Is het zo grappig om jou te zien neuken dan? Vertel je moppen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:50 schreef ZwarteMagika het volgende:
Jawel! Met kerst moet er geneukt worden natuurlijk! Beetje jammer alleen dat ik net ben verhuisd en er nog niet echt gordijnen hingen, dus de overburen zullen wel gelachen hebben
Humor!quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:10 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ja man tijdens het sexen ben ik op m'n grappigst
Volgende maand ??quote:Op donderdag 29 december 2005 21:29 schreef erodome het volgende:
Zo, heerlijke kerst gehad, hoop lol, hoop seks, alleen 1 dingetje is me weer door de neus geboort door onvoorziene omstandigheden, snik, had me er zo op verheugd.
Maarja, alleen een kniesoor gaat zitten mokken, dus dat doen we maar niet, gelukkig komt er wel weer een volgende kans![]()
Seks natuurlijk!!!!!!!quote:Op donderdag 29 december 2005 21:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nu willen we natuurlijk wel weten WAT jou door de neus geboord is.
Goh.... ik had net zoiets aan de hand..( in mijn geval ging het dus om een leuke dame _ .had niet verwacht dat er nog meer luitjes het zefde was overkomen. Ik voelde me dan ook heeeeel zieligquote:Op donderdag 29 december 2005 22:05 schreef erodome het volgende:
[..]
Seks natuurlijk!!!!!!!
Met een hele lekkere vent, mjam, wat had ik daar zin in!!!!!!
Maarja, je kan niet alles hebben en ik vertrouw er maar op dat hij niet wegrent de volgende keer
Neukend het nieuwe jaar ingegaan ??quote:Op zondag 1 januari 2006 17:01 schreef ZwarteMagika het volgende:
Gelukkig nieuwjaarHoop dat iedereen net zo'n geil oud&nieuw heeft gehad als ik
![]()
Toch wel van heiden?quote:Op maandag 2 januari 2006 10:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn nieuwjaarsbeurt was uitstekend.Ik heb bitemarks op mijn rug.
Dat had gekund ja.quote:Op maandag 2 januari 2006 10:45 schreef Alicey het volgende:
Mooi zo! Het had nat. ook van dieren of een gebroken nek kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |