Mjah mooie van MOMOquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom met speakers niet wachten tot de zomer? Ik ben erg tevreden over het geluid, zeker met wat ik ervoor heb betaalden mooie pookknoppen hebben ze op www.alfisti.net
geen flauw idee. heb al 1 1/2 jaar niet meer geprint daar. staat denk ik nog een paar cent op. niet veel iig.quote:
Momo heeft toch ook met alleen leer? Of anders een orginele bestellen, al vind ik die niet zo spectaculair.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
Mjah mooie van MOMO![]()
Alleen ik wil meer leer dan flashy shit eigenlijk. Wil helemaal geen chroom/nep zilver in het interieur eigenlijk.
edit
Ohja speakers, naah ik heb mooie en goeie gezien op eBay. Ik wil nu al goed geluid en niet 6/7 maanden wachten.![]()
nu zit er een raar plastic bolletje op.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Momo heeft toch ook met alleen leer? Of anders een orginele bestellen, al vind ik die niet zo spectaculair.
Als dat "chroom" net zo donker is als op de foto istie best geilquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:28 schreef BoJo het volgende:
deze is wel mooi, alleen nog teveel chroom
hifonics , 75 euro voor 13 cm 80 watt rms en 75 euro 16 cm 100 watt rmsquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:31 schreef Fugie het volgende:
welke speakers bo ?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:38 schreef Sjoewe het volgende:
Bo, doe pimp en bestel een eightball shifter
[afbeelding]
Gelijk een setje dobbelstenen voor aan de binnenspiegel erbij,quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:38 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
niet verkeerd, wel 16cm nemen ehquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
hifonics , 75 euro voor 13 cm 80 watt rms en 75 euro 16 cm 100 watt rms![]()
zit er geen speakers in de deurenquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
voorin past met aanpassingen boven op de dashboard 13cm en in de hoedenplank standaard 16cm![]()
Boem lauw hendig sjiek boeken dan gêkquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Gelijk een setje dobbelstenen voor aan de binnenspiegel erbij,
en een vossenstaart voor aan de antenne [afbeelding]
dan moet ie de dice nemenquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:38 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Deze zit in NL volgens mijquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:52 schreef Fugie het volgende:
zijn inderdaad vrij goedkope speakers, maja alles op ebay.de is een stuk goedkoper zeker kwa car audio.
ik wil juist geen pimp meuk meer aan/in m'n auto en jullie willen hem vol proppen met die meukquote:
hihihiquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik wil juist geen pimp meuk meer aan/in m'n auto en jullie willen hem vol proppen met die meuk![]()
Jepquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
hihihi
Gewoon lekker strak en netjes is het beste
je hebt nog een autoquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik wil juist geen pimp meuk meer aan/in m'n auto en jullie willen hem vol proppen met die meuk![]()
Let dan ook op sulquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
Jep![]()
Nog een uurtje, zit nu al een half uur naar Amerikanen te luisteren op een conferance call met z'n 10en en schrik me af en toe te pletter als m'n naam valt
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |