http://www.demorgen.be/telex/index.html?news=B290802quote:Wetenschappers ontdekken gen dat Europeanen lichtere huid geeft
(Belga) Amerikaanse wetenschappers hebben het gen ontdekt dat er voor zorgt dat Europeanen een lichtere huid hebben dan Afrikanen. Dat staat vrijdag te lezen in het wetenschappelijk vakblad Science.
Het gaat om het gen SLC24A5. Een onderzoeksgroep onder leiding van geneticus Keith Cheng van Pennsylvania State University deed de ontdekking. Het team werd in het onderzoek geholpen door een Afrikaans zebravisje. Deze soort is bij genonderzoek een gewild hulpmiddel omdat het zich snel kan voortplanten en een groot aantal gelijke genen heeft als de mens. Alle Afrikanen en bijna alle Aziaten hebben op het gen SLC24A5 het aminozuur alanine. Bij de Europeanen ontbreekt dat. (dwm) (Belga/AG 17:43)
en wat deed je daar dan allemaal? De voorstelling is afgelopen, zo te zienquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:36 schreef sigme het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
-edit: vlakbij Larache is dit.
Al een paar duizend jaar.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:46 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
en wat deed je daar dan allemaal? De voorstelling is afgelopen, zo te zien
quote:Who Do You Think You Are Kidding Mr. Hitler?
(Perry - Taverner)
Who do you think you are kidding Mister Hitler
If you think we're on the run?
We are the boys who will stop your little game.
We are the boys who will make you think again.
'Cause who do you think you are kidding Mister Hitler
If you think old England's done?
Mister Brown goes off to town on the eight twenty-one
But he comes home each evening
And he's ready with his gun.
So watch out Mister Hitler you have met your match in us
If you think you you can crush us
We're afraid you've missed the bus.
'Cause who do you think you are kidding Mister Hitler
If you think old England's done.
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005/12/art0000D006049A.htmlquote:HSL-Zuid duurder en nóg later
UTRECHT De hogesnelheidstreinen voor de HSL-Zuid worden duurder dan begroot. Dat zegt de Italiaanse fabrikant. Voor de 19 treinen is 380 miljoen euro begroot. Het is onduidelijk hoeveel het nu wordt.
De bedrijf zegt dat het onder meer nog wacht op beslissingen die de EU moet nemen over het veiligheidssysteem.
Minister Peijs zei eerder al dat de HSL-Zuid later gaat rijden, in 2008.De fabrikant zegt nu dat het wel 2009 kan worden. De vertraging is ook het gevolg van de verschillende eisen die België, Nederland en de EU stellen. Zo moet bijvoorbeeld nog de positie van de koplampen bepaald worden.
Prachtige foto'squote:Op vrijdag 16 december 2005 19:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Al een paar duizend jaar.
Ik deed wat ik gewoonlijk doe: niks speciaals. Beetje rondwandelen, beetje lezen, bloemtjes bekijken (fraaie distels daar!), de ruine bekijken. Best aardige mozaiekvloer.
Billy Childish heeft dat op single gezet, opnamen zijn gemaakt in de zaal waar ik achter de bar stond. Ik heb dat nummer echt wel twintig keer live opgevoerd horen worden. Dan is de lol eraf, kan ik u verzekeren.quote:
quote:last gristmas, I gave you my heart, but the very next day, you gave it away.
This year, I'll give you my gear..
Prachtig land!quote:
neem een kerstkransje, George 'Wham' Michael zou het zo gewild hebbenquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Da's wel karig, ja, als Kerstpost.
Jazekerquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Prachtig land!
Ben jij bekend in het Rif?
Mooi. Wat denk je, kan een eerzaam Nederlands stel door het Rif rijden zonder klemgereden te worden en gerotzooi met hashverkopers en politie te krijgen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jazekerhad er zelfs nog foto's van ergens. Kan ik alleen niet vinden.
Ik noem het liever holidaypost,quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Da's wel karig, ja, als Kerstpost.
Nou, nou, wat een prestatie.. wat denk je dat dit met z'n eigenwaarde doet?quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:15 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb wel iets te drinken verdiend, door Sidekick gelegenheid te geven een goedkope grap te maken over de wisselbokaal.
Het verbleekt natuurlijk bij een intercontinentaal ticket.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:16 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Nou, nou, wat een prestatie.. wat denk je dat dit met z'n eigenwaarde doet?
Lucie Silvas.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:36 schreef Johan_de_With het volgende:
Wie heeft Nothing else matters verkracht?
Ik neem hem morgen mee naar huis. Afgelopen dinsdag al de inhoud gezien.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Dank je. Bevalt je kerstpakket?
De volgende keer graag met waarschwuing erbij, want ik heb hem gemist.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:15 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb wel iets te drinken verdiend, door Sidekick gelegenheid te geven een goedkope grap te maken over de wisselbokaal. Maar om het nu ook daadwerkelijk te doen?
Een Siemens Dressman lijkt me ook wel wat. Nooit meer overhemden strijken!quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:35 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik ga een broekenpers voor Kerst vragen.
Deze post zou een geniale TT zijn, ware het niet dat het te lang is en bovendien een stuk bagger van jewelste waar een foto van Viola Holt niet tegenop kan..quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:25 schreef Johan_de_With het volgende:
Het is maar hoe je het ziet. Ik ben ik, wie ben jij, wie zijn wij en waarom? Waarom?
Ik ben het heelal. Ik schiet als een komeet door de ruimte als een kosmische duif met gouden vleugels en denk aan het Astrale Wezen in mij. Want dat moet. Wat moet?
Niets moet, 'moeten' is een door slavendrijvers bedachte term om mensen met een vrije geest in te perken. Geen regels, geen grenzen! Alpha Gamma Delta, geen wet die mij meer vertelt wat ik moet doen, want ik ben het leven. Ik ben de mensheid.
Ik ben een stofje in het oog van de verschrikking, ik ben de erotische mannequin van styrofoam met een paardenharen pruik en getekende wimpers, vastgeketend aan een muur van prikkeldraad. Alles heeft een code, ik, jij, wij, ons. Ons? Wat weegt er een ons? Of een pond? Ja, een pond, alles draait om geld, de wereld is één groot bankbiljet in de handen van naakte stinkende bankiers wiens sigarenrook prikt in mijn ogen.
En ik ween. De waarheid is aubergine.
Waarschwung? Is dat waarheidsvinding in vierkwartsmaat?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:38 schreef Sidekick het volgende:
[..]
De volgende keer graag met waarschwuing erbij, want ik heb hem gemist.
Het is dan ook een TVP.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:41 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Deze post zou een geniale TT zijn, ware het niet dat het te lang is en bovendien een stuk bagger van jewelste waar een foto van Viola Holt niet tegenop kan..
Alle goede dingen gaan verloren.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:43 schreef Johan_de_With het volgende:
Er was toch een Dutroux-wisselbeker?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:00 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Alle goede dingen gaan verloren.
Wat is daarmee?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:05 schreef zakjapannertje het volgende:
de voorpagina van NOS Teletekst
Jofel, om met Boney M. te spreken.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:12 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
eerst lichten uit, behalve je monitor, en dan: http://teletekst.nos.nl/?100-01
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |