Hier draaien de streams tot dusver primaquote:Op donderdag 15 december 2005 22:24 schreef regenworm het volgende:
roel dbk
streams zijn nog steeds kut
Maar andersom ook??? OP die rare Josti??quote:Op donderdag 15 december 2005 22:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat je op Naat kan vallen![]()
Hier ook geen problemen...quote:Op donderdag 15 december 2005 22:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hier draaien de streams tot dusver prima
Me too...quote:Op donderdag 15 december 2005 22:26 schreef Bocaj het volgende:
Ik kan niet huilen om Naat.... Alleen maar lachen!
Ik vind hem op die gast van Meet The Parents lijken. Ben Stiller.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:25 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Maar andersom ook??? OP die rare Josti??
Stond een foutje in de TT, die heb ik gefixt... Ben ik voor aangenomen.quote:
Kinderachtig mannetje eigenlijk, gelijk zwaar depressief omdat Nathalie weg is.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:27 schreef SuperMOM het volgende:
Ik begin me een beetje te irriteren aan Joost, hebben jullie dat ook of ligt dit aan mij? (dramaqueen)
Het leuke is dat alle Nathalie-haters hier moeten posten totdat ie vol is... en dat duurt wel evenquote:Op donderdag 15 december 2005 22:26 schreef Bocaj het volgende:
Ik kan niet huilen om Naat.... Alleen maar lachen!
Nee ik heb dat ook. Al sinds gister avondquote:Op donderdag 15 december 2005 22:27 schreef SuperMOM het volgende:
Ik begin me een beetje te irriteren aan Joost, hebben jullie dat ook of ligt dit aan mij? (dramaqueen)
Die eerste uit is overbodigquote:Op donderdag 15 december 2005 22:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Stond een foutje in de TT, die heb ik gefixt... Ben ik voor aangenomen.![]()
Had dit met Dido en Tanja ook niet hoor, toen heb ik gejuigd, net als net met Naaaaaatjequote:Op donderdag 15 december 2005 22:27 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb eigenlijk van alle bewoners bij Nath het minst een weemoedig gevoel, dat ze weg is.
Bij de andere had ik dat, zonder uitzondering, wel.
Je tt is een beetje aangepast vreest ik.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het leuke is dat alle Nathalie-haters hier moeten posten totdat ie vol is... en dat duurt wel even![]()
Geen 'anti pilling' beertje, of heeft Naat er 3 maanden haar doos mee droog gewreven??quote:
Zal wel een 'oude Harrie' zijnquote:Op donderdag 15 december 2005 22:29 schreef Bocaj het volgende:
Naat wil wel op Internot gaan kijken wat er allemaal over haar geschreven is maar ze moet eerst een nieuwe computer kopen![]()
Wat ontzéttend flauw, Flugel.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
*check*quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:28 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Kinderachtig mannetje eigenlijk, gelijk zwaar depressief omdat Nathalie weg is.![]()
Thank you!! Dacht al dat het aan mij lag, ik kon hem de meeste tijd wel "handelen"quote:Op donderdag 15 december 2005 22:29 schreef melke het volgende:
[..]
Nee ik heb dat ook. Al sinds gister avond
Kijk eens op de site van 538 misschien staat daar wat...quote:Op donderdag 15 december 2005 22:28 schreef sleepy1958 het volgende:
Even tussendoor. Heeft iemand een linkje voor het gesprekje van Dido bij
Ruud de Wilt??? Ben wel even benieuwd wat ze had te zeggen.
Tuurlijk wicked, ik was alleen maar ff een beetje aan het plagen...quote:Op donderdag 15 december 2005 22:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat ontzéttend flauw, Flugel.
Daar is al een topic voor.
Ik vraag hierbij vriendelijk of je de originele TT in ere kunt herstellen. Zou je dat respect kunnen opbrengen?
Geen probleem hier hoor... hallo pareltjequote:Op donderdag 15 december 2005 22:30 schreef White_Pearl het volgende:
Hallo iedereen![]()
Nathalie weg, streams kut maja mag de pret niet drukken
![]()
Dikke knuf van mijquote:Op donderdag 15 december 2005 22:30 schreef White_Pearl het volgende:
Hallo iedereen![]()
![]()
Ik heb net een vriendelijk verzoek ingediend. Ik vind dat TT's dienen te worden gehandhaafd, tenzij ze schunnig zijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je tt is een beetje aangepast vreest ik.
Ik vind 'm ook behoorlijk schunnig hoorquote:Op donderdag 15 december 2005 22:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb net een vriendelijk verzoek ingediend. Ik vind dat TT's dienen te worden gehandhaafd, tenzij ze schunnig zijn.
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:29 schreef yellowfirst het volgende:
[quote]Op donderdag 15 december 2005 22:28 schreef sleepy1958 het volgende:
Even tussendoor. Heeft iemand een linkje voor het gesprekje van Dido bij
Ruud de Wilt??? Ben wel even benieuwd wat ze had te zeggen.
[/quote
Niets ..dus verder kijken is niet nodig.![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 17:53 schreef PH52 het volgende:
Ze vindt het raar om niet langer "gegijzeld" te zijn, het bevalt haar best. OP de vraag wat zij het 1e gedaan heeft antwoordt ze dat ze tot 6 uur 's ochtends is uitgegaan. De Stalker in Haarlem. Bij het wakker worden moest ze wel ff wennen aan het alleen zijn. Ze heeft voor dierenverzorgster geleerd, en had als bijbaantje bejaardenwerk. Na haar studie vond ze werken met dieren toch niet zo leuk, en dus ging ze terug naar de bejaardenbaan. Ze vindt het goed om iets te kunne betekenen.
Ze is nog verliefd op Roel en hoopt dat het verder gaat.
Ze denkt dat Naat er uit moet.
Ze is niet boos op Linda maar eist wel trouw van Roel na BB. Ze had het minste met Chantal.
hoiquote:Op donderdag 15 december 2005 22:30 schreef White_Pearl het volgende:
Hallo iedereen![]()
![]()
Hahaquote:Op donderdag 15 december 2005 22:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook behoorlijk schunnig hoor![]()
Hallo Foreverbluetjequote:Op donderdag 15 december 2005 22:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Geen probleem hier hoor... hallo pareltje
Terecht, regels zijn regelsquote:Op donderdag 15 december 2005 22:32 schreef melke het volgende:
Roel heeft vorige week al een briefje naar Dido geschreven. Beetje een late sanctie he
Thx ennuh knuffie terugquote:Op donderdag 15 december 2005 22:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dikke knuf van mij![]()
En welkom terug
Terecht een sanctie erop! Maar met wat heeft hij dat dan geschreven? Een pen begrijp ik hier? Hoe komt hij daaraan dan?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:32 schreef melke het volgende:
Roel heeft vorige week al een briefje naar Dido geschreven. Beetje een late sanctie he
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar het voordeel is dat je zo nu en dan de streams weer eens op de achtergrond kan laten draaien.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:35 schreef Foreverblue het volgende:
Het enige jammere dat Naat nu weg is... is dat er niet zo veel gekke bekken meer te cappen zijnArme Muerte...
Er valt nog genoeg te doen, Lieskes tietuh vallen er bijna uit (zie boven).quote:Op donderdag 15 december 2005 22:35 schreef Foreverblue het volgende:
Het enige jammere dat Naat nu weg is... is dat er niet zo veel gekke bekken meer te cappen zijnArme Muerte...
Ja zeker als je weet dat Lieske in de badkamer zit, dan is het weer veiligquote:Op donderdag 15 december 2005 22:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar het voordeel is dat je zo nu en dan de streams weer eens op de achtergrond kan laten draaien.![]()
Blij?! Ik heb bijna een delirium.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:36 schreef Bocaj het volgende:
Ik denk dat we allemaal blij zijn dat na 4 maand er een eind komt
Ik wil haar er wel een schenken, mét 22" monitor, zodat ze niets hoeft te missen van hoe goed ze in de smaak viel bij BB-kijkend Nederland en van al die keren dat haar 'guitige' gezichtje op zijn mooist is gecaptured....quote:Op donderdag 15 december 2005 22:29 schreef Bocaj het volgende:
Naat wil wel op Internot gaan kijken wat er allemaal over haar geschreven is maar ze moet eerst een nieuwe computer kopen![]()
Je komt echt van de "Hollandsche Eilanden" hè??quote:Op donderdag 15 december 2005 22:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Er valt nog genoeg te doen, Lieskes tietuh vallen er bijna uit (zie boven).
Ik heb een koelkastje naast de computer staanquote:Op donderdag 15 december 2005 22:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Blij?! Ik heb bijna een delirium.
Wat ze ook zeggen... Ik ben onschuldig...quote:
Kan ik inschrijven voor een flat 19" monitor??quote:Op donderdag 15 december 2005 22:38 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik wil haar er wel een schenken, mét 22" monitor
Waarom denk je dat ik de cap maaktequote:Op donderdag 15 december 2005 22:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Er valt nog genoeg te doen, Lieskes tietuh vallen er bijna uit (zie boven).
Zal wel een briefje voor dido zijn geweest.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:35 schreef avonne het volgende:
Dus Joost heeft een briefje aan Naat geschreven? En Roel krijgt daar de sanctie voor?
Als je effe uitlegt wat dat zijn...quote:Op donderdag 15 december 2005 22:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Je komt echt van de "Hollandsche Eilanden" hè??![]()
Oeps. Ik heb er ook nog in zitten frotten.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
HahaBedankt voor het herstel
![]()
Er zijn 2 mogelijkheden. Wat ik er van begrepen heb heeft Rob de pen het huis mee in gesmokkeld en daarna aan Roel gegeven. Hij wilde te pen wel na BB terug en Roel zou hem dus bij zijn exit terug geven aan Rob. Maar het kan ook zo zijn dat Roel de pen mee heeft gekregen na het schrijven van de Sinterklaasgedichtjes. Het mag in ieder geval niet!quote:Op donderdag 15 december 2005 22:36 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Terecht een sanctie erop! Maar met wat heeft hij dat dan geschreven? Een pen begrijp ik hier? Hoe komt hij daaraan dan?
dat is niet alte best wickedangel komt er drank uit jou pc danquote:Op donderdag 15 december 2005 22:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Blij?! Ik heb bijna een delirium.
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:39 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Oeps. Ik heb er ook nog in zitten frotten.![]()
Dat---> omdat.![]()
Wees maar blij dat mensen die Nathalie waarderen zo relativerend zijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat ze ook zeggen... Ik ben onschuldig...
Weet hij nog niet.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:40 schreef cuall het volgende:
Roel heeft een sanctie, door een pen die hij had moeten verstoppen![]()
Wat houdt die sanctie in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |