Mwah geef mij de echte shit dan maarquote:
hahah geweldig. Lijkt me op zich best wel weer eens leuk om naar een hardcore feest te gaanquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mwah geef mij de echte shit dan maar
Ik ga 6 januari dus naar een Hardcorde DJ battle in de poema, weer eens een potje hakken![]()
Hoe vordert het met je eigen boek?quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:46 schreef Alexxxxx het volgende:
vandaag een boek gekregn, via internet van de belg die het heeft geschreven gekocht, en het is een erg moi boek.. meer dan 500 pagina's, en nu al uit (fotoboek)
straks eens een recensie schrijven
succesquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:00 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga maar eens me uitleven in de keuken
door mn werk bested ik er wat minder tijd aan, maar de info blijft binnendruppelen. Vorieg week een pakket folders uit Wit-Rusland, maandag een tijdschrift uit Zuid-Afrika, vandaag twee Duitse tijdschriftenquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hoe vordert het met je eigen boek?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:03 schreef ook_gek het volgende:
wat ga je vanavond doen dan?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:00 schreef BoJo het volgende:
thuis![]()
straks bij vrienden chillen![]()
eindelijk de werk dag voorbij, lekker pas woensdag weer![]()
spannendquote:
nee als ik ga dan doe ik dat vanavond na het etenquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
beter dan thuis zitten![]()
jij je xbox360 al gehaald?![]()
ik heb net gegetenquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee als ik ga dan doe ik dat vanavond na het eten
ik ook met oud en nieuw. Ja we maken je wel wakker als het zo ver is. Nou en dan was het zo ver en dan bleef ik lekker door slapen. Kon me allemaal gestolen worden op dat momentquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb net gegeten![]()
eigenlijk zou ik nu moeten gaan slapen dan is het eerder morgen![]()
dat deed kleine BoJo vroegah bij verjaardagen en kerst, alleen dan lag ik uren te woelen
ik stond altijd van de kou te verrekken buiten terwijl m'n pa als een puber vuurwerk stond af te steken, ik brande altijd m'n vingers met aanstekers enzo dus op een gegeven moment vond ik het wel leuk geweest dat vuurwerkquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ook met oud en nieuw. Ja we maken je wel wakker als het zo ver is. Nou en dan was het zo ver en dan bleef ik lekker door slapen. Kon me allemaal gestolen worden op dat moment
Trippen dat ik wakker gemaakt werd en dan omdraaien en verder slapen![]()
het enige wat echt leuk was en nog steets zijn die nitraat bommetjesquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik stond altijd van de kou te verrekken buiten terwijl m'n pa als een puber vuurwerk stond af te steken, ik brande altijd m'n vingers met aanstekers enzo dus op een gegeven moment vond ik het wel leuk geweest dat vuurwerk![]()
die groene die heel fel gaan branden ???quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het enige wat echt leuk was en nog steets zijn die nitraat bommetjes![]()
ja die zijn ook leuk maar ik het het over die dingen die kneiter hard knallenquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
die groene die heel fel gaan branden ???![]()
![]()
* BoJo is geen kenner.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja die zijn ook leuk maar ik het het over die dingen die kneiter hard knallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |