quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:03 schreef Talietje het volgende:
liefde is kut
ik ga mijn verdriet verdrinken met bier denk ik
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:09 schreef Litso het volgende:
Het goudgele vocht,
krokante portie friet,
BeF zij geprezen!
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:32 schreef cerror het volgende:
Over tieten gesproken.
Die quote van Janet in de OP moet even aangepast of verwijderd worden.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
bs adoratie deel?quote:Op donderdag 15 december 2005 03:22 schreef cerror het volgende:
Bioslock, waar bent ge?
nakend in een weidequote:Op donderdag 15 december 2005 03:22 schreef Janetje het volgende:
Hmmm.... bier..
Hoe de fuck quote jij uit een gesloten topic?quote:
Dat kan al een poosje hoorquote:Op donderdag 15 december 2005 03:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hoe de fuck quote jij uit een gesloten topic?
gewoon quickquote en dan ja als ie vraagt of je de post op het klembord wil zettenquote:Op donderdag 15 december 2005 03:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hoe de fuck quote jij uit een gesloten topic?
Ik prefereer dan weer heel veel kleding aan te hebben...quote:
maar jij bent dan ook frigidequote:Op donderdag 15 december 2005 03:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik prefereer dan weer heel veel kleding aan te hebben...
Nah.quote:Op donderdag 15 december 2005 03:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
zo die olie was wel ehquote:Op donderdag 15 december 2005 03:24 schreef killswitch het volgende:
[..]
met jou altijd lieverd
neem jij de olie mee?
quote:Op donderdag 15 december 2005 03:23 schreef killswitch het volgende:
[..]
gewoon quickquote en dan ja als ie vraagt of je de post op het klembord wil zetten
Zeker in de winter! brrrrquote:Op donderdag 15 december 2005 03:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Whehehe.. oh? Ja das waar...quote:Op donderdag 15 december 2005 03:24 schreef killswitch het volgende:
[..]
maar jij bent dan ook frigide
Ja weet je hoe koud het buiten is!quote:
heb nu kohina opstaanquote:Op donderdag 15 december 2005 03:26 schreef cerror het volgende:
Zometeen komen weer wat requests van mij op den radio.
Ik houd je wel ff warm.quote:Op donderdag 15 december 2005 03:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Whehehe.. oh? Ja das waar...
[..]
Ja weet je hoe koud het buiten is!
Zometeen weer even overschakelen naar scenemusic!quote:
quote:
hmpf 12 groeps vloerverwarming, das de shitquote:Op donderdag 15 december 2005 03:26 schreef killswitch het volgende:
[..]
indoor weide met centrale verwarming
Welterusten!quote:
quote:
En een open haard.. en wijn...quote:Op donderdag 15 december 2005 03:26 schreef killswitch het volgende:
[..]
indoor weide met centrale verwarming
beslagen ramen enzoquote:Op donderdag 15 december 2005 03:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
En een open haard.. en wijn...
Zónder loslopende dieren...quote:
quote:
quote:
jajaquote:
euj niet zo hequote:
Ik deed het net!quote:Op donderdag 15 december 2005 03:32 schreef Talietje het volgende:
[..]
[..]
[..]
jaja
[..]
euj niet zo he
En wat heeft u gewonnen?quote:
Ook al, mietje ;Dquote:
Terusten.quote:
Ach je moet klein beginnen he...quote:Op donderdag 15 december 2005 03:37 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik hoopte op een date met een mooie vrouw maar het is een stuiterbal geworden
Jij toch niet?quote:
Taalnazi wilt eigenlijk rust.quote:Op donderdag 15 december 2005 03:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Jij toch niet?
Anders wordt het zo stil.
Rust... bijzaak!quote:Op donderdag 15 december 2005 03:49 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Taalnazi wilt eigenlijk rust.
Maargoed, schoolwerk, godver, ik haat mezelf wanneer ik gemotiveerd voor school bezig ben..
True.quote:
Ik mag je vreemd genoeg.quote:
Sterkte. Ik zal aan je denken als ik morgen om een uur of 3 uit mijn bed kom gestrompeld. o wacht, ik hoop eigenlijk niet dat dat mijn eerste gedachte isquote:Op donderdag 15 december 2005 03:53 schreef Janetje het volgende:
Kut... ik wou er om 8 uur uit...
That's the way succubusses do.quote:
succubiquote:Op donderdag 15 december 2005 03:56 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
That's the way succubusses do..
Mogen in een rare manier hoor!quote:Op donderdag 15 december 2005 03:56 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
That's the way succubusses do..
Hmm.. dat hoop ik ook niet..quote:Op donderdag 15 december 2005 03:55 schreef the900 het volgende:
[..]
Sterkte. Ik zal aan je denken als ik morgen om een uur of 3 uit mijn bed kom gestrompeld. o wacht, ik hoop eigenlijk niet dat dat mijn eerste gedachte is
Care to explain?quote:
Soms toffe uitspraken, meer niet.quote:
You like me, you really like me.quote:Op donderdag 15 december 2005 04:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Soms toffe uitspraken, meer niet.
quote:Op donderdag 15 december 2005 04:02 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
You like me, you really like me.
You just don't know it yet.quote:
Mijn vrinden in Meppel.quote:Op donderdag 15 december 2005 04:06 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
You just don't know it yet.
Maargoed. Vertel, Cer, wat houdt jouw miserabele leventje draaiende om iets over vieren, behalve Hollandia en sigaretten en bevremende muziek.
Iets beneden mijn niveau, inderdaad.quote:Op donderdag 15 december 2005 04:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Mijn vrinden in Meppel.
Metal, bier en bizarre gesprekken, iets boven uw pet.
Leuk die semi-betervoelende post.quote:Op donderdag 15 december 2005 04:10 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Iets beneden mijn niveau, inderdaad.
Dat zeg je nou wel, maar je typt het waarschijnlijk met trillende vingertjes.quote:Op donderdag 15 december 2005 04:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Leuk die semi-betervoelende post.
Jij bent nog niet half zo leuk als mijn huidige vrinden hoor.
Ik mijdt vrouwwezensch als jij met pleijsier.quote:Op donderdag 15 december 2005 04:14 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Dat zeg je nou wel, maar je typt het waarschijnlijk met trillende vingertjes.
Maakt niet uit hoor, ontkenningsfases zijn moeilijk..
A-ha.quote:Op donderdag 15 december 2005 04:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik mijdt vrouwwezensch als jij met pleijsier.
Totaal oppervlakkig afgaande qua vrinden.
Overigens een band van het nummer: Take on me.quote:
Kutnummer.quote:Op donderdag 15 december 2005 04:29 schreef cerror het volgende:
[..]
Overigens een band van het nummer: Take on me.
Ik houd me in.quote:
Ah.quote:
Tja, sommige mensen hebben gewoon geen muzikale opvoeding gehad.quote:
Dat zal het zijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 04:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen hebben gewoon geen muzikale opvoeding gehad.
Ik weet het wel zeker.quote:
Ok.quote:
Luister eensch naar E.L.O. of Queen.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 09:59 schreef Misstique het volgende:
*schop
u is verdrietig?quote:
Zeg, die kan je niet meer ontnemen hoor.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Stoppen omdat je postcount 13000 is.... ontneem deze man zijn maagdelijkheid aub!
True that.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 03:15 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Daarom ben ik zo blij dat ik van m'n christelijke middelbare school af ben, m'n mentor zei dat ik bezeten was omdat ik een blaadje uit de bijbel scheurde (khad geen vloe meer)
quote:Op donderdag 15 december 2005 15:45 schreef cerror het volgende:
Het leven is kut en paarden moeten dood.
Juist, op je bord zijn ze nog nuttig!quote:Op donderdag 15 december 2005 15:45 schreef cerror het volgende:
Ik zat laatst Natural Born Killers te kijken en ik dacht precies het zelfde. Nu eerst nog een geile, moordende chick ŕ la Mallory vinden en bingoquote:Op donderdag 15 december 2005 15:49 schreef cerror het volgende:
Echt weer zo'n dag waarop je denkt: Hey, wat als ik nu een massamoordenaar word in plaats van sociaal dienstverlener?
Inderdaad, en daar strand mijn plan ook altijd.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:51 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik zat laatst Natural Born Killers te kijken en ik dacht precies het zelfde. Nu eerst nog een geile, moordende chick ŕ la Mallory vinden en bingo
strandtquote:Op donderdag 15 december 2005 15:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Inderdaad, en daar strand mijn plan ook altijd.
en het verschil is?quote:Op donderdag 15 december 2005 15:49 schreef cerror het volgende:
Echt weer zo'n dag waarop je denkt: Hey, wat als ik nu een massamoordenaar word in plaats van sociaal dienstverlener?
Ik wil liever direct moorden i.p.v. indirect.quote:
bččhquote:Op donderdag 15 december 2005 15:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik wil liever direct moorden i.p.v. indirect.
En Gollem, niet mekkeren.
opzich een goed punt, maar het voordeel van indirect is dat je dan minder snel of niet opgepakt zult worden en daardoor langer door kunt gaanquote:Op donderdag 15 december 2005 15:57 schreef cerror het volgende:
[..]
quote:
Het leven is kut en paarden schapen moeten dood.
Heb jij ook zo vaak dat gevoel van 'what if' en dan denken aan zomaar random mensne vermoorden? Gewoon op straat ineens iemand neerknallen ofzo.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Uhuh...quote:Op donderdag 15 december 2005 16:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Heb jij ook zo vaak dat gevoel van 'what if' en dan denken aan zomaar random mensne vermoorden? Gewoon op straat ineens iemand neerknallen ofzo..
Heb jij ook altijd moeite om je in te houden als er een zwangere vrouw voorbij loopt? Ik wil altijd uit alle macht tegen die buik schoppen...quote:Op donderdag 15 december 2005 16:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Heb jij ook zo vaak dat gevoel van 'what if' en dan denken aan zomaar random mensne vermoorden? Gewoon op straat ineens iemand neerknallen ofzo..
Jij speelt gewoon teveel computer spelletjes, een echte moordenaar schiet niet iemand neer, die pakt een lekker weerloos sletje (mayo bv), neemt haar eventueel tegen haar wil een paar keer flink hard, hangt haar op en verwijderd haar hoofd van de rest van het lichaam, en verbrand de boel op een mooi afgelegen plaatsje. 14.gifquote:Op donderdag 15 december 2005 16:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
mmm beetje gefrustreerd?quote:Op donderdag 15 december 2005 16:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
je vergeet het panische lachenquote:Op donderdag 15 december 2005 16:02 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Jij speelt gewoon teveel computer spelletjes, een echte moordenaar schiet niet iemand neer, die pakt een lekker weerloos sletje (mayo bv), neemt haar eventueel tegen haar wil een paar keer flink hard, hangt haar op en verwijderd haar hoofd van de rest van het lichaam, en verbrand de boel op een mooi afgelegen plaatsje. 14.gif
Ik zocht net iemand om te grazen! Ik meld jou aan als vrijwilliger.quote:
niemand?quote:Op donderdag 15 december 2005 16:01 schreef the900 het volgende:
[..]
Heb jij ook altijd moeite om je in te houden als er een zwangere vrouw voorbij loopt? Ik wil altijd uit alle macht tegen die buik schoppen...
Doe je bestquote:Op donderdag 15 december 2005 16:04 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik zocht net iemand om te grazen! Ik meld jou aan als vrijwilliger.
nee dat gaat dan net weer te verquote:
Ik zet even mijn skibril op en dan kom ik eraan.quote:
Behalve als het een zwarte krullip is.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:05 schreef killswitch het volgende:
[..]
nee dat gaat dan net weer te ver
wacht dan tot die baby een par jaar oud is en voer dan dat plan van DL uit
Discriminatie.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:06 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Behalve als het een zwarte krullip is.
Attributen zijn niet gewenstquote:Op donderdag 15 december 2005 16:06 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik zet even mijn skibril op en dan kom ik eraan.
zoals die aap in je ava?quote:Op donderdag 15 december 2005 16:06 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Behalve als het een zwarte krullip is.
Nee, dat dan weer niet.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:01 schreef the900 het volgende:
[..]
Heb jij ook altijd moeite om je in te houden als er een zwangere vrouw voorbij loopt? Ik wil altijd uit alle macht tegen die buik schoppen...
Ik speel zelden games, de gedachte is me gewoon vaker voorbij gekomen, de drang om het te doen heb ik niet, alleen de gedachte.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:02 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Jij speelt gewoon teveel computer spelletjes, een echte moordenaar schiet niet iemand neer, die pakt een lekker weerloos sletje (mayo bv), neemt haar eventueel tegen haar wil een paar keer flink hard, hangt haar op en verwijderd haar hoofd van de rest van het lichaam, en verbrand de boel op een mooi afgelegen plaatsje. 14.gif
Niet gefrustreerd, helemaal geen reden. Gewoon random iemand op straat.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:03 schreef killswitch het volgende:
[..]
mmm beetje gefrustreerd?
al moet ik zeggen, je moet alles een keer geprobeert hebben he
mja boos zijn op je baas oke maar dit gaat wel erg verquote:Op donderdag 15 december 2005 16:16 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja idd, beetje sinterklaas z'n hoofd schoppen![]()
Ja dat mogen ze lekker in de jungle doenquote:Op donderdag 15 december 2005 16:18 schreef killswitch het volgende:
[..]
mja boos zijn op je baas oke maar dit gaat wel erg ver
mja ik moet straks werken bij Steve Rachmad, maar daar hoef ik 6 uur pas te zijn dusquote:Op donderdag 15 december 2005 16:20 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja dat mogen ze lekker in de jungle doen![]()
Maar ik ga maar eensch naar m'n werk, wieder mall UB40, en morgen Anouk 14.gif
Valt op dat er meerdere mensne hier in de muziek zitten.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
mja ik moet straks werken bij Steve Rachmad, maar daar hoef ik 6 uur pas te zijn dus
mja DL werkt bij catering van HMH geloof ikquote:Op donderdag 15 december 2005 16:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Valt op dat er meerdere mensne hier in de muziek zitten.. Of iets met muziek moeten doen.
En ik luister muziek.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:26 schreef killswitch het volgende:
[..]
mja DL werkt bij catering van HMH geloof ik
C maakt muziek
en ik knipper met lampjes bij atak in enschede
leuk werk dus
quote:Op donderdag 15 december 2005 16:26 schreef killswitch het volgende:
[..]
mja DL werkt bij catering van HMH ahoy geloof ik
C maakt muziek
leuk werk dus
En idd erg leuk werkquote:Op donderdag 15 december 2005 16:26 schreef killswitch het volgende:
[..]
mja DL werkt bij catering van HMH ahoy geloof ik
C maakt muziek
leuk werk dus
En nadelen als k3-concerten en night of the proms.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:29 schreef killswitch het volgende:
[..]
met erg leuke voordelen zoals gratis concerten enzo
mja ik werk bij een klein pop podium (max 300 man) dus dat krijgen we niet, aan de andere kant het kan idd zijn dat je moet werken bij iets dat je gewoon niet leuk vind.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En nadelen als k3-concerten en night of the proms..
toch wel speciaal he?quote:Op donderdag 15 december 2005 16:46 schreef cerror het volgende:
Ok, die 3 frikandellen waren geen goed idee.
Mijn maag protesteert als een chinees voor een tank.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:46 schreef killswitch het volgende:
[..]
toch wel speciaal he?
enne waarom geen goed idee dan
die tanks winnen toch?quote:Op donderdag 15 december 2005 16:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Mijn maag protesteert als een chinees voor een tank.
Dat merkt het glazuur van de plee zo wel.quote:
das zo heerlijk he, het glazuur van de plee afschijtenquote:Op donderdag 15 december 2005 16:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat merkt het glazuur van de plee zo wel.
Naast witlof snijden mijn favoriete bezigheid.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:52 schreef killswitch het volgende:
[..]
das zo heerlijk he, het glazuur van de plee afschijten
kip snijden is leuker, dat glibbert zo lekkerquote:Op donderdag 15 december 2005 16:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Naast witlof snijden mijn favoriete bezigheid.
Ik voel me dan altijd zo'n neurochirurg, en dat zijn paupers.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
kip snijden is leuker, dat glibbert zo lekker
gewoon in het midden van zon lap kip een snee maken en dan met je vinger erinquote:Op donderdag 15 december 2005 16:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik voel me dan altijd zo'n neurochirurg, en dat zijn paupers.
Gozer, jij moet aan de meid.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:59 schreef killswitch het volgende:
[..]
gewoon in het midden van zon lap kip een snee maken en dan met je vinger erin
* rilt..quote:Op donderdag 15 december 2005 16:59 schreef killswitch het volgende:
[..]
gewoon in het midden van zon lap kip een snee maken en dan met je vinger erin
Je zit achter de knoppen bij de Atak, dat vinden vrouwtjes tof zo'n man met macht.quote:
geloof me dat valt heel erg zwaar tegenquote:Op donderdag 15 december 2005 17:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Je zit achter de knoppen bij de Atak, dat vinden vrouwtjes tof zo'n man met macht.
Yup...quote:Op donderdag 15 december 2005 17:05 schreef killswitch het volgende:
[..]
geloof me dat valt heel erg zwaar tegen
de enige meid die dat tot nu toe tof vond ben ik pas mee uit geweest en je weet hoe dat is afgelopen
Ja, en dan wel ineens.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 17:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Yup...
Muzikanten blijken ook niet meer in te zijn.
quote:
Heul niet, altijd alquote:
Dat is moeilijk te verwoordenquote:Op donderdag 15 december 2005 17:10 schreef killswitch het volgende:
[..]
maar vertel eens wat is er zo opwindend aan muzikanten dan?
Weet ik 't , ik ken em niet..quote:Op donderdag 15 december 2005 17:16 schreef Misstique het volgende:
Welkom Agiath![]()
Ik was ff in je fobo aan t neuzen en t viel me op dat Boekelmans ook al bij jou een domme post heeft achtergelaten, doet die gast dat bij iedereen ofzo?![]()
gezelig dusquote:Op donderdag 15 december 2005 17:19 schreef Agiath het volgende:
[..]
Weet ik 't , ik ken em niet..
Maare, wat is nou precies de bedoeling hiervan? Gewoon een soort slowchat?
hey proberen kan nooit kwaad.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:22 schreef Agiath het volgende:
Ah oke,
Ik ga vanavond naar Lange Frans & Baas B.
Me moeder had kaartjes over voor hun theathervoorstelling, en ik moet nog naar wat dingen voor CKV dus ik dacht, waarom niet...
Ze staan namelijk als aanstormend cabaret aangegeven, al lang voordat ze bekent worden.
Ben benieuwd of het uit te houden is
quote:Op donderdag 15 december 2005 17:57 schreef pc-fr34k het volgende:
Nieuwe icon erbij in m'n random mijlpaal icon..
Dat flitsende ding dus.
My eyes hurt.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:57 schreef pc-fr34k het volgende:
Nieuwe icon erbij in m'n random mijlpaal icon..
Dat flitsende ding dus.
Kijken of de postcount deelbaar is door 1000, zo niet dat bereken ik hoeveel ik er nog moet. Redelijk simpel dus.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:01 schreef Agiath het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met die countdown?
quote:
Jup, vanochtend wel..quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 15:50 schreef the900 het volgende:
Ik dacht aan Janetje en dat ze zo vroeg op moest, toen ik wakker werd.
nu niet meer dus?quote:
BS, kom je er nu pas achter?quote:Op donderdag 15 december 2005 19:43 schreef Blonde_Engel het volgende:
"Apart"
Opmerkelijk inderdaad.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:43 schreef Blonde_Engel het volgende:
"Apart"
Thans pas. Heus.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
BS, kom je er nu pas achter?.
*mesjes aangeeft...quote:Op donderdag 15 december 2005 19:40 schreef cerror het volgende:
Geen bier vanavond blijkt.
[FP-mode]quote:
Krassen hoeft niet overlijden te betekenen.. je kan ook gewoon langzaam krassen, tot je weer bier hebt..quote:Op donderdag 15 december 2005 20:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
[FP-mode]
R.I.P. sterkte voor de nabestaanden..
[/FP-mode]
En dan laten genezen, en dan weer gaan krassenquote:Op donderdag 15 december 2005 20:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Krassen hoeft niet overlijden te betekenen.. je kan ook gewoon langzaam krassen, tot je weer bier hebt..
Dat vergeet ik elke keer.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Krassen hoeft niet overlijden te betekenen.. je kan ook gewoon langzaam krassen, tot je weer bier hebt..
Telkens overnieuw kunnen krassen is ook goed hoor..quote:Op donderdag 15 december 2005 20:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat vergeet ik elke keer.. Maarja, imo als je het wilt doen, doe het dan goed.
Meer pijn, en je krast om van de pijn weg te komen?quote:Op donderdag 15 december 2005 20:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Telkens overnieuw kunnen krassen is ook goed hoor..
Doet extra pijn... die huid wordt natuurlijk steeds gevoeliger..
Fysieke pijn om psychische pijn te verdringen... 14.kraslotquote:Op donderdag 15 december 2005 20:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Meer pijn, en je krast om van de pijn weg te komen?.
Is fisieke pijn minder erg dan psychische?
Whehehe het zou wat zijn als je echt wat zou winnen met dat krassen.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Fysieke pijn om psychische pijn te verdringen... 14.kraslot
En wat heeft u gewonnen? Een treinreis!quote:Op donderdag 15 december 2005 20:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Whehehe het zou wat zijn als je echt wat zou winnen met dat krassen..
Een gratis overnachting in het zuiderziekenhuis!quote:Op donderdag 15 december 2005 20:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
En wat heeft u gewonnen? Een treinreis!
Een pak gratis gillette, the best a man can get...quote:Op donderdag 15 december 2005 20:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een gratis overnachting in het zuiderziekenhuis!
Een gratis los, kras nog eens.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Een pak gratis gillette, the best a man can get...
Ga nu langs de drogist, ga niet langs het ziekenhuis, u ontvangt géén verbandtrommel..quote:Op donderdag 15 december 2005 20:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een gratis los, kras nog eens.
*pilletjes aangeeft..quote:Op donderdag 15 december 2005 20:49 schreef moomphs het volgende:
Hallo...geen.
WHHAHAHWIUWTE%^*&W*HWHWHAYIQ%$3
Ik dacht precies hetzelfde.quote:
Dat zou ik nooit doen!!quote:
En als je de me en aan nou omdraait?quote:
Zoiets bedoelde ik...quote:Op donderdag 15 december 2005 20:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En als je de me en aan nou omdraait?.
Ohhh.. dan is het goed.. sort of.. denk ik..quote:Op donderdag 15 december 2005 20:54 schreef moomphs het volgende:
[..]
In de figuurlijke zin hč. Voor zover het figuurlijk op te vatten is.
Hč, vuig knulletje!quote:Op donderdag 15 december 2005 20:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En als je de me en aan nou omdraait?.
Lesbo.quote:
Hoi.quote:
Hey, een nieuw iemand in de reeks.quote:
Męn, dan moet je incrowd gaan lullen enzo en diegene buitensluiten, niet enthousiast verwelkomen!quote:Op donderdag 15 december 2005 20:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hey, een nieuw iemand in de reeks..
en wat een binnenkomerquote:Op donderdag 15 december 2005 20:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Sorry, ik was nogal cru net.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zeg, hoe zit het met die meet, C. en J. hadden het wel naar hun zin he. Onder DD post je niet meer he? Waar is C. met z'n 8bit bliepjes? en hopelijk heeft DL het naar z'n zin bij ub40.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:58 schreef moomphs het volgende:
[..]
Męn, dan moet je incrowd gaan lullen enzo en diegene buitensluiten, niet enthousiast verwelkomen!.
Jongentje, er komt diarree uit je mond.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zeg, hoe zit het met die meet, C. en J. hadden het wel naar hun zin he. Onder DD post je niet meer he? Waar is C. met z'n 8bit bliepjes? en hopelijk heeft DL het naar z'n zin bij ub40.
Nee, dat is de pindasaus bij de frietjes.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:04 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Jongentje, er komt diarree uit je mond.
Kom maar langs, ik versmaadt wel een deerne.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:04 schreef moomphs het volgende:
Ja! Hoe zít dat eigenlijk met die meet!
Een donderdag/vrijdag in december in zwolle was het toch?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:04 schreef moomphs het volgende:
Ja J., vertel es?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:04 schreef moomphs het volgende:
Wie ik?quote:
Ja dat kunnen er maar twee zijn, gezien het in de vakantie gaat worden. Maar? Wie kwamen er nou?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een donderdag/vrijdag in december in zwolle was het toch?.
Omdat C er niet is, duhhhhhquote:
*Melding maakt.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:07 schreef moomphs het volgende:
[..]
Ja dat kunnen er maar twee zijn, gezien het in de vakantie gaat worden. Maar? Wie kwamen er nou?.
Tja... als c. er niet is, mag J het opknappen?quote:
Imo is dat wel een goede datum, zie je wel dat jij gioed meets kan regelen!quote:Op donderdag 15 december 2005 21:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tja... als c. er niet is, mag J het opknappen?
Naja... ehmm... ga 29 op 30 met elkaar spelen..
Zo, ga nu maar discussieren..
Welke?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:10 schreef Misstique het volgende:
Ow en die andere meet is allang afgeblazen toch?
Meets die ik regel lopen altijd verkeerd af..quote:Op donderdag 15 december 2005 21:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Imo is dat wel een goede datum, zie je wel dat jij gioed meets kan regelen!
In welk jaar overigens?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Imo is dat wel een goede datum, zie je wel dat jij gioed meets kan regelen!
Heb je een SOA over gehouden aan die meet met C. dan?quote:Op donderdag 15 december 2005 21:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Meets die ik regel lopen altijd verkeerd af..
Niet alle pilletjes door elkaar nemen MT.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:14 schreef Misstique het volgende:
Let niet op mij, ik haal van alles door elkaar![]()
Kutmedicijnen ook![]()
Neuh, dat denk ik niet hoor..quote:Op donderdag 15 december 2005 21:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Heb je een SOA over gehouden aan die meet met C. dan?
Wij doen alles met bloedzuigers hier.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Niet alle pilletjes door elkaar nemen MT..
Wat was er dan slecht afgelopen aan die meet?quote:
Pleurt nu maar weer op.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:16 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Wij doen alles met bloedzuigers hier.
Ik had het meer over massameets..quote:Op donderdag 15 december 2005 21:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat was er dan slecht afgelopen aan die meet?
Zozo, wat ben jij vijandig klein mannetje.quote:
Dat red ik wel.quote:
Die zou niet op kunnen tegen de draken he..quote:Op donderdag 15 december 2005 21:18 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Zozo, wat ben jij vijandig klein mannetje.
Hoogstens een kleine amfibie, een salamander of iets dergelijks.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die zou niet op kunnen tegen de draken he..
Die kennen we niet hier.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:20 schreef moomphs het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dan niet al een trein gekopt hebt?
Mits niet giftig..quote:Op donderdag 15 december 2005 21:21 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Hoogstens een kleine amfibie, een salamander of iets dergelijks.
We willen hem niet direct te zwaar belasten met zulks een gevaar.quote:
Ja, en ik lag dagenlang vastgebonden op het spoor, te wachten op een trein. Maar ze rijden gewoon niet.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:21 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Die kennen we niet hier.
Maar in Wezep ligt wel een station hoor.
Natuurlijk niet.. dat zou de inheemse bevolking van BeF danig kunnen doen slinken..quote:Op donderdag 15 december 2005 21:23 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
We willen hem niet direct te zwaar belasten met zulks een gevaar.
Die luie machinisten ook.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:23 schreef moomphs het volgende:
[..]
Ja, en ik lag dagenlang vastgebonden op het spoor, te wachten op een trein. Maar ze rijden gewoon niet..
Massameets.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik had het meer over massameets..
En houd je mond over SOA's!
Topickiller.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Massameets.. BeF is ook zoooooo groot he.
* pc-fr34k cyanide pil inneemt.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:27 schreef rompompom het volgende:
Zeg, als jullie nou allemaal lief doodgaan, kan ik rustig slapen
Welnee, dat líjkt alleen maar zoquote:Op donderdag 15 december 2005 21:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Meets die ik regel lopen altijd verkeerd af..
Braaf! Ga ik nu slapenquote:Op donderdag 15 december 2005 22:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
* pc-fr34k cyanide pil inneemt.
quote:
Wouldn't you like to know...quote:Op donderdag 15 december 2005 22:10 schreef dazzled het volgende:
ej janetje, nog bij cerror geweest?
Mwah.. mag hier ook hoor.. als je onderwerp van spot en hilariteit wilt worden..quote:Op donderdag 15 december 2005 23:23 schreef pc-fr34k het volgende:
Jus d'orange en knakworst.. Oh wacht, verkeerde reeks he?
Was ie dat niet al dan?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. mag hier ook hoor.. als je onderwerp van spot en hilariteit wilt worden..
Hmm.. ja dat is waar..quote:
Werd wakker met ontieglijke hoofdpijn en ik was enigszins aan het ijlen.. dus ik heb afgebeld (ja, als je niet naar school kan komen, moet je ook echt nog afbellen) en ben weer mn nest in gegaan..quote:Op donderdag 15 december 2005 23:29 schreef the900 het volgende:
Nog vroeg op gestaan J?
Ik heb aan je gedacht toen ik om 3 uur lekker uitgeslapen wakker werd
quote:Op donderdag 15 december 2005 23:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Werd wakker met ontieglijke hoofdpijn en ik was enigszins aan het ijlen.. dus ik heb afgebeld (ja, als je niet naar school kan komen, moet je ook echt nog afbellen) en ben weer mn nest in gegaan..
Helemaal niet.. mijn eerste gedachte vanochtend toen ik wakker werd, was dat ik de sprinkhanen nog eten moest geven..quote:
Slaapdronkenheid is mijn favoriete moment van de dag. Op het moment dat je wakker wordt en je afvraagt welke kikkers je nou ookalweer van het plafond moest halen om die godverdomde wekker uit te laten gaan kan je dag alleen nog maar bergaf gaan.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Helemaal niet.. mijn eerste gedachte vanochtend toen ik wakker werd, was dat ik de sprinkhanen nog eten moest geven..
Dan is er toch niets niet helemaal lekker met je..
Tja, iemand moet dat doen he.quote:
Sprinkhanen moeten toch ook eten?quote:Op donderdag 15 december 2005 23:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Helemaal niet.. mijn eerste gedachte vanochtend toen ik wakker werd, was dat ik de sprinkhanen nog eten moest geven..
Dan is er toch niets niet helemaal lekker met je..
idd, sinds Stu en JanHanelul hier niet meer komenquote:Op donderdag 15 december 2005 23:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Tja, iemand moet dat doen he.
Ja.. of de wekker horen en dan denken: Goh.. gelukkig dat er vandaag niemand om 7 uur uit moet..quote:Op donderdag 15 december 2005 23:36 schreef the900 het volgende:
[..]
Slaapdronkenheid is mijn favoriete moment van de dag. Op het moment dat je wakker wordt en je afvraagt welke kikkers je nou ookalweer van het plafond moest halen om die godverdomde wekker uit te laten gaan kan je dag alleen nog maar bergaf gaan.
En als je een repeteerwekker hebt, die stukjes tussen dat ie afgaat. Dat je weer in slaap valt en in 9 minuten de meest bizarre dromen hebt, halfwakker. Prachtig. Daar slaap ik voor!quote:Op donderdag 15 december 2005 23:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja.. of de wekker horen en dan denken: Goh.. gelukkig dat er vandaag niemand om 7 uur uit moet..
Op zich best heerlijk.. maar vanochtend was het me net íets te gortig..quote:Op donderdag 15 december 2005 23:42 schreef the900 het volgende:
[..]
En als je een repeteerwekker hebt, die stukjes tussen dat ie afgaat. Dat je weer in slaap valt en in 9 minuten de meest bizarre dromen hebt, halfwakker. Prachtig. Daar slaap ik voor!
Ik herken het! Ik weet echt bijna nooit wat ik droom(2 keer maar gehad ofzo) maar de dromen die ik wel herinner zijn degene die ik heb van als ik net in slaap ben gevallen en meteen weer wakker wordt.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:42 schreef the900 het volgende:
[..]
En als je een repeteerwekker hebt, die stukjes tussen dat ie afgaat. Dat je weer in slaap valt en in 9 minuten de meest bizarre dromen hebt, halfwakker. Prachtig. Daar slaap ik voor!
Ja dan is het wel wat minder leuk idd.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Op zich best heerlijk.. maar vanochtend was het me net íets te gortig..
Hoofdpijn zuigt...
Gisteravond had ik door dat ik in slaap aan het vallen was. Meestal gebeurt dat gewoon en weet je niet wanneer het gebeurd is, maar ik voelde me gewoon wegzakken en mijn gedachten vervormen tot het droom-achtig was. Toen heb ik me maar even wakker gemaakt en het gewoon nog een keer gedaanquote:Op donderdag 15 december 2005 23:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik herken het! Ik weet echt bijna nooit wat ik droom(2 keer maar gehad ofzo) maar de dromen die ik wel herinner zijn degene die ik heb van als ik net in slaap ben gevallen en meteen weer wakker wordt..
Ik wil een keer lucide dromen, dat lijkt mij echt zo ultiem vet!quote:Op donderdag 15 december 2005 23:56 schreef the900 het volgende:
[..]
Gisteravond had ik door dat ik in slaap aan het vallen was. Meestal gebeurt dat gewoon en weet je niet wanneer het gebeurd is, maar ik voelde me gewoon wegzakken en mijn gedachten vervormen tot het droom-achtig was. Toen heb ik me maar even wakker gemaakt en het gewoon nog een keer gedaan
Dát is pas prettig..quote:Op donderdag 15 december 2005 23:56 schreef the900 het volgende:
[..]
Gisteravond had ik door dat ik in slaap aan het vallen was. Meestal gebeurt dat gewoon en weet je niet wanneer het gebeurd is, maar ik voelde me gewoon wegzakken en mijn gedachten vervormen tot het droom-achtig was. Toen heb ik me maar even wakker gemaakt en het gewoon nog een keer gedaan
Ik heb het wel eens, maar meestal zitten er limieten aan. Een tijd geleden wist ik dat ik droomde, en ik wist dus ook dat ik ergens op (iets hoogs) zou moeten kunnen springen door het gewoon te doen, maar het lukte me niet. Beetje 'there is no spoon' verhaal.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:59 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik wil een keer lucide dromen, dat lijkt mij echt zo ultiem vet!
Ok, veel pleizer.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:05 schreef the900 het volgende:
Ja ik ga weer gamen hoor... ik kom straks nog wel ff kijken of het al wat drukker is.
Mietje!quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:05 schreef the900 het volgende:
Ja ik ga weer gamen hoor... ik kom straks nog wel ff kijken of het al wat drukker is.
Ach, hij komt vast nog wel terug.quote:
Wat doe ik eigenlijk in fucksnaam thuis op een studentenavond?quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ach, hij komt vast nog wel terug.
Fok!en?quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wat doe ik eigenlijk in fucksnaam thuis op een studentenavond?
True.. en ik bedacht me net dat mijn fiets nog op school staatquote:
Ik heb zowat een trauma van fietsen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
True.. en ik bedacht me net dat mijn fiets nog op school staat
Fietsen is heerlijck.. mits 22C, lekker zonnetje, fris windje.. mooie omgeving..quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb zowat een trauma van fietsen.
En mits geen 65 kilometer naar zeeland met een zadel dat te laag zit en daardoor na de 3e kilometer met kramp in je been de resterende kilometers moet fietsen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Fietsen is heerlijck.. mits 22C, lekker zonnetje, fris windje.. mooie omgeving..
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:24 schreef Knikkerputje het volgende:
Bier!
Ben al jaren aan het bier.quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens.. Straks maar een biertje pakken.
.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |