quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:38 schreef Sjoewe het volgende:
Bo, doe pimp en bestel een eightball shifter
[afbeelding]
Gelijk een setje dobbelstenen voor aan de binnenspiegel erbij,quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:38 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
niet verkeerd, wel 16cm nemen ehquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
hifonics , 75 euro voor 13 cm 80 watt rms en 75 euro 16 cm 100 watt rms![]()
zit er geen speakers in de deurenquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
voorin past met aanpassingen boven op de dashboard 13cm en in de hoedenplank standaard 16cm![]()
Boem lauw hendig sjiek boeken dan gêkquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Gelijk een setje dobbelstenen voor aan de binnenspiegel erbij,
en een vossenstaart voor aan de antenne [afbeelding]
dan moet ie de dice nemenquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:38 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Deze zit in NL volgens mijquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:52 schreef Fugie het volgende:
zijn inderdaad vrij goedkope speakers, maja alles op ebay.de is een stuk goedkoper zeker kwa car audio.
ik wil juist geen pimp meuk meer aan/in m'n auto en jullie willen hem vol proppen met die meukquote:
hihihiquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik wil juist geen pimp meuk meer aan/in m'n auto en jullie willen hem vol proppen met die meuk![]()
Jepquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
hihihi
Gewoon lekker strak en netjes is het beste
je hebt nog een autoquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik wil juist geen pimp meuk meer aan/in m'n auto en jullie willen hem vol proppen met die meuk![]()
Let dan ook op sulquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
Jep![]()
Nog een uurtje, zit nu al een half uur naar Amerikanen te luisteren op een conferance call met z'n 10en en schrik me af en toe te pletter als m'n naam valt
![]()
geen commentaarquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:58 schreef PeuRac het volgende:
ik moet binnenkort naar de verjaardag van een 16 jarige, vraag ik haar net wat ze wil hebben, zegt ze: wat lingerie is altijd leuk, kan ik het je mooi showen![]()
doenquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:58 schreef PeuRac het volgende:
ik moet binnenkort naar de verjaardag van een 16 jarige, vraag ik haar net wat ze wil hebben, zegt ze: wat lingerie is altijd leuk, kan ik het je mooi showen![]()
ghihihiquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
Jep![]()
Nog een uurtje, zit nu al een half uur naar Amerikanen te luisteren op een conferance call met z'n 10en en schrik me af en toe te pletter als m'n naam valt
![]()
Ze zet op msn ook altijd haar webcam zelf aan en gaat zich dan 'toevallig' voor de webcam omkleding als ze naar bed gaatquote:
Ik ben over 2mdn 21 dan heeft dat pedofiliquote:
geil een meisje van 16quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:58 schreef PeuRac het volgende:
weet je nog wel waar het over gaat dan?quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
kan niet meer concentreren, dat vermogen ben ik al sinds 10:00 kwijt![]()
mjah ik heb soms aan het eind van zo'n call waarin ik geen acties had staan voor mezelf dat ik niet op zit te letten en dat er ineens een stilte valt van paar seconden en dan hoor ik de stem van de PMO "Bojan?" dan schrik ik altijd wakkerquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:01 schreef Mukie het volgende:
[..]
ghihihi
confcalls zijn meestal zoveel gelul en weinig inhoud
al opgehangen maar aan het eind heb ik niet meer kunnen volgen, mijn deel had ik al gehadquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
weet je nog wel waar het over gaat dan?
en nog geen zinnen kunnen schrijven die een goed geheel vormenquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben over 2mdn 21 dan heeft dat pedofili![]()
![]()
hijs prachtigquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:10 schreef ook_gek het volgende:
ik ga denk ik vanavond eens een Xbox 360 ophalen effe kijken of het leuk is![]()
hoe dichter bij de nul des te strakker om de lulquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben over 2mdn 21 dan heeft dat pedofili![]()
![]()
Mja ach van iemand die een afweging maakt tussen naar de hoeren gaan of hangen met z'n forum vriendjes vind ik dat niet zo raarquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
en nog geen zinnen kunnen schrijven die een goed geheel vormen![]()
heb je mijn zinnen weleens gezien?quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
herkenbaarquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah ik heb soms aan het eind van zo'n call waarin ik geen acties had staan voor mezelf dat ik niet op zit te letten en dat er ineens een stilte valt van paar seconden en dan hoor ik de stem van de PMO "Bojan?" dan schrik ik altijd wakker![]()
Standaard antwoord is dan "Ehm..sorry, could you repeat the question please?"
gelukkig gebeurd het niet zo vaak![]()
jupsquote:
ik zou ook geen keuze kunnen maken, vind het alle 2 nietsquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja ach van iemand die een afweging maakt tussen naar de hoeren gaan of hangen met z'n forum vriendjes vind ik dat niet zo raar
dyslectie + totaal geen interesse in volledige correcte spellingquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
hij lijkt me ook wel vet, vooral PGR3. Maar ik vind hem veeeuuullste duurquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
hijs prachtig
Wel net een nokia met die verwisselbare frontjes
Maar de beeldkwaliteit
En COD2 is![]()
ah ok. Heb jij het op een plasma scherm gespeeld of niet?quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
hijs prachtig
Wel net een nokia met die verwisselbare frontjes
Maar de beeldkwaliteit
En COD2 is![]()
Handboeien kunnen ook verdomd strak zittenquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hoe dichter bij de nul des te strakker om de lul![]()
Goeie instellingquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dyslectie + totaal geen interesse in volledige correcte spelling
Dayzers winnenquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
hij lijkt me ook wel vet, vooral PGR3. Maar ik vind hem veeeuuullste duur![]()
Dat lijkt me een goeie meevallerquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:16 schreef BoJo het volgende:
Ohja trouwens uitgevonden dat mijn Nokia gewoon zou moeten werken met die bluetooth car kit die hij erin zou laten zitten (geloof ik)
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |