abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33172292
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 21:18 schreef rudeonline het volgende:

[..]

Als dat zijn manier zou zijn geweest begrijp ik ook meteen waarom hij zijn zin kreeg.. Hij maakte de mensen bang door zo opgefokt te doen. Nou ja goed, ik ben niet bang...
Hij doet opgefokt ja,en da's niet zo handig, maar je lokt het ook wel een beetje uit met je manier van redeneren.
  zondag 18 december 2005 @ 00:03:14 #152
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_33178532
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 21:18 schreef rudeonline het volgende:

[..]

Als dat zijn manier zou zijn geweest begrijp ik ook meteen waarom hij zijn zin kreeg.. Hij maakte de mensen bang door zo opgefokt te doen. Nou ja goed, ik ben niet bang...
Als je dat werkelijk denkt ben je nog verder heen dan ik dacht..
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 18 december 2005 @ 00:58:15 #153
27698 Doffy
Eigenlijk allang vertrokken
pi_33180028
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 17:32 schreef soulsurvivor het volgende:
Als je hem uitnodigt om zijn theorie eerst te bewijzen, dan moet hij daarvoor wel de kans krijgen natuurlijk.
En aangezien zijn topics direct geloten worden, moet hij het wel hier doen toch?!
Of is dat een vreemde beredenatie...
gaarne feedback deze keer
Allereerst zie ik niet in waarom jij je met deze discussie moet bemoeien; ik heb je nog nooit een zinnige bijdrage aan rude's topics zien geven. Of moet je, zoals je eerder zelf al aangaf, gewoon van de straat gehouden worden?

In het algemeen, voor de zoveelste keer: Rude heeft anderhalf jaar de tijd gehad om zijn "theorie" hier te verkondigen. Daar is op alle mogelijke manieren gehakt van gemaakt, en gehakt is best lekker, maar na anderhalf jaar komt het ons de neus meer dan uit. Rude is gewaarschuwd, herhaaldelijk, en gevraagd zich in de materie te verdiepen en te leren discussiėren. Beide bleken teveel moeite; welnu, dan is WFL voortaan off-limits voor rude's hersenspinsels.
'Nuff said
  zondag 18 december 2005 @ 01:24:36 #154
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33180681
quote:
Op zondag 18 december 2005 00:58 schreef Doffy het volgende:

[..]

Allereerst zie ik niet in waarom jij je met deze discussie moet bemoeien; ik heb je nog nooit een zinnige bijdrage aan rude's topics zien geven. Of moet je, zoals je eerder zelf al aangaf, gewoon van de straat gehouden worden?
Dat hoef jij ook niet in te zien. Dat is ook niet relevant, het is gewoon een feit dat ik het doe.
En net als iedereen heb ik zo mijn eigen motieven om hier te posten.
quote:
In het algemeen, voor de zoveelste keer: Rude heeft anderhalf jaar de tijd gehad om zijn "theorie" hier te verkondigen. Daar is op alle mogelijke manieren gehakt van gemaakt, en gehakt is best lekker, maar na anderhalf jaar komt het ons de neus meer dan uit. Rude is gewaarschuwd, herhaaldelijk, en gevraagd zich in de materie te verdiepen en te leren discussiėren. Beide bleken teveel moeite; welnu, dan is WFL voortaan off-limits voor rude's hersenspinsels.
Dat is tenminste duidelijk!
en niet zo hypocriet, dat rude eerst zijn stelling moest bewijzen.
DAAR reageerde ik op piemelmuis.
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
  zondag 18 december 2005 @ 01:26:07 #155
27698 Doffy
Eigenlijk allang vertrokken
pi_33180710
quote:
Op zondag 18 december 2005 01:24 schreef soulsurvivor het volgende:
Dat hoef jij ook niet in te zien. Dat doet is ook niet relevant, het is gewoon een feit dat ik het doe.
En net als iedereen heb ik zo mijn eigen motieven om hier te posten.
Dan vind je het vast niet erg als ik verder mijn eigen motieven heb om niet verder op jou te reageren?
'Nuff said
  zondag 18 december 2005 @ 01:28:29 #156
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33180759
quote:
Op zondag 18 december 2005 01:26 schreef Doffy het volgende:

[..]

Dan vind je het vast niet erg als ik verder mijn eigen motieven heb om niet verder op jou te reageren?
wat jou maar gelukkig maakt knul
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
  zondag 18 december 2005 @ 09:46:17 #157
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_33183987
En wanneer gaan topics dan dicht wanneer het wordt verbaggert. Als het wordt verbaggert door de topicstarter of als het wordt verbaggert door Lord Veter ect ?

De zwarte Koning (Kaspar) en de "christelijke" KuKluxKlan.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_33185156
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 17:35 schreef rudeonline het volgende:

[..]

Ik zal het nog eens zeggen... In TRU wordt geen wetenschap bedreven op het niveau zoals het hier is.
Inderdaad. Als je mee wilt discusseren over dit onderwerp zul je toch even wat verdieping en inlezing moeten doen. Want dat topic over die draden ook weer helemaal nergens over, en een 6VWO'er kan zelfs jouw denkfouten inzien. Als je het dan toch over niveau hebt
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 17:56 schreef rudeonline het volgende:
Ik zeg ook niet dat ik geniaal ben, het is alleen schokkend om te constateren dat de RT zo simpel weerlegt kan worden. Als je mijn proef begrijpt kun je er namelijk niet meer omheen. En het zou een vrij hefftige ommekeer in de wetenschap brengen. ( en ons bewustzijn)
Tja, ik kan moeilijk zeggen dat het schokkend is dat jij met een dergelijke redenatie denkt dat de relativiteitstheorie kan worden omvergeworpen, want ik weet dat er nog duizenden andere mensen als jij op het net rondhangen, en ik weet dat jij weinig tot niks begrijpt van de relativiteitstheorie. Maar ik vind het wel een beetje aandoenlijk worden zo.
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 18:04 schreef rudeonline het volgende:

[..]

Lees even de reacties in mijn gesloten topic, wie doet hier nou aan draaikonten? De natuurkundige van fok houden heel wijs hun mond.
Nou spreek ik voor mezelf, maar jij lag een week terug nog helemaal krom van het lachen omdat ik telkens weer serieus op je inging. En ja, ik vind je nu tamelijk hopeloos en wanhopig overkomen. Dat je het na een jaar nog steeds vertikt om er ook maar 1 boek over te lezen, vind ik ronduit sneu voor je. Het zou je vrij snel laten inzien waar je de fout maakt. Maar ik kan me er eigenlijk niet meer zo druk om maken.

[ Bericht 30% gewijzigd door Haushofer op 18-12-2005 11:30:38 ]
pi_33186373
De relativiteitstheorie in de praktijk

Oke Doffy, jij deed toch de kwaliteitscontrole hier?
Dit gaat me te ver. Deze man moet verdwijnen.
pi_33186867
quote:
Op zondag 18 december 2005 12:20 schreef rudeonline het volgende:
De relativiteitstheorie in de praktijk

Oke Doffy, jij deed toch de kwaliteitscontrole hier?
Dit gaat me te ver. Deze man moet verdwijnen.
Ik vind het gewoon klare taal die een keer uitgesproken moet worden. Ik ben je meer dan zat Rude. En met mij vele anderen, dat je je eigen topic vervuild met je onzinnige postings is tot daar aan toe, het vervelen in de serieuse topics hangt mij en vele anderen de strot uit.
pi_33188052
quote:
Op zondag 18 december 2005 12:37 schreef JeroenMeloen het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon klare taal die een keer uitgesproken moet worden. Ik ben je meer dan zat Rude. En met mij vele anderen, dat je je eigen topic vervuild met je onzinnige postings is tot daar aan toe, het vervelen in de serieuse topics hangt mij en vele anderen de strot uit.
Spreek voor jezelf.. ik verwacht dat je je woorden terugneemt.
pi_33188218
quote:
Op zondag 18 december 2005 13:32 schreef rudeonline het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf.. ik verwacht dat je je woorden terugneemt.
Die verwachtingen van jou komen nooit uit, dat moet je inmiddels toch wel beseffen?
pi_33189912
quote:

[..]

Mja, mij ook wel een beetje, maar ikzelf hoop wel dat je het een beetje netjes houdt
  zondag 18 december 2005 @ 15:01:03 #165
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_33190850
Rude, je zou eens moeten lezen Bill Bryson, Een kleine geschiedenis van bijna alles (Amsterdam 2004), p. 121 - 123. Daar wordt de RT heel simpel uitgelegd en daar wordt ook aangegeven, dat experimenten hier op aarde de validiteit ervan hebben aangetoond.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_33191023
Ik heb dat boek gelezen, ( ook ik lees! ) Ik heb in ieder geval al duidelijk 3 mensen die mijn theorie begrijpen, Eindtein had er maar 2 toen hij met zijn theorie kwam. Ik zou ook willen vragen wie mijn theorie kan weerleggen. De proef met het touw bewijst n.l. mijn gelijk.
  zondag 18 december 2005 @ 15:10:40 #167
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_33191159
quote:
Op zondag 18 december 2005 15:06 schreef rudeonline het volgende:
Ik heb dat boek gelezen, ( ook ik lees! ) Ik heb in ieder geval al duidelijk 3 mensen die mijn theorie begrijpen, Eindtein had er maar 2 toen hij met zijn theorie kwam. Ik zou ook willen vragen wie mijn theorie kan weerleggen. De proef met het touw bewijst n.l. mijn gelijk.
* ATuin-hek mompelt iets over muonen en GPS satelieten...
En vergeet vooral het pissen in de trein niet.
Onikaan ni ov dovah
  zondag 18 december 2005 @ 15:13:23 #168
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33191253
quote:

[..]

Ik vind dat je hoe dan ook normaal kunt reageren. Als je dat op een moment niet kunt, reageer dan niet. Net zo makkelijk.
pi_33191346
quote:
Op zondag 18 december 2005 15:13 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik vind dat je hoe dan ook normaal kunt reageren. Als je dat op een moment niet kunt, reageer dan niet. Net zo makkelijk.
Ik vind een excuse wel op zijn plaats gezien de ziekte's die hij me wenste.. dit gaat te ver.
  zondag 18 december 2005 @ 15:18:12 #170
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33191415
quote:
Op zondag 18 december 2005 15:16 schreef rudeonline het volgende:

[..]

Ik vind een excuse wel op zijn plaats gezien de ziekte's die hij me wenste.. dit gaat te ver.
Dat is aan hem zelf.
pi_33191560
quote:
Op zondag 18 december 2005 15:06 schreef rudeonline het volgende:
Een van je medestaanders denkt dat licht wordt doorgegeven door botsende moleculen
En heb je geen mail adres? Kan ik daar deponeren wat ik van je denk, hoef ik er hier geen mensen mee lastig te vallen.
pi_33195212
quote:
Op zondag 18 december 2005 15:18 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dat is aan hem zelf.
Eerst mijn topic sluiten om onduidelijke redenen en vervolgens geen actie ondernemen tegen een persoon die zware beledegingen uit tegen een persoon hier.. beetje schandalig gedrag van je.
Wat was er mis met mijn topic, mijn vraag was wanneer een theorie bewezen was?
  zondag 18 december 2005 @ 17:57:14 #173
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_33196082
quote:
Op zondag 18 december 2005 17:28 schreef rudeonline het volgende:

[..]

Eerst mijn topic sluiten om onduidelijke redenen en vervolgens geen actie ondernemen tegen een persoon die zware beledegingen uit tegen een persoon hier.. beetje schandalig gedrag van je.
Ben het met je eens dat Jeroen tever is gegaan. Maar de reden van sluiten is toch vrij duidelijk lijkt me.
Onikaan ni ov dovah
  zondag 18 december 2005 @ 18:12:36 #174
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33196495
quote:
Op zondag 18 december 2005 17:28 schreef rudeonline het volgende:

[..]

Ik heb betreffende persoon voldoende duidelijk gemaakt dat dat gedrag ongewenst is. Of iemand excuses aanbiedt is aan de persoon zelf.
quote:
Ik heb je een relevant linkje gegeven.
  maandag 19 december 2005 @ 12:45:51 #175
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_33214723
Ik zoek een documentaire over klimaatsverandering. Er wordt in verteld wat de algemene aannames zijn, maar wat daar allemaal niet aan klopt. De naam van de website was iets van 'true-science' ofzo. De docu was in een aantal korte losse stukken geknipt. Weet iemand waar ik hem kan vinden?
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')