quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:38 schreef Sjoewe het volgende:
Bo, doe pimp en bestel een eightball shifter
[afbeelding]
Gelijk een setje dobbelstenen voor aan de binnenspiegel erbij,quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:38 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
niet verkeerd, wel 16cm nemen ehquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
hifonics , 75 euro voor 13 cm 80 watt rms en 75 euro 16 cm 100 watt rms![]()
zit er geen speakers in de deurenquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
voorin past met aanpassingen boven op de dashboard 13cm en in de hoedenplank standaard 16cm![]()
Boem lauw hendig sjiek boeken dan gêkquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Gelijk een setje dobbelstenen voor aan de binnenspiegel erbij,
en een vossenstaart voor aan de antenne [afbeelding]
dan moet ie de dice nemenquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:38 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Deze zit in NL volgens mijquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:52 schreef Fugie het volgende:
zijn inderdaad vrij goedkope speakers, maja alles op ebay.de is een stuk goedkoper zeker kwa car audio.
ik wil juist geen pimp meuk meer aan/in m'n auto en jullie willen hem vol proppen met die meukquote:
hihihiquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik wil juist geen pimp meuk meer aan/in m'n auto en jullie willen hem vol proppen met die meuk![]()
Jepquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
hihihi
Gewoon lekker strak en netjes is het beste
je hebt nog een autoquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik wil juist geen pimp meuk meer aan/in m'n auto en jullie willen hem vol proppen met die meuk![]()
Let dan ook op sulquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
Jep![]()
Nog een uurtje, zit nu al een half uur naar Amerikanen te luisteren op een conferance call met z'n 10en en schrik me af en toe te pletter als m'n naam valt
![]()
geen commentaarquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:58 schreef PeuRac het volgende:
ik moet binnenkort naar de verjaardag van een 16 jarige, vraag ik haar net wat ze wil hebben, zegt ze: wat lingerie is altijd leuk, kan ik het je mooi showen![]()
doenquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:58 schreef PeuRac het volgende:
ik moet binnenkort naar de verjaardag van een 16 jarige, vraag ik haar net wat ze wil hebben, zegt ze: wat lingerie is altijd leuk, kan ik het je mooi showen![]()
ghihihiquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
Jep![]()
Nog een uurtje, zit nu al een half uur naar Amerikanen te luisteren op een conferance call met z'n 10en en schrik me af en toe te pletter als m'n naam valt
![]()
Ze zet op msn ook altijd haar webcam zelf aan en gaat zich dan 'toevallig' voor de webcam omkleding als ze naar bed gaatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |