En dan naderhand heel droog 'goedemorgen zeggen?'quote:Op donderdag 15 december 2005 22:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nee, je doet het als je allebei net wakker bent. Gewoon 'm er lekker achterlangs inschuiven en liggend op je zij lekker rustig neuken.
Ja dat is wel erg tofquote:Op donderdag 15 december 2005 22:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nee, je doet het als je allebei net wakker bent. Gewoon 'm er lekker achterlangs inschuiven en liggend op je zij lekker rustig neuken.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 01:10 schreef heiden6 het volgende:
En dan naderhand heel droog 'goedemorgen zeggen?'
Wel eens een kaastosti geprobeerd open te maken ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:39 schreef ZwarteMagika het volgende:
Haha ja soms ben ik er ook veeel te moe voor, dan doet het alleen maar pijn omdat alles nog zo 'dicht' zit.
Lijkt mij ook vrij veel van de lol eruit te halen...quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:50 schreef ZwarteMagika het volgende:
Tsss ik heb altijd een hele schone doos hoor![]()
En daarbij, ik ben allang blij dat ie zo strak is en niet zo uitgelubberd dat je 'm er zonder moeite in kan hangen terwijl ik nog half slaap.![]()
Juistem (althans, vermoed het welquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:05 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ja okmaar ik snapte de post niet helemaal. Ging dan zeker over de uitgelubberdheid
* Talietje ookquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:39 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft ook wel zin om te nuecken dit weekend
nog wel meegemaakt of heeft ie het verteld vanochtend danquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:18 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik heb vannacht weer geslaapneukt
Dan is 't meeste genietenquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:38 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ja heb 't wel redelijk bewust meegemaakt hoor, gelukkig wel
is 't ook nietquote:Op zondag 18 december 2005 11:31 schreef Bar_en_Mar het volgende:
nee, erug moe...... maar dat vind ik geen geldig excus
ik werd wel eens wakker terwijl mijn toenmalige vriendin al weer aan mijn odol zat te zuigen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:47 schreef -Wolf- het volgende:
Die TT... doet me denken aan een keer met een ex... we kwamen terug van uitgaan, half dronken. 2 keer klaargekomen en de volgende dag kon ze maar 1 keer herinneren. Die 2e keer lag ZIJ dus al te pitten. Nou leuk...![]()
Dat heb ik ook al bij een paar meiden gehad. Heerlijk hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:05 schreef SpuitSnuit het volgende:
[..]
ik werd wel eens wakker terwijl mijn toenmalige vriendin al weer aan mijn odol zat te zuigen.
zo'n geile meid ben ik nog niet weer tegengekomen![]()
![]()
Niet alleen hen, zo te lezen in dit topicquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:08 schreef Alicey het volgende:
Slaapneuken? Een nieuwe bezigheid van Lupa en heiden?
't is iets heel anders dan slaapwandelen. Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Niet alleen hen, zo te lezen in dit topic
bij teveel drank krijg ik hem sowieso niet hardquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:51 schreef SpuitSnuit het volgende:
wat ook lekker is na een avondje flink zuipen sexen.
gewoon een uur keihard neuken aangezien je niet klar kunt komen, dan je pistool ontladen en dan met nog je pik in haar kutje in slaap vallen
Wat heb jij in die tussentijd gedaan dan?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
30%. De vorige keer dat ik 'm invulde was het 35%.
Niks.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:58 schreef Oblivion het volgende:
Wat heb jij in die tussentijd gedaan dan?![]()
Tuurlijk wel! Gaat heen en neuk!quote:Op woensdag 21 december 2005 13:59 schreef Alicey het volgende:
Jamaar jamaar!! Ik kan er toch niets aan doen dat ik zo braaf ben?
51%quote:Op woensdag 21 december 2005 13:44 schreef -Wolf- het volgende:
http://www.purescore.com/pure5.html
Test hier je preutsheid/perversiteit!
Nu?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Gaat heen en neuk!
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niks.De vragen veranderen.
Er zat tien minuten tussen die twee keer.quote:
De bovenste lijkt me welquote:Op woensdag 21 december 2005 14:04 schreef euh.. het volgende:
Heeft iemand de volgende standjes al eens uitgeprobeerd?
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn kater is nog niet volwassen.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar als je even een seksuele handeling met een dier verricht
En mijn rug en schouders zijn zo ook al stijf genoeg.quote:of aan je eigen geslachtsdelen likt, gaat je score ook wel flink omlaag schat ik in, Alicey.
Beetje wel...quote:
Je kunt ook een willekeurig dier nemen. Pun intended.quote:
Niet zeuren, je moet er wat voor over hebben.quote:En mijn rug en schouders zijn zo ook al stijf genoeg.
Die onderste zal ook niet echt lukken met een 1-persoonsbedquote:Op woensdag 21 december 2005 14:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
De bovenste lijkt me wel, de onderste vooral onpraktisch.
Jezus, hoe moeilijk wil je het jezelf maken...quote:Op woensdag 21 december 2005 14:04 schreef euh.. het volgende:
Heeft iemand de volgende standjes al eens uitgeprobeerd?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb zo'n idee dat mijn buurman heel anders tegen me gaat aankijken als ik zijn hond spontaan leen.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je kunt ook een willekeurig dier nemen. Pun intended.
Laat dan maar hoor!quote:Niet zeuren, je moet er wat voor over hebben.
Je KUNT het natuurlijk ook netjes vragen, aso.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:08 schreef Alicey het volgende:
Ik heb zo'n idee dat mijn buurman heel anders tegen me gaat aankijken als ik zijn hond spontaan leen.
Hmm.. Het is te proberen. Volgens mij vindt hij me best wel aardig en onschuldig.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je KUNT het natuurlijk ook netjes vragen, aso.
Hmm, beetje friemelen eerst dan?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:09 schreef Tobbes het volgende:
Slaapneuken werkt niet trouwens. Dan moet je m echt naar binnen beuken.
Dan zou ik gaan voor de buurman zelf...quote:Op woensdag 21 december 2005 14:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm.. Het is te proberen. Volgens mij vindt hij me best wel aardig en onschuldig.
Het zou kunnen. Hij heeft wel een vriendin, maar daar kan ik hem nat. ook wel van af helpen.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:13 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dan zou ik gaan voor de buurman zelf...![]()
Nee joh, nodig de vriendin uit, en hoppa je score gaat omlaag...quote:Op woensdag 21 december 2005 14:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het zou kunnen. Hij heeft wel een vriendin, maar daar kan ik hem nat. ook wel van af helpen.
Maar dan moet ik toch zeker wel iets met die vriendin doen?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:16 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee joh, nodig de vriendin uit, en hoppa je score gaat omlaag...![]()
Euhm, lijkt me wel ja....quote:Op woensdag 21 december 2005 14:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar dan moet ik toch zeker wel iets met die vriendin doen?
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar dan zal ik haar eerst weer moeten drogeren of iets soortgelijks.
Ik had 1% kunnen hebben door op 'ja' te klikken op de vraag of ik aan incest doe maar dat ging me net iets te ver...quote:Op woensdag 21 december 2005 14:20 schreef Oblivion het volgende:
Enne euh? Dat is een ranzige score...Ga je schamen! (ik heb de vragen van de mannen gezien!)
Ransbak!![]()
Oh dus je hebt op bijna alles gewoon maar ja gedrukt?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:33 schreef euh.. het volgende:
[..]
Ik had 1% kunnen hebben door op 'ja' te klikken op de vraag of ik aan incest doe maar dat ging me net iets te ver...
Kan, maar dan moet ik wel zorgen dat ik zelf niet teveel wijn neem, anders val ik in slaap.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:24 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Wat een beren op de weg...
Je nodigt ze uit, wijntje, meer wijntjes... Etc etc...
Zoiets toch?![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:24 schreef Oblivion het volgende:
En hoezo "weer"?![]()
Is er iets wat jij niet verteld hebt in die quiz?![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kan, maar dan moet ik wel zorgen dat ik zelf niet teveel wijn neem, anders val ik in slaap.
Ik moest heel hard lachen....quote:
Misschien wel. Misschien ben ik wel op de bruutste manieren verkracht zonder er zelf bij te zijn geweest.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:42 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik moest heel hard lachen....
Okay sorry!
Vandaar die 94%?![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien wel. Misschien ben ik wel op de bruutste manieren verkracht zonder er zelf bij te zijn geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |