quote:Op donderdag 15 december 2005 02:58 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik geniet nog van de kleine dingen des levens. Nog niet verpest.
Waar is het mis gegaan?quote:Op donderdag 15 december 2005 02:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar mijn leven is ook verpest!
patserquote:Op donderdag 15 december 2005 02:58 schreef cerror het volgende:
Alle muzikanten zijn vrinden van mij overigens.
quote:
Jalhoerrrrrs.quote:
Hmm.. dat klinkt goed..quote:Op donderdag 15 december 2005 02:58 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik geniet nog van de kleine dingen des levens. Nog niet verpest.
Blijf dat vooral tegen jezelf zeggen dame.quote:
quote:
En ik goto80 en Nullsleep.quote:
Opdat ik niet veel nodig heb om gelukkig te kunnen zijn. Dat als ik en klein cadeautje krijg, dat ik daar blij mee ben. Dat ik niet teleurgesteld ben wanneer het geen breedbeeld tv, merkkleding of een stereotoren betaamt.quote:
dat had zen broer zelf ook gekunt zo te horenquote:Op donderdag 15 december 2005 03:05 schreef cerror het volgende:
Joule
Ik heb zijn broertje leren chiptunes maken.
Hmmm, dat vind ik tamelijk verassend.quote:Op donderdag 15 december 2005 03:06 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Opdat ik niet veel nodig heb om gelukkig te kunnen zijn. Dat als ik en klein cadeautje krijg, dat ik daar blij mee ben. Dat ik niet teleurgesteld ben wanneer het geen breedbeeld tv, merkkleding of een stereotoren betaamt.
Ho es, het heeft ook nog een broertje?quote:Op donderdag 15 december 2005 03:05 schreef cerror het volgende:
Joule
Ik heb zijn broertje leren chiptunes maken.
Je zou bijna zeggen dat je acteur was....quote:Op donderdag 15 december 2005 03:06 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Opdat ik niet veel nodig heb om gelukkig te kunnen zijn. Dat als ik en klein cadeautje krijg, dat ik daar blij mee ben. Dat ik niet teleurgesteld ben wanneer het geen breedbeeld tv, merkkleding of een stereotoren betaamt.
Niet verrassend? Gewoon verassend?quote:Op donderdag 15 december 2005 03:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Hmmm, dat vind ik tamelijk verassend.
Yup, mexs.quote:Op donderdag 15 december 2005 03:07 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ho es, het heeft ook nog een broertje?
quote:Op donderdag 15 december 2005 03:07 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat je actrice was....
Nu kan ik wel bier de schuld geven maar ik laat je graag de taalnazi uithangen.quote:Op donderdag 15 december 2005 03:07 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Niet verrassend? Gewoon verassend?
Het gevoel van dankbaarheid endezo staat vast heel ver van jou vandaan. Dat vind ik serieus sneu voor je.quote:Op donderdag 15 december 2005 03:07 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat je acteur was....
If you only knew.......quote:Op donderdag 15 december 2005 03:08 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Het gevoel van dankbaarheid endezo staat vast heel ver van jou vandaan. Dat vind ik serieus sneu voor je.
Mijn dank is groot.quote:Op donderdag 15 december 2005 03:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Nu kan ik wel bier de schuld geven maar ik laat je graag de taalnazi uithangen.
Ben je nu lid van de NSB of de SS?quote:
Ik antwoordde met 14.hivquote:Op donderdag 15 december 2005 03:10 schreef DeLeider het volgende:
Een collega zei tegen mij dat ik in m'n eigen wereld leefde
Dat hoor ik van iedereen!quote:Op donderdag 15 december 2005 03:10 schreef DeLeider het volgende:
Een collega zei tegen mij dat ik in m'n eigen wereld leefde
Ja ik wist het ook al een poosje, op school zei zo'n gast die daar verstand van schijnt te hebben ook al zoietsquote:
Contact gestoordquote:Op donderdag 15 december 2005 03:12 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja ik wist het ook al een poosje, op school zei zo'n gast die daar verstand van schijnt te hebben ook al zoiets
Ik ben echt de freak van de klas.quote:Op donderdag 15 december 2005 03:12 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja ik wist het ook al een poosje, op school zei zo'n gast die daar verstand van schijnt te hebben ook al zoiets
Daarom ben ik zo blij dat ik van m'n christelijke middelbare school af ben, m'n mentor zei dat ik bezeten was omdat ik een blaadje uit de bijbel scheurde (khad geen vloe meerquote:Op donderdag 15 december 2005 03:13 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben echt de freak van de klas.
Mijn gedachten jegens religie (ik zit blijkbaar op een christelijke school) en mijn uitbarstingen over hedendaagse dingen schrikken klasgenoten af.
Ik ook... maar ik ben dan ook Jim Carrey soms.quote:Op donderdag 15 december 2005 03:15 schreef Janetje het volgende:Ik maak mensen altijd aan het lachen.. en dan meestal niet met grapjes..
eensch lekker tempo en lekkere melodiequote:Op donderdag 15 december 2005 03:14 schreef cerror het volgende:
Trouwens: DaFunk heerscht stierenballen met soep!
Idd een goed nummer 14.gifquote:Op donderdag 15 december 2005 03:14 schreef cerror het volgende:
Trouwens: DaFunk heerscht stierenballen met soep!
quote:Op donderdag 15 december 2005 03:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ook... maar ik ben dan ook Jim Carrey soms.
quote:Op donderdag 15 december 2005 03:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ook... maar ik ben dan ook Jim Carrey soms.
een shagie/joint draaien van een bijbel bladquote:Op donderdag 15 december 2005 03:15 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Daarom ben ik zo blij dat ik van m'n christelijke middelbare school af ben, m'n mentor zei dat ik bezeten was omdat ik een blaadje uit de bijbel scheurde (khad geen vloe meer)
Inderdaad, dat waren mijn req's...quote:
Zeur!quote:
Op kohina:quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 03:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
een shagie/joint draaien van een bijbel blad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |