Heb ik ook last van ja.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:52 schreef zwartedoos het volgende:
zit hier ook aan de wijn, niet slim als ik altijd enorm geil wordt van alcohol..![]()
2 biertjes op dus valt mee daar is pieterck niet geil van haahquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:52 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
zit hier ook aan de wijn, niet slim als ik altijd enorm geil wordt van alcohol..![]()
toch die vibo erbij halen dan hequote:Op vrijdag 23 december 2005 00:57 schreef zwartedoos het volgende:
naja maar goed... nog steeds geil en baaaaaalend![]()
Neuken ?? Wat is dat ??quote:Op donderdag 22 december 2005 23:12 schreef zwartedoos het volgende:
pff iedereen is vast aant neuken![]()
langer wordt 'ie echt niet van zo'n topic.quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:38 schreef laffer het volgende:
lupa, jammer van dat slotje Kleine jongeheer
dat topic had echt potentie![]()
In ONZ was het leuk geweest, maar ik ga ervan uit dat het serieus bedoeld was. Paar geintjes is leuk, op een gegeven moment is het wel genoeg geweest. Al weet je natuurlijk wat je kunt verwachten als je zo'n topic opent (helaasch toch wel...).quote:Op vrijdag 23 december 2005 01:38 schreef laffer het volgende:
lupa, jammer van dat slotje Kleine jongeheer
dat topic had echt potentie![]()
tis okè hoorquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
In ONZ was het leuk geweest, maar ik ga ervan uit dat het serieus bedoeld was. Paar geintjes is leuk, op een gegeven moment is het wel genoeg geweest. Al weet je natuurlijk wat je kunt verwachten als je zo'n topic opent (helaasch toch wel...).
51%quote:Op woensdag 21 december 2005 13:44 schreef -Wolf- het volgende:
http://www.purescore.com/pure5.html
Test hier je preutsheid/perversiteit!
VM zie ik niet meer, Misstique zie ik niet meer, Talietje..quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:14 schreef webspider het volgende:
Goh, dit topic loopt echt enorm sinds het GGT gesloten is
Ik mis ook wat vrouwelijk bezoek hier iddquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
VM zie ik niet meer, Misstique zie ik niet meer, Talietje..
Grote Geilheids Topicquote:* Sjowhan dacht het GHT was trouwens
Oh zo, tsjaquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:18 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik mis ook wat vrouwelijk bezoek hier idd
[..]
Grote Geilheids Topic![]()
Toch maar je door een paard laten nemen of een kaas inbrengen?quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er zijn gewoon allerlei mensen die een lager percentage hebben dan ik.Ik moet daar iets aan gaan doen!
Nah, liever niet.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:38 schreef Alicey het volgende:
Toch maar je door een paard laten nemen of een kaas inbrengen?
Je hebt 8%? Vuile slet!quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:08 schreef erodome het volgende:
Die procenten, ik snap het niet, krijg een 8 en 3 fakketjes ofzo....
Tegenwoordig hoor je er als jongere niet bij als je niet anaal neukt, aan SM doet en je in je bek laat schijten, hoor.quote:
Eerste doe ik heel soms, de rest niet.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tegenwoordig hoor je er als jongere niet bij als je niet anaal neukt, aan SM doet en je in je bek laat schijten, hoor.
Ik maak maar een grapske, hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:10 schreef Sjowhan het volgende:
Eerste doe ik heel soms, de rest niet.
En wtf boeit het, wil geen hokjesdier zijn. Laat mij maar genieten van de sex
Grr.. happen leer ik nog steeds niet afquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik maak maar een grapske, hoor.
Ik ken dat.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:14 schreef Sjowhan het volgende:
Grr.. happen leer ik nog steeds niet af
Best wel lastig soms, ga je er serieus op in, doen ze allemaal dat happende-beweging met de handquote:
Heel bekend allemaal. Het is wel wat minder geworden met de jaren hier. Er is nog hoop voor je.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:16 schreef Sjowhan het volgende:
Best wel lastig soms, ga je er serieus op in, doen ze allemaal dat happende-beweging met de hand
Het eerste vind ik ok, het 2de ook, maar het 3de, geef mijn portie maar aan fikkiequote:Op vrijdag 23 december 2005 22:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tegenwoordig hoor je er als jongere niet bij als je niet anaal neukt, aan SM doet en je in je bek laat schijten, hoor.
Dat geeft me weer hoop voor de toekomst.. Bedanktquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Heel bekend allemaal. Het is wel wat minder geworden met de jaren hier. Er is nog hoop voor je.
Ja idd, slet en ik ben er nog trots op ookquote:
Ik vind het ook geen positieve ontwikkeling. Je doet er alleen zo verdomde weinig tegen. Ja, je kinderen op zo'n manier opvoeden dat ze erg assertief zijn en veel zelfvertrouwen hebben. En vooral heel open zijn over seksualiteit. Maar dat zal bij jou geen probleem worden denk ik.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:18 schreef erodome het volgende:
Vind het wel erg dat dat al van echte jongeren wordt gevragd, ontdek lekker op je eigen tempo, hou wat over voor morgen, liever nu iets doen terwijl het meer had kunnen zijn dan vandaag teveel doen en je er naar over voelen....
Ik wil een beetje op tijd naar bed. Ik heb vandaag een nogal eh, enerverende dag gehad op Fok.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:19 schreef Sjowhan het volgende:
Dat geeft me weer hoop voor de toekomst.. Bedankt
Vanavond nog wat leuks gaan doen of is 't een saaie avond voor je?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:21 schreef erodome het volgende:
Ja idd, slet en ik ben er nog trots op ook![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik wil een beetje op tijd naar bed. Ik heb vandaag een nogal eh, enerverende dag gehad op Fok.
Dan hoor ik er maar niet bij . . .quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Tegenwoordig hoor je er als jongere niet bij als je niet anaal neukt, aan SM doet en je in je bek laat schijten, hoor.![]()
Er was een rel vanmorgen. Om alvast in de kerststemming te komen. Een user kwam zeiken en ik had het op mijn heupen, dus dat werd erg gezellie.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:32 schreef Sjowhan het volgende:
Wat dan?
ow gezelligquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Er was een rel vanmorgen. Om alvast in de kerststemming te komen. Een user kwam zeiken en ik had het op mijn heupen, dus dat werd erg gezellie.
Dan moeten we toch maar voor het orgasme op 1 januari om 00:00 gaan, hè?quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er zijn gewoon allerlei mensen die een lager percentage hebben dan ik.Ik moet daar iets aan gaan doen!
Orgasmes afsprekenquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dan moeten we toch maar voor het orgasme op 1 januari om 00:00 gaan, hè?
Ik ben niet zo punctueel maar 't is het proberen waard.quote:
Jij zou dat wel 24/7 willen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:55 schreef heiden6 het volgende:
Overigens is slapen en neuken wel het ideale leven. Af en toe moet je dan nog wel lekker eten en drinken tussendoor, maar dan is de hemel wel compleet.
Meer glijmiddel!quote:Op zaterdag 24 december 2005 09:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat is mij dan weer teveel van het goede. Al was het maar omdat ik na een dag of volledig verschraald ben.![]()
Dan nog. Het gaat gewoon pijn doen op enig moment.quote:Op zaterdag 24 december 2005 09:50 schreef euh.. het volgende:
Meer glijmiddel!
Juist, maar denk wel dat er ook een deel 'teasen' er bij zit, 't steeds dichterbij komen bij de clit, en dan weer net nietquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:25 schreef -Wolf- het volgende:
oefening baart kunst zullen we maar zeggen.
ja, dan kan ik ook wel zeggen dat ik het langer dan 10 minuten volhou.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Juist, maar denk wel dat er ook een deel 'teasen' er bij zit, 't steeds dichterbij komen bij de clit, en dan weer net niet
Dat was paultjuhhquote:Op zondag 25 december 2005 22:29 schreef -Wolf- het volgende:
Gottver... een steengeile donder die me aansprak in de chat wil met me sexen!Ze zit helaas wel in Tsjechie, maar laat ik nou net toevallig volgende maand naar Praag gaan.
Januari wordt een drukke maand!![]()
Is het zo grappig om jou te zien neuken dan? Vertel je moppen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:50 schreef ZwarteMagika het volgende:
Jawel! Met kerst moet er geneukt worden natuurlijk! Beetje jammer alleen dat ik net ben verhuisd en er nog niet echt gordijnen hingen, dus de overburen zullen wel gelachen hebben
Humor!quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:10 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ja man tijdens het sexen ben ik op m'n grappigst
Volgende maand ??quote:Op donderdag 29 december 2005 21:29 schreef erodome het volgende:
Zo, heerlijke kerst gehad, hoop lol, hoop seks, alleen 1 dingetje is me weer door de neus geboort door onvoorziene omstandigheden, snik, had me er zo op verheugd.
Maarja, alleen een kniesoor gaat zitten mokken, dus dat doen we maar niet, gelukkig komt er wel weer een volgende kans![]()
Seks natuurlijk!!!!!!!quote:Op donderdag 29 december 2005 21:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nu willen we natuurlijk wel weten WAT jou door de neus geboord is.
Goh.... ik had net zoiets aan de hand..( in mijn geval ging het dus om een leuke dame _ .had niet verwacht dat er nog meer luitjes het zefde was overkomen. Ik voelde me dan ook heeeeel zieligquote:Op donderdag 29 december 2005 22:05 schreef erodome het volgende:
[..]
Seks natuurlijk!!!!!!!
Met een hele lekkere vent, mjam, wat had ik daar zin in!!!!!!
Maarja, je kan niet alles hebben en ik vertrouw er maar op dat hij niet wegrent de volgende keer
Neukend het nieuwe jaar ingegaan ??quote:Op zondag 1 januari 2006 17:01 schreef ZwarteMagika het volgende:
Gelukkig nieuwjaarHoop dat iedereen net zo'n geil oud&nieuw heeft gehad als ik
![]()
Toch wel van heiden?quote:Op maandag 2 januari 2006 10:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn nieuwjaarsbeurt was uitstekend.Ik heb bitemarks op mijn rug.
Dat had gekund ja.quote:Op maandag 2 januari 2006 10:45 schreef Alicey het volgende:
Mooi zo! Het had nat. ook van dieren of een gebroken nek kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |