51%quote:Op woensdag 21 december 2005 13:44 schreef -Wolf- het volgende:
http://www.purescore.com/pure5.html
Test hier je preutsheid/perversiteit!
VM zie ik niet meer, Misstique zie ik niet meer, Talietje..quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:14 schreef webspider het volgende:
Goh, dit topic loopt echt enorm sinds het GGT gesloten is
Ik mis ook wat vrouwelijk bezoek hier iddquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
VM zie ik niet meer, Misstique zie ik niet meer, Talietje..
Grote Geilheids Topicquote:* Sjowhan dacht het GHT was trouwens
Oh zo, tsjaquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:18 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik mis ook wat vrouwelijk bezoek hier idd
[..]
Grote Geilheids Topic![]()
Toch maar je door een paard laten nemen of een kaas inbrengen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er zijn gewoon allerlei mensen die een lager percentage hebben dan ik.Ik moet daar iets aan gaan doen!
Nah, liever niet.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:38 schreef Alicey het volgende:
Toch maar je door een paard laten nemen of een kaas inbrengen?
Je hebt 8%? Vuile slet!quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:08 schreef erodome het volgende:
Die procenten, ik snap het niet, krijg een 8 en 3 fakketjes ofzo....
Tegenwoordig hoor je er als jongere niet bij als je niet anaal neukt, aan SM doet en je in je bek laat schijten, hoor.quote:
Eerste doe ik heel soms, de rest niet.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tegenwoordig hoor je er als jongere niet bij als je niet anaal neukt, aan SM doet en je in je bek laat schijten, hoor.
Ik maak maar een grapske, hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:10 schreef Sjowhan het volgende:
Eerste doe ik heel soms, de rest niet.
En wtf boeit het, wil geen hokjesdier zijn. Laat mij maar genieten van de sex
Grr.. happen leer ik nog steeds niet afquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik maak maar een grapske, hoor.
Ik ken dat.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:14 schreef Sjowhan het volgende:
Grr.. happen leer ik nog steeds niet af
Best wel lastig soms, ga je er serieus op in, doen ze allemaal dat happende-beweging met de handquote:
Heel bekend allemaal. Het is wel wat minder geworden met de jaren hier. Er is nog hoop voor je.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:16 schreef Sjowhan het volgende:
Best wel lastig soms, ga je er serieus op in, doen ze allemaal dat happende-beweging met de hand
Het eerste vind ik ok, het 2de ook, maar het 3de, geef mijn portie maar aan fikkiequote:Op vrijdag 23 december 2005 22:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tegenwoordig hoor je er als jongere niet bij als je niet anaal neukt, aan SM doet en je in je bek laat schijten, hoor.
Dat geeft me weer hoop voor de toekomst.. Bedanktquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Heel bekend allemaal. Het is wel wat minder geworden met de jaren hier. Er is nog hoop voor je.
Ja idd, slet en ik ben er nog trots op ookquote:
Ik vind het ook geen positieve ontwikkeling. Je doet er alleen zo verdomde weinig tegen. Ja, je kinderen op zo'n manier opvoeden dat ze erg assertief zijn en veel zelfvertrouwen hebben. En vooral heel open zijn over seksualiteit. Maar dat zal bij jou geen probleem worden denk ik.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:18 schreef erodome het volgende:
Vind het wel erg dat dat al van echte jongeren wordt gevragd, ontdek lekker op je eigen tempo, hou wat over voor morgen, liever nu iets doen terwijl het meer had kunnen zijn dan vandaag teveel doen en je er naar over voelen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |