En dan naderhand heel droog 'goedemorgen zeggen?'quote:Op donderdag 15 december 2005 22:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nee, je doet het als je allebei net wakker bent. Gewoon 'm er lekker achterlangs inschuiven en liggend op je zij lekker rustig neuken.
Ja dat is wel erg tofquote:Op donderdag 15 december 2005 22:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nee, je doet het als je allebei net wakker bent. Gewoon 'm er lekker achterlangs inschuiven en liggend op je zij lekker rustig neuken.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:10 schreef heiden6 het volgende:
En dan naderhand heel droog 'goedemorgen zeggen?'
Wel eens een kaastosti geprobeerd open te maken ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:39 schreef ZwarteMagika het volgende:
Haha ja soms ben ik er ook veeel te moe voor, dan doet het alleen maar pijn omdat alles nog zo 'dicht' zit.
Lijkt mij ook vrij veel van de lol eruit te halen...quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:50 schreef ZwarteMagika het volgende:
Tsss ik heb altijd een hele schone doos hoor![]()
En daarbij, ik ben allang blij dat ie zo strak is en niet zo uitgelubberd dat je 'm er zonder moeite in kan hangen terwijl ik nog half slaap.![]()
Juistem (althans, vermoed het welquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:05 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ja okmaar ik snapte de post niet helemaal. Ging dan zeker over de uitgelubberdheid
* Talietje ookquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:39 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft ook wel zin om te nuecken dit weekend
nog wel meegemaakt of heeft ie het verteld vanochtend danquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:18 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik heb vannacht weer geslaapneukt
Dan is 't meeste genietenquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:38 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ja heb 't wel redelijk bewust meegemaakt hoor, gelukkig wel
is 't ook nietquote:Op zondag 18 december 2005 11:31 schreef Bar_en_Mar het volgende:
nee, erug moe...... maar dat vind ik geen geldig excus
ik werd wel eens wakker terwijl mijn toenmalige vriendin al weer aan mijn odol zat te zuigen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:47 schreef -Wolf- het volgende:
Die TT... doet me denken aan een keer met een ex... we kwamen terug van uitgaan, half dronken. 2 keer klaargekomen en de volgende dag kon ze maar 1 keer herinneren. Die 2e keer lag ZIJ dus al te pitten. Nou leuk...![]()
Dat heb ik ook al bij een paar meiden gehad. Heerlijk hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:05 schreef SpuitSnuit het volgende:
[..]
ik werd wel eens wakker terwijl mijn toenmalige vriendin al weer aan mijn odol zat te zuigen.
zo'n geile meid ben ik nog niet weer tegengekomen![]()
![]()
Niet alleen hen, zo te lezen in dit topicquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:08 schreef Alicey het volgende:
Slaapneuken? Een nieuwe bezigheid van Lupa en heiden?
't is iets heel anders dan slaapwandelen. Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Niet alleen hen, zo te lezen in dit topic
bij teveel drank krijg ik hem sowieso niet hardquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:51 schreef SpuitSnuit het volgende:
wat ook lekker is na een avondje flink zuipen sexen.
gewoon een uur keihard neuken aangezien je niet klar kunt komen, dan je pistool ontladen en dan met nog je pik in haar kutje in slaap vallen
Wat heb jij in die tussentijd gedaan dan?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
30%. De vorige keer dat ik 'm invulde was het 35%.
Niks.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:58 schreef Oblivion het volgende:
Wat heb jij in die tussentijd gedaan dan?![]()
Tuurlijk wel! Gaat heen en neuk!quote:Op woensdag 21 december 2005 13:59 schreef Alicey het volgende:
Jamaar jamaar!! Ik kan er toch niets aan doen dat ik zo braaf ben?
51%quote:Op woensdag 21 december 2005 13:44 schreef -Wolf- het volgende:
http://www.purescore.com/pure5.html
Test hier je preutsheid/perversiteit!
Nu?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Gaat heen en neuk!
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niks.De vragen veranderen.
Er zat tien minuten tussen die twee keer.quote:
De bovenste lijkt me welquote:Op woensdag 21 december 2005 14:04 schreef euh.. het volgende:
Heeft iemand de volgende standjes al eens uitgeprobeerd?
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn kater is nog niet volwassen.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar als je even een seksuele handeling met een dier verricht
En mijn rug en schouders zijn zo ook al stijf genoeg.quote:of aan je eigen geslachtsdelen likt, gaat je score ook wel flink omlaag schat ik in, Alicey.
Beetje wel...quote:
Je kunt ook een willekeurig dier nemen. Pun intended.quote:
Niet zeuren, je moet er wat voor over hebben.quote:En mijn rug en schouders zijn zo ook al stijf genoeg.
Die onderste zal ook niet echt lukken met een 1-persoonsbedquote:Op woensdag 21 december 2005 14:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
De bovenste lijkt me wel, de onderste vooral onpraktisch.
Jezus, hoe moeilijk wil je het jezelf maken...quote:Op woensdag 21 december 2005 14:04 schreef euh.. het volgende:
Heeft iemand de volgende standjes al eens uitgeprobeerd?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb zo'n idee dat mijn buurman heel anders tegen me gaat aankijken als ik zijn hond spontaan leen.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je kunt ook een willekeurig dier nemen. Pun intended.
Laat dan maar hoor!quote:Niet zeuren, je moet er wat voor over hebben.
Je KUNT het natuurlijk ook netjes vragen, aso.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:08 schreef Alicey het volgende:
Ik heb zo'n idee dat mijn buurman heel anders tegen me gaat aankijken als ik zijn hond spontaan leen.
Hmm.. Het is te proberen. Volgens mij vindt hij me best wel aardig en onschuldig.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je KUNT het natuurlijk ook netjes vragen, aso.
Hmm, beetje friemelen eerst dan?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:09 schreef Tobbes het volgende:
Slaapneuken werkt niet trouwens. Dan moet je m echt naar binnen beuken.
Dan zou ik gaan voor de buurman zelf...quote:Op woensdag 21 december 2005 14:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm.. Het is te proberen. Volgens mij vindt hij me best wel aardig en onschuldig.
Het zou kunnen. Hij heeft wel een vriendin, maar daar kan ik hem nat. ook wel van af helpen.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:13 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dan zou ik gaan voor de buurman zelf...![]()
Nee joh, nodig de vriendin uit, en hoppa je score gaat omlaag...quote:Op woensdag 21 december 2005 14:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het zou kunnen. Hij heeft wel een vriendin, maar daar kan ik hem nat. ook wel van af helpen.
Maar dan moet ik toch zeker wel iets met die vriendin doen?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:16 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee joh, nodig de vriendin uit, en hoppa je score gaat omlaag...![]()
Euhm, lijkt me wel ja....quote:Op woensdag 21 december 2005 14:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar dan moet ik toch zeker wel iets met die vriendin doen?
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar dan zal ik haar eerst weer moeten drogeren of iets soortgelijks.
Ik had 1% kunnen hebben door op 'ja' te klikken op de vraag of ik aan incest doe maar dat ging me net iets te ver...quote:Op woensdag 21 december 2005 14:20 schreef Oblivion het volgende:
Enne euh? Dat is een ranzige score...Ga je schamen! (ik heb de vragen van de mannen gezien!)
Ransbak!![]()
Oh dus je hebt op bijna alles gewoon maar ja gedrukt?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:33 schreef euh.. het volgende:
[..]
Ik had 1% kunnen hebben door op 'ja' te klikken op de vraag of ik aan incest doe maar dat ging me net iets te ver...
Kan, maar dan moet ik wel zorgen dat ik zelf niet teveel wijn neem, anders val ik in slaap.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:24 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Wat een beren op de weg...
Je nodigt ze uit, wijntje, meer wijntjes... Etc etc...
Zoiets toch?![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:24 schreef Oblivion het volgende:
En hoezo "weer"?![]()
Is er iets wat jij niet verteld hebt in die quiz?![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kan, maar dan moet ik wel zorgen dat ik zelf niet teveel wijn neem, anders val ik in slaap.
Ik moest heel hard lachen....quote:
Misschien wel. Misschien ben ik wel op de bruutste manieren verkracht zonder er zelf bij te zijn geweest.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:42 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik moest heel hard lachen....
Okay sorry!
Vandaar die 94%?![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien wel. Misschien ben ik wel op de bruutste manieren verkracht zonder er zelf bij te zijn geweest.
Wat voor dingen moet ik allemaal doen voor die 1% ?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:47 schreef Tobbes het volgende:
Alicey, ik en grover willen je wel begeleiden op je tocht naar de 1%, al vind ik in het gezicht van een vrouw klaarkomen niet echt tof.
Wat is veel?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:47 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
![]()
Je weet het niet he?
Drink je veel wijn?![]()
Dat je knock-out bent, mensch...quote:
38%quote:Op woensdag 21 december 2005 14:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh dus je hebt op bijna alles gewoon maar ja gedrukt?![]()
Wat is je echte score dan?
Oh, als in vaak? Valt wel mee.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:51 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat je knock-out bent, mensch...![]()
En hoe lang mag ik daar over doen?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:51 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik jouw anus ook
En je moet 15 mannen over je heen laten gaan.
Ik weet eigenlijk niet of het tegelijk is of in je hele levenquote:Op woensdag 21 december 2005 14:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
En hoe lang mag ik daar over doen?
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:51 schreef euh.. het volgende:
[..]
38%
* euh.. had gehoopt dat de "kont-seks" het nog wel iets omlaag zou halen, maar helaas...
Ik heb gewoon zelfs een vrouw zien plassen!!
Tegelijk lijkt me pijnlijk hoor!quote:Op woensdag 21 december 2005 14:53 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of het tegelijk is of in je hele leven
Ja, is de kans groot dat je gruwelijk gepakt bent zonder dat je er vanaf wist?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, als in vaak? Valt wel mee.
Of bedoel je zoveel dat ik knock-out ga? Dan valt het ook wel mee.
Die kans acht ik niet behoorlijk groot.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:54 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, is de kans groot dat je gruwelijk gepakt bent zonder dat je er vanaf wist?![]()
Dan blijft het 94%!quote:Op woensdag 21 december 2005 14:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die kans acht ik niet behoorlijk groot.
Ja...ik heb alleen geen soa, dus kan die niet overbrengenquote:Op woensdag 21 december 2005 14:56 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dan blijft het 94%!![]()
Nou ga je de deal nog aan met Tobbes?![]()
Plassex en iemand zien plassen zijn nog altijd 2 verschillende activiteitenquote:
Zelfs de rode zee brengt m'n score niet omlaagquote:Heb je ooit seks gehad toen de vrouw ongesteld was?
Ik had het over kont-neuken...quote:Op woensdag 21 december 2005 14:58 schreef euh.. het volgende:
[..]
Plassex en iemand zien plassen zijn nog altijd 2 verschillende activiteiten![]()
Enne:
quote:
Zelfs de rode zee brengt m'n score niet omlaag
Bespeur ik hier vrouwenhandel?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:58 schreef Oblivion het volgende:
Ach Tobbes, kan je Alicey niet op 40% brengen, is toch een mooie score?![]()
Heeft dat nog invloed op mijn score, of alleen op de jouwe?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:01 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ja.
Maar de roze zee begin ik niet aan. Zeker niet wat likken betreft![]()
Ja, maar jij probeert me te praktisch te verkopen/verhuren aan Tobbes.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:02 schreef Oblivion het volgende:
Vrouwenhandel?![]()
Tobbes is zo galant *kuch* om jou van die 94% af te willen halen.
Een heel nobel streven... Toch?![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, maar jij probeert me te praktisch te verkopen/verhuren aan Tobbes.
Wat is er mis met kont-neukenquote:
De eerste keer dat het me gebeurde vond ik het best wel vreemd ja dat het opeens zo gladjes ging...quote:Glijd af en toe wel lekker he?
![]()
Ahh liev!quote:Op woensdag 21 december 2005 15:06 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee, als jij gelukkig bent met die 94%, ben ik het ook!![]()
Ze had niks gezegd?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:08 schreef euh.. het volgende:
[..]
Wat is er mis met kont-neuken
(zolang ik zelf maar neem en niet andersom)
[..]
De eerste keer dat het me gebeurde vond ik het best wel vreemd ja dat het opeens zo gladjes ging...hele bed zat daarna onder het bloed
Stel je voor zeg, dat je dat als kerel gebeurd voor de eerste keer... dan denk je minstens dat je d'r lek hebt geprikt of zo
Niks, zolang het maar niet als detail op fok staat...quote:Op woensdag 21 december 2005 15:08 schreef euh.. het volgende:
[..]
Wat is er mis met kont-neuken
(zolang ik zelf maar neem en niet andersom)
"Ik ga je steken!" Krijgt opeens een andere "insteek"...quote:
De eerste keer dat het me gebeurde vond ik het best wel vreemd ja dat het opeens zo gladjes ging...hele bed zat daarna onder het bloed
Stel je voor zeg, dat je dat als kerel gebeurd voor de eerste keer... dan denk je minstens dat je d'r lek hebt geprikt of zo
quote:
15 %quote:Op woensdag 21 december 2005 13:44 schreef -Wolf- het volgende:
Nee hoor, ik ga hier niet vertellen hoe ik haar mooie roze sterretje penetreerde en hoe ze keihard lag te kreunen omdat ze het zo lekker vondquote:Op woensdag 21 december 2005 15:11 schreef Oblivion het volgende:
Niks, zolang het maar niet als detail op fok staat...![]()
Ach, je "steekt" nog eens wat op zoquote:"Ik ga je steken!" Krijgt opeens een andere "insteek"...![]()
Oh god, hoor, heb je je stok weer gevonden, Oblivion?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:17 schreef Oblivion het volgende:
Krijg je als de leeftijd wat "ouder' is...![]()
Nee mensch, ik zit te wachten tot je antwoord met: Vroegah, was ik al een wilde sexgodin!quote:Op woensdag 21 december 2005 15:20 schreef milagro het volgende:
[..]
Oh god, hoor, heb je je stok weer gevonden, Oblivion?
Wat is het, Oblivion, wat zit je nu dwars, meid, zeg het eens?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:21 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee mensch, ik zit te wachten tot je antwoord met: Vroegah, was ik al een wilde sexgodin!![]()
Zat er maar wat dwars...quote:Op woensdag 21 december 2005 15:22 schreef milagro het volgende:
[..]
Wat is het, Oblivion, wat zit je nu dwars, meid, zeg het eens?
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:19 schreef euh.. het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga hier niet vertellen hoe ik haar mooie roze sterretje penetreerde en hoe ze keihard lag te kreunen omdat ze het zo lekker vond
quote:Ach, je "steekt" nog eens wat op zo
Nee, natuurlijk niet, lieverd, het was niet kwalijk bedoeld, zo ben je niet namelijk, toch, itt mijn persoon ik ben irl net zo'n bitch als op Fok, toch, Oblivion?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:24 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Zat er maar wat dwars...![]()
Je kwam zo lekker de bocht om, dus ik denk kijken of ze hapt en ja hoor!![]()
Was niets kwalijks bedoeld. Al denk je nu nog steeds van wel...![]()
Hmmm, ik denk eerder dat jij een probleempje ergens mee hebt hebt...quote:Op woensdag 21 december 2005 15:28 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, lieverd, het was niet kwalijk bedoeld, zo ben je niet namelijk, toch, itt mijn persoon ik ben irl net zo'n bitch als op Fok, toch, Oblivion?
ik ben wel benieuwd waar jij die 5% aan te danken hebt, Alicey....quote:
Gaat helemaal goed komen met Alicey!quote:
Oh ja en goed ook, beware bewarequote:Op woensdag 21 december 2005 15:32 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hmmm, ik denk eerder dat jij een probleempje ergens mee hebt hebt...![]()
En daar kom jij vast wel alleen uit.
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:34 schreef milagro het volgende:
[..]
Oh ja en goed ook, beware beware![]()
6 %quote:Op woensdag 21 december 2005 15:32 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd waar jij die 5% aan te danken hebt, Alicey....![]()
Waarom hangt er ook zo'n vies smaakje aan kont-seks...quote:Op woensdag 21 december 2005 15:26 schreef Oblivion het volgende:En ik maar denken dat je het met een man had gedaan...
![]()
Wat ook niet erg is, maar ik WILDE GEEN DETAILS!![]()
Er hangt niks vies aan!quote:Op woensdag 21 december 2005 15:37 schreef euh.. het volgende:
[..]
Waarom hangt er ook zo'n vies smaakje aan kont-seks...![]()
Ik penetreer alleen zachte vrouwenkontjes
hm, de vragen veranderen steeds, hè, dus er is geen pijl op te trekken waar je JA op geantwoord hebt...quote:
he, lekkere pervertinnetje.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:39 schreef milagro het volgende:
[..]
hm, de vragen veranderen steeds, hè, dus er is geen pijl op te trekken waar je JA op geantwoord hebt...
ik had maar op 2 vragen NEE geantwoord
een beetje ervaren persoon is dan al gauw een pervert bij deze test
Da's toch helemaal niet spannend?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:39 schreef milagro het volgende:
[..]
hm, de vragen veranderen steeds, hè, dus er is geen pijl op te trekken waar je JA op geantwoord hebt...
Die indruk kreeg ik wel ja, al werd me halverwege verteld dat de rest van de test toch niet boeiend voor me was.quote:ik had maar op 2 vragen NEE geantwoord
een beetje ervaren persoon is dan al gauw een pervert bij deze test
Dat moet je natuurlijk niet letterlijk "nemen"quote:
Ja nu wil ik alle details horen ook!quote:En meer zeg ik niet...![]()
Hoe oud ben je eigenlijk? Of jong..?quote:
Te oud voor zo'n score, maar nog jong genoeg om in te halen.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:42 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk? Of jong..?
Whehehe, echt niet!quote:Op woensdag 21 december 2005 15:42 schreef euh.. het volgende:
[..]
Dat moet je natuurlijk niet letterlijk "nemen"
[..]
Ja nu wil ik alle details horen ook!![]()
Er wordt vandaag gewoon te weinig geneukt manquote:Op woensdag 21 december 2005 15:36 schreef -Wolf- het volgende:
ik zet die test neer en gelijk leeft de SC weer op.
Anders hier zeker te weinig. Over 3 weken waarschijnlijk pas weer. Waar laaaaaaaat ik al die energie?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:43 schreef euh.. het volgende:
[..]
Er wordt vandaag gewoon te weinig geneukt man![]()
nou ja, je had de vragen moeten zienquote:
Zo te zien hebben wij ongeveer dezelfde smerige dingen gedaan.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:44 schreef Tobbes het volgende:
38%
De dag is nog niet om...quote:Op woensdag 21 december 2005 15:43 schreef euh.. het volgende:
[..]
Er wordt vandaag gewoon te weinig geneukt man![]()
ik probeer het nog een paar keer. Misschien kom ik een keertje onder de 30% uit.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:45 schreef milagro het volgende:
[..]
nou ja, je had de vragen moeten zien
te suf voor woorden![]()
er waren maar 2 echt "stoute" vragen en die kregen dan ook een NEE
boven de 30 uitkomen is een ware prestatie als volwassene, vind ik
ja, of doe hem nog eens na het weekend, kan ook nog weleens schelenquote:Op woensdag 21 december 2005 15:46 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ik probeer het nog een paar keer. Misschien kom ik een keertje onder de 30% uit.
Nah, dan zou ik het met een andere vrouw moeten doen...quote:Op woensdag 21 december 2005 15:49 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, of doe hem nog eens na het weekend, kan ook nog weleens schelen
Zo is dat, positief blijvenquote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:52 schreef euh.. het volgende:
[..]
Zo is dat, positief blijven
Het kontje is altijd halfvol en nooit halfleeg.
Ow gross.. wat klinkt dat fout![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:58 schreef euh.. het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen dat ik er ooit m'n neus voor ophaalde?
Dat snuiven aan strings niet maar heb wel eens een vinger in m'n reet gehadquote:Op woensdag 21 december 2005 15:58 schreef -Wolf- het volgende:
Maar ja, ik doe niet aan een vinger in m'n reet stoppen of snuffelen aan gebruikte strings oid. Windt me totaal niet op.
Kijk, daar komen toch wat meer details...quote:Op woensdag 21 december 2005 15:59 schreef Oblivion het volgende:![]()
Been there, done that, maar ben toch overstag gegaan...![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:15 schreef euh.. het volgende:
[..]
Kijk, daar komen toch wat meer details...
quote:
* euh.. houdt er ook wel van omdat sommige standjes beter "passen" (schildpadje!!)
niet? gohquote:Op woensdag 21 december 2005 15:58 schreef -Wolf- het volgende:
37% - 40% -40% - 43% - 37% - 43% - 37%
He shit, ben toch wat meer preuts dan eerst.
Maar ja, ik doe niet aan een vinger in m'n reet stoppen of snuffelen aan gebruikte strings oid. Windt me totaal niet op.
Daar ben je een vrouw voor. Gebruik gewoon je charmes en ze vallen als blokken . . .quote:Op woensdag 21 december 2005 14:04 schreef Alicey het volgende:
Nouja, om nu collega's te gaan dwingen vind ik weer ver gaan.![]()
Niets mis met schildpadje hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 16:16 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee hoor, je weet niet meer dan eerst...![]()
[..]![]()
* Oblivion gaat wat anders doen...![]()
ja dus..en ik nietquote:Op donderdag 22 december 2005 23:12 schreef zwartedoos het volgende:
pff iedereen is vast aant neuken![]()
Ikke nietquote:Op donderdag 22 december 2005 23:12 schreef zwartedoos het volgende:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben ook niet aan het neuken hoor.
haha me 2...quote:
zit hier ook aan de wijn, niet slim als ik altijd enorm geil wordt van alcohol..quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ook dat niet. Ik heb bij mijn ouders gezeten om lekker te eten en te veel wijn te drinken.
Heb ik ook last van ja.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:52 schreef zwartedoos het volgende:
zit hier ook aan de wijn, niet slim als ik altijd enorm geil wordt van alcohol..![]()
2 biertjes op dus valt mee daar is pieterck niet geil van haahquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:52 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
zit hier ook aan de wijn, niet slim als ik altijd enorm geil wordt van alcohol..![]()
toch die vibo erbij halen dan hequote:Op vrijdag 23 december 2005 00:57 schreef zwartedoos het volgende:
naja maar goed... nog steeds geil en baaaaaalend![]()
Neuken ?? Wat is dat ??quote:Op donderdag 22 december 2005 23:12 schreef zwartedoos het volgende:
langer wordt 'ie echt niet van zo'n topic.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:38 schreef laffer het volgende:
lupa, jammer van dat slotje Kleine jongeheer
dat topic had echt potentie![]()
In ONZ was het leuk geweest, maar ik ga ervan uit dat het serieus bedoeld was. Paar geintjes is leuk, op een gegeven moment is het wel genoeg geweest. Al weet je natuurlijk wat je kunt verwachten als je zo'n topic opent (helaasch toch wel...).quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:38 schreef laffer het volgende:
lupa, jammer van dat slotje Kleine jongeheer
dat topic had echt potentie![]()
tis okè hoorquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
In ONZ was het leuk geweest, maar ik ga ervan uit dat het serieus bedoeld was. Paar geintjes is leuk, op een gegeven moment is het wel genoeg geweest. Al weet je natuurlijk wat je kunt verwachten als je zo'n topic opent (helaasch toch wel...).
51%quote:Op woensdag 21 december 2005 13:44 schreef -Wolf- het volgende:
VM zie ik niet meer, Misstique zie ik niet meer, Talietje..quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:14 schreef webspider het volgende:
Goh, dit topic loopt echt enorm sinds het GGT gesloten is
Ik mis ook wat vrouwelijk bezoek hier iddquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
VM zie ik niet meer, Misstique zie ik niet meer, Talietje..
Grote Geilheids Topicquote:* Sjowhan dacht het GHT was trouwens
Oh zo, tsjaquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:18 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik mis ook wat vrouwelijk bezoek hier idd
[..]
Grote Geilheids Topic![]()
Toch maar je door een paard laten nemen of een kaas inbrengen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er zijn gewoon allerlei mensen die een lager percentage hebben dan ik.Ik moet daar iets aan gaan doen!
Nah, liever niet.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:38 schreef Alicey het volgende:
Toch maar je door een paard laten nemen of een kaas inbrengen?
Je hebt 8%? Vuile slet!quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:08 schreef erodome het volgende:
Die procenten, ik snap het niet, krijg een 8 en 3 fakketjes ofzo....
Tegenwoordig hoor je er als jongere niet bij als je niet anaal neukt, aan SM doet en je in je bek laat schijten, hoor.quote:
Eerste doe ik heel soms, de rest niet.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tegenwoordig hoor je er als jongere niet bij als je niet anaal neukt, aan SM doet en je in je bek laat schijten, hoor.
Ik maak maar een grapske, hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:10 schreef Sjowhan het volgende:
Eerste doe ik heel soms, de rest niet.
En wtf boeit het, wil geen hokjesdier zijn. Laat mij maar genieten van de sex
Grr.. happen leer ik nog steeds niet afquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik maak maar een grapske, hoor.
Ik ken dat.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:14 schreef Sjowhan het volgende:
Grr.. happen leer ik nog steeds niet af
Best wel lastig soms, ga je er serieus op in, doen ze allemaal dat happende-beweging met de handquote:
Heel bekend allemaal. Het is wel wat minder geworden met de jaren hier. Er is nog hoop voor je.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:16 schreef Sjowhan het volgende:
Best wel lastig soms, ga je er serieus op in, doen ze allemaal dat happende-beweging met de hand
Het eerste vind ik ok, het 2de ook, maar het 3de, geef mijn portie maar aan fikkiequote:Op vrijdag 23 december 2005 22:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tegenwoordig hoor je er als jongere niet bij als je niet anaal neukt, aan SM doet en je in je bek laat schijten, hoor.
Dat geeft me weer hoop voor de toekomst.. Bedanktquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Heel bekend allemaal. Het is wel wat minder geworden met de jaren hier. Er is nog hoop voor je.
Ja idd, slet en ik ben er nog trots op ookquote:
Ik vind het ook geen positieve ontwikkeling. Je doet er alleen zo verdomde weinig tegen. Ja, je kinderen op zo'n manier opvoeden dat ze erg assertief zijn en veel zelfvertrouwen hebben. En vooral heel open zijn over seksualiteit. Maar dat zal bij jou geen probleem worden denk ik.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:18 schreef erodome het volgende:
Vind het wel erg dat dat al van echte jongeren wordt gevragd, ontdek lekker op je eigen tempo, hou wat over voor morgen, liever nu iets doen terwijl het meer had kunnen zijn dan vandaag teveel doen en je er naar over voelen....
Ik wil een beetje op tijd naar bed. Ik heb vandaag een nogal eh, enerverende dag gehad op Fok.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:19 schreef Sjowhan het volgende:
Dat geeft me weer hoop voor de toekomst.. Bedankt
Vanavond nog wat leuks gaan doen of is 't een saaie avond voor je?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:21 schreef erodome het volgende:
Ja idd, slet en ik ben er nog trots op ook![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik wil een beetje op tijd naar bed. Ik heb vandaag een nogal eh, enerverende dag gehad op Fok.
Dan hoor ik er maar niet bij . . .quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Tegenwoordig hoor je er als jongere niet bij als je niet anaal neukt, aan SM doet en je in je bek laat schijten, hoor.![]()
Er was een rel vanmorgen. Om alvast in de kerststemming te komen. Een user kwam zeiken en ik had het op mijn heupen, dus dat werd erg gezellie.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:32 schreef Sjowhan het volgende:
Wat dan?
ow gezelligquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Er was een rel vanmorgen. Om alvast in de kerststemming te komen. Een user kwam zeiken en ik had het op mijn heupen, dus dat werd erg gezellie.
Dan moeten we toch maar voor het orgasme op 1 januari om 00:00 gaan, hè?quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er zijn gewoon allerlei mensen die een lager percentage hebben dan ik.Ik moet daar iets aan gaan doen!
Orgasmes afsprekenquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dan moeten we toch maar voor het orgasme op 1 januari om 00:00 gaan, hè?
Ik ben niet zo punctueel maar 't is het proberen waard.quote:
Jij zou dat wel 24/7 willen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:55 schreef heiden6 het volgende:
Overigens is slapen en neuken wel het ideale leven. Af en toe moet je dan nog wel lekker eten en drinken tussendoor, maar dan is de hemel wel compleet.
Meer glijmiddel!quote:Op zaterdag 24 december 2005 09:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat is mij dan weer teveel van het goede. Al was het maar omdat ik na een dag of volledig verschraald ben.![]()
Dan nog. Het gaat gewoon pijn doen op enig moment.quote:Op zaterdag 24 december 2005 09:50 schreef euh.. het volgende:
Meer glijmiddel!
Juist, maar denk wel dat er ook een deel 'teasen' er bij zit, 't steeds dichterbij komen bij de clit, en dan weer net nietquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:25 schreef -Wolf- het volgende:
oefening baart kunst zullen we maar zeggen.
ja, dan kan ik ook wel zeggen dat ik het langer dan 10 minuten volhou.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Juist, maar denk wel dat er ook een deel 'teasen' er bij zit, 't steeds dichterbij komen bij de clit, en dan weer net niet
Dat was paultjuhhquote:Op zondag 25 december 2005 22:29 schreef -Wolf- het volgende:
Gottver... een steengeile donder die me aansprak in de chat wil met me sexen!Ze zit helaas wel in Tsjechie, maar laat ik nou net toevallig volgende maand naar Praag gaan.
Januari wordt een drukke maand!![]()
Is het zo grappig om jou te zien neuken dan? Vertel je moppen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:50 schreef ZwarteMagika het volgende:
Jawel! Met kerst moet er geneukt worden natuurlijk! Beetje jammer alleen dat ik net ben verhuisd en er nog niet echt gordijnen hingen, dus de overburen zullen wel gelachen hebben
Humor!quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:10 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ja man tijdens het sexen ben ik op m'n grappigst
Volgende maand ??quote:Op donderdag 29 december 2005 21:29 schreef erodome het volgende:
Zo, heerlijke kerst gehad, hoop lol, hoop seks, alleen 1 dingetje is me weer door de neus geboort door onvoorziene omstandigheden, snik, had me er zo op verheugd.
Maarja, alleen een kniesoor gaat zitten mokken, dus dat doen we maar niet, gelukkig komt er wel weer een volgende kans![]()
Seks natuurlijk!!!!!!!quote:Op donderdag 29 december 2005 21:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nu willen we natuurlijk wel weten WAT jou door de neus geboord is.
Goh.... ik had net zoiets aan de hand..( in mijn geval ging het dus om een leuke dame _ .had niet verwacht dat er nog meer luitjes het zefde was overkomen. Ik voelde me dan ook heeeeel zieligquote:Op donderdag 29 december 2005 22:05 schreef erodome het volgende:
[..]
Seks natuurlijk!!!!!!!
Met een hele lekkere vent, mjam, wat had ik daar zin in!!!!!!
Maarja, je kan niet alles hebben en ik vertrouw er maar op dat hij niet wegrent de volgende keer
Neukend het nieuwe jaar ingegaan ??quote:Op zondag 1 januari 2006 17:01 schreef ZwarteMagika het volgende:
Gelukkig nieuwjaarHoop dat iedereen net zo'n geil oud&nieuw heeft gehad als ik
![]()
Toch wel van heiden?quote:Op maandag 2 januari 2006 10:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn nieuwjaarsbeurt was uitstekend.Ik heb bitemarks op mijn rug.
Dat had gekund ja.quote:Op maandag 2 januari 2006 10:45 schreef Alicey het volgende:
Mooi zo! Het had nat. ook van dieren of een gebroken nek kunnen zijn.
quote:Op zondag 1 januari 2006 17:29 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Neukend het nieuwe jaar ingegaan ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |