Roel heeft vorige week een briefje aan Dido geschreven. Joost probeerde dat ook bij Nathalie en dat is misluktquote:Op donderdag 15 december 2005 22:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zal wel een briefje voor dido zijn geweest.
Uit de mijne welquote:Op donderdag 15 december 2005 22:40 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
dat is niet alte best wickedangel komt er drank uit jou pc dan![]()
Nog niet bekend.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:40 schreef cuall het volgende:
Roel heeft een sanctie, door een pen die hij had moeten verstoppen![]()
Wat houdt die sanctie in?
Maakt verder niet uit, als de bedoeling maar duidelijk is.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:39 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Oeps. Ik heb er ook nog in zitten frotten.![]()
Dat---> omdat.![]()
Onze relatie is weer bijna over schat. Nog een weekje kwijlen en slijmen en dan ligt het aan BB wanneer we elkaar weer virtueel ontmoeten. Er kan jaren tussen zitten. Maar ik zal nog weleens aan je denken ouwe Leidsche glibber van me.quote:
Ik heb wel nog een 19" CRT. Met wat handigheid kun je die zo plat maken als je zelf wilt....quote:Op donderdag 15 december 2005 22:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Kan ik inschrijven voor een flat 19" monitor??![]()
De rapen waren idd gaar geweestquote:Op donderdag 15 december 2005 22:41 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wees maar blij dat mensen die Nathalie waarderen zo relativerend zijn.
Ik wil niet weten wat er zou gebeuren als Lieske eruit was gegaan en je had hetzelfde gedaan.
Na vier maanden BB weet iedereen toch inmiddels wel hoe flugel in elkaar zit mag ik hopenquote:Op donderdag 15 december 2005 22:41 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wees maar blij dat mensen die Nathalie waarderen zo relativerend zijn.
Ik wil niet weten wat er zou gebeuren als Lieske eruit was gegaan en je had hetzelfde gedaan.
Ik heb ook regelmatig spelvouten in mijn TT's... d of t... dus join the clubquote:Op donderdag 15 december 2005 22:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maakt verder niet uit, als de bedoeling maar duidelijk is.
Dus Gert heeft toch instructies voor je achter gelaten!!quote:Op donderdag 15 december 2005 22:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als je effe uitlegt wat dat zijn...
zucht...
...wil ik best met ja of nee antwoorden.
CW <---Spuit Elf.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Da mag himmol nie van wicked....
![]()
rookverbod tot en met donderdag, kunnen ze weer leuk terugdraaienquote:Op donderdag 15 december 2005 22:40 schreef cuall het volgende:
Roel heeft een sanctie, door een pen die hij had moeten verstoppen![]()
Wat houdt die sanctie in?
Nee, is helemaal niks over gezegdquote:Op donderdag 15 december 2005 22:42 schreef borduurtje het volgende:
Is de geheime missie van Naath nog besproken in de life uitzending?
En is de weekopdracht nog gehaald?
Ik was te laat thuis en heb het niet gezien helaas,
Ik maak geen spelfouten, dat is mijn jobquote:Op donderdag 15 december 2005 22:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb ook regelmatig spelvouten in mijn TT's... d of t... dus join the club![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |