Hier draaien de streams tot dusver primaquote:Op donderdag 15 december 2005 22:24 schreef regenworm het volgende:
roel dbk
streams zijn nog steeds kut
Maar andersom ook??? OP die rare Josti??quote:Op donderdag 15 december 2005 22:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat je op Naat kan vallen![]()
Hier ook geen problemen...quote:Op donderdag 15 december 2005 22:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hier draaien de streams tot dusver prima
Me too...quote:Op donderdag 15 december 2005 22:26 schreef Bocaj het volgende:
Ik kan niet huilen om Naat.... Alleen maar lachen!
Ik vind hem op die gast van Meet The Parents lijken. Ben Stiller.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:25 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Maar andersom ook??? OP die rare Josti??
Stond een foutje in de TT, die heb ik gefixt... Ben ik voor aangenomen.quote:
Kinderachtig mannetje eigenlijk, gelijk zwaar depressief omdat Nathalie weg is.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:27 schreef SuperMOM het volgende:
Ik begin me een beetje te irriteren aan Joost, hebben jullie dat ook of ligt dit aan mij? (dramaqueen)
Het leuke is dat alle Nathalie-haters hier moeten posten totdat ie vol is... en dat duurt wel evenquote:Op donderdag 15 december 2005 22:26 schreef Bocaj het volgende:
Ik kan niet huilen om Naat.... Alleen maar lachen!
Nee ik heb dat ook. Al sinds gister avondquote:Op donderdag 15 december 2005 22:27 schreef SuperMOM het volgende:
Ik begin me een beetje te irriteren aan Joost, hebben jullie dat ook of ligt dit aan mij? (dramaqueen)
Die eerste uit is overbodigquote:Op donderdag 15 december 2005 22:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Stond een foutje in de TT, die heb ik gefixt... Ben ik voor aangenomen.![]()
Had dit met Dido en Tanja ook niet hoor, toen heb ik gejuigd, net als net met Naaaaaatjequote:Op donderdag 15 december 2005 22:27 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb eigenlijk van alle bewoners bij Nath het minst een weemoedig gevoel, dat ze weg is.
Bij de andere had ik dat, zonder uitzondering, wel.
Je tt is een beetje aangepast vreest ik.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het leuke is dat alle Nathalie-haters hier moeten posten totdat ie vol is... en dat duurt wel even![]()
Geen 'anti pilling' beertje, of heeft Naat er 3 maanden haar doos mee droog gewreven??quote:
Zal wel een 'oude Harrie' zijnquote:Op donderdag 15 december 2005 22:29 schreef Bocaj het volgende:
Naat wil wel op Internot gaan kijken wat er allemaal over haar geschreven is maar ze moet eerst een nieuwe computer kopen![]()
Wat ontzéttend flauw, Flugel.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Stond een foutje in de TT, die heb ik gefixt... Ben ik voor aangenomen.![]()
*check*quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:28 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Kinderachtig mannetje eigenlijk, gelijk zwaar depressief omdat Nathalie weg is.![]()
Thank you!! Dacht al dat het aan mij lag, ik kon hem de meeste tijd wel "handelen"quote:Op donderdag 15 december 2005 22:29 schreef melke het volgende:
[..]
Nee ik heb dat ook. Al sinds gister avond
Kijk eens op de site van 538 misschien staat daar wat...quote:Op donderdag 15 december 2005 22:28 schreef sleepy1958 het volgende:
Even tussendoor. Heeft iemand een linkje voor het gesprekje van Dido bij
Ruud de Wilt??? Ben wel even benieuwd wat ze had te zeggen.
Tuurlijk wicked, ik was alleen maar ff een beetje aan het plagen...quote:Op donderdag 15 december 2005 22:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat ontzéttend flauw, Flugel.
Daar is al een topic voor.
Ik vraag hierbij vriendelijk of je de originele TT in ere kunt herstellen. Zou je dat respect kunnen opbrengen?
Geen probleem hier hoor... hallo pareltjequote:Op donderdag 15 december 2005 22:30 schreef White_Pearl het volgende:
Hallo iedereen![]()
Nathalie weg, streams kut maja mag de pret niet drukken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |