http://livestream.xs4all.nl/streamgate.asp?ch=23quote:Op donderdag 15 december 2005 22:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
CW <---Spuit Elf.![]()
De streams vallen aldoor weg.
Niet besproken, en de bewoners weten het ook niet.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:42 schreef borduurtje het volgende:
Is de geheime missie van Naath nog besproken in de life uitzending?
En is de weekopdracht nog gehaald?
Ik was te laat thuis en heb het niet gezien helaas,
Hij weet best dat ik niet van instructies houd.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus Gert heeft toch instructies voor je achter gelaten!!![]()
![]()
Daar teken ik wel voor jaquote:Op donderdag 15 december 2005 22:44 schreef SuperMOM het volgende:
Het leukste zou zijn, met de finale, dat Joost als eerste het BB huis moet verlaten(hij die denkt dat hij onschendbaar is
) Dan Roel, die denkt dat hij met zijn (a) relaxe houding (slapend en kleffend bb doorbrengend) kon winnen
En dan arme Lieske (wapper de wapper ik ben zo'n coole studenchick) Ingrid zien winnen!
(die dit niet kan geloven, want zij is zo'n onzeker, niet in zichzelf gelovend meisje (ondanks haar leeftijd) dat dit haar een ongelovelijke boost geeft en ze gewoon haarzelf kan zijn! (met de 2 en half a 3 ton
)
Vind het wel leuk brengt weer wat leven in de brouwerijquote:Op donderdag 15 december 2005 22:44 schreef Bartoli het volgende:
sancties voor zoiets kleins slaan ook nergens op
Hummie is ws. chagerijnigquote:Op donderdag 15 december 2005 22:44 schreef Bartoli het volgende:
Iets kleins is daar in huis meestal heel grootquote:Op donderdag 15 december 2005 22:44 schreef Bartoli het volgende:
Ach, liever spuit 11, dan 11 spuiten...quote:Op donderdag 15 december 2005 22:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
CW <---Spuit Elf.![]()
De streams vallen aldoor weg.
Ach een weekje nog maar is natuurlijk niet zo ergquote:
'Haar' Nathalie is eruitgestemd door het grote boze Nederlandse publiekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |