Het is geen vreemde redenatie, maar imo waren de betreffende topics duidelijk gerelateerd aan de RT (Zoals ook uit de TT mogen blijken), en daar loopt momenteel een topic over.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:32 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Als je hem uitnodigt om zijn theorie eerst te bewijzen, dan moet hij daarvoor wel de kans krijgen natuurlijk.
En aangezien zijn topics direct geloten worden, moet hij het wel hier doen toch?!
Of is dat een vreemde beredenatie...
gaarne feedback deze keer
Ik wil natuurlijk feedback van Doffyquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is geen vreemde redenatie, maar imo waren de betreffende topics duidelijk gerelateerd aan de RT (Zoals ook uit de TT mogen blijken), en daar loopt momenteel een topic over.
En nu gaan we dit postje zeker ook aanpassen ( he..Doffy?)quote:Bij de tweelingparadox hoort géén geblaat over 'snelheden van 1m/s' en zo. Voor de tweelingparadox moet je namelijk wéten wat de RT inhoudt en rude, dat weet je nog stééds niet!
Gelieve je touw-verhaal verder op te hangen in stoelpoten van wetenschap kraken een beetje.. .
Het moderatiebeleid is iets dat we gezamelijk doen hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:45 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Ik wil natuurlijk feedback van Doffy![]()
Ik heb het nog niet gezien (Maarik moet zeggen dat ik de topics van gisteren alleen vluchtig heb doorgelezen), ik zag er alleen een stelling in staan wat er gebeurt met een touw in bepaalde omstandigheden.quote:Maar evengoed bedankt...
Rude heeft een geniale proef gevonden die de RT tegenspreekt, die hij toch wel mag verdedigen?
Dat kan moeilijk in een RT topic.
Dat kan je ook je ook niet zien als zijn topics gesloten worden, en post in feedback geedit wordtquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het moderatiebeleid is iets dat we gezamelijk doen hoor.
[..]
Ik heb het nog niet gezien (Maarik moet zeggen dat ik de topics van gisteren alleen vluchtig heb doorgelezen), ik zag er alleen een stelling in staan wat er gebeurt met een touw in bepaalde omstandigheden.
Rude heeft genoeg kansen gehad in vorige topics.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:45 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Ik wil natuurlijk feedback van Doffy![]()
Maar evengoed bedankt...
Rude heeft een geniale proef gevonden die de RT tegenspreekt, die hij toch wel mag verdedigen?
Dat kan moeilijk in een RT topic.
Toch geeft doorgaans de OP van een topic doorgaans aan waar de TS het over wil hebben, waar de TS heen wil. Kortom, waar het over gaat.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:53 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Dat kan je ook je ook niet zien als zijn topics gesloten worden, en post in feedback geedit wordt
Jij doet dan ook niet aan wetenschap. Daarom hoort het hier niet meer thuis.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:35 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Je bent zo vals dat je zelfs mijn posts naar eigen inzicht verandert, wat ben je voor moderator?
Ik zal het nog eens zeggen... In TRU wordt geen wetenschap bedreven op het niveau zoals het hier is. Jij doet er zelf echter wel afbraak aan.. Je verlaagd het forum. Laat dat dan aan mij over en blijf zelf in je kwaliteiten gelofen.![]()
Mijn proef bewijst je ongelijk.. je kunt hem niet weerleggen met jouw theorie.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:57 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jij doet dan ook niet aan wetenschap. Daarom hoort het hier niet meer thuis.
Lees even de reacties in mijn gesloten topic, wie doet hier nou aan draaikonten? De natuurkundige van fok houden heel wijs hun mond.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:03 schreef Alicey het volgende:
Je mag je proef wat mij betreft voorleggen in het RT topic. Wel onder de aanzegging dat ik zinnige discussie verwacht, en geen gedraaikont, creatief omgaan met definities, negeren van posts etc.
Joh die zijn het ondertussen vrij zat...quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:04 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Lees even de reacties in mijn gesloten topic, wie doet hier nou aan draaikonten? De natuurkundige van fok houden heel wijs hun mond.
Ja???quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Toch geeft doorgaans de OP van een topic doorgaans aan waar de TS het over wil hebben, waar de TS heen wil. Kortom, waar het over gaat.
Jij doet wel aan wetenschapquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:57 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jij doet dan ook niet aan wetenschap. Daarom hoort het hier niet meer thuis.
Er zijn meer die dat doen, maar vallen minder opquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:03 schreef Alicey het volgende:
Je mag je proef wat mij betreft voorleggen in het RT topic. Wel onder de aanzegging dat ik zinnige discussie verwacht, en geen gedraaikont, creatief omgaan met definities, negeren van posts etc.
who the fuck are you to make that statement?quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Rude heeft genoeg kansen gehad in vorige topics.
En het 'geniale' aan de proef was dat hij een stopwatch verving door een telraam. Om dat nu geniaal te noemen, gaat me wat ver.
jupquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:58 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Jij doet wel aan wetenschap
![]()
Wat betreft mijn eerste niemand, maar gaf ik gewoon mijn mening. Ik heb al heel wat Rudeonline-topics gevolgd.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:00 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
who the fuck are you to make that statement?
Kijk in TRU en je ziet gelijk staan waarom zijn nieuwe 'geniale' experiment onzin is... Daarop gaf ie zo'n raar antwoord dat ik gewoon geen gepaste acceptabele en opbouwende retoriek meer had en dus maar niet reageerde. Vervolgens zag ik gister dat ie in maar liefst minstens 2 andere topics precies dezelfde onzin practisch copy-pastte, dus ik geef de mods groot gelijk in hun optreden. Vind t eerlijk gezegd nog mild.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:53 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Dat kan je ook je ook niet zien als zijn topics gesloten worden, en post in feedback geedit wordt
Voor een wetenschapper klink je nogal dom.. en ik beklaag me hier ook over jou want dit hoef ik niet te pikken van je. Dus laat de moderator maar bepalen wat hij hiervan vindt. Ik vindt het niet zo netjes en getuigen van een erg laag iq.quote:--edit door Doffy: weinig charmante opmerking verwijderd.
Als dat zijn manier zou zijn geweest begrijp ik ook meteen waarom hij zijn zin kreeg.. Hij maakte de mensen bang door zo opgefokt te doen. Nou ja goed, ik ben niet bang...quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:03 schreef trancethrust het volgende:
t is niet zo netjes nee, maar ook einstein kan zo'n opmerking plaatsen opzich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |