boehoequote:Op vrijdag 16 december 2005 13:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
en daar gedragen we ons dan ook naar
iemand moet de zware taak toch op zich nemenquote:
Da's woar ej!quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:59 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
iemand moet de zware taak toch op zich nemen![]()
Je weet, trek 'm op z'n achterwiel!quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:57 schreef Hugster het volgende:
twinturbo in je achterbumper gekkenhuis![]()
![]()
Met die wielen in de lucht!quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je weet, trek 'm op z'n achterwiel!
Tijd genoeg tochquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:02 schreef hermandeperman het volgende:
Over ongeveer een uur komt een vriend van me langs om te tanken, maar ik moet me nog douchen en ik moet nog ontbijten
quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Met die wielen in de lucht!
Geef die beetje plankgas!quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Met die wielen in de lucht!
moooooooooooi dingquote:
2 keer gas geven en je bent doodquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:27 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
moooooooooooi ding![]()
270pk onder zo'n oud ding wat ook nog eens niets weegt![]()
ik zit al thuis, vanmorgen een migraineaanvalquote:
Aaauwquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik zit al thuis, vanmorgen een migraineaanval![]()
dat is kutquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik zit al thuis, vanmorgen een migraineaanval![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:29 schreef Xtreem het volgende:
wat Bo zegt.
Zodat we je allemaal kunnen worshippen of nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
Wanneer komt er weer een PTA meet ?![]()
Als het weer op zondagochtend is wil ik me bij deze al afmelden!quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
Dat hebben we de vorige keer al gedaanquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zodat we je allemaal kunnen worshippen of niet
En dat vraag je aan iemand die maar weinig meer in de sc is?!quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
mijn hoofd tolt, mijn lichaam is dood en doodop...quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:30 schreef hermandeperman het volgende:
Da's ruk Muuk
Nu weer een beetje bijgekomen al of niet?
lijkt me ook geen goed plan neequote:Op vrijdag 16 december 2005 14:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als het weer op zondagochtend is wil ik me bij deze al afmelden!
dagje of 2 rustig aan doen en dan komt het wel goed.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:31 schreef Sandraugiga het volgende:
Oh jee Mukie, daar gaat je weekend! Of denk je dan weer beter te zijn?
Damn, da's allemaal flink klote zegquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
mijn hoofd tolt, mijn lichaam is dood en doodop...
Maar ik moet toch echt naar de winkel om eten te gaan halen.
Daarna duik ik weer mn bed in.
Vind het alleen kut dat ik nu het kersfeest van mn werk mis en de laatste dag samen met mn collegaMaar mn gezondheid staat voorop en die zegt: het bed in jij
![]()
geloof ik graagquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat is kut![]()
ik zit hier de tijd uit te zitten
heb het he-le-maal gehad met die zooi hier![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:34 schreef BoJo het volgende:
kut ik kan echt niet rekenen en klok kijken![]()
Ik dacht nog 1,5 uur te moeten ipv 2,5![]()
ik heb het nog niet zo heftig, een vriendin van me ligt dan gewoon een hele week plat van de uitputtingquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Damn, da's allemaal flink klote zeg![]()
Migraine lijkt me zoooooooooooo ruk om te hebben/krijgen
Sterkte ermee [14.gif]
17:01 druk ik op "Log-off" en ren ik hevig giechelend en juichend wegquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
geloof ik graag
Hoe laat mag je pleite?
thx boquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:35 schreef BoJo het volgende:
sterkte Murielle, lijkt me erg kut om te hebben.![]()
Boehoequote:Op vrijdag 16 december 2005 14:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toch is het iedere keer wel op een zondagochtend
wel een dansje drbij doen hequote:Op vrijdag 16 december 2005 14:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
17:01 druk ik op "Log-off" en ren ik hevig giechelend en juichend weg![]()
![]()
Ik wil je baan wel overnemenquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat is kut![]()
ik zit hier de tijd uit te zitten
heb het he-le-maal gehad met die zooi hier![]()
Ja maat van mij ookquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik heb het nog niet zo heftig, een vriendin van me ligt dan gewoon een hele week plat van de uitputting![]()
Zie het helemaal voor mequote:Op vrijdag 16 december 2005 14:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
17:01 druk ik op "Log-off" en ren ik hevig giechelend en juichend weg![]()
![]()
als jij er een organiseertquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
Dan kun je lang wachten denk ikquote:
+.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't rot mij niet, jullie zullen het dan alleen zonder mijn aanwezigheid moeten doen
Met 10 kerels? *afhaakt*quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan wordt het de kamasutra-beurs
Zaterdag toch...?quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:41 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
+.![]()
karbomeet was toch ook op zondag![]()
goed plan, we doen elke week op zondag een meetquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan kun je lang wachten denk ikof t wordt gezamelijk Bo's auto wassen
waarom? we kunnen toch ook allemaal bij mij thuis rukken? Pr0n zatquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
oja klopt ook, zaterdag zijn we naar de rai geweestquote:
Synchroomrukkenquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
waarom? we kunnen toch ook allemaal bij mij thuis rukken? Pr0n zat![]()
jaaaaaaaaaaaaquote:
dan ga ik meequote:Op vrijdag 16 december 2005 14:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
en dan nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
waarom? we kunnen toch ook allemaal bij mij thuis rukken? Pr0n zat![]()
quote:
spele.nlquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
![]()
verzin is wat om te doen wat niks met werken te maken heeft maar wel de tijd op laat schieten![]()
ebay afstruinen naar spulletje voor op je nieuwe Alfaquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:47 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
![]()
verzin is wat om te doen wat niks met werken te maken heeft maar wel de tijd op laat schieten![]()
zylom gamesquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:47 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
![]()
te makkelijkquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee das logisch als je niet kan rukken![]()
mjah speakers heb ik al gevonden, moet nog een mooie lederen pook knop zoeken. Best een goed planquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ebay afstruinen naar spulletje voor op je nieuwe Alfa![]()
Waarom met speakers niet wachten tot de zomer? Ik ben erg tevreden over het geluid, zeker met wat ik ervoor heb betaaldquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah speakers heb ik al gevonden, moet nog een mooie lederen pook knop zoeken. Best een goed plan![]()
Heb je nog print-tegoed?quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:12 schreef M5 het volgende:
wheheheh. ben al een half jaar weg van school, werkt m'n school e-mail nog steedskansloos dat inholland hogescholen gedoe
Mjah mooie van MOMOquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom met speakers niet wachten tot de zomer? Ik ben erg tevreden over het geluid, zeker met wat ik ervoor heb betaalden mooie pookknoppen hebben ze op www.alfisti.net
geen flauw idee. heb al 1 1/2 jaar niet meer geprint daar. staat denk ik nog een paar cent op. niet veel iig.quote:
Momo heeft toch ook met alleen leer? Of anders een orginele bestellen, al vind ik die niet zo spectaculair.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
Mjah mooie van MOMO![]()
Alleen ik wil meer leer dan flashy shit eigenlijk. Wil helemaal geen chroom/nep zilver in het interieur eigenlijk.
edit
Ohja speakers, naah ik heb mooie en goeie gezien op eBay. Ik wil nu al goed geluid en niet 6/7 maanden wachten.![]()
nu zit er een raar plastic bolletje op.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Momo heeft toch ook met alleen leer? Of anders een orginele bestellen, al vind ik die niet zo spectaculair.
Als dat "chroom" net zo donker is als op de foto istie best geilquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:28 schreef BoJo het volgende:
deze is wel mooi, alleen nog teveel chroom
hifonics , 75 euro voor 13 cm 80 watt rms en 75 euro 16 cm 100 watt rmsquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:31 schreef Fugie het volgende:
welke speakers bo ?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:38 schreef Sjoewe het volgende:
Bo, doe pimp en bestel een eightball shifter
[afbeelding]
Gelijk een setje dobbelstenen voor aan de binnenspiegel erbij,quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:38 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
niet verkeerd, wel 16cm nemen ehquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
hifonics , 75 euro voor 13 cm 80 watt rms en 75 euro 16 cm 100 watt rms![]()
zit er geen speakers in de deurenquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
voorin past met aanpassingen boven op de dashboard 13cm en in de hoedenplank standaard 16cm![]()
Boem lauw hendig sjiek boeken dan gêkquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Gelijk een setje dobbelstenen voor aan de binnenspiegel erbij,
en een vossenstaart voor aan de antenne [afbeelding]
dan moet ie de dice nemenquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:38 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Deze zit in NL volgens mijquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:52 schreef Fugie het volgende:
zijn inderdaad vrij goedkope speakers, maja alles op ebay.de is een stuk goedkoper zeker kwa car audio.
ik wil juist geen pimp meuk meer aan/in m'n auto en jullie willen hem vol proppen met die meukquote:
hihihiquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik wil juist geen pimp meuk meer aan/in m'n auto en jullie willen hem vol proppen met die meuk![]()
Jepquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
hihihi
Gewoon lekker strak en netjes is het beste
je hebt nog een autoquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik wil juist geen pimp meuk meer aan/in m'n auto en jullie willen hem vol proppen met die meuk![]()
Let dan ook op sulquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
Jep![]()
Nog een uurtje, zit nu al een half uur naar Amerikanen te luisteren op een conferance call met z'n 10en en schrik me af en toe te pletter als m'n naam valt
![]()
geen commentaarquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:58 schreef PeuRac het volgende:
ik moet binnenkort naar de verjaardag van een 16 jarige, vraag ik haar net wat ze wil hebben, zegt ze: wat lingerie is altijd leuk, kan ik het je mooi showen![]()
doenquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:58 schreef PeuRac het volgende:
ik moet binnenkort naar de verjaardag van een 16 jarige, vraag ik haar net wat ze wil hebben, zegt ze: wat lingerie is altijd leuk, kan ik het je mooi showen![]()
ghihihiquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
Jep![]()
Nog een uurtje, zit nu al een half uur naar Amerikanen te luisteren op een conferance call met z'n 10en en schrik me af en toe te pletter als m'n naam valt
![]()
Ze zet op msn ook altijd haar webcam zelf aan en gaat zich dan 'toevallig' voor de webcam omkleding als ze naar bed gaatquote:
Ik ben over 2mdn 21 dan heeft dat pedofiliquote:
geil een meisje van 16quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:58 schreef PeuRac het volgende:
weet je nog wel waar het over gaat dan?quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
kan niet meer concentreren, dat vermogen ben ik al sinds 10:00 kwijt![]()
mjah ik heb soms aan het eind van zo'n call waarin ik geen acties had staan voor mezelf dat ik niet op zit te letten en dat er ineens een stilte valt van paar seconden en dan hoor ik de stem van de PMO "Bojan?" dan schrik ik altijd wakkerquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:01 schreef Mukie het volgende:
[..]
ghihihi
confcalls zijn meestal zoveel gelul en weinig inhoud
al opgehangen maar aan het eind heb ik niet meer kunnen volgen, mijn deel had ik al gehadquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
weet je nog wel waar het over gaat dan?
en nog geen zinnen kunnen schrijven die een goed geheel vormenquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben over 2mdn 21 dan heeft dat pedofili![]()
![]()
hijs prachtigquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:10 schreef ook_gek het volgende:
ik ga denk ik vanavond eens een Xbox 360 ophalen effe kijken of het leuk is![]()
hoe dichter bij de nul des te strakker om de lulquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben over 2mdn 21 dan heeft dat pedofili![]()
![]()
Mja ach van iemand die een afweging maakt tussen naar de hoeren gaan of hangen met z'n forum vriendjes vind ik dat niet zo raarquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
en nog geen zinnen kunnen schrijven die een goed geheel vormen![]()
heb je mijn zinnen weleens gezien?quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
herkenbaarquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah ik heb soms aan het eind van zo'n call waarin ik geen acties had staan voor mezelf dat ik niet op zit te letten en dat er ineens een stilte valt van paar seconden en dan hoor ik de stem van de PMO "Bojan?" dan schrik ik altijd wakker![]()
Standaard antwoord is dan "Ehm..sorry, could you repeat the question please?"
gelukkig gebeurd het niet zo vaak![]()
jupsquote:
ik zou ook geen keuze kunnen maken, vind het alle 2 nietsquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja ach van iemand die een afweging maakt tussen naar de hoeren gaan of hangen met z'n forum vriendjes vind ik dat niet zo raar
dyslectie + totaal geen interesse in volledige correcte spellingquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
hij lijkt me ook wel vet, vooral PGR3. Maar ik vind hem veeeuuullste duurquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
hijs prachtig
Wel net een nokia met die verwisselbare frontjes
Maar de beeldkwaliteit
En COD2 is![]()
ah ok. Heb jij het op een plasma scherm gespeeld of niet?quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
hijs prachtig
Wel net een nokia met die verwisselbare frontjes
Maar de beeldkwaliteit
En COD2 is![]()
Handboeien kunnen ook verdomd strak zittenquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hoe dichter bij de nul des te strakker om de lul![]()
Goeie instellingquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dyslectie + totaal geen interesse in volledige correcte spelling
Dayzers winnenquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
hij lijkt me ook wel vet, vooral PGR3. Maar ik vind hem veeeuuullste duur![]()
Dat lijkt me een goeie meevallerquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:16 schreef BoJo het volgende:
Ohja trouwens uitgevonden dat mijn Nokia gewoon zou moeten werken met die bluetooth car kit die hij erin zou laten zitten (geloof ik)
![]()
ik win nooit wat bij die hoereninstelling van een Dayzersquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dayzers winnenkan je die 155 v6 aan mij kadeau doen, koop je voor dagelijks gebruik een Grand Sport en nog wat ander leuk grut voor erbij.
kreng kost rond de 200 euro zag ikquote:
dat vind ik altijd zo knap, dan is er iemand dyslectisch, maar dat woord kunnen ze wel schrijvenquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dyslectie + totaal geen interesse in volledige correcte spelling
dat zou top zijnquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:16 schreef BoJo het volgende:
Ohja trouwens uitgevonden dat mijn Nokia gewoon zou moeten werken met die bluetooth car kit die hij erin zou laten zitten (geloof ik)
![]()
Waarom zou ik mn best doen op een forum of msnquote:
niet op een plasma, die hebben we niet op het werkquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ah ok. Heb jij het op een plasma scherm gespeeld of niet?
Ik ga hem op mijn TV aansluiten HDTV
Eens kijken of ik dan leuk kan scheuren in mijn race wagens whehe
toch klopte mn zinsbouw, er zat alleen 1 spelfout inquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
dat vind ik altijd zo knap, dan is er iemand dyslectisch, maar dat woord kunnen ze wel schrijven
Ik had het over je zinsbouw schat, niet over spelfouten, ik kon er helemaal niets mee
400 is ook veel voor een "spelletjescomputer"quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
hij lijkt me ook wel vet, vooral PGR3. Maar ik vind hem veeeuuullste duur![]()
omdat het anders gewenning word en je straks niet beter weet als je een fatsoenlijke brief inelkaar moet flansenquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom zou ik mn best doen op een forum of msn![]()
Omdat correct taalgebruik een vaardigheid is dat die de mens siert.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom zou ik mn best doen op een forum of msn![]()
ja en wil je hem een beetje volledig dan zit je bijna aan de 600 euro, nou dan koop ik liever een Mac Mini ofzoquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
400 is ook veel voor een "spelletjescomputer"
yayquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:16 schreef BoJo het volgende:
![]()
jups, alhoewel het beeld en de mogelijkheden wel ergquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja en wil je hem een beetje volledig dan zit je bijna aan de 600 euro, nou dan koop ik liever een Mac Mini ofzo![]()
wel HDTV of dat ook niet?quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
niet op een plasma, die hebben we niet op het werk
wel die bigass tv's
Ik ben nu te lui om die zin daadwerkelijk te gaan verbeteren.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
toch klopte mn zinsbouw, er zat alleen 1 spelfout in![]()
Ik wacht nog een jaartjequote:Op vrijdag 16 december 2005 16:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wel HDTV of dat ook niet?
En ik krijg er PGR3 bij BoJo![]()
Als het goed is. Mag hem zo lenen. Als ik niks ga doen vanavond ga ik hem effe ophalen![]()
yepquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als het goed is. Mag hem zo lenen. Als ik niks ga doen vanavond ga ik hem effe ophalen![]()
geweldig mênquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:24 schreef vlad het volgende:
![]()
ik heb mijn ticket gekregen nu
![]()
![]()
nu kan ik lekker ontspannen in de sneeuw spelen en naar de CN tower![]()
![]()
Wat is je adres, kom ik vanaaf ff langsquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik wacht tot dat je hem kan ombouwenquote:
wrom zou je? hij kan allesquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik wacht tot dat je hem kan ombouwen![]()
Er is iig alweer een mediacenter beschikbaar geloof ikquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik wacht tot dat je hem kan ombouwen![]()
* BoJo very jaloersquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:24 schreef vlad het volgende:
![]()
ik heb mijn ticket gekregen nu
![]()
![]()
nu kan ik lekker ontspannen in de sneeuw spelen en naar de CN tower![]()
![]()
illegall is nicht egalquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
divxes streamen en gedownloade spellen werkt ook?![]()
quote:
omdat je dan illegale games kan spelenquote:
is niet nodig. Ik heb een MS media center draaien. En je kan de Xbox 360 gebruiken als een extender. Ik kan via de Xbox 360 mijn media center waar dan ook in het huis besturenquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Er is iig alweer een mediacenter beschikbaar geloof ik
ikke heb nu lamb opstaan gabrielquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:33 schreef Sjoewe het volgende:
M'n huisgenoot is weer eens schijtherrie op z'n mediamarkt snertsetje aan het luisteren, bonkbonkbonkbonk
ik luister nu Enrique Iglesias - 13 - Heroquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:33 schreef Sjoewe het volgende:
M'n huisgenoot is weer eens schijtherrie op z'n mediamarkt snertsetje aan het luisteren, bonkbonkbonkbonk
Beterschapquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:38 schreef Mukie het volgende:
ik ga nu ook weer even mn bedje in
Doeg guys
beterschapquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:38 schreef Mukie het volgende:
ik ga nu ook weer even mn bedje in
Doeg guys
*meldt* ik wil meedoen met een Niva... ooit.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:23 schreef GizartFRL het volgende:
Amsterdam Dakar barrelrit?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:40 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Die had Alexxxxx nog niet gepost
quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:11 schreef Sjoewe het volgende:
Die gast zit nog steeds happyhardcore te luisteren
het blijft geweldige muziekquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:11 schreef Sjoewe het volgende:
Die gast zit nog steeds happyhardcore te luisteren
Mwah geef mij de echte shit dan maarquote:
hahah geweldig. Lijkt me op zich best wel weer eens leuk om naar een hardcore feest te gaanquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mwah geef mij de echte shit dan maar
Ik ga 6 januari dus naar een Hardcorde DJ battle in de poema, weer eens een potje hakken![]()
Hoe vordert het met je eigen boek?quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:46 schreef Alexxxxx het volgende:
vandaag een boek gekregn, via internet van de belg die het heeft geschreven gekocht, en het is een erg moi boek.. meer dan 500 pagina's, en nu al uit (fotoboek)
straks eens een recensie schrijven
succesquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:00 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga maar eens me uitleven in de keuken
door mn werk bested ik er wat minder tijd aan, maar de info blijft binnendruppelen. Vorieg week een pakket folders uit Wit-Rusland, maandag een tijdschrift uit Zuid-Afrika, vandaag twee Duitse tijdschriftenquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hoe vordert het met je eigen boek?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:03 schreef ook_gek het volgende:
wat ga je vanavond doen dan?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:00 schreef BoJo het volgende:
thuis![]()
straks bij vrienden chillen![]()
eindelijk de werk dag voorbij, lekker pas woensdag weer![]()
spannendquote:
nee als ik ga dan doe ik dat vanavond na het etenquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
beter dan thuis zitten![]()
jij je xbox360 al gehaald?![]()
ik heb net gegetenquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee als ik ga dan doe ik dat vanavond na het eten
ik ook met oud en nieuw. Ja we maken je wel wakker als het zo ver is. Nou en dan was het zo ver en dan bleef ik lekker door slapen. Kon me allemaal gestolen worden op dat momentquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb net gegeten![]()
eigenlijk zou ik nu moeten gaan slapen dan is het eerder morgen![]()
dat deed kleine BoJo vroegah bij verjaardagen en kerst, alleen dan lag ik uren te woelen
ik stond altijd van de kou te verrekken buiten terwijl m'n pa als een puber vuurwerk stond af te steken, ik brande altijd m'n vingers met aanstekers enzo dus op een gegeven moment vond ik het wel leuk geweest dat vuurwerkquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ook met oud en nieuw. Ja we maken je wel wakker als het zo ver is. Nou en dan was het zo ver en dan bleef ik lekker door slapen. Kon me allemaal gestolen worden op dat moment
Trippen dat ik wakker gemaakt werd en dan omdraaien en verder slapen![]()
het enige wat echt leuk was en nog steets zijn die nitraat bommetjesquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik stond altijd van de kou te verrekken buiten terwijl m'n pa als een puber vuurwerk stond af te steken, ik brande altijd m'n vingers met aanstekers enzo dus op een gegeven moment vond ik het wel leuk geweest dat vuurwerk![]()
die groene die heel fel gaan branden ???quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het enige wat echt leuk was en nog steets zijn die nitraat bommetjes![]()
ja die zijn ook leuk maar ik het het over die dingen die kneiter hard knallenquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
die groene die heel fel gaan branden ???![]()
![]()
* BoJo is geen kenner.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja die zijn ook leuk maar ik het het over die dingen die kneiter hard knallen
Die nitraten die ik ken, gaan eerst heel fel groen branden en dan komt er een rete harde knalquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is dat een radar antenne op het dakquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Freightliner FLD120
Eigenaar: Anema
Land van herkomst: Nederland
Datum: 16-12-2005
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: ik heb een complete fotoreeks gemakat van deze truck, de geïnteresseerden kunnen die hier bekijken.
Jaquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Is dat een radar antenne op het dak
illegalequote:Op vrijdag 16 december 2005 18:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom in godsnaamquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:36 schreef PeuRac het volgende:
Oke, zo'n tering lang verhaal in het engels ga ik dus niet lezen, kun je ff in het kort en in het nederlands het vertalen?
Nee het gaat er juist om hoe het geschreven isquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:36 schreef PeuRac het volgende:
Oke, zo'n tering lang verhaal in het engels ga ik dus niet lezen, kun je ff in het kort en in het nederlands het vertalen?
inderdaad, met deodorant en een aansteker gaat het veel vluggerquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:11 schreef PeuRac het volgende:
tering wat een sukkel, wie scheert er nu ook zijn reet![]()
Zal ik vast 112 bellen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
inderdaad, met deodorant en een aansteker gaat het veel vlugger
Neh, heb inmidels redlijk ervairng als pyromaan.quote:
Nee, daar ben ik om 14u ofzo al aan ontsnapt. De eerste paar dagen kon ik me daar super concentreren, maar dat schoot de afgelopen 2 dagen niet opquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neh, heb inmidels redlijk ervairng als pyromaan.
ook goedenavond... weer even uit je SM-keldertje gekropen?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:34 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, ik knip mn schaamhaar bij, en mn konthaar rond mn sluitspier, omdat ik klonten poep in mn haar zo onsmakelijk vind, maar waarom wil je dat in 's hemelsnaam weten?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
ja, dingen in de fik steken in het algemeen, kakvriendje van me
Ik zou naar de ZDF gaan kijkenquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:40 schreef PeuRac het volgende:
Oke, kiezen uit 4 dingen op de TV:
1) Twister, ken ik al, te vaak gezien, valt nu dus al af (film)
2) Air America, een of andere idioot welke voor de CIA tussen andere maloten vliegt (film)
3) Scorched, 3 idioten welke tegelijk de bank waar ze werken willen oplichten (film)
4) Top Gear herhaling, (serie)
5) Top Gear Special - Jeremy Clarkson - No Limitsquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:40 schreef PeuRac het volgende:
Oke, kiezen uit 4 dingen op de TV:
1) Twister, ken ik al, te vaak gezien, valt nu dus al af (film)
2) Air America, een of andere idioot welke voor de CIA tussen andere maloten vliegt (film)
3) Scorched, 3 idioten welke tegelijk de bank waar ze werken willen oplichten (film)
4) Top Gear herhaling, (serie)
heb ik nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:42 schreef Alfisti het volgende:
[..]
5) Top Gear Special - Jeremy Clarkson - No Limits![]()
Waarom dvdtje? Ik ga er toch niet voor betalen als je vele gigabites gratis kunt downloadenquote:
doe eens lief en stuur een kopietje hiereen, of neem mee met de nieuwjaarsmeetquote:
www.tvgids.nl gratisquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:41 schreef Alexxxxx het volgende:
tief eens op met je geouwehoer over de TV, de mikrogids kost 50 cent per twee weken, pauper.
kanaleneiland of zoquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:09 schreef Sjoewe het volgende:
Iemand nog betaalbare woonruimte voor een roker met kat in Utrecht?
Bij m'n vrienden van 180ccquote:
soooo truequote:Op vrijdag 16 december 2005 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ach, je valt er niet op in je 190D
Whehe dat is weer wel zo, maar dat doe je ook niet waar ik nu woonquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
daarom juist
ach, je valt er niet op in je 190D
Je zit in de semi-legale autohandel?quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
ik zat vroeger eens per jaar in de bus naar kanaleneilanden.. nu heb ik ontdekt dat je ook met connexxion naar de veemarkthallen kunt![]()
mackdag, kwastquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je zit in de semi-legale autohandel?
fotograverenquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mackdag, kwastmaar ik wil ook nog eens fauto's fotograveren daar ja
quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:17 schreef Sjoewe het volgende:
Doorposten met je kadaver of ik ga dwergen porno plaatjes plaatsen
fautograverenquote:
Pas maar opquote:
das ver het middenquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:09 schreef Sjoewe het volgende:
Iemand nog betaalbare woonruimte voor een roker met kat in Utrecht?
Zeg jij tegen de mensen in Maastricht dat ze een fatsoenlijke geschiedenis-master op poten zettenquote:
wil ik best wel doenquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zeg jij tegen de mensen in Maastricht dat ze een fatsoenlijke geschiedenis-master op poten zetten
Dan kom ik dr wonen![]()
Moeten ze hem wel beginnen ehquote:
Mja ik denk er nog ff over naquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
kom lekker naar Cornjum, twee huizen verderop stata vrij, en dan in Grunn studeren
Zo kan je het ook zienquote:
erm geen idee...quote:
familie van Peu?, die heeft ook allemaal connecties die hij zelf niet heeftquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
erm geen idee...
Sommige invloedrijke lui komen idd vaker bij mn ouders over de vloer.
Mijn oomis daar hoogprofessor in de chemie.
Baadt het niet, dan schaadt het niet he
nog nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:29 schreef Sjoewe het volgende:
Ze hebben geen faculteteit geschiedenis in Maastricht lieffie
maar wel fakkuls, foor in duh tuijnquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:29 schreef Sjoewe het volgende:
Ze hebben geen faculteteit geschiedenis in Maastricht lieffie
Als ie in een S600 rijdt MOET het familie zijnquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
familie van Peu?, die heeft ook allemaal connecties die hij zelf niet heeft
S600quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als ie in een S600 rijdt MOET het familie zijn
quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
familie van Peu?, die heeft ook allemaal connecties die hij zelf niet heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |