Weet Oprah hiervan? Dit lijkt me typisch een gevalletje Angel Network, toch?quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:21 schreef MUUS het volgende:
[..]
[..]
Het is dus nog ook nog niet eens allemaal betaald.
ik zou ook voor de trein springen, ongelooflijk dat er zulke mutaties bestaan...quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:35 schreef Dementor het volgende:
Zo wil je toch niet leven..
Eerder op een Nijlpaardquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:57 schreef thefunny het volgende:
Vreselijk....ik vind het erg om te zeggen, maar ze lijkt zo echt op een paard..
Tumoren, of het nu dit soort gekke dingen zijn of iets vaker voorkomends zoals borst of longkanker, beginnen altijd met een aantal mutaties in cellen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:52 schreef Penny_Lane het volgende:
Ik vraag me af; als het een genetische afwijking is, komt zo`n tumor dan niet terug? Lijkt me niet dat je met het wegsnijden van een tumor de oorzaak weghaalt. Straks is alles net een beetje geheeld, begint het proces weer van voor af aan.
Er zijkn wel ziektes waarbij tumoren steeds terug komen, juist bi jdit soort snel-groeiende tumoren is dit het nog wel is het geval geloof ik.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:16 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Tumoren, of het nu dit soort gekke dingen zijn of iets vaker voorkomends zoals borst of longkanker, beginnen altijd met een aantal mutaties in cellen.
Dat zijn meestal geen mutaties die je vanaf je geboorte meekrijgt in al je cellen, maar kopieerfoutjes bij celdeling of DNA beschadigingen. De kans dat je dat nog eens gebeurt is vrij klein.
Hoe zit het met haar gebit trouwens? Ik zie een paar tanden uitsteken... hoe eet ze?quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:41 schreef Ivatje het volgende:
Marlie Casseus, 14, a Haitian girl who has a 16-pound (7.26 kg) tumor-like growth on her face, is shown in this undated handout photograph. Casseus, who has a genetic condition that causes deformity in her bones, has undergone surgery on December 14, 2005 at Holtz Children's Hospital , part of the University of Miami/Jackson Memorial Medical Center in Florida. Casseus' case received global media attention, motivating thousands of people from across the globe to donate to the International Kids Fund which is sponsoring her medical care at the public hospital, part of the University of Miami/Jackson Memorial Medical Center.
http://news.yahoo.com/news?tmpl=index2&cid=964
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kan niet geloven!![]()
Gebruik je fantasie eens, wat dacht je van vloeibaar voedsel? Al of niet via een infuus...quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoe zit het met haar gebit trouwens? Ik zie een paar tanden uitsteken... hoe eet ze?
Dat is waar ook eerst aan dacht maar BAHquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:50 schreef Jed1Gam het volgende:
Doet me denken aan the elephant man.Hoe een mooi kindje kan veranderen in zo iets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |