Ze heeft door dat ze al 10 jaar dood is...quote:
Ik kreeg idd ook de indruk dat de pen afkomstig was van Rob. Joost wilde zijn naam niet noemen.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:40 schreef melke het volgende:
[..]
Er zijn 2 mogelijkheden. Wat ik er van begrepen heb heeft Rob de pen het huis mee in gesmokkeld en daarna aan Roel gegeven. Hij wilde te pen wel na BB terug en Roel zou hem dus bij zijn exit terug geven aan Rob. Maar het kan ook zo zijn dat Roel de pen mee heeft gekregen na het schrijven van de Sinterklaasgedichtjes. Het mag in ieder geval niet!
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze heeft door dat ze al 10 jaar dood is...![]()
Misschien op site; www.radio538.nl .quote:Op donderdag 15 december 2005 22:28 schreef sleepy1958 het volgende:
Even tussendoor. Heeft iemand een linkje voor het gesprekje van Dido bij
Ruud de Wilt??? Ben wel even benieuwd wat ze had te zeggen.
Hier totaal geen problemen mee. Probeer deze anders:quote:Op donderdag 15 december 2005 22:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
deze links werkte bij mij ook kut even ter informatie
Je post over de tiet van Lieske die er bijna uit zou hangen (maar nog lang niet doet) deed mij aan Ridderkerk e.o. denken. Of is als ik zeg Spakenburg duidelijker?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat is dat met die Hollandse Eilanden?
Shit..... ik was vergeten dat ze er morgen nog inzit.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:45 schreef soylent het volgende:
Ben wel benieuwd hoe dat gaat aflopen met die geheime opdracht idd! Morgen horen we het hopelijk, dat is dan ook de laatste reguliere uitzending met NaNa..
Heet tegenwoordig AIVDquote:Op donderdag 15 december 2005 22:50 schreef Coos het volgende:
BVD kijken voor de broodnodige balans in mijn leven![]()
Wie zijn gast?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:50 schreef Coos het volgende:
BVD kijken voor de broodnodige balans in mijn leven![]()
Niet echt. Ik ben geboren in Amsterdam, ik werk in Amsterdam, ik werk met Amsterdammers, ik woon onder de rook van Amsterdam, dus verder weet ik niet waar je het over hebtquote:Op donderdag 15 december 2005 22:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Je post over de tiet van Lieske die er bijna uit zou hangen (maar nog lang niet doet) deed mij aan Ridderkerk e.o. denken. Of is als ik zeg Spakenburg duidelijker?![]()
Alsjeblieft niet zeg!!!!!! Roel is al genoeg verwend met zijn Dildoquote:Op donderdag 15 december 2005 22:48 schreef farceman het volgende:
[..]
Misschien op site; www.radio538.nl .
Ze zei niet veel bijzonders, behalve dat z nog wel verleifd is op Roel en hem erg mist.
Verder snap ik niet dat die vraag vandaag niet is gesteld aan Dido, meestal hebben ze wel praatje met exit-bewoner....
Maar ik denk en hoop dat ze dat misschien nog in loop van de week gaan doen als verassing voor Roel
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:48 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog even voor het afleren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |