Wat voor dingen moet ik allemaal doen voor die 1% ?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:47 schreef Tobbes het volgende:
Alicey, ik en grover willen je wel begeleiden op je tocht naar de 1%, al vind ik in het gezicht van een vrouw klaarkomen niet echt tof.
Wat is veel?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:47 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
![]()
Je weet het niet he?
Drink je veel wijn?![]()
Dat je knock-out bent, mensch...quote:
38%quote:Op woensdag 21 december 2005 14:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh dus je hebt op bijna alles gewoon maar ja gedrukt?![]()
Wat is je echte score dan?
Oh, als in vaak? Valt wel mee.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:51 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat je knock-out bent, mensch...![]()
En hoe lang mag ik daar over doen?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:51 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik jouw anus ook
En je moet 15 mannen over je heen laten gaan.
Ik weet eigenlijk niet of het tegelijk is of in je hele levenquote:Op woensdag 21 december 2005 14:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
En hoe lang mag ik daar over doen?
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:51 schreef euh.. het volgende:
[..]
38%
* euh.. had gehoopt dat de "kont-seks" het nog wel iets omlaag zou halen, maar helaas...
Ik heb gewoon zelfs een vrouw zien plassen!!
Tegelijk lijkt me pijnlijk hoor!quote:Op woensdag 21 december 2005 14:53 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of het tegelijk is of in je hele leven
Ja, is de kans groot dat je gruwelijk gepakt bent zonder dat je er vanaf wist?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, als in vaak? Valt wel mee.
Of bedoel je zoveel dat ik knock-out ga? Dan valt het ook wel mee.
Die kans acht ik niet behoorlijk groot.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:54 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, is de kans groot dat je gruwelijk gepakt bent zonder dat je er vanaf wist?![]()
Dan blijft het 94%!quote:Op woensdag 21 december 2005 14:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die kans acht ik niet behoorlijk groot.
Ja...ik heb alleen geen soa, dus kan die niet overbrengenquote:Op woensdag 21 december 2005 14:56 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dan blijft het 94%!![]()
Nou ga je de deal nog aan met Tobbes?![]()
Plassex en iemand zien plassen zijn nog altijd 2 verschillende activiteitenquote:
Zelfs de rode zee brengt m'n score niet omlaagquote:Heb je ooit seks gehad toen de vrouw ongesteld was?
Ik had het over kont-neuken...quote:Op woensdag 21 december 2005 14:58 schreef euh.. het volgende:
[..]
Plassex en iemand zien plassen zijn nog altijd 2 verschillende activiteiten![]()
Enne:
quote:
Zelfs de rode zee brengt m'n score niet omlaag
Bespeur ik hier vrouwenhandel?quote:Op woensdag 21 december 2005 14:58 schreef Oblivion het volgende:
Ach Tobbes, kan je Alicey niet op 40% brengen, is toch een mooie score?![]()
Heeft dat nog invloed op mijn score, of alleen op de jouwe?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:01 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ja.
Maar de roze zee begin ik niet aan. Zeker niet wat likken betreft![]()
Ja, maar jij probeert me te praktisch te verkopen/verhuren aan Tobbes.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:02 schreef Oblivion het volgende:
Vrouwenhandel?![]()
Tobbes is zo galant *kuch* om jou van die 94% af te willen halen.
Een heel nobel streven... Toch?![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, maar jij probeert me te praktisch te verkopen/verhuren aan Tobbes.
Wat is er mis met kont-neukenquote:
De eerste keer dat het me gebeurde vond ik het best wel vreemd ja dat het opeens zo gladjes ging...quote:Glijd af en toe wel lekker he?
![]()
Ahh liev!quote:Op woensdag 21 december 2005 15:06 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee, als jij gelukkig bent met die 94%, ben ik het ook!![]()
Ze had niks gezegd?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:08 schreef euh.. het volgende:
[..]
Wat is er mis met kont-neuken
(zolang ik zelf maar neem en niet andersom)
[..]
De eerste keer dat het me gebeurde vond ik het best wel vreemd ja dat het opeens zo gladjes ging...hele bed zat daarna onder het bloed
Stel je voor zeg, dat je dat als kerel gebeurd voor de eerste keer... dan denk je minstens dat je d'r lek hebt geprikt of zo
Niks, zolang het maar niet als detail op fok staat...quote:Op woensdag 21 december 2005 15:08 schreef euh.. het volgende:
[..]
Wat is er mis met kont-neuken
(zolang ik zelf maar neem en niet andersom)
"Ik ga je steken!" Krijgt opeens een andere "insteek"...quote:
De eerste keer dat het me gebeurde vond ik het best wel vreemd ja dat het opeens zo gladjes ging...hele bed zat daarna onder het bloed
Stel je voor zeg, dat je dat als kerel gebeurd voor de eerste keer... dan denk je minstens dat je d'r lek hebt geprikt of zo
quote:
15 %quote:Op woensdag 21 december 2005 13:44 schreef -Wolf- het volgende:
http://www.purescore.com/pure5.html
Test hier je preutsheid/perversiteit!
Nee hoor, ik ga hier niet vertellen hoe ik haar mooie roze sterretje penetreerde en hoe ze keihard lag te kreunen omdat ze het zo lekker vondquote:Op woensdag 21 december 2005 15:11 schreef Oblivion het volgende:
Niks, zolang het maar niet als detail op fok staat...![]()
Ach, je "steekt" nog eens wat op zoquote:"Ik ga je steken!" Krijgt opeens een andere "insteek"...![]()
Oh god, hoor, heb je je stok weer gevonden, Oblivion?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:17 schreef Oblivion het volgende:
Krijg je als de leeftijd wat "ouder' is...![]()
Nee mensch, ik zit te wachten tot je antwoord met: Vroegah, was ik al een wilde sexgodin!quote:Op woensdag 21 december 2005 15:20 schreef milagro het volgende:
[..]
Oh god, hoor, heb je je stok weer gevonden, Oblivion?
Wat is het, Oblivion, wat zit je nu dwars, meid, zeg het eens?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:21 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee mensch, ik zit te wachten tot je antwoord met: Vroegah, was ik al een wilde sexgodin!![]()
Zat er maar wat dwars...quote:Op woensdag 21 december 2005 15:22 schreef milagro het volgende:
[..]
Wat is het, Oblivion, wat zit je nu dwars, meid, zeg het eens?
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:19 schreef euh.. het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga hier niet vertellen hoe ik haar mooie roze sterretje penetreerde en hoe ze keihard lag te kreunen omdat ze het zo lekker vond
quote:Ach, je "steekt" nog eens wat op zo
Nee, natuurlijk niet, lieverd, het was niet kwalijk bedoeld, zo ben je niet namelijk, toch, itt mijn persoon ik ben irl net zo'n bitch als op Fok, toch, Oblivion?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:24 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Zat er maar wat dwars...![]()
Je kwam zo lekker de bocht om, dus ik denk kijken of ze hapt en ja hoor!![]()
Was niets kwalijks bedoeld. Al denk je nu nog steeds van wel...![]()
Hmmm, ik denk eerder dat jij een probleempje ergens mee hebt hebt...quote:Op woensdag 21 december 2005 15:28 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, lieverd, het was niet kwalijk bedoeld, zo ben je niet namelijk, toch, itt mijn persoon ik ben irl net zo'n bitch als op Fok, toch, Oblivion?
ik ben wel benieuwd waar jij die 5% aan te danken hebt, Alicey....quote:
Gaat helemaal goed komen met Alicey!quote:
Oh ja en goed ook, beware bewarequote:Op woensdag 21 december 2005 15:32 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hmmm, ik denk eerder dat jij een probleempje ergens mee hebt hebt...![]()
En daar kom jij vast wel alleen uit.
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:34 schreef milagro het volgende:
[..]
Oh ja en goed ook, beware beware![]()
6 %quote:Op woensdag 21 december 2005 15:32 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd waar jij die 5% aan te danken hebt, Alicey....![]()
Waarom hangt er ook zo'n vies smaakje aan kont-seks...quote:Op woensdag 21 december 2005 15:26 schreef Oblivion het volgende:En ik maar denken dat je het met een man had gedaan...
![]()
Wat ook niet erg is, maar ik WILDE GEEN DETAILS!![]()
Er hangt niks vies aan!quote:Op woensdag 21 december 2005 15:37 schreef euh.. het volgende:
[..]
Waarom hangt er ook zo'n vies smaakje aan kont-seks...![]()
Ik penetreer alleen zachte vrouwenkontjes
hm, de vragen veranderen steeds, hè, dus er is geen pijl op te trekken waar je JA op geantwoord hebt...quote:
he, lekkere pervertinnetje.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:39 schreef milagro het volgende:
[..]
hm, de vragen veranderen steeds, hè, dus er is geen pijl op te trekken waar je JA op geantwoord hebt...
ik had maar op 2 vragen NEE geantwoord
een beetje ervaren persoon is dan al gauw een pervert bij deze test
Da's toch helemaal niet spannend?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:39 schreef milagro het volgende:
[..]
hm, de vragen veranderen steeds, hè, dus er is geen pijl op te trekken waar je JA op geantwoord hebt...
Die indruk kreeg ik wel ja, al werd me halverwege verteld dat de rest van de test toch niet boeiend voor me was.quote:ik had maar op 2 vragen NEE geantwoord
een beetje ervaren persoon is dan al gauw een pervert bij deze test
Dat moet je natuurlijk niet letterlijk "nemen"quote:
Ja nu wil ik alle details horen ook!quote:En meer zeg ik niet...![]()
Hoe oud ben je eigenlijk? Of jong..?quote:
Te oud voor zo'n score, maar nog jong genoeg om in te halen.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:42 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk? Of jong..?
Whehehe, echt niet!quote:Op woensdag 21 december 2005 15:42 schreef euh.. het volgende:
[..]
Dat moet je natuurlijk niet letterlijk "nemen"
[..]
Ja nu wil ik alle details horen ook!![]()
Er wordt vandaag gewoon te weinig geneukt manquote:Op woensdag 21 december 2005 15:36 schreef -Wolf- het volgende:
ik zet die test neer en gelijk leeft de SC weer op.
Anders hier zeker te weinig. Over 3 weken waarschijnlijk pas weer. Waar laaaaaaaat ik al die energie?quote:Op woensdag 21 december 2005 15:43 schreef euh.. het volgende:
[..]
Er wordt vandaag gewoon te weinig geneukt man![]()
nou ja, je had de vragen moeten zienquote:
Zo te zien hebben wij ongeveer dezelfde smerige dingen gedaan.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:44 schreef Tobbes het volgende:
38%
De dag is nog niet om...quote:Op woensdag 21 december 2005 15:43 schreef euh.. het volgende:
[..]
Er wordt vandaag gewoon te weinig geneukt man![]()
ik probeer het nog een paar keer. Misschien kom ik een keertje onder de 30% uit.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:45 schreef milagro het volgende:
[..]
nou ja, je had de vragen moeten zien
te suf voor woorden![]()
er waren maar 2 echt "stoute" vragen en die kregen dan ook een NEE
boven de 30 uitkomen is een ware prestatie als volwassene, vind ik
ja, of doe hem nog eens na het weekend, kan ook nog weleens schelenquote:Op woensdag 21 december 2005 15:46 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ik probeer het nog een paar keer. Misschien kom ik een keertje onder de 30% uit.
Nah, dan zou ik het met een andere vrouw moeten doen...quote:Op woensdag 21 december 2005 15:49 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, of doe hem nog eens na het weekend, kan ook nog weleens schelen
Zo is dat, positief blijvenquote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:52 schreef euh.. het volgende:
[..]
Zo is dat, positief blijven
Het kontje is altijd halfvol en nooit halfleeg.
Ow gross.. wat klinkt dat fout![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 15:58 schreef euh.. het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen dat ik er ooit m'n neus voor ophaalde?
Dat snuiven aan strings niet maar heb wel eens een vinger in m'n reet gehadquote:Op woensdag 21 december 2005 15:58 schreef -Wolf- het volgende:
Maar ja, ik doe niet aan een vinger in m'n reet stoppen of snuffelen aan gebruikte strings oid. Windt me totaal niet op.
Kijk, daar komen toch wat meer details...quote:Op woensdag 21 december 2005 15:59 schreef Oblivion het volgende:![]()
Been there, done that, maar ben toch overstag gegaan...![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 16:15 schreef euh.. het volgende:
[..]
Kijk, daar komen toch wat meer details...
quote:
* euh.. houdt er ook wel van omdat sommige standjes beter "passen" (schildpadje!!)
niet? gohquote:Op woensdag 21 december 2005 15:58 schreef -Wolf- het volgende:
37% - 40% -40% - 43% - 37% - 43% - 37%
He shit, ben toch wat meer preuts dan eerst.
Maar ja, ik doe niet aan een vinger in m'n reet stoppen of snuffelen aan gebruikte strings oid. Windt me totaal niet op.
Daar ben je een vrouw voor. Gebruik gewoon je charmes en ze vallen als blokken . . .quote:Op woensdag 21 december 2005 14:04 schreef Alicey het volgende:
Nouja, om nu collega's te gaan dwingen vind ik weer ver gaan.![]()
Niets mis met schildpadje hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 16:16 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee hoor, je weet niet meer dan eerst...![]()
[..]![]()
* Oblivion gaat wat anders doen...![]()
ja dus..en ik nietquote:Op donderdag 22 december 2005 23:12 schreef zwartedoos het volgende:
pff iedereen is vast aant neuken![]()
Ikke nietquote:Op donderdag 22 december 2005 23:12 schreef zwartedoos het volgende:
pff iedereen is vast aant neuken![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben ook niet aan het neuken hoor.
haha me 2...quote:
zit hier ook aan de wijn, niet slim als ik altijd enorm geil wordt van alcohol..quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ook dat niet. Ik heb bij mijn ouders gezeten om lekker te eten en te veel wijn te drinken.
Heb ik ook last van ja.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:52 schreef zwartedoos het volgende:
zit hier ook aan de wijn, niet slim als ik altijd enorm geil wordt van alcohol..![]()
2 biertjes op dus valt mee daar is pieterck niet geil van haahquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:52 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
zit hier ook aan de wijn, niet slim als ik altijd enorm geil wordt van alcohol..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |