Hallo Foreverbluetjequote:Op donderdag 15 december 2005 22:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Geen probleem hier hoor... hallo pareltje
Terecht, regels zijn regelsquote:Op donderdag 15 december 2005 22:32 schreef melke het volgende:
Roel heeft vorige week al een briefje naar Dido geschreven. Beetje een late sanctie he
Thx ennuh knuffie terugquote:Op donderdag 15 december 2005 22:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dikke knuf van mij![]()
En welkom terug
Terecht een sanctie erop! Maar met wat heeft hij dat dan geschreven? Een pen begrijp ik hier? Hoe komt hij daaraan dan?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:32 schreef melke het volgende:
Roel heeft vorige week al een briefje naar Dido geschreven. Beetje een late sanctie he
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Stond een foutje in de TT, die heb ik gefixt... Ben ik voor aangenomen.![]()
Maar het voordeel is dat je zo nu en dan de streams weer eens op de achtergrond kan laten draaien.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:35 schreef Foreverblue het volgende:
Het enige jammere dat Naat nu weg is... is dat er niet zo veel gekke bekken meer te cappen zijnArme Muerte...
Er valt nog genoeg te doen, Lieskes tietuh vallen er bijna uit (zie boven).quote:Op donderdag 15 december 2005 22:35 schreef Foreverblue het volgende:
Het enige jammere dat Naat nu weg is... is dat er niet zo veel gekke bekken meer te cappen zijnArme Muerte...
Ja zeker als je weet dat Lieske in de badkamer zit, dan is het weer veiligquote:Op donderdag 15 december 2005 22:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar het voordeel is dat je zo nu en dan de streams weer eens op de achtergrond kan laten draaien.![]()
Blij?! Ik heb bijna een delirium.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:36 schreef Bocaj het volgende:
Ik denk dat we allemaal blij zijn dat na 4 maand er een eind komt
Ik wil haar er wel een schenken, mét 22" monitor, zodat ze niets hoeft te missen van hoe goed ze in de smaak viel bij BB-kijkend Nederland en van al die keren dat haar 'guitige' gezichtje op zijn mooist is gecaptured....quote:Op donderdag 15 december 2005 22:29 schreef Bocaj het volgende:
Naat wil wel op Internot gaan kijken wat er allemaal over haar geschreven is maar ze moet eerst een nieuwe computer kopen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |