Roel heeft vorige week een briefje aan Dido geschreven. Joost probeerde dat ook bij Nathalie en dat is misluktquote:Op donderdag 15 december 2005 22:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zal wel een briefje voor dido zijn geweest.
Uit de mijne welquote:Op donderdag 15 december 2005 22:40 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
dat is niet alte best wickedangel komt er drank uit jou pc dan![]()
Nog niet bekend.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:40 schreef cuall het volgende:
Roel heeft een sanctie, door een pen die hij had moeten verstoppen![]()
Wat houdt die sanctie in?
Maakt verder niet uit, als de bedoeling maar duidelijk is.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:39 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Oeps. Ik heb er ook nog in zitten frotten.![]()
Dat---> omdat.![]()
Onze relatie is weer bijna over schat. Nog een weekje kwijlen en slijmen en dan ligt het aan BB wanneer we elkaar weer virtueel ontmoeten. Er kan jaren tussen zitten. Maar ik zal nog weleens aan je denken ouwe Leidsche glibber van me.quote:
Ik heb wel nog een 19" CRT. Met wat handigheid kun je die zo plat maken als je zelf wilt....quote:Op donderdag 15 december 2005 22:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Kan ik inschrijven voor een flat 19" monitor??![]()
De rapen waren idd gaar geweestquote:Op donderdag 15 december 2005 22:41 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wees maar blij dat mensen die Nathalie waarderen zo relativerend zijn.
Ik wil niet weten wat er zou gebeuren als Lieske eruit was gegaan en je had hetzelfde gedaan.
Na vier maanden BB weet iedereen toch inmiddels wel hoe flugel in elkaar zit mag ik hopenquote:Op donderdag 15 december 2005 22:41 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wees maar blij dat mensen die Nathalie waarderen zo relativerend zijn.
Ik wil niet weten wat er zou gebeuren als Lieske eruit was gegaan en je had hetzelfde gedaan.
Ik heb ook regelmatig spelvouten in mijn TT's... d of t... dus join the clubquote:Op donderdag 15 december 2005 22:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maakt verder niet uit, als de bedoeling maar duidelijk is.
Dus Gert heeft toch instructies voor je achter gelaten!!quote:Op donderdag 15 december 2005 22:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als je effe uitlegt wat dat zijn...
zucht...
...wil ik best met ja of nee antwoorden.
CW <---Spuit Elf.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Da mag himmol nie van wicked....
![]()
rookverbod tot en met donderdag, kunnen ze weer leuk terugdraaienquote:Op donderdag 15 december 2005 22:40 schreef cuall het volgende:
Roel heeft een sanctie, door een pen die hij had moeten verstoppen![]()
Wat houdt die sanctie in?
Nee, is helemaal niks over gezegdquote:Op donderdag 15 december 2005 22:42 schreef borduurtje het volgende:
Is de geheime missie van Naath nog besproken in de life uitzending?
En is de weekopdracht nog gehaald?
Ik was te laat thuis en heb het niet gezien helaas,
Ik maak geen spelfouten, dat is mijn jobquote:Op donderdag 15 december 2005 22:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb ook regelmatig spelvouten in mijn TT's... d of t... dus join the club![]()
http://livestream.xs4all.nl/streamgate.asp?ch=23quote:Op donderdag 15 december 2005 22:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
CW <---Spuit Elf.![]()
De streams vallen aldoor weg.
Niet besproken, en de bewoners weten het ook niet.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:42 schreef borduurtje het volgende:
Is de geheime missie van Naath nog besproken in de life uitzending?
En is de weekopdracht nog gehaald?
Ik was te laat thuis en heb het niet gezien helaas,
Hij weet best dat ik niet van instructies houd.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus Gert heeft toch instructies voor je achter gelaten!!![]()
![]()
Daar teken ik wel voor jaquote:Op donderdag 15 december 2005 22:44 schreef SuperMOM het volgende:
Het leukste zou zijn, met de finale, dat Joost als eerste het BB huis moet verlaten(hij die denkt dat hij onschendbaar is
) Dan Roel, die denkt dat hij met zijn (a) relaxe houding (slapend en kleffend bb doorbrengend) kon winnen
En dan arme Lieske (wapper de wapper ik ben zo'n coole studenchick) Ingrid zien winnen!
(die dit niet kan geloven, want zij is zo'n onzeker, niet in zichzelf gelovend meisje (ondanks haar leeftijd) dat dit haar een ongelovelijke boost geeft en ze gewoon haarzelf kan zijn! (met de 2 en half a 3 ton
)
Vind het wel leuk brengt weer wat leven in de brouwerijquote:Op donderdag 15 december 2005 22:44 schreef Bartoli het volgende:
sancties voor zoiets kleins slaan ook nergens op
Hummie is ws. chagerijnigquote:Op donderdag 15 december 2005 22:44 schreef Bartoli het volgende:
Iets kleins is daar in huis meestal heel grootquote:Op donderdag 15 december 2005 22:44 schreef Bartoli het volgende:
Ach, liever spuit 11, dan 11 spuiten...quote:Op donderdag 15 december 2005 22:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
CW <---Spuit Elf.![]()
De streams vallen aldoor weg.
Ach een weekje nog maar is natuurlijk niet zo ergquote:
'Haar' Nathalie is eruitgestemd door het grote boze Nederlandse publiekquote:
Ze heeft door dat ze al 10 jaar dood is...quote:
Ik kreeg idd ook de indruk dat de pen afkomstig was van Rob. Joost wilde zijn naam niet noemen.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:40 schreef melke het volgende:
[..]
Er zijn 2 mogelijkheden. Wat ik er van begrepen heb heeft Rob de pen het huis mee in gesmokkeld en daarna aan Roel gegeven. Hij wilde te pen wel na BB terug en Roel zou hem dus bij zijn exit terug geven aan Rob. Maar het kan ook zo zijn dat Roel de pen mee heeft gekregen na het schrijven van de Sinterklaasgedichtjes. Het mag in ieder geval niet!
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze heeft door dat ze al 10 jaar dood is...![]()
Misschien op site; www.radio538.nl .quote:Op donderdag 15 december 2005 22:28 schreef sleepy1958 het volgende:
Even tussendoor. Heeft iemand een linkje voor het gesprekje van Dido bij
Ruud de Wilt??? Ben wel even benieuwd wat ze had te zeggen.
Hier totaal geen problemen mee. Probeer deze anders:quote:Op donderdag 15 december 2005 22:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
deze links werkte bij mij ook kut even ter informatie
Je post over de tiet van Lieske die er bijna uit zou hangen (maar nog lang niet doet) deed mij aan Ridderkerk e.o. denken. Of is als ik zeg Spakenburg duidelijker?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat is dat met die Hollandse Eilanden?
Shit..... ik was vergeten dat ze er morgen nog inzit.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:45 schreef soylent het volgende:
Ben wel benieuwd hoe dat gaat aflopen met die geheime opdracht idd! Morgen horen we het hopelijk, dat is dan ook de laatste reguliere uitzending met NaNa..
Heet tegenwoordig AIVDquote:Op donderdag 15 december 2005 22:50 schreef Coos het volgende:
BVD kijken voor de broodnodige balans in mijn leven![]()
Wie zijn gast?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:50 schreef Coos het volgende:
BVD kijken voor de broodnodige balans in mijn leven![]()
Niet echt. Ik ben geboren in Amsterdam, ik werk in Amsterdam, ik werk met Amsterdammers, ik woon onder de rook van Amsterdam, dus verder weet ik niet waar je het over hebtquote:Op donderdag 15 december 2005 22:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Je post over de tiet van Lieske die er bijna uit zou hangen (maar nog lang niet doet) deed mij aan Ridderkerk e.o. denken. Of is als ik zeg Spakenburg duidelijker?![]()
Alsjeblieft niet zeg!!!!!! Roel is al genoeg verwend met zijn Dildoquote:Op donderdag 15 december 2005 22:48 schreef farceman het volgende:
[..]
Misschien op site; www.radio538.nl .
Ze zei niet veel bijzonders, behalve dat z nog wel verleifd is op Roel en hem erg mist.
Verder snap ik niet dat die vraag vandaag niet is gesteld aan Dido, meestal hebben ze wel praatje met exit-bewoner....
Maar ik denk en hoop dat ze dat misschien nog in loop van de week gaan doen als verassing voor Roel
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:48 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog even voor het afleren![]()
ik denk dat het daar aan ligtquote:Op donderdag 15 december 2005 22:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
ik woon onder de rook van Amsterdam, dus verder weet ik niet waar je het over hebt![]()
quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:53 schreef flugeltje het volgende:
Flugel gaat de binnenkant van haar oogjes bezichtigen...
Maar goed ook, ben zo melig dat ik ieder moment lastig kan worden
denk het wel Ruud zei nog dat het met een 100.000 kan oplopen. 4 man een 25.000 Opdracht lijkt me dan wel redelijkquote:Op donderdag 15 december 2005 22:54 schreef bunnyma het volgende:
Zullen ze nu net als in BB3 allemaal persoonlijk een opdracht krijgen voor meer geld in de pot?
Zou best eens kunnen.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:54 schreef bunnyma het volgende:
Zullen ze nu net als in BB3 allemaal persoonlijk een opdracht krijgen voor meer geld in de pot?
dat is Big Brother maar als zoals Dido vanmiddag tegen Ruud praatte zit alles nog wel goedquote:Op donderdag 15 december 2005 22:55 schreef sleepy1958 het volgende:
Op de site van 538 staat niets. Blijf het vreemd vinden dat Roel geen taal of teken
van Dido heeft gehoord. Even de stem laten horen, laten zeggen dat ze nog om hem
geeft is toch niet zo moeilijk?
Als 't aan Hummie ligt, gaat ie winnenquote:Op donderdag 15 december 2005 22:55 schreef Lamon het volgende:
Het begint er trouwens op te lijken dat Roel zijn underdog positie wel eens heel goed voor hem uit kan gaan pakken. Bijna iedere keer begint hij laag en schiet hij als een pijl omhoog.
Als ze in de finale tussenstanden gaan geven, maakt ie nog een goede kans.
Ga maar gauw, dan.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:53 schreef flugeltje het volgende:
Ah KETENquote:Op donderdag 15 december 2005 22:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ga maar gauw, dan.![]()
Slaap lekker, flugellein.![]()
Ik ga met je mee.
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ga maar gauw, dan.![]()
Ik ga met je mee.
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ga maar gauw, dan.![]()
Ik ga met je mee.
Liefquote:Op donderdag 15 december 2005 22:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ga maar gauw, dan.![]()
Ik ga met je mee.
Ja 't slaat weer helemaal nergens opquote:Op donderdag 15 december 2005 23:02 schreef ART het volgende:
Ik begrijp dat Roel weer de lul is?
Bizar.
Joost schrijft het briefje, hij toch niet?
En klaarblijkelijk wist BB dat Roel die pen had.
Vind ik ook heel raarquote:Op donderdag 15 december 2005 22:55 schreef sleepy1958 het volgende:
Op de site van 538 staat niets. Blijf het vreemd vinden dat Roel geen taal of teken
van Dido heeft gehoord. Even de stem laten horen, laten zeggen dat ze nog om hem
O o o... die cap van mij duikt ook werkelijk overal op hequote:
Neej zeg! Geen contact met de buitenwereld zeg!!!quote:Op donderdag 15 december 2005 22:55 schreef sleepy1958 het volgende:
Ik neem het opquote:Op donderdag 15 december 2005 23:05 schreef Bijna35 het volgende:
Voor de liefhebbers: Queen live op Veronica
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |