k4wl! Dus eigenlijk zijn die usernotes een soort van 'Best-Of'?quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:24 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het plaatsen van notes bestaat doorgaans uit het letterlijk overnemen van een post, zodat na verwijdering bij een eventuele discussie terug te lezen valt wat er precies verwijderd is.
Ik geef gewoon aan dat dat allemaal niets met NWS te maken heeft.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:39 schreef Ciurlizza het volgende:
Ik geef gewoon aan dat moderators het achter de schermen afhandelen, terwijl ik het voor de schermen afhandel.
SideKick haalt er vervolgens een topic over Bolivia bij en zegt dan dat ik doordraaf. Het moet niet gekker worden natuurlijk.
Nee, dat is het punt. Maar Sidekick draagt het aan als argumenten waarom ik hem "aanval". Ik weet niet in welke wereld die jongen leeft, maar het ligt toch allemaal net wat anders. Ik geef gewoon commentaar op zijn posts in het topic dat ik heb geopend.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:46 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik geef gewoon aan dat dat allemaal niets met NWS te maken heeft.
Die onderbouwing halen FA's er wel uit door het betreffende topic en de context te lezenquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:50 schreef Ciurlizza het volgende:
jij beperkt je tot het achter de schermen zetten van notes zonder verdere onderbouwing.
binnen de grenzenquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:13 schreef Ciurlizza het volgende:
Strenge eisen alleen voor Moslims in Duitsland
Een Hitler-vergelijking.
Definitely not. Totaal buiten de orde.quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Definitely not. Totaal buiten de orde.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:23 schreef sp3c het volgende:
stil maar
oow jahquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:26 schreef kLowJow het volgende:
Meki, het is een onzinnige post. Hoofdzakelijk omdat je nergens omschrijft wat je ermee bedoelt. Wat precies een Hitler-vergelijking is, en wat de post van Ciurlizza in jouw ogen in die categorie plaatst mogen we zelf bedenken.
Overigens werd er niemand met Hitler vergeleken, dus wat dat betreft kan ik er weinig moeite mee hebben. Hoe dan ook terecht verwijderd..
Gelukkig nieuw jaar.
Terecht weggehaald. Dit soort vergelijkingen raken kant noch wal. Meki doet het erom of hij weet gewoon echt niet beter?quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:30 schreef sp3c het volgende:
er wordt een totaal onzinnige lijn getrokken met het beleid van duitsland nu en dat van hitler en dat vind ik niet 'binnen de wetten' ik zat over de OP al te twijfelen of ik hem uberhaupt open zou laten maar dat heb ik maar gelaten omdat ik in een feestelijke bui ben
en gelukkig nieuwjaar
De topics zijn niet fout, maar de mensen die erin posten kunnen verkeerde iIdeeën hebben.quote:Op zondag 1 januari 2006 12:55 schreef joshus_cat het volgende:
Alsof je hier op fok! een serieus moslimtopic kunt openen![]()
Ik heb jou ook een tijd gevolgd, en helaas is je inbreng echt miniem. Verder dan wegwuiven of trollen kom je niet. Waarom vraag ik me af?quote:Op zondag 1 januari 2006 12:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Strenge eisen alleen voor Moslims in Duitsland
Dat geklootviool van Meki draagt niet echt bij aan 'n discussie. Jammer, bijna elk NWS-topic waar Meki in komt wordt verkloot.
Kgeloof dat het niet zozeer het probleem is dat mensen 'de verkeerde ideeën hebben'quote:Op zondag 1 januari 2006 13:28 schreef Drugshond het volgende:
De topics zijn niet fout, maar de mensen die erin posten kunnen verkeerde iIdeeën hebben.
Huh?quote:Op zondag 1 januari 2006 14:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een 'verkeerd' idee is het probleem niet, eerder het geklootviool, zoals nu ook weer van BansheeBoy.
Oh ok, het is het douchepoeperd principe:"Als je het niet met me eens bent, ben je een klootviool."quote:Op zondag 1 januari 2006 16:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Begrijp het dan, je moet het ermee eens zijn.
D'r zijn hele bedrijven op het douchepoeperd principe gebouwd en dan ga jij het er niet mee eens zijn?quote:Op zondag 1 januari 2006 16:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Oh ok, het is het douchepoeperd principe:"Als je het niet met me eens bent, ben je een klootviool."
Het raakt gewoon kant noch wal. Maar als je je hele douche vol wilt schijten...quote:Op zondag 1 januari 2006 16:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh ok, het is het douchepoeperd principe:"Als je het niet met me eens bent, ben je een klootviool."²
Waar heb jij het over man?quote:Op maandag 2 januari 2006 11:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het raakt gewoon kant noch wal. Maar als je je hele douche vol wilt schijten...
Heb ik expres laten staan, aangezien het artikel ook in het Engels is. Weet je gelijk wat je te wachten staatquote:Op maandag 2 januari 2006 16:14 schreef freako het volgende:
Russia cuts gas to Ukraine
Waarom een Engelse topictitel?
Waar HEB je het over?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Koekje van eigen deeg heet het.
Ik had het ook niet over jou!quote:Op maandag 2 januari 2006 22:51 schreef Meki het volgende:
Marokkaanse Hangjongeren beginnen het nieuwe jaar goed!
Klowjow wat bedoel je daarmee
ik heb daarin niet gepost pas op het einde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |