken zijn geweestquote:Op maandag 20 februari 2006 19:50 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
erg onafhankelijk is de bron niet, tenminste die indruk krijg ik.
Tja dat kan idd veel stemmen kosten.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:26 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
D66(lastig campagnevoeren met randdebielen aan de macht in Den Haag
, maar goed
)
Tsja, 40% van de kiezers stemt lokaal a/d hand van landelijke thema's, 25%, 20% landelijk en de rest onbekendquote:Op maandag 20 februari 2006 21:30 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Tja dat kan idd veel stemmen kosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |